Jepquote:Op zondag 23 april 2006 14:24 schreef Urquhart het volgende:
Is die goal van Mitea al in een gif-bestandje voorbij gekomen?
Dank jequote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef venomsnake het volgende:
Feli met die GE-WEL-DIGE afslachting van 0-10.![]()
Ach, die doen er niet zo heel veel meer toe voor mij. Als het tegen Groningen is, zouden we dat op zich moeten winnen. Maar het hoeft niet per se, de 7-2 is de playoff voor mij die het meeste teltquote:
Bedanktquote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef venomsnake het volgende:
Feli met die GE-WEL-DIGE afslachting van 0-10.![]()
Dit was zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord, dat is wel duidelijkquote:
Wat sneu voor die gast. Hij is de enige die het verdiend om met feyenoord een prijs te pakken.quote:
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 23 april 2006 14:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dit was zijn laatste wedstrijf voor Feyenoord, dat is wel duidelijk![]()
Klopt.quote:Op zondag 23 april 2006 14:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat sneu voor die gast. Hij is de enige die het verdiend om met feyenoord een prijs te pakken.
quote:Op zondag 23 april 2006 14:46 schreef Nashje het volgende:
Als ik de goals van vandaag op m'n computer kan krijgen zal ik wel voor een mooie samenvatting van de 2 wedstrijden zorgen.
quote:Op zondag 23 april 2006 14:52 schreef Houniet het volgende:
Trancelocator, jij hebt altijd gelijk van die mooie wedstrijd foto'sLeg eens uit
?
dat is het buffervak volgens mijquote:
Dat shirt straalt succes uit. Schot in de roos.quote:Op zondag 23 april 2006 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Dit shirt mogen ze de komende 10 jaar wel houden.
Ah, staat wel vreemd zoquote:Op zondag 23 april 2006 14:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Buffervak, omdat daarnaast de Ajaxsupporters zitten
quote:Op zondag 23 april 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Blind compilmenteert de scheids de hemel in.
er gaat niets boven het thuisshirtquote:Op zondag 23 april 2006 14:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat shirt straalt succes uit. Schot in de roos.![]()
Wie scoorde de 0-1 HeatWavequote:Op zondag 23 april 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Blind compilmenteert de scheids de hemel in.
Ach ja, Ajax was ook het hele seizoen kut en vlamt nu, dat heeft hij ookquote:
De vader van Kuijt is ernstig ziek, dat is de verklaring voor hiervoor. Dus ik laat het in ieder geval voor wat het is.quote:
Goed hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, Ajax was ook het hele seizoen kut en vlamt nu, dat heeft hij ook.
Oh, da's wel lullig dan.quote:Op zondag 23 april 2006 15:04 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De vader van Kuijt is ernstig ziek, dat is de verklaring voor hiervoor. Dus ik laat het in ieder geval voor wat het is.![]()
Dat is ook klote voor hem alleen heeft het weinig met de wedstrijd te maken.quote:Op zondag 23 april 2006 15:04 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De vader van Kuijt is ernstig ziek, dat is de verklaring voor hiervoor. Dus ik laat het in ieder geval voor wat het is.![]()
Klopt, maar ik ga er niet om zitten lachen. Wel omdat Ajax heeft gewonnen. Punt uit. Nu op naar de volgende wedstrijden.quote:Op zondag 23 april 2006 15:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is ook klote voor hem alleen heeft het weinig met de wedstrijd te maken.
quote:
Mensen van Ajax Netwerk beweren het volgendequote:Het bestuur van Feyenoord heeft de oorlog verklaard aan haar supporters.
Volgens insiders van Feyenoord EN Ajax is Salomon Kalou verkocht aan de amsterdammers voor 4 miljoen euro plus 20 procent van de toekomstige transfersom die Ajax aan Kalou gaat verdienen.
Kalou moet bij Ajax de rechtsbuiten of 10 positie gaan bekleden aangezien er in amsterdam nog weinig vertrouwen is in een langer verblijf van Wesley Sneijder.
reacties van betrokken personen volgen na de bekerfinale, en dit is door insiders van zowel ajax als feyenoord bevestigd.
Ook zou dit de "surprise-act" op de transfermarkt van van Geel zijn zoals ie 3 maanden geleden in Sportweek aan de ajax-supporters heeft beloofd, dat is dan wel weer jammer, daarbij dachten we namelijk aan een grote naan"
quote:Grootste bullshit wat ik ooit gehoord heb!
Kwam het tegen op een voetbalstreaming forum, maar is toch wel grappig.
Of weet iemand er meer van?
Update:
Een gast genaamd Rick beweert dit op de forum:
Zoals je kunt lezen, insiders binnen ajax EN feyenoord.
Ook Hugo Borst is ervan op de hoogte, is er vanavond nog een studio voetbal?
We zullen het zien...
Ik geloof het tenminste niet.
Geloof ik niks vanquote:Op zondag 23 april 2006 15:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mensen van Ajax Netwerk beweren het volgende
[..]
Nieuwe reclame van Centraal Beheer?quote:Op zondag 23 april 2006 15:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mensen van Ajax Netwerk beweren het volgende
[..]
quote:Op zondag 23 april 2006 15:21 schreef marsu het volgende:
Haha, wat moeten we met Kalou?!!? Wij hebben Godenzonen, geen Feyenoorders Havenwerkers![]()
Onzin, hem was al een plaats in de selectie beloofd.......Of wist van Basten al meer dan wij?quote:Op zondag 23 april 2006 15:22 schreef Urquhart het volgende:
Het maakt de kans natuurlijk wel groter dat hij in Oranje komt.
Er is niets mis met het gewoon noemen van de club hoor. Feijenoord is gewoon de naam van dat arme clubje in rotterdamquote:
Ik lette meer op het woord Godenzonenquote:Op zondag 23 april 2006 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is niets mis met het gewoon noemen van de club hoor. Feijenoord is gewoon de naam van dat arme clubje in rotterdam.
het was ook maar een geintjequote:Op zondag 23 april 2006 15:24 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik lette meer op het woord GodenzonenMaar in principe ben ik het wel met je eens hoor
Inderdaad. Dat is iets wat ik NIET wist. Ik weet het dus pas eigenlijk een half uur. Een beetje respect kan er ook wel af inderdaad. Ik vind het sneu voor hem. Jammer dat ik dit moet weten na de overwinningen. Ik lach Feyenoord en Kuit het liefst uit. Alleen iemand uitlachen vanwege kanker is onder mijn niveau.quote:Op zondag 23 april 2006 15:26 schreef Urquhart het volgende:
Nu ik dat van die vader weet, is het eigenlijk best lullig.
Sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 23 april 2006 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is iets wat ik NIET wist. Ik weet het dus pas eigenlijk een half uur. Een beetje respect kan er ook wel af inderdaad. Ik vind het sneu voor hem. Jammer dat ik dit moet weten na de overwinningen. Ik lach Feyenoord en Kuit het liefst uit. Alleen iemand uitlachen vanwege kanker is onder mijn niveau.
precies. Net alsof hij op dat moment aan Schreuder denkt (wat sommigen beweerden)quote:Op zondag 23 april 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
tja, sorry hoor. Ik weet de achterliggende reden voor Kuyt, maar het is toch gewoon jennen.....
Wij weten toch niet ZEKER dat hij 'daarom" huilt?
Ja niet bij nagedacht. Mijn excuses, Stomme actie.quote:Op zondag 23 april 2006 15:04 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
het zou best KUNNEN hoor, maar ik vind niet dat je dan meteen maar ZO'N drama ervan te maken als er een treiter fototje komt...quote:Op zondag 23 april 2006 15:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies. Net alsof hij op dat moment aan Schreuder denkt (wat sommigen beweerden)
Inderdaad.quote:Op zondag 23 april 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
tja, sorry hoor. Ik weet de achterliggende reden voor Kuyt, maar het is toch gewoon jennen.....
Wij weten toch niet ZEKER dat hij 'daarom" huilt?
Onzin.quote:Op zondag 23 april 2006 15:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja niet bij nagedacht. Mijn excuses, Stomme actie.
Maar die zag er gewoon ook idioot uit met zijn oorbelletjes.quote:Op zondag 23 april 2006 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind dit bijna net zo lekker als de tranen van Tante C. Ronaldo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |