abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37218622
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:21 schreef SHE het volgende:

[..]

suiker is het grootste vergif wat er is...
mensen die bv op low carb gaan, moeten letterlijk afkicken van suikers. Ik heb mensen echt gruwelijke hoofdpijnen zien doorstaan..

en dan te bedenken dat suikervrij leven een hele opgave is...ik kwam erchter dat zelfs in de kipfilet uit de supermarkt ( het beleg ) flink wat suiker zit...iets wat dietisten je notabene voorschrijven als zijnde 'mager' en verantwoord..terwijl het regelrechte troep is

Ik raad iedereen aan om eens echt af te kicken van suikers...je weet niet wat je meemaakt en je zult zien hoe geweldig het is voor je energiehuishouding
Nou ik merk nu al dat ik er minder en minder behoefte aan heb.
Ik weet niet of helemaal suikervrij eten een optie is, er zit werkelijk overal suiker in en om nu op alles te gaan letten...

dat het verslavend is , lijkt me evident, maar het zover laten komen dat het een verslaving wordt, is toch echt voor je eigen rekening, je bent geen willoos slachtoffer van je eigen lijf lijkt me.

enw at betreft dat magere, die light dingen, neem het dan gewoon níet, denkik dan.

ik drink geen frisdranken, ik vind cola light echt zo suf, drink gewoon helemaal geen cola dan, en houd je zelf niet voor de gek... zo lastig is leven zonder frisdrank niet
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37218836
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:05 schreef milagro het volgende:

[..]

nou sorry, dat is volgens mij echt kul, dat de een nu eenmaal van nature meer trek heeft ogezonde dingen de ander.
Maar dat heb ik ook nergens gezegd. Je lichaam vraagt niet om chips met dipsaus, zo is het niet. Wel kan het om meer vragen natuurlijk, en je lichaam kan wel om eiwitten en vetten vragen bijv. Als je gestresst bent groeit je behoefte aan eiwitten en vetten, die op hun beurt weer het stressgevoel versterken, etc. en eiwitten en vetten zitten natuurlijk niet in worteltjes en selderij.
Sanity is (not) statistical
pi_37218853
quote:

[..]

mensen die bv op low carb gaan, moeten letterlijk afkicken van suikers. Ik heb mensen echt gruwelijke hoofdpijnen zien doorstaan..

en dan te bedenken dat suikervrij leven een hele opgave is...ik kwam erchter dat zelfs in de kipfilet uit de supermarkt ( het beleg ) flink wat suiker zit...iets wat dietisten je notabene voorschrijven als zijnde 'mager' en verantwoord..terwijl het regelrechte troep is.

Ik raad iedereen aan om eens echt af te kicken van suikers...je weet niet wat je meemaakt en je zult zien hoe geweldig het is voor je energiehuishouding
Ik zou mensen eerder aanraden geleidelijk aan te veranderen. bv. overstappen tot enkel water, en slechts sporadisch frisdrank nuttigen. indien mogelijk helemaal alcohol laten vallen. (voor sommigen blijkbaar moeilijk). En dan de kleine dingkjes eerst aanpassen. ipv pak chips een geraspt appeltje ofzo nemen. (ben je ook eventjes met zoet). na bepaald uur savonds geen suikerrijke zaken eten. als je smiddags 4 boterhammen met zoet eet. veranderd het dan eerst naar 2 'gezond' 2 zoet. en dergelijke.
pi_37218953
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:35 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Maar dat heb ik ook nergens gezegd. Je lichaam vraagt niet om chips met dipsaus, zo is het niet. Wel kan het om meer vragen natuurlijk, en je lichaam kan wel om eiwitten en vetten vragen bijv. Als je gestresst bent groeit je behoefte aan eiwitten en vetten, die op hun beurt weer het stressgevoel versterken, etc. en eiwitten en vetten zitten natuurlijk niet in worteltjes en selderij.
ja en ik blijf zeggen dat het voor jou niet moeilijker is dan voor mij om daar niet aan toe te geven
pi_37219029
Ik zeg ook niet dat het voor mij moeilijker is, ik zeg alleen dat het voor sommige mensen wel degelijk moeilijker is dan voor anderen. Inmiddels ben ik gezond, maar ik heb ooit een chemisch probleempje gehad waardoor ik zo'n honger had dat ik door m'n bed rolde van de maagkramp, ik sliep niet tot ik gegeten had, en overdag zat ik gewoon met m'n hoofd tegen de muur te slaan om de honger te vergeten. Letterlijk. Dus iedereen kan zeggen wat ie wil, maar honger is niet bij iedereen hetzelfde. Ik geloof zeker dat als onderzoekers uitvinden dat mensen met obesitas meer van bepaalde stoffen aanmaken, dat ze daadwerkelijk meer moeite hebben dingen te laten staan.
pi_37219178
moeten ze wat meer bewegen dan een ander, verbranden ze meer.

net zo goed als ik ook weer bepaalde dingen die ik graag doe, moet laten of juist dingen die ik niet graag doe , moet doen, waarbij dat voor een ander geen issue is.

als ik toch die dingen doe of juist laat , betaal ik onmiddelijk de rekening, en die rekening is gewoon voor mij, niet voor Crohn en niet voor Bechterew.
pi_37219332
Dat is iets heel anders. Jij stelt dat het voor iedereen even moeilijk of makkelijk is, en dat is gewoon niet zo. De een moet ergens meer of minder voor laten dan de ander, en of dat nu op een ander punt weer gecompenseerd wordt doet er niet toe. Feit blijft dat niet alles voor iedereen hetzelfde is, zoals je nu zelf wel weer zegt "waarbij dat voor een ander geen issue is". Dat is precies wat ik bedoelde. Dat mensen er zélf dingen voor moeten doen of laten, ben ik het helemaal mee eens, alleen hou ik er niet van als mensen doen alsof iets wat hun makkelijk afgaat voor anderen precies hetzelfde is.
pi_37219526
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:52 schreef Maeghan het volgende:
Dat is iets heel anders. Jij stelt dat het voor iedereen even moeilijk of makkelijk is, en dat is gewoon niet zo. De een moet ergens meer of minder voor laten dan de ander, en of dat nu op een ander punt weer gecompenseerd wordt doet er niet toe. Feit blijft dat niet alles voor iedereen hetzelfde is, zoals je nu zelf wel weer zegt "waarbij dat voor een ander geen issue is". Dat is precies wat ik bedoelde. Dat mensen er zélf dingen voor moeten doen of laten, ben ik het helemaal mee eens, alleen hou ik er niet van als mensen doen alsof iets wat hun makkelijk afgaat voor anderen precies hetzelfde is.
zucht.... het begin is voor iedereen hetzelfde.

dat de een bij start al wat zwaarder is als de ander, door aanleg, bouw, whatever doet daar niets aan af.

er wordt hier toch ook gesteld dat sommigen ondanks gezond eten en weinig snoepen tóch dik zijn?
nou, waar is hun niet te stuiten behoefte aan suikers dan??

het is of het een of het ander, hoor
suikers hebben op mij exact dezelfde invloed als bij een dikker iemand, suiker eten doet de vraag erom stijgen, je wilt meer en meer en meer.

alleen ik geef er niet aan toe, en geloof me, ik loop dan ook echt af te zien, maar dat afzien neemt af, ALS je doorzet, en dat doorzetten is toch echt een kwestie van wilskracht.

als je niet doorzet, kom je dus nooit zover dat je merkt dat het gevoel afneemt, de trek, het verlangen, dan heb je allang weer je volgende portie binnen en binnen no time wilt je lichaam weer meer.

of het nu dik zijn is wat je probleem is, of rug of darmen, we moeten allemaal afzien op punten, en jij kan weer niet bepalen hoe lastig het voor mij is om bepaalde dingen te laten staan en toch doe ik het, niet omdat ik het zo makkelijk KAN maar omdat ik het MOET wil ik niet eindigen waar ik niet wil eindigen.
pi_37219789
Wat een hoop slap geouwehoer hier.

Elk pondje gaat door het mondje.

Opgelost, slotje.
pi_37219829
Oh ja, en dikke mensen zijn niet aantrekkelijk voor veel mensen omdat dat genetisch bepaald is.

.
  zondag 23 april 2006 @ 18:12:02 #211
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37219918
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:42 schreef Maeghan het volgende:
Ik zeg ook niet dat het voor mij moeilijker is, ik zeg alleen dat het voor sommige mensen wel degelijk moeilijker is dan voor anderen. Inmiddels ben ik gezond, maar ik heb ooit een chemisch probleempje gehad waardoor ik zo'n honger had dat ik door m'n bed rolde van de maagkramp, ik sliep niet tot ik gegeten had, en overdag zat ik gewoon met m'n hoofd tegen de muur te slaan om de honger te vergeten. Letterlijk. Dus iedereen kan zeggen wat ie wil, maar honger is niet bij iedereen hetzelfde. Ik geloof zeker dat als onderzoekers uitvinden dat mensen met obesitas meer van bepaalde stoffen aanmaken, dat ze daadwerkelijk meer moeite hebben dingen te laten staan.
Er bestaat wel een hersenafwijking die inderdaad het verzadigd gevoel voor geen meter doorgeeft; maar dat gaat niet met de jaren over. Dat is een hele ernstige aandoening zelfs
pi_37219957
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:42 schreef Maeghan het volgende:
Gutje. Dan vul je jezelf met iets gezonds in plaats van een 8 pack snickers. .
  zondag 23 april 2006 @ 18:15:41 #213
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37220027
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:12 schreef SHE het volgende:

[..]

Er bestaat wel een hersenafwijking die inderdaad het verzadigd gevoel voor geen meter doorgeeft; maar dat gaat niet met de jaren over. Dat is een hele ernstige aandoening zelfs
Er zijn ook medicijnen die eetlust-bevorderend werken, maar dan heb je het dus niet over een hersenafwijking maar over een nare bijwerking.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37220313
Hulde voor Maeghan! Ben het helemaal met je eens meid!

Anyway, smaken verschillen: dik, dun, donker, blond, lang, kort.....gelukkig zijn wij niet allemaal hetzelfde ( gedver wat politiek correct zeg ) Je mag me met mijn maat 44 zo mooi of lelijk vinden als je wil, het zal me worst wezen. Wat mij alleen wel stoort , maar dat wordt als ik het goed begrijp al meerdere topics lang geprobeerd duidelijk te maken, is dat je echt niet elke dag een chipszak of 8 snickersrepen naar binnen hoeft te werken om dik te worden. Of de hele dag op de bank te hangen, hallo zeg, ik heb wel wat beters te doen. Gewoon 2 x per week sporten, elke dag een half uur wandelen en dan toch de ene keer een handje dropjes en een andere keer een toetje na je eten is genoeg om de kilo's eraan te houden hoor!
...bring peace to my black and empty heart...
  zondag 23 april 2006 @ 18:26:48 #215
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37220370
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:08 schreef boebiedoe het volgende:
Oh ja, en dikke mensen zijn niet aantrekkelijk voor veel mensen omdat dat genetisch bepaald is.

.
Ik weet niet of het (de aantrekkelijkheid) genetisch bepaald is, maar als je kijkt naar de verschillende kunststromingen, dan is de slanke vrouw tot ietwat mollige vrouw wel vaak het algemene schoonheidsideaal geweest.

Maar hoe je het ook wendt of keert, de mens is niet gemaakt om dik te zijn. Overgewicht is een gevolg van de consumptiemaatschappij waar het lichaam (nog) niet aan is aangepast.
  zondag 23 april 2006 @ 18:31:48 #216
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37220517
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:25 schreef fanciulla_gentile het volgende:
Hulde voor Maeghan! Ben het helemaal met je eens meid!

Anyway, smaken verschillen: dik, dun, donker, blond, lang, kort.....gelukkig zijn wij niet allemaal hetzelfde ( gedver wat politiek correct zeg ) Je mag me met mijn maat 44 zo mooi of lelijk vinden als je wil, het zal me worst wezen. Wat mij alleen wel stoort , maar dat wordt als ik het goed begrijp al meerdere topics lang geprobeerd duidelijk te maken, is dat je echt niet elke dag een chipszak of 8 snickersrepen naar binnen hoeft te werken om dik te worden. Of de hele dag op de bank te hangen, hallo zeg, ik heb wel wat beters te doen. Gewoon 2 x per week sporten, elke dag een half uur wandelen en dan toch de ene keer een handje dropjes en een andere keer een toetje na je eten is genoeg om de kilo's eraan te houden hoor!
en dus eet je dat handje drop en dat toetje niet
pi_37220619
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:31 schreef SHE het volgende:

[..]

en dus eet je dat handje drop en dat toetje niet
Ik ben het er volledig mee eens dat als ik de behoefte had om slank te worden ik dit niet zou moeten doen. En dat ik ipv 2 x per week sporten elke dag zou moeten gaan. Ik wil alleen het punt maken dat je dus niet een hele zak chips, hele repen chocola en weet ik wat nog maar en de hele dag op je luie reet hieft te zitten om dikker te zijn. Want dat is het beeld wat nu geschetst wordt.
pi_37220732
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, alleen kùnnen veel mensen dat niet bereiken omdat ze er bijvoorbeeld het verstand, het geld of de discipline niet voor (over) hebben. Maar om dan 'eigen schuld, dikke bult' te roepen gaat mij weer te ver. Dat is makkelijk praten als je zelf gewoon een lekker lijf zonder moeite hebt.

Maar ja, dan nog kan ik zelf mensen niet begrijpen die over de 150 kilo al waggelend over straat lopen. Dan is er ergens toch iets ongelofelijk mis gegaan in je leven.
Waar waar waar. Als ik nu superdikke mensen op straat zie lopen denk ik ook altijd hoe heb je het zover laten komen. Terwijl ik zelf toch ook 102 kilo ben geweest en ik weet het leven van lijnen is zwaar en hard.
  zondag 23 april 2006 @ 18:42:45 #219
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37220852
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:35 schreef fanciulla_gentile het volgende:

[..]

Ik ben het er volledig mee eens dat als ik de behoefte had om slank te worden ik dit niet zou moeten doen. En dat ik ipv 2 x per week sporten elke dag zou moeten gaan. Ik wil alleen het punt maken dat je dus niet een hele zak chips, hele repen chocola en weet ik wat nog maar en de hele dag op je luie reet hieft te zitten om dikker te zijn. Want dat is het beeld wat nu geschetst wordt.
nee hoor; het enige wat de tegenstanders herhalen , is dat je het grotendeels zelf in de hand hebt. Jouw post is een prachtige fundering...mensen die aanleg hebben ( zoals ondergetekende ) eten nooit toetjes, nooit drop

Ik weet , dat als ik vet of suiker eet..dat dat linea recta naar mijn heupen gaat..wat doet een mens dan? die eet het niet. Simpel he?

En eet je het wel, ook prima..maar niet gaan huilen als de spiegel je dan niet goed gezind is.
pi_37220870
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:35 schreef fanciulla_gentile het volgende:

[..]

Dat beeld word altijd geschetst.
Ik ben helemaal geen snoepkont ook nooit geweest en toch ben ik dik geworden. Maar dunne mensen snappen dat vaak niet en praten er heel gemakkelijk over. En mensen die idd dik zijn geworden door die hele zakken chips die hebben ook makkelijk praten. Maar je moet eens op schoolpleinen en zo kijken ik ben nu 20 ben net van school af en net geslaagd voor verzorgende IG maar als ik terug denk aan mijn schooltijd dat 90% van de klas naar het winkelcentrum ging om zakken chips te eten in de middagpauze terwijl ik altijd netjes mijn gesmeerde brood mee nam en het ook op at. En dat ik dan zo dik was en hun zo dun bleven.
Dat is ergens gewoon niet eerlijk. maar we dwalen volgens mij wel helemaal van het echte onderwerp af. Waar dit topic over ging. Het staat niet voor niks in seksualiteit.
pi_37221021
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:42 schreef SHE het volgende:

[..]

nee hoor; het enige wat de tegenstanders herhalen , is dat je het grotendeels zelf in de hand hebt. Jouw post is een prachtige fundering...mensen die aanleg hebben ( zoals ondergetekende ) eten nooit toetjes, nooit drop

Ik weet , dat als ik vet of suiker eet..dat dat linea recta naar mijn heupen gaat..wat doet een mens dan? die eet het niet. Simpel he?

En eet je het wel, ook prima..maar niet gaan huilen als de spiegel je dan niet goed gezind is.
tuurlijk heb ik ook wel ooit een toetje gegeten laatste tijd niet want ik heb liever onder mijn soap een crackebrod met slankie of sandwitchspread dat zijn maar 2 punten en de meeste toetjes 6 en dat heb ik er niet over ik doe namelijk balans op dit moment. Punten tellen dus en ik moet meer eten dan ervoor om aan mijn punten te komen.

Maar ik zal je even een voorbeeld geven. Kerst bijv. Bij ons in de fam. eten dus redelijk nogal wat met zo'n dagen en niet echt gezond. Elk pondje gaat door het mondje maar wel bij de 1 harder als bij de ander. Ik had dus hetzelfde gegeten als mijn moeder terwijl mijn moeder zelfs nog wel meer op had als ik. Ook eerlijk gezegt nergens op gelet. Wat kom ik aan na de kerstdagen 2 hele kilo's wat komt mijn moeder aan 0,0 kilo.

dat is het verschil
pi_37221022
quote:

[..]

Hier geen tranen hoor. En dan zal ik wel andere posts dan jij gelezen hebben denk ik.
Knap van je als je nooit een dropje, nooit een toetje eet. Ik moet zeggen dat ik werkelijk niemand in mijn kenissenkring ken dit net als jij vol kan houden. Zowel slank, mollig als dik. Echt niets dan bewondering hoor.
  zondag 23 april 2006 @ 18:48:04 #223
19194 Oversight
◢◤
pi_37221038
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Mirage het volgende:

[afbeelding]
◢◤
  zondag 23 april 2006 @ 18:51:04 #224
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37221135
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:47 schreef fanciulla_gentile het volgende:

[..]

Hier geen tranen hoor. En dan zal ik wel andere posts dan jij gelezen hebben denk ik.
Knap van je als je nooit een dropje, nooit een toetje eet. Ik moet zeggen dat ik werkelijk niemand in mijn kenissenkring ken dit net als jij vol kan houden. Zowel slank, mollig als dik. Echt niets dan bewondering hoor.
wat is er knap aan??

het is heel simpel : NIET DOEN

Ik zie echt het probleem niet.
Ik eet weleens een toetje hoor..en ben gek op drop...maar ALS dat al een keer gebeurt, dan neem ik direct maatregelen...ik vind het echter makkelijker om het gewoon niet te eten. Ik haal mijn kicks uit heel andere dingen dan eten.

Eten doe je om je lichaam te voeden..dat in eerste instantie
pi_37221153
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:43 schreef Riann het volgende:

[..]
En mensen die idd dik zijn geworden door die hele zakken chips die hebben ook makkelijk praten. Maar je moet eens op schoolpleinen en zo kijken ik ben nu 20 ben net van school af en net geslaagd voor verzorgende IG maar als ik terug denk aan mijn schooltijd dat 90% van de klas naar het winkelcentrum ging om zakken chips te eten in de middagpauze terwijl ik altijd netjes mijn gesmeerde brood mee nam en het ook op at. En dat ik dan zo dik was en hun zo dun bleven.
Haha, heel herkenbaar
Maar je hebt gelijk, het staat in seksualiteit dus het gaat erom of dik zijn aantrekkelijk is ja of nee. Mijn inziens ligt het volledig aan de uitstraling van een persoon. Maar goed, dat schijne dikke mensen zelf altijd te zeggen he
pi_37221440
Nog even een topicje plaatsen hier: Misschien iets voor de mensen die af willen vallen en misschien iets voor de mensen om het te gaan volgen die denken dat afvallen zo gemakkelijk gaat:

Fok!Dieetclub deel 90
  zondag 23 april 2006 @ 19:02:40 #227
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37221515
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:51 schreef SHE het volgende:
Eten doe je om je lichaam te voeden..dat in eerste instantie
Da's ook meteen de enige reden lijkt me...
pi_37221596
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:02 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Da's ook meteen de enige reden lijkt me...
lekker eten is ook wel fijn. Anders snap ik niet waarom het altijd zo druk is in restaurants en zo.
  zondag 23 april 2006 @ 19:06:06 #229
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37221657
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:04 schreef Riann het volgende:

[..]

lekker eten is ook wel fijn. Anders snap ik niet waarom het altijd zo druk is in restaurants en zo.
absoluut; het kan genieten geblazen zijn

maar goede voeding, is ook genieten....ook in restaurants kun je prima eten zonder een grammetje aan te komen.

voeding > voeden
pi_37221859
SHE does great job in dit topic; hulde. Ze heeft heel wat kennis van zaken, had ik niet eerder opgemerkt.

Wat ik nog wou weten, je zei in de vorige draad dat je dikkerdjes getraind hebt...werkte je in eensportschool ofzo?
pi_37221909
Waarschuwing; persoonlijke ontboezeming volgt.

Voor mij zit de oorzaak voor mijn overgewicht volledig in mijn hoofd. Eten en teveel eten heeft vooral te maken met een onwil (die nu al een jaar of 8 duurt) om goed voor mezelf te willen zorgen. Ik weet precies wat ik zou moeten doen en laten om slank te zijn. Sterker nog, ik heb dat vele jaren achterelkaar gedaan en woog bij een lengte van 1,82 72 kilo.

Door een burn out en daarop volgende depressie ging het allemaal falikant fout, fysiek is er nu ruim 50 kg bij en ik kan mijzelf er niet toe zetten hoe zeer ik ook weet dat ik mezelf langzaam aan het kapot maken ben. In een gesprek met een arts heb ik het wel eens beschreven als een 'heel trage vorm van zelfmoord'.

Nou, over de onaantrekkelijkheid van dikke mensen; ik heb inmiddels door dat dat een zeer persoonsgebonden gegeven is. Sterker nog, sinds ik zo zwaar ben is het makkelijker om iemand te versieren dan vroeger.
pi_37221957
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:13 schreef HiZ het volgende:

Nou, over de onaantrekkelijkheid van dikke mensen; ik heb inmiddels door dat dat een zeer persoonsgebonden gegeven is. Sterker nog, sinds ik zo zwaar ben is het makkelijker om iemand te versieren dan vroeger.
Omdat mannen denken dat lelijke en/of dikke vrouwen makkelijk mee te krijgen zijn
  zondag 23 april 2006 @ 19:16:33 #233
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37222010
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:12 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
SHE does great job in dit topic; hulde. Ze heeft heel wat kennis van zaken, had ik niet eerder opgemerkt.

Wat ik nog wou weten, je zei in de vorige draad dat je dikkerdjes getraind hebt...werkte je in eensportschool ofzo?
ja, ik heb mollige chicks getraind en daarna miezerige mannetjes helpen groter te worden.
zien hoe ze binnenkomen en hoe ze er maanden later bij lopen is het mooiste wat er is o+

en met de juiste state of mind, de juiste begeleiding en keihard je stinkende best doen...krijg je alles wat je wilt.
en dat is klote, zwaar en vervelend..ik weet het, moet mezelf ook nog dagelijk motiveren...maar it's there, for you to take.

daarom word ik ook helemaal kriegel van het gezucht en gesteun...gejammer ovcer eten; gejammer over sporten.
Een dodelijk lijf krijg je niet van drop; ook niet van bammetjes pasta en zeker niet van 2 x sportschool in de week.
Nee, die krijg je van kale rijst, groenten, liters water en 5 dagen in de week trainen..MINIMAAL
Hoe denk je dat sterren slank blijven? Door coke? Afslankpillen? nee hoor..die hebben een personal trainer en trainen een paar uur per dag hun ass off.

Voordeel is dat je dan ook geen tijd hebt om droppies in je mond te proppen
  zondag 23 april 2006 @ 19:17:43 #234
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37222054
al moet ik eerlijk toegeven dat je van coke wel weer lekker slank blijft

spartaanse methode weliswaar, maar het werkt
  zondag 23 april 2006 @ 19:19:00 #235
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37222106
Overigens, terug naar de OP: Ik vind dikke vrouwen niet aantrekkelijk, omdat ik al die extra gewelvingen niet mooi vind. De manier waarop de kin overgaat in de hals. De opgeblazen armen en de handen waarvan de vingers op opgeblazen worstjes lijken, het hangende vel als er iets wordt gepakt, de x-benen die het gewicht proberen op te vangen en de daardoor wat vreemd aandoende knieschijven, de grootte van het zitvlak, etc etc...
pi_37222243
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:16 schreef SHE het volgende:

[..]

ja, ik heb mollige chicks getraind en daarna miezerige mannetjes helpen groter te worden.
zien hoe ze binnenkomen en hoe ze er maanden later bij lopen is het mooiste wat er is o+

en met de juiste state of mind, de juiste begeleiding en keihard je stinkende best doen...krijg je alles wat je wilt.
en dat is klote, zwaar en vervelend..ik weet het, moet mezelf ook nog dagelijk motiveren...maar it's there, for you to take.

daarom word ik ook helemaal kriegel van het gezucht en gesteun...gejammer ovcer eten; gejammer over sporten.
Een dodelijk lijf krijg je niet van drop; ook niet van bammetjes pasta en zeker niet van 2 x sportschool in de week.
Nee, die krijg je van kale rijst, groenten, liters water en 5 dagen in de week trainen..MINIMAAL
Hoe denk je dat sterren slank blijven? Door coke? Afslankpillen? nee hoor..die hebben een personal trainer en trainen een paar uur per dag hun ass off.

Voordeel is dat je dan ook geen tijd hebt om droppies in je mond te proppen
Zo is het. Is dat niets voor jou, personal trainer worden van sterren?

Ik zag er laatst nog een item over op MTV, de trainer "NO SCHNITZELS! "van Heidi Klum en Naomi Campbell en nog wat sterren. Die werken inderdaad keihard voor hun body.

Maar doe jij dat dan ook, alleen rijst en groenten eten enzo? Lijkt me wel dodelijk saai
Mijn beste vriendin traint ook; 5x in de week krachttraining op de sportschool, loopt 10 km per dag hard en eet alleen rijst, groenten en dat soort stuff... heeft een prachtig lijf

Ik zelf heb gewoon niet de discipline om 5x per week te trainen. Ik zwem drie ochtenden in de week 1,5 uur en doe verder alles fietsend en wandelend, en loop nog 2x in de week ruim 3 uur door de bossen/heide, da's dan weer het voordeel van in mooie omgeving wonen
pi_37222289
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef SHE het volgende:
al moet ik eerlijk toegeven dat je van coke wel weer lekker slank blijft

spartaanse methode weliswaar, maar het werkt
Yep. Heb ook wat geëxpirimenteerd in het verleden, met deze witte motor en bleef idd rond de 56-60 kg hangen...
  zondag 23 april 2006 @ 19:27:23 #238
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37222401
nou, ik moet eerst zelf maar weer terug naar little miss perfect...waar ik er vroeger geen enkele moeite mee had, aan 1 stuk door te sporten, verzin ik nu de meest geweldige smoezen.
het is denk ik even ene proces waar ik doorheen moet. Met voeding zit het in elk geval wel snor...ben gek op eten hoor, maar ik weet gewoon dat het een keuze is..OF een droomlijf OF tapas

Nu de discipline nog terug vwb het sporten en we zijn weer het vrouwtje
pi_37222455
quote:

Geef mij suiker in de vorm van snoep, cola, kristalsuiker en ik heb binnen no time een ongelofelijke behoefte aan eten. Dan maar geen suiker
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37222516
Tapas
pi_37222671
Nee maar ik heb een vriendin, die weegt 50 kilo bij 1m70, heel erg slank is ze, maar ze eet ELKE DAG bij Mc Donalds. De hele dag niets, en dan 's avonds een Big Mac menu. Voor de rest loopt ze van Zuid naar Zevenhuizen; minstens 10 km per dag dus
Die is 15 kg afgevallen door op chocola en Mc Donalds te leven
  zondag 23 april 2006 @ 19:37:26 #242
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37222770
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:34 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Nee maar ik heb een vriendin, die weegt 50 kilo bij 1m70, heel erg slank is ze, maar ze eet ELKE )
pi_37222836
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:37 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Wil je haar MSN adres?
pi_37222844
quote:

[..]

En sommige mensen zijn niet zo geindoctrineerd door de postbus 51 spotjes dat ze denken dat hun leven eindigt als er tien dropjes op hun heupen gaan wonen en die eten ze wel, lekker boeiend. Dat geeft de mensen die chagerijnig zijn omdat ze geen dropjes en toetjes mogen eten nog niet het recht de mensen die dat wel doen voor dikke, luie, ongedisciplineerde varkens uit te maken omdat ze toevallig wat meer wegen, en dat is wat er op grote schaal in deze samenleving wel gebeurt. Dat vind ik meer dan iemand die 150 kilo weegt en gaat fietsen. Ik geloof dat ik mensen die wél dropjes en toetjes eten een stuk aantrekkelijker vind, en hoe meer posts ik lees van de gezondheidsbrigade, hoe sterker dat gevoel word.
  zondag 23 april 2006 @ 19:39:40 #245
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37222871
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:39 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Wil je haar MSN adres?
Ik weet verder niet eens hoe ze eruit ziet...
  zondag 23 april 2006 @ 19:41:08 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37222920
Ik ben hartstikke vrolijk hoor..ik snap niet waar jij het vandaan haalt dat mensen die op hun voeding letten chagerijnig zijn.

En mensen die toetjes en dropjes eten zijn aantrekkelijker..

uhuh

Ik heb zelden zo'n warrige reply gelezen.
pi_37223012
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:41 schreef SHE het volgende:
Ik ben hartstikke vrolijk hoor..ik snap niet waar jij het vandaan haalt dat mensen die op hun voeding letten chagerijnig zijn.

En mensen die toetjes en dropjes eten zijn aantrekkelijker..

uhuh

Ik heb zelden zo'n warrige reply gelezen.
Ik denk dat ze uitgaat van het "gezellige dikkerds" principe.
Eet gezellig een toetje en word gezellig dik, kom gezellig bij de club

Mensen die op hun voeding letten zijn niet per defenitie chagarijniger
In fact, wijven met een ongemotiveerde rotkop zijn vaak het dikst
pi_37223038
Nee, dat alle dikke mensen maar hun 8-pack snickers moeten laten liggen is een lekker gefundeerde opmerking. Chargeren kan ik ook hoor, dat blijkt.

De handvol mensen die ik ken die meerdere candybars per dag eten is graatmager. Niet alleen van coke blijf je dun, van eenzijdig eten ook. De link tussen ongezond eten en overgewicht is ook niet zo helder, ik ivnd het weleens jammer dat daar weinig aandacht voor is. Tegen mijn ex klasgenoot die leefde op pizza's en mars en toch mt 38 hield zei niemand dat ze eens wat vaker fruit moest eten.
  zondag 23 april 2006 @ 19:45:32 #249
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37223048
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:39 schreef Maeghan het volgende:

[..]

En sommige mensen zijn niet zo geindoctrineerd door de postbus 51 spotjes dat ze denken dat hun leven eindigt als er tien dropjes op hun heupen gaan wonen en die eten ze wel, lekker boeiend. Dat geeft de mensen die chagerijnig zijn omdat ze geen dropjes en toetjes mogen eten nog niet het recht de mensen die dat wel doen voor dikke, luie, ongedisciplineerde varkens uit te maken omdat ze toevallig wat meer wegen, en dat is wat er op grote schaal in deze samenleving wel gebeurt. Dat vind ik meer dan iemand die 150 kilo weegt en gaat fietsen. Ik geloof dat ik mensen die wél dropjes en toetjes eten een stuk aantrekkelijker vind, en hoe meer posts ik lees van de gezondheidsbrigade, hoe sterker dat gevoel word.
whehehe... erg grappig... maar jij valt dus gewoon op dikke mannen begrijp ik... tenzij ze er echt niks aan kunnen doen en geen dropjes eten, maar wel veel bewegen om af te vall... dan vind je die dikke mannen lelijk dus... jaaaa...

pi_37223070
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:44 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Ik denk dat ze uitgaat van het "gezellige dikkerds" principe.
Eet gezellig een toetje en word gezellig dik, kom gezellig bij de club

Mensen die op hun voeding letten zijn niet per defenitie chagarijniger
In fact, wijven met een ongemotiveerde rotkop zijn vaak het dikst
Alleen dikke wijven hebben een ongemotiveerde rotkop? Dat merkte ik donderdag in de P.C. Hooftstraat .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')