Die is al gewisseldquote:
Pijnlijk he alweer verliezenquote:Op zondag 23 april 2006 13:23 schreef s0k het volgende:
JODEN !
Sportiefquote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef Ixnay het volgende:
Succes in de CL Ajax, op dit moment zijn jullie gewoon duidelijk beter (in tegenstelling tot de rest van het seizoen).
Als zelfs de aanval niet meer wil is Feyenoord niks meer.
Sportief.quote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef Ixnay het volgende:
Succes in de CL Ajax, op dit moment zijn jullie gewoon duidelijk beter (in tegenstelling tot de rest van het seizoen).
quote:Grimmige sfeer rond De Kuip
Rond het stadion van Feyenoord hangt op dit moment een grimmige sfeer. Nadat Ajax op voorsprong was gekomen, besloten veel Rotterdamse bezoekers De Kuip te verlaten. Een deel van de fans keerde vroegtijdig teleurgesteld naar huis, een ander deel besloot nog niet te vertrekken en in de buurt rond te blijven hangen. Veel politie is op de been en de spanning loopt daardoor buiten het stadion helaas op.
Volgens mij wil de aanval van Feyenoord wel, de verdediging wilde vandaag en vorige donderdag niet.quote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef Ixnay het volgende:
Ja, alleen moeten ze toch een keer dat vak uitkomenquote:Op zondag 23 april 2006 13:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Raar, wat willen ze buiten doen? Er zijn geen amsterdammers, want die zitten allemaal in het vak.. Beetje stoeien met de ME dus..? Lijkt me niet echt slim om heel eerlijk te zijn..
Blessure, volgens mij niet ernstig.quote:Op zondag 23 april 2006 13:43 schreef MCH het volgende:
Wat is er met Rosales gebeurd?
Laat ze toch lekker zegquote:Op zondag 23 april 2006 13:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Raar, wat willen ze buiten doen? Er zijn geen amsterdammers, want die zitten allemaal in het vak.. Beetje stoeien met de ME dus..? Lijkt me niet echt slim om heel eerlijk te zijn..
Geintje, ik liep wat vooruit op de zaken..quote:Op zondag 23 april 2006 13:46 schreef Wolk het volgende:
0-4 !!!
quote:Op zondag 23 april 2006 13:47 schreef Badabingea het volgende:
FEYENOORD 0 AJAX 3
Rosales (34)
Huntelaar (40)
Boukhari (51)
Arbiter: Toeschouwers:
Bossen 35.000
Geel: Collen, Rosenberg
v.Hooijdonk
FEYENOORD: Lodewijks,Collen,Vlaar
(Hofs/37-Boussaboun/53),Greene,
Bosschaart (Drenthe/46),Paauwe,Kuyt,
De Guzman,Pardo,v.Hooijdonk,Kalou
AJAX: Stekelenburg,Boakye,Heitinga,
Vermaelen,Emanuelson,Maduro,Galásek,
Boukhari,Rosales (Charisteas/45+1),
Huntelaar,Rosenberg
Cool! Heb je ook de 0-3?quote:Op zondag 23 april 2006 13:46 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
1-0
[afbeelding]
2-0
Met dank aan PSV Netwerk
Hoor op de radio dat zelfs de Ajax supporters mee juigenquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:52 schreef Jasza het volgende:
Ze willen Koeman weg hebben buiten het stadion
Heeeerlijk!quote:Op zondag 23 april 2006 13:51 schreef pos het volgende:
[..]
Hoor op de radio dat zelfs de Ajax supporters mee juigen
Wij (NAC) worden heel het jaar al afgeslacht (wat zeg ik, de laatste 3 jaar) en wij blijven ook altijd achter onze club staan. Hetzelfde geldt voor talloze andere clubs in de eredivisie. Dat Feyenoord hierom de mooiste club zou zijn is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 23 april 2006 13:54 schreef _Gromit_ het volgende:Mijn god wat had ik hier bij willen zitten zeg!
Kan je als neus zeggen wat je wilt, maar als je zo wordt "afgeslacht" (wat ik nogal slecht verwoord vind, feyenoord is zeker beter deze pot, en in eerste instantie ook zeker niet slechter afgelopen donderdag tot laat in de pot, alleen een aantal persoonlijke fouten en scheidsrechterlijke dwalingen doet ons de das om) en toch nog zo achter je club blijft staan (en dan niet die losers die weggelopen zijn, maar die paar die nog zo hun longen uit hun lijf lopen te zingen) dan weet je weer waarom Feyenoord verreweg de mooiste club van Nederland is.
we moeten nog 2 potjesquote:
Daar heb ik het volste vertrouwen inquote:
Er moeten nog wel kwalificatierondes gespeeld worden, dat vergeten de meesten volgens mij. Maar dit resultaat is echt super! Kunnen we nog lang van nagenieten.quote:
Ja, ik weet het, maar ook daar heb ik het volste vertrouwen in, want dan zijn we in het nieuwe seizoen, met onze nieuwe helden.quote:Op zondag 23 april 2006 14:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Er moeten nog wel kwalificatierondes gespeeld worden, dat vergeten de meesten volgens mij. Maar dit resultaat is echt super! Kunnen we nog lang van nagenieten.
Miteaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |