niet als het moord op niet-moslims isquote:Op zondag 23 april 2006 12:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die gasten zullen zichzelf heus wel Moslim noemen, maar de Sharia heeft de doostraf op roof laat staan roofmoord. Zegt genoeg lijkt me.
Ze doet precies hetzelfde wat wij 40 jaar geleden tegen het christendom deden.quote:Op zondag 23 april 2006 12:41 schreef PLAE@ het volgende:
Als niet gelovige blanke Nederlander zou ik d'r eigenlijk ook wel een paar flinke klappen willen geven als het geen vrouw was zeg maar
Ze schopt maar wat zinloos om het schoppen. Die column van vrijdag ook.....tenenkrommend.
Victoria Koblenko blaat ook zo maar wat in het wilde weg maar doet dat zeg maar over onderwerpen waar ze wat minder kwaad mee kan.
Gelukkig zijn deze teksten ook te vinden in de Bijbel + Toraquote:
hoe zijn ze de dupe er van dan ?quote:Op zondag 23 april 2006 12:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee dat zal ik dan niet zeggen. Waarom niet? Omdat de imams en de goede bezoekers van de moskeeen (moelijk he, dat woord ujit je strot laten komen) hier de dupe van zijn. En hoe je het wendt of keert, dit zat er aan te komen..
ik zal dat ook zeggen wanneer de eerste groep criminele marokkanen worden doodgeschoten door iemand die het niet meer piktquote:Op zondag 23 april 2006 13:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden
Net als theo van gogh schoffeert ze er maar op los. Tja, dan loop je wel eens tegen een vuist of kogel aan
Hetzelfde gebeurt ook hier op Fok. Niemand die hier ingrijpt, ongelooflijk!!quote:Op zondag 23 april 2006 11:52 schreef Masterix het volgende:
Spijbelende pubertjes en werkloze looserts zitten al zo lang een hetze tegen haar te voeren op http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=907480. Niemand daar die ingrijpt, ongelooflijk!
Dan ben ik wel even blij van Meki en mijn buurjonmgens en zo er ook een normale reactie op te zien.
Nee, Nederland heeft genoeg moslims vermoord (laten vermoorden) in Srebrenicaquote:Op zondag 23 april 2006 17:21 schreef misantropia het volgende:
[..]
hoe zijn ze de dupe er van dan ?
nog geen 1 moslim vermoord in Nederland.
ook hoor ik nooit dat ze met een groep inelkaar worden geslagen.
huilie
Dan ben je net zo'n triest figuur als TimmyASD zelf. In beide gevallen is het fout. Marokkanen horen niet doodgeschoten te worden en columnisten mag je niet in elkaar slaan. Sim-pel.quote:Op zondag 23 april 2006 17:22 schreef misantropia het volgende:
[..]
ik zal dat ook zeggen wanneer de eerste groep criminele marokkanen worden doodgeschoten door iemand die het niet meer pikt
Dat hebben de Serviërs gedaan. De Nederlanders waren daar om te helpen en dat hebben ze niet helemaal goed gedaan, maar als ze er niet waren geweest, dan waren er nog veel meer moslims vermoord.quote:Op zondag 23 april 2006 17:23 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, Nederland heeft genoeg moslims vermoord (laten vermoorden) in Srebrenica![]()
Ik zelf word ook kotsmisselijk van die hypocrieten hierquote:Op zondag 23 april 2006 14:40 schreef Pracissor het volgende:
De ware gezichten van bepaalde mensen komen ook in dit topic weer naar boven, mensen die geweld toejuichen of bagataliseren omdat het gaat om iemand met een andere mening. Dit zijn de werkelijke vijanden van onze vrije samenleving.
Hoe dan wel niet, nietszeggend wezen?quote:Op zondag 23 april 2006 12:42 schreef TimmyAsd het volgende:
En hoe je het wendt of keert, dit zat er aan te komen..
Tuurlijk, en toen de Nederlanders naar huis mochten gingen ze lekker hossen met bier en de polonaise dansen, wat een arbeidsethos.quote:Op zondag 23 april 2006 17:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat hebben de Serviërs gedaan. De Nederlanders waren daar om te helpen en dat hebben ze niet helemaal goed gedaan, maar als ze er niet waren geweest, dan waren er nog veel meer moslims vermoord.Compleet offtopic dus.
tuurlijkquote:Op zondag 23 april 2006 17:28 schreef misantropia het volgende:
eigen rechter spelen mag volgens hun niet, maar wel als krakers stalenpijpen met geslepen punten op mensen gooien met als doel ze te doden.
hypocrieten en leugenaars.
die een turkse en marokkaanse vlag dragen ?quote:Op zondag 23 april 2006 14:54 schreef Entonie het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat iedereen met een nl paspoort een nederlander wordt genoemd
Reageer even ontopic en spreek voor jezelf. Er zijn geen "ze" in dit topic die dit allemaal gezegd hebben. En kom ook niet met "de linksen", want daar schiet de discussie ook niets mee op.quote:Op zondag 23 april 2006 17:28 schreef misantropia het volgende:
[..]
Ik zelf word ook kotsmisselijk van die hypocrieten hier
als een crimineel een paar klappen krijg scheeuwen ze moord en brand
als een idioot zichzelf in Israel opblaast in een bus met kinderen praten ze het goed en vinden ze het NORMAAL
eigen rechter spelen mag volgens hun niet, maar wel als krakers stalenpijpen met geslepen punten op mensen gooien met als doel ze te doden.
hypocrieten en leugenaars.
ohnee? welke wet heeft ze dan overtreden ?quote:Op zondag 23 april 2006 17:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Van mij mogen ze beide doodmeppen!
Dat mens is niet onschuldig.
jij blij dat ik niet joods of christelijk benquote:Op zondag 23 april 2006 17:21 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gelukkig zijn deze teksten ook te vinden in de Bijbel + Tora
En jouw probleem is....![]()
surequote:Op zondag 23 april 2006 17:23 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, Nederland heeft genoeg moslims vermoord (laten vermoorden) in Srebrenica![]()
ik laat gewoon zien hoe hypocriet hij isquote:Op zondag 23 april 2006 17:24 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan ben je net zo'n triest figuur als TimmyASD zelf. In beide gevallen is het fout. Marokkanen horen niet doodgeschoten te worden en columnisten mag je niet in elkaar slaan. Sim-pel.
Nee, dit zijn gestoorde Marokkaanse jongeren die dagelijks de metro lezen en zich irriteren aan haar teksten. Meer moet je er niet achter zoeken, gezien de gemiddelde intelligentie van dat soort (niet Ras, maar type: straatschoffie) jongeren.quote:Op zondag 23 april 2006 12:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Juist, dat is de kern hé, Umar is een afvallige, dus slecht en dan is het eigenlijk niet zo erg als ze aangevallen wordt, en eigenlijk ook gewoon haar eigen schuld, en tot slot is ze nog een vrouw ook, een vrouw met een carriere, en das niet halal. Al met al een bekend thema uit het Midden Oosten waar we dagelijks van mogen meegenieten.
Zoiets?quote:Op zondag 23 april 2006 17:36 schreef misantropia het volgende:
godverdomme ik hoop op een wereld natuurramp ben ik van al die politieke en religieuze onzin af![]()
Je moeder aan de poeder.quote:
Dat is het voetvolk voor het vuile werk, waarvan de ''ware'' moslims zich vervolgens kunnen distantieren. Dat spelletje wordt al eeuwen zo gespeeld.quote:Op zondag 23 april 2006 17:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, dit zijn gestoorde Marokkaanse jongeren die dagelijks de metro lezen en zich irriteren aan haar teksten. Meer moet je er niet achter zoeken, gezien de gemiddelde intelligentie van dat soort (niet Ras, maar type: straatschoffie) jongeren.
quote:Op zondag 23 april 2006 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe dan wel niet, nietszeggend wezen?
En waar haal je die info vandaan?quote:Op zondag 23 april 2006 17:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dat is het voetvolk voor het vuile werk, waarvan de ''ware'' moslims zich vervolgens kunnen distantieren. Dat spelletje wordt al eeuwen zo gespeeld.
O nee! Ik heb als enige een fatsoensnorm overtreden! Dit in tegenstelling tot de aanjager van openbare lynchpartijen waarop ik reageerde, die vooral ook het volgende goed in zijn oren heeft geknoopt:quote:Op zondag 23 april 2006 17:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
zie [NWS - FB] Powered by Infowars.com
quote:En hoe je het wendt of keert, dit zat er aan te komen..
Jij pleit dus voor columns op Seth Gaaikema niveau. Ik weet niet wat jij onder schofferen verstaat maar als jij kritiek op de Islam als schofferen verstaat dan ben je erg bekrompen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden
Net als theo van gogh schoffeert ze er maar op los. Tja, dan loop je wel eens tegen een vuist of kogel aan
Nee hoor, je ziet telkens weer gebeuren. Zo had je een Timur Lenk die vrijwel alle christenen in het Midden Oosten en omstreken heeft uitgemoord. Die man heeft zo'n 14 miljoen levens op zijn geweten, en dat in de 14e eeuw. Geconfronteerd met zo iemand heet het onmiddellijk dat de islam tolerant is en dat Timur Lenk geen echte moslim was, terwijl bekend is dat hij een bijzonder vroom man was. En zo wast de moslim dan zijn handen weer in onschuld en is zijn geloof maagdelijk wit, en tegelijkertijd zijn ze toch ook fijn van de ongelovigen af.quote:Op zondag 23 april 2006 17:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
En waar haal je die info vandaan?
Waarschijnlijk van die conspiracy website's, waar ik af en toe heen ga om een keertje te lachen.
Ik zou wel willen maar dan ga ik dan niet een brug te ver. Ik kan niet bij elke posting doorgronden of de mening wel of niet valide is (sarcasme ligt op de loer). Op Fok! heb je eenmaal wat grotere denkkaders (face it). Maar goed omgekeerd generaliserend, ophisting of geweld prediken vanuit je eigen parochie is (ook een beetje) not done. Persoonlijke aanvallen al helemaal.quote:Op zondag 23 april 2006 17:22 schreef MrSASO het volgende:
Hetzelfde gebeurt ook hier op Fok. Niemand die hier ingrijpt, ongelooflijk!!
Waar kan ik opzoeken dat Timur Lenk bijna alle Christenen heeft uitgemoord? Ik dacht dat hij namelijk geen onderscheid maakte tussen Moslims en niet Moslims.quote:Op zondag 23 april 2006 18:00 schreef Godslasteraar het volgende:
Nee hoor, je ziet telkens weer gebeuren. Zo had je een Timur Lenk die vrijwel alle christenen in het Midden Oosten en omstreken heeft uitgemoord. Die man heeft zo'n 14 miljoen levens op zijn geweten, en dat in de 14e eeuw. Geconfronteerd met zo iemand heet het onmiddellijk dat de islam tolerant is en dat Timur Lenk geen echte moslim was, terwijl bekend is dat hij een bijzonder vroom man was. En zo wast de moslim dan zijn handen weer in onschuld en is zijn geloof maagdelijk wit, en tegelijkertijd zijn ze toch ook fijn van de ongelovigen af.
Inderdaad.quote:Op zondag 23 april 2006 18:17 schreef IHVK het volgende:
De christenen waren echter niet zijn enige slachtoffers, eenieder die ervan verdacht werd de keizer in de weg te staan, deelde hun lot.
Het gevolg van zijn schrikbewind was dat het oude Arabische Rijk met zijn hoge beschaving, althans wat er van over bleef na de verovering van de Mongolen in 1258, in puin kwam te liggen.
[sarcasme]quote:
Nou, dan noem je haar gewoon baardaap terug. Probleem opgelost lijkt mij?quote:Op zondag 23 april 2006 19:12 schreef Meki het volgende:
Die dag had ze in haar column in de Metro gereageerd op het grondwetsartikel van "godsdienstvrijheid" en noemde de personen die vrouwen om religieuze redenen geen hand willen geven "middeleeuwse baardapen".
slaan mag nietquote:Op zondag 23 april 2006 19:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou, dan noem je haar gewoon baardaap terug. Probleem opgelost lijkt mij?
KUTHOER, BAARDAP, alles mag.
Maar slaan..![]()
![]()
Die dierenbeschermers worden ook steeds agressiever. Eerst werd Fortuyn vermoord omdat hij de nertsenkwekerijen binnen de Nederlandse grenzen wou houden (en dus niet naar Polen) en nu wordt iemand op haar bek geslagen omdat ze Middeleeuwse achterlijken apen noemt.quote:Op zondag 23 april 2006 19:12 schreef Meki het volgende:
Die dag had ze in haar column in de Metro gereageerd op het grondwetsartikel van "godsdienstvrijheid" en noemde de personen die vrouwen om religieuze redenen geen hand willen geven "middeleeuwse baardapen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |