Das toevalligquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:36 schreef Melusine het volgende:
[..]
Hahaha, mijn moeder is twee dagen vòòr moederdag jarig, en ik had ook al bedacht dat ik haar The Olive Branch ging geven! Toeval zeg![]()
Verder wil ik haar ook nog wel iets van Lush geven, maar ze heeft geen bad dus er valt aardig wat af. En ik heb ook al andere dingen voor haar, dus kan niet al te veel erbij doen.
Ik zat te denken of iets als dat Eau Roma water lekker zou zijn. Dacht ook nog even aan Cynthia Sylvia Stout maar weet dat nog niet zeker. Moeilijk...
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou best een grote Lush-box willen hebben om m'n Lushspulletjes in op te bergen. En Lushwashandjes inderdaad. Lush-puffs, Lush pyjama, enz
Een speciaal Lush-zeeprek, waarin het mogelijk is je zeepjes afzonderlijk op te bergen, zodat ze geen geurtjes van andere zeepjes kunnen overnemen en dat je ook niet elke keer alles uit een zakje hoeft te halen.quote:
Leg je de hele vloer vol kranten en koop je van die spuitbussen van de Hemaquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mên, leuk idee, maar ik heb twee linkerhandjes.
Ik zal toch eerst een kastje moeten maken. En daar voorzie ik meer problemen mee dan met de verfquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Leg je de hele vloer vol kranten en koop je van die spuitbussen van de Hema![]()
Hahaha jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal toch eerst een kastje moeten maken. En daar voorzie ik meer problemen mee dan met de verf.
Ja, naast de ijsmachinequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahaha jada's hier ook het grootste probleem
maar misschien kom ik nog eens ergens een oud kastje tegen
Die toilettas heb ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben bij de Soap Story ook leuke washandjes en mandjes. Er staat geen Soap Story op dus dat hoeft niemand te weten
Maar volgens mij is het wel een gat in de markt als Lush ook aan de accessoires gaat. Dat reistasje van ze is bijvoorbeeld ook tof
Bneverquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:36 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die toilettas heb ikEn hij is erg leuk, mag de volgende keer mee op vakantie
Het zou idd niet verkeerd zijn als ze wat aan opbergdingetjes gingen doen, en puffs, poederdonsjes (voor de poeders) etc. etc., er valt zoveel te bedenken!Ik zou het ook kopen.. Helemaal als het er zo schattig uit zag (net als de Bnever spulletjes bijvoorbeeld).
Daar zou ik mee teruggaan Bob. Dat is niet haalbaar om op te krijgen voor die tijd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:54 schreef Bob. het volgende:
Ik ben alleen weer zo stom geweest om te vergeten naar de datum op angels on bare skin te kijken en die is dus nog maar tot 20-05-6 goed![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
En zo'n kastje moet ook goed afsluiten, anders heb je er nog niks aan.
Ik denk niet dat me dat gaat lukken.
Hebben die "hokjes"-kasten?quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vast wel
deze wil ik
[afbeelding]
misschien een tikje te groot
maar het zijn wel mooie schapjes om tupperware bakjes voor je zeepjes op te zettenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn badkamer is 2 bij 1,5 ofzo.
Een roomdivider in je badkamer
En je zeepjes zijn dan nog steeds niet luchtdicht opgeborgen.
Ik lach me echt kapot hierquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar het zijn wel mooie schapjes om tupperware bakjes voor je zeepjes op te zetten
Jammer dat je het plafond niet kunt gebruiken, zonde van die ruimte
Helemaal luchtdicht is het niet, maar ze hebben de Fira opbergserie bij Ikea. Dat zijn houten kastjes, in verschillende formaten. Die kun je heel makkelijk zelf een beetje "stylen" (bijvoorbeeld met schoolbordverf) en dan is dat best leuk om Lush in op te bergenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn badkamer is 2 bij 1,5 ofzo.
Een roomdivider in je badkamer
En je zeepjes zijn dan nog steeds niet luchtdicht opgeborgen.
Hmm... ik heb toch iets... mja.. "klassiekers" in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Helemaal luchtdicht is het niet, maar ze hebben de Fira opbergserie bij Ikea. Dat zijn houten kastjes, in verschillende formaten. Die kun je heel makkelijk zelf een beetje "stylen" (bijvoorbeeld met schoolbordverf) en dan is dat best leuk om Lush in op te bergen
Plaatje van wat ik bedoel:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:21 schreef MissFrodo het volgende:
Ik vind de Ikea wel een aantal leuke opbergmogelijkheden hebben.
Volgens mij hadden/hebben ze daar, of bij de Hema dat weet ik ziet meer zeker, ook van die houten kastjes voor aan de muur met een schoolbord deurtje. Dat idee en dan zelf maken zodat het wat dieper is. Met leuke gekleurde mandjes erin.
Ik zie het helemaal zitten.
Die wil ik als klerenkastquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vast wel
deze wil ik
[afbeelding]
misschien een tikje te groot
Twee nog welquote:Op woensdag 26 april 2006 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb morgen twéé borrels, dus een extra goed excuus om mezelf goed te vertroetelen met veel Lush.
quote:
Nou, doe je goed dan!quote:Op woensdag 26 april 2006 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eentje van de deelgemeente (stadsmarinier, goed leren kennen door alle projecten hier in de straat) dus dat wordt lekker netwerkenen eentje van m'n werk
.
Waar zal ik me morgen eens mee gaan douchen?
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snow Fairy vandaag al gebruikt... Ik twijfel nog
Oh, en ik ben wóest.
Dat is dus mn pakket van noekje met de Happy en de Happy Pill.
Klaarblijkelijk werken er alleen maar analfabeten bij de TPG pakketservicequote:Op woensdag 26 april 2006 18:34 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je had dus gewoon morgen met Happy kunnen douchen als de TPG leest wat er op de doos staat![]()
![]()
![]()
Ja, maar het adres kunnen ze blijkbaar wel lezenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk werken er alleen maar analfabeten bij de TPG pakketservice.
Tuurlijk maar kan nog wel even duren hoor!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:36 schreef Elefes het volgende:
[..]
Post je hier een foto van het eindresultaat?
Nou, gelukkig toch nog goed nieuwsquote:Op woensdag 26 april 2006 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:![]()
![]()
Ik had mijn buuf een smsje gestuurd of ze het wilde laten weten als ze weer thuis was en ik kreeg zojuist een smsje. Gelijk alle trappen afgehold en pakketje gehaald
Happy Pill: groot!En ruikt heerlijk
![]()
Happy Soap:![]()
![]()
Mandarijntjes in het kwadraat met een zweempje Olive Branch. Ik ben verliefd
.
gemaild Ik wil wel meer dan een bruisbal hoor, dus dan zal het inderdaad wel mee vallenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:07 schreef MissFrodo het volgende:
Miss-Dynastie misschien is het handiger om mij even te emailen op e puntje vanderplas apestaart quicknet puntje nl.
Tot nu toe heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand duurder uit was dan in Nederland. Al is het vaak niet de moeite waard als je maar 1 bruisbal ofzo wilt hebben.
Nee als die zeep nu al zo lekker ruikt dan kan het haast niet zijn dat het onder de douche tegen gaat vallen!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen wordt het zonder twijfel de Happy Soap!
En dan héél zuinigjes doen en als het in Nederland is, een enorm blok kopen
Zal je zien dat 'ie gigantisch tegenvalt onder de douche![]()
Dat klinkt heel erg goedquote:Op woensdag 26 april 2006 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:![]()
![]()
Happy Soap:![]()
![]()
Mandarijntjes in het kwadraat met een zweempje Olive Branch. Ik ben verliefd
.
Ik kan ook niet wachten tot ik Happy hebquote:Op woensdag 26 april 2006 20:11 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg goedDie moet ik hebben
![]()
Ik ga meedoen met de Engelandbestelling. Onder het mom van een verjaardagscadeau voor mijn schoonmoeder en een moederdagcadeau voor mijn moeder (en een paar dingetjes voor mijquote:Op woensdag 26 april 2006 20:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten tot ik Happy heb![]()
Dat regel je goedquote:Op woensdag 26 april 2006 20:30 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik ga meedoen met de Engelandbestelling. Onder het mom van een verjaardagscadeau voor mijn schoonmoeder en een moederdagcadeau voor mijn moeder (en een paar dingetjes voor mij) en vriend betaalt
![]()
Hier werkt het goed nu, maar heb er zo heel af en toe ook wat last van dat het niet werk. Maar geen Wanadoo hier.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:23 schreef Anitra het volgende:fijn dat je je pakketje toch hebt XcUZ_Me
Ik ga zo ff kijken of de engelse site het weer doet hier, ik kan er elke keer maar ffies op en dan een paar dagen weer niet, lang leve wanadoo
Voor mijquote:Op woensdag 26 april 2006 20:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat regel je goed
Wat ga je bestellen?
Leuke cadeausquote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef JacMar het volgende:
[..]
Voor mij![]()
Happy pil
Happy
Veganese
Angels on bare skin
Voor mijn moeder:
Olive branch (250g)
Happy
Voor schoonmoeder:
Purple haze (gift)
Nu je het zegt jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een blije smilies hier allemaal
Dat móet wel door alle Happy producten komen![]()
Dat is zo leuk om te doenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:48 schreef Anitra het volgende:
Ik zit echt alles na te kijken of ik niks vergeet te bestellen
Vanavond in bed maar weer eens ouderwets met de krantjes en kladblok lijstjes gaan maken
Zit veel lekkers bij jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Anitra het volgende:
Hij doet hier weerEn dit keer heb ik zowaar mijn hele lijstje in kunnen vullen en kwam op 31,35 pond uit, dat is een mooi bedrag voor de engeland bestelling toch?
Happy pill 2x
Happy
MoM
YSTW
Ambrosia
Aromaco
Big
Each Peach
Sturen ze dan ook maskers naar Nederland? MoM is toch een masker of vergis ik me?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Anitra het volgende:
Hij doet hier weerEn dit keer heb ik zowaar mijn hele lijstje in kunnen vullen en kwam op 31,35 pond uit, dat is een mooi bedrag voor de engeland bestelling toch?
Happy pill 2x
Happy
MoM
YSTW
Ambrosia
Aromaco
Big
Each Peach
MoM is geen vérs maskerquote:Op woensdag 26 april 2006 20:54 schreef JacMar het volgende:
[..]
Sturen ze dan ook maskers naar Nederland? MoM is toch een masker of vergis ik me?![]()
Ben er al achterquote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef JacMar het volgende:
[..]
OkZijn er nog meer maskers die niet vers zijn?
![]()
Waar ruikt dat eigenlijk naar?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:32 schreef Vava het volgende:
Ik heb vandaag trouwens voor de tweede keer met Narcotick gedoucht en eigenlijk vind ik het helemaal niet lekker
Nou, het zou naar Tea Tree en rozemarijn moeten ruiken, maar ik vond het een nogal penetrant luchtje wat erg om me heen bleef hangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |