abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37288799
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:24 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

O wel jammer Nou ja.. Zou ik denken maar moet je zelf weten
Heb er geen spijt van hoor. Ik moest daar dan ook nog 25 euro per jaar voor gaan betalen ook!
pi_37289938
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:59 schreef Doagere het volgende:

[..]

Moet ook stoppen, maarja ik wil volgende week niet super sjagerijnig zijn op vakantie..
Dat vind ik nou typisch een gezocht excuus om toch door te roken. Hormonen kunnen in de eerste weken je erg beinvloeden. Kun je beter nu stoppen met roken, en de hele klap in een keer krijgen lijkt mij..
pi_37290027
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef danielluh het volgende:

[..]

neee dat kan echt nie, moet na 2 maanden echt were aan het werk hoor.
natraject komt wel. de werkgever kan mij max 2 maanden missen
Ik zeg niet dat je niet kunt werken (Al hangt het er heel sterk van af wat voor soort werk je doet), maar wel dat je nog maanden of meer dan een jaar nodig hebt om weer helemaal te herstellen, zodat ook andere dingen dan werken weer allemaal goed gaan.
quote:
ik zie het verder wel na de srs, als de wonden goed geheeld zijn, ben ik tevree, psychisch komt wel later. kan niet veroorloven om deze baan te gaan verliezen.
Tijdelijk contract?
quote:
me borsten waren ook goed geheeld na 1 week, gelukkig genees ik snel
dus zal de srs ook wel goed gaan verlopen, en geestelijk, sjah heb al 30 jr moeten vechten, dan kunnen die paar maandjes na mijn srs er ook nog bij
Forceer in ieder geval er na en neem de tijd die het nodig heeft voor alles.
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:04:43 #29
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37290314
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:29 schreef Doagere het volgende:

[..]

Heb er geen spijt van hoor. Ik moest daar dan ook nog 25 euro per jaar voor gaan betalen ook!
Een klein bedrag voor als je ooit een kinderwens krijgt lijkt me

Maar verder over iets oppervlakkigs: Wat speelse plukjes over je voorhoofd en je haar in lagen laten snijden lijkt me leuk bij jou, dat maakt je gezicht vaak wat "zachter"
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_37292607
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:04 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar verder over iets oppervlakkigs: Wat speelse plukjes over je voorhoofd en je haar in lagen laten snijden lijkt me leuk bij jou, dat maakt je gezicht vaak wat "zachter"
Haat huielnde babys ect. Dat is echt niks voor mij.
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:03:53 #31
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_37294962
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:57 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je niet kunt werken (Al hangt het er heel sterk van af wat voor soort werk je doet), maar wel dat je nog maanden of meer dan een jaar nodig hebt om weer helemaal te herstellen, zodat ook andere dingen dan werken weer allemaal goed gaan.
[..]

Tijdelijk contract?
[..]

Forceer in ieder geval er na en neem de tijd die het nodig heeft voor alles.
jeps jaarcontract, al een wonder dat ze mij deden nemen met 2 maanden uitval. maar ga dan thuiswerken, das makkelijke van ICT

en welke andere dingen
ik ben asexueel. dus dat scheelt ook een hoop hoor

de wonden zijn ongeveer na 8 maanden goed geheeld zoals mij verteld is. voor die tijd, maar aandelen maandverband aanschaffen, die gaan tijdelijk stijgen in prijs
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:06:14 #32
57690 danielluh
pi_37295061
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:47 schreef Doagere het volgende:

[..]

Dat kon ik inderdaad doen, maar dit heb ik niet gedaan. Nu kan dat niet meer.

Dan heb je altijd nog een 'kwakkie' achter de hand, nee dat leek me niks.
je bent nog geen 6 maanden aan de hormonen en anti-androgeen hoor
je zou nog kinderen kunnen krijgen zou je nu ermee stoppen, na 6 maanden ben je echt chemisch castreert

zou je in die maanden stoppen is het nog terug te draaien
pi_37295284
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:04 schreef Vivi het volgende:

[..]

Iemand zag haar foto en die zei, nou dat meisje heeft wel een raar gel kapsel zo achterover. Wel leuk dat mensen je nu al zien als vrouw op de foto terwijl je net pas bezig bent met die hormonen
pi_37296018
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:12 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Iemand zag haar foto en die zei, nou dat meisje heeft wel een raar gel kapsel zo achterover. Wel leuk dat mensen je nu al zien als vrouw op de foto terwijl je net pas bezig bent met die hormonen
Haha, ja ik heb mezelf lekker uit getest op chatsites en ook gewoon op de cam was ik een 'leuke meid'

Mijn haren zijn nog niet echt vrouwelijk, dat klopt
pi_37298225
Wat is het precieze verschil van genderdysforie met transgender
pi_37298373
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:25 schreef M.vgroen het volgende:
Wat is het precieze verschil van genderdysforie met transgender
Genderdysforie = Gender (geslacht) dysforie (ontevredenheid)

Transgender is een meid met (nog) het mannelijke geslachtsdeel
pi_37298457
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:30 schreef Doagere het volgende:

[..]

Genderdysforie = Gender (geslacht) dysforie (ontevredenheid)

Transgender is een meid met (nog) het mannelijke geslachtsdeel
Hoe heet een vrouw dan die ooit nog een man was? Ze heeft geen mannelijke geslachtsdelen meer en zou ook ergens tevreden moeten zijn.
pi_37298812
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:33 schreef M.vgroen het volgende:

[..]

Hoe heet een vrouw dan die ooit nog een man was? Ze heeft geen mannelijke geslachtsdelen meer en zou ook ergens tevreden moeten zijn.
Dat is een Post-op-transsexueel.

En de meesten zijn na de geslachtsveranderende operatie wel tevreden hoor.
pi_37298846
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:30 schreef Doagere het volgende:

[..]

Haha, ja ik heb mezelf lekker uit getest op chatsites en ook gewoon op de cam was ik een 'leuke meid'

Mijn haren zijn nog niet echt vrouwelijk, dat klopt
Ik bedoel dit echt niet lullig hoor..
Maar ben je niet bang dat je tussen verwijfde man en mannelijke vrouw in blijft hangen. Dus dat het toch nog aan je te zien is? Want ik neem aan dat je het liefst zo knap mogelijk bent? Want vaak is het wel te zien of niet dan?

Als de vragen te onaardig of lastig worden moet je het maar zeggen
pi_37299344
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:46 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Maar ben je niet bang dat je tussen verwijfde man en mannelijke vrouw in blijft hangen. Dus dat het toch nog aan je te zien is? Want ik neem aan dat je het liefst zo knap mogelijk bent? Want vaak is het wel te zien of niet dan?

Verwijfd zijn en er leuk uitzien heeft in mijn ogen niets te maken met elkaar.

Mijn vriendinnen zijn ook hele normale meisjes waar ik me prima thuis voel.
pi_37299613
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:03 schreef Doagere het volgende:

[..]

Verwijfd zijn en er leuk uitzien heeft in mijn ogen niets te maken met elkaar.

Mijn vriendinnen zijn ook hele normale meisjes waar ik me prima thuis voel.
Nee dat bedoel ik niet Maar je was toch eerst man van uiterlijk en nu wil je 100% vrouw lijken neem ik aan.. en dan zou het toch kunnen dat het niet helemaal lukt dat je er ergens tussen in blijft hangen.

Zodat je zou kunnen zeggen is dat een vrouwelijke man of een mannelijke vrouw? Of is dat nog geen eens je doel, om een 100% vrouwelijk uiterlijk te hebben want dan heb ik niks gezegd.
pi_37300003
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet Maar je was toch eerst man van uiterlijk en nu wil je 100% vrouw lijken neem ik aan.. en dan zou het toch kunnen dat het niet helemaal lukt dat je er ergens tussen in blijft hangen.

Zodat je zou kunnen zeggen is dat een vrouwelijke man of een mannelijke vrouw? Of is dat nog geen eens je doel, om een 100% vrouwelijk uiterlijk te hebben want dan heb ik niks gezegd.
Oh zo, ja dat is bij velen zo ja, maar ik ben jong begonnen en ik heb niet echt een mannelijk gezichtsvorm, daarnaast doen die hormonen de komende tijd ook nog heel wat.

Ik denk niet dat mensen mij over een tijdje nog als jongen zien.
  woensdag 26 april 2006 @ 08:02:16 #43
57690 danielluh
pi_37302526
quote:

[..]

er zijn toch ook biologische vrouwen die mannelijke vormen hoor en zelf mannen die er zacht en vrouwelijk uitzien

kijk eens naar de tuinbroeken lesbo's, die zijn soms meer man dan een biologische man
pi_37303039
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:02 schreef danielluh het volgende:

[..]

er zijn toch ook biologische vrouwen die mannelijke vormen hoor en zelf mannen die er zacht en vrouwelijk uitzien

kijk eens naar de tuinbroeken lesbo's, die zijn soms meer man dan een biologische man
Ja maar dat is toch niet wat je wilt, een lesbo in tuinbroek Had ik een keer een foto van jou gezien? Kan dat kloppen (héél lang geleden)
pi_37304276
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:10 schreef Doagere het volgende:

[..]

Haat huielnde babys ect. Dat is echt niks voor mij.
Toch is dat iets dat later kan veranderen.. Aan de andere kant hoeft dat niet met eigen zaad. Dat is een idee wat mij erg tegen stond, en de reden geweest dat ik niets heb laten invriezen. Er zijn overigens ook juridische complicaties wanneer je ingevroren zaad gebruikt na een juridische geslachtsverandering.
pi_37304324
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:03 schreef danielluh het volgende:

jeps jaarcontract, al een wonder dat ze mij deden nemen met 2 maanden uitval. maar ga dan thuiswerken, das makkelijke van ICT
Het betekent in ieder geval dat ze kennelijk onder de indruk zijn van je kwaliteiten. Thuiswerken is inderdaad makkelijk als dat kan. Je kunt dan na zo'n 6 weken weer aan de slag.
quote:
en welke andere dingen
ik ben asexueel. dus dat scheelt ook een hoop hoor
Niet gezegd dat je dat ook blijft na SRS. Maar ook dat is iets wat redelijk snel weer komt.
quote:
de wonden zijn ongeveer na 8 maanden goed geheeld zoals mij verteld is. voor die tijd, maar aandelen maandverband aanschaffen, die gaan tijdelijk stijgen in prijs
Er zijn zelfs vrouwen die iedere maand bloeden.
pi_37304439
quote:

[..]

Mensen die jong beginnen valt vaak uiteindelijk weinig meer aan te zien. Helemaal perfect is het nooit, omdat sommige uiterlijke kenmerken niet te veranderen zijn (Brede schouders en smalle heupen bijvoorbeeld). Aan de andere kant zijn er ook weer kenmerken waar je voordeel van kunt hebben (Langere benen bijvoorbeeld). Vaak is er op een niveau te komen dat bijna niemand ziet wat het geweest is, en slechts een enkeling die precies weet waar zhij op moet letten lichte twijfels zal hebben..

Of Doagere het ook zo ervaart op dit moment weet ik natuurlijk niet.
pi_37307226
Me haar is inmiddels zo lang:

Iemand een site waar leuke kapsels op staan voor half/lang haar?
pi_37313488
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:56 schreef Doagere het volgende:
Me haar is inmiddels zo lang:

[afbeelding]

Iemand een site waar leuke kapsels op staan voor half/lang haar?
Nee.. maar ik zou het in laagjes doen aan de voorkant met een ponypluk
  woensdag 26 april 2006 @ 15:40:58 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37313645
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:36 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

Nee.. maar ik zou het in laagjes doen aan de voorkant met een ponypluk
Laagjes is inderdaad een goede manier om slapper haar wat meer volume te geven.
Ga gewoon eens naar een goede kapper!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')