abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37314341
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:56 schreef Doagere het volgende:
Me haar is inmiddels zo lang:

[afbeelding]

Iemand een site waar leuke kapsels op staan voor half/lang haar?
http://www.kapperssite.nl

Staan echt een heleboel kapsels op. Aanrader om je haar in je gezicht te laten snijden, mocht je mannelijke kaken hebben, dan valt het een stuk minder op. Helaas niet echt een trend meer maar het welbekende pagekoppie dus (Jennifer Aniston-kopietje, het kapsel dat iedereen toen wilde). Je kunt op deze site ook de gewenste haarlengte, kleur en steil of krullend haar aangeven!
  woensdag 26 april 2006 @ 16:04:05 #52
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_37314377
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:51 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch niet wat je wilt, een lesbo in tuinbroek Had ik een keer een foto van jou gezien? Kan dat kloppen (héél lang geleden)
zou kunnen, maar de meest recente foto staat nu in mij fotoboek hoor
en ik ben geen lesbo in een tuinbroek, omdat ff te zeggen
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
  woensdag 26 april 2006 @ 16:08:54 #53
57690 danielluh
pi_37314535
een echte vrouwen haarlijn zal je nie snel krijgen. idd net zoals ik een pony laten knippen en vooral laagjes knippen en dan haren verven met highlights erin, geeft meer volume.

een goede kapper kan je hierbij helpen. ik zelf experimenteer heel erg met mijn haar.
maar laagjes en hightlights zal altijd blijven. volgende maand zelfs extensions erin, om mijn haar nog meer volume te geven. zou eerst permanent doen, maar ik heb band haar, daar is nie veel mee te doen dan stijl, door extensions krijg je toch wat krul erin

zo zijn er nog een heleboel van die tips met haren
pi_37314828
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:08 schreef danielluh het volgende:
een echte vrouwen haarlijn zal je nie snel krijgen. idd net zoals ik een pony laten knippen en vooral laagjes knippen en dan haren verven met highlights erin, geeft meer volume.

een goede kapper kan je hierbij helpen. ik zelf experimenteer heel erg met mijn haar.
maar laagjes en hightlights zal altijd blijven. volgende maand zelfs extensions erin, om mijn haar nog meer volume te geven. zou eerst permanent doen, maar ik heb band haar, daar is nie veel mee te doen dan stijl, door extensions krijg je toch wat krul erin

zo zijn er nog een heleboel van die tips met haren
Klopt, dat zal nog wel even duren helaas. Maargoed ik ben jong begonnen dus het zal terug komen..

Een pony lijkt me wel wat.
  woensdag 26 april 2006 @ 16:58:04 #55
57690 danielluh
pi_37315982
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:19 schreef Doagere het volgende:

[..]

Klopt, dat zal nog wel even duren helaas. Maargoed ik ben jong begonnen dus het zal terug komen..

Een pony lijkt me wel wat.
nooit te hard roepen hoor, ligt geheel aan de wortels of die nog leven
hormonen doen veel, maar het is geen wonder middel, dat willen vele nog wel eens vergeten

haar is het minste hoor, daar kan je zoveel meedoen, zodat de haargrens nie eens opvalt.
daarbij zijn er ook zat vrouwen met een hoge haargrens, als je oplet zie je dat. maar ook zij hebben dan meestal een pony
ik heb mijn pony schuin laten knippen, zo kan je het haar ook opsteken en in staartje doen, zonder dat de haargrens opvalt.

als je baard grens hebt, dies moeilijker te verbergen
pi_37317482
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:04 schreef danielluh het volgende:

[..]

zou kunnen, maar de meest recente foto staat nu in mij fotoboek hoor
en ik ben geen lesbo in een tuinbroek, omdat ff te zeggen
O nog geen eens gezien dat je een fotoboek had

Wow je bent vet goed gelukt Hahaha.. Nou ja dat klinkt een beetje stom, maar je snapt m'n idee wel toch?
pi_37319674
Nu ziet mijn achterkant er zo uit, opzich prima zo, alleen me voorkant vindt ik niet echt vrouwelijk.

pi_37319835
Niet lullig bedoelt Doagere (non intended pun ook ), maar ga je ook iets aan je kin doen? die ziet er nog best mannelijk uit, toch? Of ligt dat aan de foto's?
pi_37325690
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:10 schreef Doagere het volgende:
Nu ziet mijn achterkant er zo uit, opzich prima zo, alleen me voorkant vindt ik niet echt vrouwelijk.

[afbeelding]
Dat staartje? Zoveel vrouwen hebben staartjes Alleen hebben veel mannen ook een paardenstaart dus is het eigenlijk ook een mannenkapsel, misschien is los dan leuker.
  woensdag 26 april 2006 @ 21:43:46 #60
57690 danielluh
pi_37325716
dat kost een hoop geldt FFS, facial surgery dus
en ook erg pijnlijk

@ PescaPallaMarcusManu:
Ja ach, ben alleen wat lang 1.95, maar kan zo het vrouwen basketbal in. voor de rest ben ik dik tevreden hoor.
pi_37325976
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef danielluh het volgende:
dat kost een hoop geldt FFS, facial surgery dus
en ook erg pijnlijk

@ PescaPallaMarcusManu:
Ja ach, ben alleen wat lang 1.95, maar kan zo het vrouwen basketbal in. voor de rest ben ik dik tevreden hoor.
Hoe kan het eigenlijk dat je van die bolle wangetjes hebt? Van jezelf? Door hormonen?
pi_37326388
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:56 schreef Doagere het volgende:
Me haar is inmiddels zo lang:

[afbeelding]

Iemand een site waar leuke kapsels op staan voor half/lang haar?
ukhairdressers.com
  donderdag 27 april 2006 @ 12:59:12 #63
57690 danielluh
pi_37341821
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:49 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Hoe kan het eigenlijk dat je van die bolle wangetjes hebt? Van jezelf? Door hormonen?
nou heb altijd al wat meer jukbeenderen gehad.
heel veel transen hebben al vrouwelijke kenmerken.
ik heb het geluk dat mijn gezicht er vrouwelijk uitziet

Ik laat dan ook niet al te veel in mij snijden. borstvergroting en de SRS is het enigste
met de rest ben ik tevreden
  maandag 1 mei 2006 @ 11:34:01 #64
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_37448691
Hoe gaat dat nou eigenlijk, zo'n gesprek met een dokter waar je vertelt dat je aan de hormonen wilt?
pi_37448989
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:34 schreef sleepflower het volgende:
Hoe gaat dat nou eigenlijk, zo'n gesprek met een dokter waar je vertelt dat je aan de hormonen wilt?
De dokter zal je doorsturen naar een genderpsycholoog. Bij het VU maken de psychologen deel uit van het genderteam. De psycholoog onderzoekt of er sprake is van genderdysforie, vooral door andere oorzaken (schizofrenie, DID, BDD etc.) uit te sluiten. Ook onderzoekt de psycholoog of je op dat moment een transitie aan kan. Wanneer de psycholoog er van overtuigd is dat er geen andere stoornissen zijn waaraan de wens om van geslacht te veranderen te wijten zijn, en de psycholoog er daarnaast van overtuigd is dat je het proces aankunt zal de psycholoog je in het genderteam voordragen. Wanneer een psycholoog je voordraagt zal er groen licht worden gegeven, en zal de behandeling beginnen. Wanneer er sprake is van een andere stoornis of de psycholoog heeft ernstige twijfels of je de transitie aankunt zul je rood licht krijgen. Er vindt dan geen behandeling plaats, en eventueel wordt je doorverwezen naar een andere psycholoog, therapeut, psychiater etc. Wanneer er lichte twijfels zijn kan er oranje licht worden gegeven. De behandeling wordt dan voorzichtig begonnen (Bijvoorbeeld lagere doses van medicijnen of een begin met alleen anti-androgene medicijnen).

Bij groen of oranje licht kom je dus terecht bij een endocrinoloog (hormoondokter). Die zal eerst bloed laten afnemen (Vaak wordt dit al gedaan wanneer de psycholoog je gaat voordragen in het genderteam) om te bepalen of er bijzondere risico's zijn. Wanneer er geen afwijkingen zijn zal er met een standaard-dosis hormonen en anti-androgenen begonnen worden, en wordt iedere 3 maanden het bloed getest op afwijkingen en om te zien of de medicatie aanslaat.

Was dit wat je wilde weten?
  maandag 1 mei 2006 @ 11:52:34 #66
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_37449317
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:42 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Was dit wat je wilde weten?
Yep, thanks.

Ik heb ook een persoonlijk vraagje...je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt. Ben jij van plan om helemaal een vrouw te worden, dus ook je te laten opereren aan je geslachtsdelen?
pi_37449455
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:52 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Yep, thanks.

Ik heb ook een persoonlijk vraagje...je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt. Ben jij van plan om helemaal een vrouw te worden, dus ook je te laten opereren aan je geslachtsdelen?
Ja. Overigens zal dat in de meeste gevallen zo zijn wanneer iemand zich door een genderteam laat behandelen. In Nederland zijn de genderteams huiverig voor mensen die een gedeeltelijke geslachtsverandering nastreven..
  dinsdag 2 mei 2006 @ 14:11:27 #68
57690 danielluh
pi_37485554
denk nie dat je door de screening komt als je half om half wilt zijn :S
pi_37489937
tvp
pi_37491617
Dannielluh, mag ik even zeggen dat ik je een prachtige vrouw bent? Damn!
It is your friends who make your world!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:57:33 #71
57690 danielluh
pi_37493108
dank je
heeft ook al 3 jr hormoontjes gekost hoor en heeeeel hoop geld aan laseren en borstvergroting

maar tis ook de uitstraling die iemand heeft ben je onzeker zal de andere persoon je ook anders behandelen, dan als je zelf verzekerder over straat loopt
pi_37972722
Topic is een beetje stil!

Ondertussen ben ik:

2 maand aan de Androcur, en hormonen
1 Laserbehandeling gehad van 30minutjes.. (275euro ;x)

dinsdag 23 mei 2006 @ 10:05:56 #73
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_38113867
Misschien een beetje dom hoor, maar een laserbehandeling voor wat precies?
pi_38114103
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:05 schreef _Dizzy_ het volgende:
Misschien een beetje dom hoor, maar een laserbehandeling voor wat precies?
Gezichtsontharing. Een dame met een baard is tenslotte niet zo charmant.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 10:15:09 #75
121741 _Dizzy_
pi_38114139
Oeps, is eigenlijk best wel logisch... En is dat dan permanent of moet je dan nog blijven herhalen?
pi_38114215
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:15 schreef _Dizzy_ het volgende:
Oeps, is eigenlijk best wel logisch... En is dat dan permanent of moet je dan nog blijven herhalen?
Er zijn aardig wat behandelingen nodig om het helemaal weg te halen (Vaak ook nog andere behandelingen zoals electrische epilatie). Wanneer het weg is blijft het behoorlijk lang weg. Gezien de ontwikkelingen snel gaan bij laser-ontharingen is er over de echte lange termijn (In de orde van tientallen jaren) nog niet zo heel veel bekend. Het is in ieder geval wel een duurzame oplossing.
pi_38134747
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:13 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Gezichtsontharing. Een dame met een baard is tenslotte niet zo charmant.
Oja
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:17:07 #78
121741 _Dizzy_
pi_39382001
Hoe staat het eigenlijk met de hormonenkuur?
pi_39393462
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:39 schreef Doagere het volgende:
Mag eigelijk niet meer roken maar doe het nog wel.. (paar per dag maar hoor, niet zoveel)

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou niet anders denken dan dat je een meisje bent.
En ik vind je eerlijk gezegt er ook nog is heel leuk uitzien
pi_39396913
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:28 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Ik zou niet anders denken dan dat je een meisje bent.
En ik vind je eerlijk gezegt er ook nog is heel leuk uitzien
Dat zijn oude fotos, dit zijn nieuwe fotos.

pi_39397383
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 17:16 schreef Doagere het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik kwam net ook wat foto's van je tegen in US. Ik vind je als vrouw veel mooier dan als man / jongen. Echt, ik vind het een compliment waard!

Ik ben wel eens enorm geschrokken van iemand die zich "om had laten bouwen" (kom maar op met jullie commentaar over deze woordkeuze, ik kan er gewoon zo snel geen andere formulering voor vinden ). De zwager van mijn buurman zag ik altijd als mijn buren weer een feestje gaven. Was een beetje een raar type, ik kon het nooit goed benoemen. Beetje gay, maar wél een vriendin. En nooit een woord zeggen, nooit.

En toen kwam hij op een dag weer binnenlopen bij mijn buren, en ik dacht, jeetje, die is vrouwelijk gekleed. Hoge laarzen. Getailleerd jasje. Haar opgestoken. Toen draaide hij zich om en zag ik borsten. Ik stikte bijna in een stuk appeltaart, niemand had me er op voorbereid. Hij was in een zij veranderd.

De meest absurde verandering was nog wel dat deze persoon plots een spraakwaterval was geworden. Gezellig zelfs. En maar keuvelen. Echt geweldig, om iemand zo te zien opbloeien. Die verlegenheid was compleet verdwemen. Dat vond ik op een of andere manier nog maffer dan de verandering van man naar vouw.

Haar vriendin is trouwens lesbisch geworden of zo. Ze zijn in ieder geval voor zover ik weet nog steeds samen.
pi_39398128
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 17:33 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik kwam net ook wat foto's van je tegen in US. Ik vind je als vrouw veel mooier dan als man / jongen. Echt, ik vind het een compliment waard!

Ik ben wel eens enorm geschrokken van iemand die zich "om had laten bouwen" (kom maar op met jullie commentaar over deze woordkeuze, ik kan er gewoon zo snel geen andere formulering voor vinden ). De zwager van mijn buurman zag ik altijd als mijn buren weer een feestje gaven. Was een beetje een raar type, ik kon het nooit goed benoemen. Beetje gay, maar wél een vriendin. En nooit een woord zeggen, nooit.

En toen kwam hij op een dag weer binnenlopen bij mijn buren, en ik dacht, jeetje, die is vrouwelijk gekleed. Hoge laarzen. Getailleerd jasje. Haar opgestoken. Toen draaide hij zich om en zag ik borsten. Ik stikte bijna in een stuk appeltaart, niemand had me er op voorbereid. Hij was in een zij veranderd.

De meest absurde verandering was nog wel dat deze persoon plots een spraakwaterval was geworden. Gezellig zelfs. En maar keuvelen. Echt geweldig, om iemand zo te zien opbloeien. Die verlegenheid was compleet verdwemen. Dat vond ik op een of andere manier nog maffer dan de verandering van man naar vouw.

Haar vriendin is trouwens lesbisch geworden of zo. Ze zijn in ieder geval voor zover ik weet nog steeds samen.
Ik wou eerst ook bij mijn vriendin blijven, maar achteraf is het maar beter dat we uit elkaar zijn gegaan, ik val toch niet meer op vrouwen.

Dat opbloeien.. Sja zelf ben ik altijd een beetje een terug getrokken persoon geweest, en als meisje ben ik ongeveer net zo, ik ben niet diegene die op wil vallen, maar nu ook niet meer de gene die stil achterin een hoekje gaat zitten.

'Ombouwen' noemen wij: 'Het veranderen van het lichaam' en dat heet weer 'transformatie'

Ik val trouwens minder op als ik als vrouw leef, als ik nu soms nog als jongen naar de winkel gaat zit iedereen me verbaasd aan te staren. Als ik als meisje ga dan kijken alleen jongens. En die kijken vaak niet alsof ze denken van 'hey dat is een vent!'

Achja, komt allemaal helemaal goed
pi_39398781
best een mooie meid geworden doa, mijn complimenten,

ik heb een moeilijke vraag, hoe ga je dit aan een toekomstig vriendje vertellen?
pi_39399316
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 18:15 schreef lesley het volgende:

ik heb een moeilijke vraag, hoe ga je dit aan een toekomstig vriendje vertellen?
In een ander topic zegt ze dat ze een vriend heeft, en die heeft er geen problemen mee.

Post van mij uit dat topic:
quote:
Ik ken je hele verhaal zo ongeveer door je topics en ik vind het toch wel een beetje apart maar wel leuk voor je dat dit je toch gelukkig maakt. Ik vind het ook goed van die jongen dat hij er geen probleem van maakt want ik denk dat er vele toch anders zouden denken jammer genoeg Ik zelf ben er nog niet helemaal over uit
pi_39399820
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 17:16 schreef Doagere het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
Vind je nog steeds zeer mooi
Gewoon op en top vrouw, lief gezicht en gewoon mooi
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:21:18 #86
121741 _Dizzy_
pi_39401320
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 18:42 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Vind je nog steeds zeer mooi
Gewoon op en top vrouw, lief gezicht en gewoon mooi
Helemaal mee eens ! Je bent gewoon een hele mooie vrouw, vele zouden jaloers zijn hoor!
pi_39402748
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 18:15 schreef lesley het volgende:

Mooi meid geworden? Ik ben net begonnen.

En ja, mijn vriendje heeft er geen problemen mee.
pi_39419536
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 19:50 schreef Doagere het volgende:

[..]

Mooi meid geworden? Ik ben net begonnen.

En ja, mijn vriendje heeft er geen problemen mee.
Hij heeft er ook geen problemen mee dat hij er (nog) niet overheen kan?
pi_39419682
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:04 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Hij heeft er ook geen problemen mee dat hij er (nog) niet overheen kan?
Er zijn volgens ons genoeg andere leuke dingen om te doen. Als het een langdurige relatie wordt kan hij er nog vaak genoeg over heen..

wat een onderwerp weer:P
pi_39419790
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:10 schreef Doagere het volgende:

[..]

Er zijn volgens ons genoeg andere leuke dingen om te doen. Als het een langdurige relatie wordt kan hij er nog vaak genoeg over heen..
Hij vindt het dus geen probleem dat hij een tijd niet die mogelijkheid zal hebben?
quote:
wat een onderwerp weer:P
Misschien is het een onderwerp waar weinig over gesproken wordt, maar imo is het toch wel een essentieel onderdeel. Wanneer seks voor je relatie belangrijk is (Voor de meeste mensen is seks dat toch wel), kan dat toch problemen opleveren. Vooral omdat het nog een tijdje kan duren eer het mogelijk wordt.

pi_39419927
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:16 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Hij vindt het dus geen probleem dat hij een tijd niet die mogelijkheid zal hebben?
Hij vindt het inderdaad, geen probleem dat het nu nog even niet kan.
pi_39423227
Toffe vriend heb je

Ik heb al paar keer meegemaakt dat vriendinnen van me gedumpt werden omdat ze niet naar bed wouden. Maw; tof dat hij het gewoon accepteerd dat het niet kan
pi_39424794
Mooi topic en knap dat je zo onder woorden kan brengen wat je vind en denkt.
Je ziet er echt geweldig uit en volgens mij heb jij geen lagen make up nodig want met je glimlach betover jij de hele wereld of in ieder geval mij.
Enne wat betreft je haar, maak er iets wilds van, iets met laagjes want volgens mij staat het je heel goed als het los langs je gezicht hangt. Zal heel mooi staan met een jurkje.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 16:32:16 #94
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_39424946
quote:
schreef Doagere het volgende:
...
Mooie foto's, mooie meid...

Ik zou iig zo met je uit willen gaan.. Als je ook nog humor heb
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_39426079
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 16:23 schreef chesna het volgende:
Mooi topic en knap dat je zo onder woorden kan brengen wat je vind en denkt.
Je ziet er echt geweldig uit en volgens mij heb jij geen lagen make up nodig want met je glimlach betover jij de hele wereld of in ieder geval mij.
Enne wat betreft je haar, maak er iets wilds van, iets met laagjes want volgens mij staat het je heel goed als het los langs je gezicht hangt. Zal heel mooi staan met een jurkje.
Sjah, ik wil inderdaad 'iets' met mijn haren gaan doen al weet ik nog niet wat. Dat ik geen laag makeup op heb klopt wel.
  zondag 2 juli 2006 @ 08:17:09 #96
57690 danielluh
pi_39442745
goed van je vriend, dat ie kan wachten, maar zou nog niet te hard roepen
mijn vriend zei naar een jaar, zoek het maar lekker uit. duurt me toch te lang
klopt ook ergens wel, tis 1,5 jr rlt plus wachtlijst van de operatie die staat nu op 7 maanden

en na je operatie kan je ongeveer na 8 maanden pas sex hebben, wat ik zo gehoort heb van de chirurg.
hoop voor je dat ie blijft, vele haken af vooral als diegene in het begin al bij je is.

Ik heb inmiddels weer een vriend die woont in australie, voor hem maakt het nu echt niks uit of ie sex kan hebben. wordt toch lastig op die afstand
pi_39442914
quote:
Op zondag 2 juli 2006 08:17 schreef danielluh het volgende:
goed van je vriend, dat ie kan wachten, maar zou nog niet te hard roepen
mijn vriend zei naar een jaar, zoek het maar lekker uit. duurt me toch te lang
klopt ook ergens wel, tis 1,5 jr rlt plus wachtlijst van de operatie die staat nu op 7 maanden

en na je operatie kan je ongeveer na 8 maanden pas sex hebben, wat ik zo gehoort heb van de chirurg.
hoop voor je dat ie blijft, vele haken af vooral als diegene in het begin al bij je is.

Ik heb inmiddels weer een vriend die woont in australie, voor hem maakt het nu echt niks uit of ie sex kan hebben. wordt toch lastig op die afstand
In Groningen is de wachtijd geen 7 maanden. Ik heb nu bijna 4 maand van mijn RLE erop zitten, en over 1,5 jaar ben ik echt wel geopereerd.

Na 8 maanden pas sex hebben? Whaha! Heb laatst nog een rapportage gezien waarin de chirug zij dat het na 6 weekjes kon, en later bleek dat die ts-vrouw ook mijn haar vriend sex had gehad, na ongeveer 6 weken..
pi_39443624
quote:
Op zondag 2 juli 2006 09:07 schreef Doagere het volgende:

[..]

In Groningen is de wachtijd geen 7 maanden. Ik heb nu bijna 4 maand van mijn RLE erop zitten, en over 1,5 jaar ben ik echt wel geopereerd.

Na 8 maanden pas sex hebben? Whaha! Heb laatst nog een rapportage gezien waarin de chirug zij dat het na 6 weekjes kon, en later bleek dat die ts-vrouw ook mijn haar vriend sex had gehad, na ongeveer 6 weken..
Het hangt denk ik ook van de chirurg en nazorg af. Wat ik heb gehoord is 8 weken, met de aantekening er bij dat seks gezond is.
  zondag 2 juli 2006 @ 19:47:00 #99
139840 Bars
Down the riverside!
pi_39455559
Respect, ziet er goed uit Doagere
Echt héél tof dat je dit allemaal aan durft enzo.
Ziet er goed uit
Alaaf!
pi_39458814
quote:
Op zondag 2 juli 2006 19:47 schreef Bars het volgende:
Respect, ziet er goed uit Doagere
Echt héél tof dat je dit allemaal aan durft enzo.
Ziet er goed uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')