abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37213691
en tja..natuurlijk dient alle geweld afgekeurd te worden. maar die Ebru staat mij echt niet aan. Irritant wannabe kakkerwijf..afschuwelijk overdreven accent waarmee ze praat elke keer...

echt iemand die geilt op media aandacht met haar "kijk mij eens geintegreerd zijn" attitude heel de tijd
  zondag 23 april 2006 @ 14:57:32 #102
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_37213706
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:54 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik mezelf er op betrap dat als ik haar zie ik mij materloos irriteer aan haar en dat als ik zo'n bericht lees ik het bijna goed ga vinden. Ik geef daarmee aan wat mijn primaire emoties zijn, waarna ik vervolgens zeg dat ik dat niet goed vind. Dus ik verheerlijk/verdedig het geweld helemaal niet.
Daarop vroeg ik me af wat jij met zo'n post wou bereiken? Het zinloos vermelden van hoe irritant jij haar wel niet vond? Wanneer je emoties onderdrukt kan je ze maar ook beter voor je houden, in jouw geval.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zondag 23 april 2006 @ 14:58:59 #103
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_37213749
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat wordt er bedoeld met "dergelijke zaken"? Zaken waarin Noord-Afrikaanse jongeren geweld gebruiken?
En mag van Cohen daarover niet gesproken worden? Omdat het stigmatiserend zou zijn? Ik dacht dat we de fase van alles met de mantel der liefde bedekken ondertussen gepasseerd waren. Ook Cohen moet ondertussen toch wel weten dat onder het tapijt vegen ook op termijn geen oplossing biedt voor dit soort problemen.
Ik denk dat er niet over zaken die nog in onderzoek zijn, in het algemeen gesproken mag worden, door de burgermeester of door wie dan ook.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zondag 23 april 2006 @ 15:01:06 #104
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_37213844
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:57 schreef Entonie het volgende:
en tja..natuurlijk dient alle geweld afgekeurd te worden. maar die Ebru staat mij echt niet aan. Irritant wannabe kakkerwijf..afschuwelijk overdreven accent waarmee ze praat elke keer...

echt iemand die geilt op media aandacht met haar "kijk mij eens geintegreerd zijn" attitude heel de tijd
Ze is tenminste geïntegreerd. Dat willen we toch graag?
  zondag 23 april 2006 @ 15:01:35 #105
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_37213858
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:57 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Daarop vroeg ik me af wat jij met zo'n post wou bereiken? Het zinloos vermelden van hoe irritant jij haar wel niet vond? Wanneer je emoties onderdrukt kan je ze maar ook beter voor je houden, in jouw geval.
Hoe ik tegen mevrouw Umar aankijk is niet zo anders dan de manier waarop heel veel andere mensen tegen aan haar aankijken. Als je met z'n allen merkt dat zo iemand heel veel irritatie opwerkt, is dat misschien een verklaring voor het gedrag van deze heren.

Maar een verklaring wordt hier al gauw gezien als een excuus. Als je zegt dat Theo van Gogh wel erg provocerend was, denken heel veel mensen dat je het wel goed vind dat hij vermoord is. Natuurlijk vind niemand dat, maar je moet wel kunnen zeggen dat hij veel mensen beledigde. Zo is het hier ook. Als ik zeg dat ik wel kan begrijpen dat mensen agressief worden als ze haar zien, zeg ik niet ik dat ik er begrip voor hen - ik keur het hartstikke af - maar wel dat er een verklaring voor is. Maar ik vrees dat die nuance niet aan iedereen besteed is.
  zondag 23 april 2006 @ 15:02:00 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37213868
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:58 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik denk dat er niet over zaken die nog in onderzoek zijn, in het algemeen gesproken mag worden, door de burgermeester of door wie dan ook.
Er wordt toch echt, heel specifiek, over "dat soort zaken" gesproken. Niet over zaken in het algemeen.
The End Times are wild
pi_37213934
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:01 schreef Pool het volgende:

[..]

Ze is tenminste geïntegreerd. Dat willen we toch graag?
Ja

maar dat ze er zo de nadruk op legt staat me gewoon niet aan. t komt altijd zo fake over..en ongelooflijk irritant
pi_37213938
Laat haar GVD met rust.
  zondag 23 april 2006 @ 15:05:10 #109
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_37213979
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er wordt toch echt, heel specifiek, over "dat soort zaken" gesproken. Niet over zaken in het algemeen.
Daar wordt echt niet mee bedoeld: "zaken met Noord-Afrikaanse daders". Gewoon over de ernstigere of publiek beladen zaken in het algemeen. Ook bij liquidaties e.d. wordt niet meteen inhoudelijk gereageerd. Bij zulke zaken houdt de politie eerst de mond, totdat er een algemene persconferentie wordt gehouden of er een persbericht uitgaat.
  zondag 23 april 2006 @ 15:06:24 #110
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37214021
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:05 schreef Pool het volgende:

[..]

Daar wordt echt niet mee bedoeld: "zaken met Noord-Afrikaanse daders". Gewoon over de ernstigere of publiek beladen zaken in het algemeen. Ook bij liquidaties e.d. wordt niet meteen inhoudelijk gereageerd. Bij zulke zaken houdt de politie eerst de mond, totdat er een algemene persconferentie wordt gehouden of er een persbericht uitgaat.
Dan is het goed.
The End Times are wild
  zondag 23 april 2006 @ 15:07:02 #111
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_37214038
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:53 schreef Pool het volgende:
Het is een natuurlijke, wellicht biologische reactie dat je irritante mensen de mond wil snoeren. Dat zal bijna iedereen wel eens hebben, vooral mannen. Maar die gevoelens moet je gewoon met je verstand onderdrukken.

Het gaat al een stap te ver wanneer je geweld openbaar gaat verheerlijken of mensen gaat opruien. En mensen daadwerkelijk om hun mening in elkaar slaan, dan ga je alle grenzen te buiten. Daarmee wordt de samenleving verziekt, die is juist gebaat bij een dialoog. Heb respect voor elkaars vrijheid.
[14.gif]
pi_37214517
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:05 schreef Pool het volgende:

[..]

Je bedoeld zoals met de verkrachting van dat gehandicapte meisje in de Spaarndammerbuurt? ..... right. e bedoeling was uiteraard om ook dit achter gesloten deuren af te handelen, lees: Umar had haar mond moeten houden, en nu ze dat niet gedaan heeft zal haar dat ook verweten worden.
pi_37214991
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:01 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Hoe ik tegen mevrouw Umar aankijk is niet zo anders dan de manier waarop heel veel andere mensen tegen aan haar aankijken. Als je met z'n allen merkt dat zo iemand heel veel irritatie opwerkt, is dat misschien een verklaring voor het gedrag van deze heren.

Maar een verklaring wordt hier al gauw gezien als een excuus. Als je zegt dat Theo van Gogh wel erg provocerend was, denken heel veel mensen dat je het wel goed vind dat hij vermoord is. Natuurlijk vind niemand dat, maar je moet wel kunnen zeggen dat hij veel mensen beledigde. Zo is het hier ook. Als ik zeg dat ik wel kan begrijpen dat mensen agressief worden als ze haar zien, zeg ik niet ik dat ik er begrip voor hen - ik keur het hartstikke af - maar wel dat er een verklaring voor is. Maar ik vrees dat die nuance niet aan iedereen besteed is.
Zulke vreselijke dingen zegt ze nou toch ook weer niet, ik vind haar nog wel wat subtieler dan Theo van Gogh eigenlijk. Als je haar zo irritant vindt dat je begrijpt dat mensen er agressief van worden moet je jezelf echt eens laten nakijken vind ik.

Het enige wat ik zou kunnen begrijpen is dat het gewoon 2 oerdomme jongens zijn, die toevallig gehoord hebben dat ze "tegen hun" is.
trug van weggeweest
pi_37215023
Nu weten straks een hoop van die kansloze relschoffies waar ze woont. De volgende die bewaking nodig heeft...

En het stukje van Heerlijkheid hierboven over het verschil tussen een verklaring en een excuus is idd een nuance die voor het overgrote deel van Fok en het Marokko-forum te hoog gegrepen is...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37215147
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:40 schreef Mwanatabu het volgende:

En het stukje van Heerlijkheid hierboven over het verschil tussen een verklaring en een excuus is idd een nuance die voor het overgrote deel van Fok en het Marokko-forum te hoog gegrepen is...
Mensen zeggen weleens dat de bron van alle kwaad geld is.

Voor mij is de bron van alle kwaad onwetendheid.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  zondag 23 april 2006 @ 15:48:37 #116
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37215296
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:44 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Mensen zeggen weleens dat de bron van alle kwaad geld is.

Voor mij is de bron van alle kwaad onwetendheid.
Integendeel. Kennis is juist de bron van alle kwaad.
The End Times are wild
pi_37215360
Er is geen universele bron van kwaad.

Misverstanden zijn bjivoorbeeld net zo goed een bron van kwaad.
pi_37215513
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Nu weten straks een hoop van die kansloze relschoffies waar ze woont. De volgende die bewaking nodig heeft...

Het ging er volgens mij eerder om wát de verklaring is.

Kijk, ik vond Theo van Gogh irritant en haar ook een beetje. Maar het geweld komt wel specifiek uit moslim-kringen, en dat is niet toevallig, maar vanwege de mening die ze uitdragen. Je slaat meestal niet zo maar iemand op zijn bek omdat hij/zij irritant is, anders zouden Gordon en Joling waarschijnlijk niet meer in leven zijn.

Als je hier meteen gaat lopen schreeuwen dat het komt omdat ze irritant is, en mensen nemen daar aanstoot aan, dan is dat niet vanwege een gebrek aan nuance. Die conclusie komt volgens mij eerder voort uit jullie misplaatste superieure gevoelens.
trug van weggeweest
pi_37215535
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:50 schreef IHVK het volgende:
Er is geen universele bron van kwaad.

Misverstanden zijn bjivoorbeeld net zo goed een bron van kwaad.
Misverstanden ontstaan door onwetendheid.
pi_37215591
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

Integendeel. Kennis is juist de bron van alle kwaad.
Daarover zijn de meningen verdeeld.

on-topic maar weer.
pi_37217417
quote:

[..]

Ach man flikker toch op. Met zo`n redenering zou iedereen wel kunnen rekenen op een pak slaag. Deze post van jou wekt irritatie bij mij op. Is dat dan aanleiding om jou een paar klappen te geven? En zou je daar dan ook genuanceerd over berichten? Iedereen hoort gewoon met z`n poten van elkaar af te blijven. Als ik het ergens neit mee eens ben dan stap ik in het uiterste geval naar de rechter. De held uithangen en met z`n tweeen een tenger vrouwtje in elkaar slaan is zoo laag. Begrip proberen op te brengen voor de beweegredenen van deze helden doet daar niet echt voor onder.
eeeh
pi_37217672
quote:

[..]

Nee, duh die nuance raakt ook bij jou zoek als de pijn aan jouw kant ligt.

Nu kun je het verklaren om dat je de ergenis deelt met deze heren.
Wordt echter iemand met wie jij 'wat hebt' voor haar of zijn smoeltje geramd, omdat zij/hij een onwelgevallige mening had, die toevallig ook de jouwe is, dan zul je ook weinig trek hebben in dergelijke "nuances".

zoiets nuanceren door een verklaring te zoeken is gewoon toch ergens bagatelliseren of van het slachtoffer in zekere zin de aanstichter maken.

we hebben het hier niet over gelijke munt, maar puur woorden, die met (geweld)daden beslecht worden.

was er sprake van gelijke munt, dan had je een eind weg kunnen nuanceren over dat wraak zo nutteloos is, en alleen maar uitloopt in geweld over en weer, gebed zonder einde, maar dat je het wel begrijpt dat iemand toch zijn gram gaat halen, maar als het gaat om meningen, hoe onwelgevallig ook, laat dan ajb die nuances thuis.

[ Bericht 2% gewijzigd door milagro op 23-04-2006 17:07:39 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37218017
Door dit soort onzin laten ze gewoon zien dat Ebru Umar gelijk heeft
pi_37218091
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:16 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

hehe eindelijk
dus ik neem aan dat je het ook goed en begrijpelijk vind als criminele marokkanen eens goed inelkaar worden geslagen.

want Ebru Umar is een slachtoffer van geweld, een onschuldig persoon

dus ik neem aan dat je dan het mishandelen van onschuldige mensen, criminelen helemaal goed vind.
pi_37218119
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:11 schreef Super7fighter het volgende:
Zijn de hangmarokkanen toch nog ergens goed voor.
Ze was al geen schoonheid met die grote wijd versperde en verspreide ogen van d'r, die vuistslag zal haar niet mooier hebben gemaakt.
Je moeder
eeeh
pi_37218133
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:18 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

hoe kan je in godsnaam beweren dat de moord in brussel ook maar iets met het geloof te maken heeft.. Het was gewoon een laffe roofmoord, wwaarvan ik het onbegrijpelijk vind dat die zoveel media aandacht krijgt..
Ahidar: ''Ik probeer al een tijdje aan te kaarten dat steeds meer criminele Marokkaanse of Turkse jongeren slachtoffers uitkiezen die er als ongelovigen uitzien. Vorige maand was het een Nigeriaanse jongen en nu een Belgische.

Bron: 'MP3-moord mogelijk racistisch getint'
  zondag 23 april 2006 @ 17:13:40 #127
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37218136
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:12 schreef misantropia het volgende:

[..]

dus ik neem aan dat je het ook goed en begrijpelijk vind als criminele marokkanen eens goed inelkaar worden geslagen.

want Ebru Umar is een slachtoffer van geweld, een onschuldig persoon

dus ik neem aan dat je dan het mishandelen van onschuldige mensen, criminelen helemaal goed vind.
Van mij mogen ze beide doodmeppen!

Dat mens is niet onschuldig.
pi_37218201
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:13 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Niet onschuldig? Vertel...
eeeh
pi_37218213
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:28 schreef Arendt het volgende:

[..]

Die moord om een mp3 - speler is niet gepleegd door moslims. Kerel, die gasten treden de koran met de voeten door te stelen en te moorden.
9:5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

98:6. Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het Boek en de afgodendienaren zullen in het Vuur der hel geworpen worden, daarin zullen zij verblijven. Zij zijn de slechtste der schepselen.

9:29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zign.

9:14. Bestrijdt hen, Allah zal hen door uw handen straffen en vernederen en u tot een overwinning over hen helpen en het gemoed van een volk dat gelooft, verlichten.

8:39. En bestrijdt hen totdat er geen vervolging is en de godsdienst geheel voor Allah wordt. Maar als zij ophouden dan ziet Allah voorzeker hetgeen zij doen.

9:123. O, gij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat Allah met de godvruchtigen is.

48:29. Mohammed is de boodschapper van Allah. En zij, die met hem zijn, zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig onder elkander. Gij ziet hen zich buigen en nederwerpen (in gebed), Allah's genade en Zijn welbehagen zoekende - Op hun aangezicht zijn de sporen van het zich ter aarde werpen. Dit is hun beschrijving in de Torah. En hun beschrijving in het Evangelie is als het zaad van koren, dat zijn scheut uitspruit, en dien versterkt, waardoor zij dik wordt en op eigen stengel komt te staan, tot vreugde der zaaiers en woede der ongelovigen. Allah heeft aan de gelovigen die goede werken doen, vergiffenis en een grote beloning beloofd.

60:4 4. Er is een goed voorbeeld voor u in Abraham en degenen die met hem waren toen zij tegen hun volk zeiden: "Wij hebben niets uitstaande met u en hetgeen gij buiten Allah aanbidt. Wij verwerpen u en er is tussen u en ons eeuwige vijandschap en haat ontstaan, tenzij gij in Allah, de Enige gelooft." - uitgezonderd het woord van Abraham tot zijn vader: "Ik zal zeker om vergiffenis voor u vragen, ik heb niets van Allah ten uwen behoeve. - Onze Heer, in U stellen wij ons vertrouwen en tot U wenden wij ons, en naar U is de terugkeer.

72. Zij lasteren God, die zeggen: "Waarlijk Allah, Hij is de Messias, de zoon van Maria," terwijl de Messias zelf zeide: "O, kinderen Israëls, aanbidt Allah, Die mijn Heer en uw Heer is." Gewis, voor hem die iets met Allah vereenzelvigt, heeft Allah de Hemel verboden en het Vuur zal zijn verblijfplaats zijn. Er is voor de onrechtvaardigen geen helper.

73. Waarlijk zij lasteren God, die zeggen: "Allah is Eén der Drie." Er is geen God dan de enige God. En indien zij niet ophouden met hetgeen zij beweren, zal de ongelovigen een smartelijke straf overkomen.

en dan ook nog een keer dat een imam er over spreekt, over die moord, neee het heeft echt niks met de kotslam te maken
pi_37218321
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

Die gasten zullen zichzelf heus wel Moslim noemen, maar de Sharia heeft de doostraf op roof laat staan roofmoord. Zegt genoeg lijkt me.
niet als het moord op niet-moslims is

MOHAMMED: was een slavendrijver. Hij bezat en verkocht veel slaven, zowel mannelijke als vrouwelijke. Hij zei dat Allah hem en zijn moslimvolgelingen toestond om gemeenschap te hebben met hun vrouwelijke slaven wanneer de mannen dat wilden. Verwijzingen in de koran zijn: Soera 33:50, 52, 23:5, en 70:30. Slaven werden beschouwd als “buit” voor moslims wanner zij gevangen genomen werden in strooptochten, dus zijn zij moslimbezit. Mohammed voelde zich trots en keurde het tot slaaf maken van duizenden mensen goed.

ook is het een wet dat je vermoord moet worden als je de kotslam verlaat.

vreemd dat links zo pro islam is, want de islam is zelf extreem rechts.
pi_37218361
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:41 schreef PLAE@ het volgende:

Als niet gelovige blanke Nederlander zou ik d'r eigenlijk ook wel een paar flinke klappen willen geven als het geen vrouw was zeg maar

Ze schopt maar wat zinloos om het schoppen. Die column van vrijdag ook.....tenenkrommend.

Victoria Koblenko blaat ook zo maar wat in het wilde weg maar doet dat zeg maar over onderwerpen waar ze wat minder kwaad mee kan.
Ze doet precies hetzelfde wat wij 40 jaar geleden tegen het christendom deden.
  zondag 23 april 2006 @ 17:21:19 #132
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_37218396
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:15 schreef misantropia het volgende:

[..]

CTRL X
Gelukkig zijn deze teksten ook te vinden in de Bijbel + Tora

En jouw probleem is....
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_37218397
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:42 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Nee dat zal ik dan niet zeggen. Waarom niet? Omdat de imams en de goede bezoekers van de moskeeen (moelijk he, dat woord ujit je strot laten komen ) hier de dupe van zijn. En hoe je het wendt of keert, dit zat er aan te komen..
hoe zijn ze de dupe er van dan ?

nog geen 1 moslim vermoord in Nederland.

ook hoor ik nooit dat ze met een groep inelkaar worden geslagen.

huilie
pi_37218416
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:01 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden

Net als theo van gogh schoffeert ze er maar op los. Tja, dan loop je wel eens tegen een vuist of kogel aan
ik zal dat ook zeggen wanneer de eerste groep criminele marokkanen worden doodgeschoten door iemand die het niet meer pikt
  zondag 23 april 2006 @ 17:22:59 #135
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37218442
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:52 schreef Masterix het volgende:
Spijbelende pubertjes en werkloze looserts zitten al zo lang een hetze tegen haar te voeren op http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=907480. Niemand daar die ingrijpt, ongelooflijk!
Dan ben ik wel even blij van Meki en mijn buurjonmgens en zo er ook een normale reactie op te zien.
Hetzelfde gebeurt ook hier op Fok. Niemand die hier ingrijpt, ongelooflijk!!
  zondag 23 april 2006 @ 17:23:00 #136
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_37218443
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:21 schreef misantropia het volgende:

[..]

hoe zijn ze de dupe er van dan ?

nog geen 1 moslim vermoord in Nederland.

ook hoor ik nooit dat ze met een groep inelkaar worden geslagen.

huilie
Nee, Nederland heeft genoeg moslims vermoord (laten vermoorden) in Srebrenica
  zondag 23 april 2006 @ 17:24:26 #137
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_37218491
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:22 schreef misantropia het volgende:

[..]

ik zal dat ook zeggen wanneer de eerste groep criminele marokkanen worden doodgeschoten door iemand die het niet meer pikt
Dan ben je net zo'n triest figuur als TimmyASD zelf. In beide gevallen is het fout. Marokkanen horen niet doodgeschoten te worden en columnisten mag je niet in elkaar slaan. Sim-pel.
pi_37218580
Wat heeft ze gezegt dan?
  zondag 23 april 2006 @ 17:27:26 #139
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_37218581
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:23 schreef stukovich het volgende:

[..]

Dat hebben de Serviërs gedaan. De Nederlanders waren daar om te helpen en dat hebben ze niet helemaal goed gedaan, maar als ze er niet waren geweest, dan waren er nog veel meer moslims vermoord. Compleet offtopic dus.
pi_37218616
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:40 schreef Pracissor het volgende:
De ware gezichten van bepaalde mensen komen ook in dit topic weer naar boven, mensen die geweld toejuichen of bagataliseren omdat het gaat om iemand met een andere mening. Dit zijn de werkelijke vijanden van onze vrije samenleving.
Ik zelf word ook kotsmisselijk van die hypocrieten hier

als een crimineel een paar klappen krijg scheeuwen ze moord en brand

als een idioot zichzelf in Israel opblaast in een bus met kinderen praten ze het goed en vinden ze het NORMAAL

eigen rechter spelen mag volgens hun niet, maar wel als krakers stalenpijpen met geslepen punten op mensen gooien met als doel ze te doden.

hypocrieten en leugenaars.
pi_37218644
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:42 schreef TimmyAsd het volgende:
En hoe je het wendt of keert, dit zat er aan te komen..
Hoe dan wel niet, nietszeggend wezen?
  zondag 23 april 2006 @ 17:29:09 #142
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_37218646
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:27 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat hebben de Serviërs gedaan. De Nederlanders waren daar om te helpen en dat hebben ze niet helemaal goed gedaan, maar als ze er niet waren geweest, dan waren er nog veel meer moslims vermoord. Compleet offtopic dus.
Tuurlijk, en toen de Nederlanders naar huis mochten gingen ze lekker hossen met bier en de polonaise dansen, wat een arbeidsethos.

Maar sorry, verder OT
  zondag 23 april 2006 @ 17:29:40 #143
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37218666
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:28 schreef misantropia het volgende:
eigen rechter spelen mag volgens hun niet, maar wel als krakers stalenpijpen met geslepen punten op mensen gooien met als doel ze te doden.

tuurlijk

Ik ben rechts maar dat geblaat van de A'damse politie moet je niet altijd zomaar geloven.
pi_37218668
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:54 schreef Entonie het volgende:

[..]

Stel je eens voor dat iedereen met een nl paspoort een nederlander wordt genoemd
die een turkse en marokkaanse vlag dragen ?
pi_37218704
Iemand een linkje naar de columns van haar?
  zondag 23 april 2006 @ 17:31:45 #146
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_37218734
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:28 schreef misantropia het volgende:

[..]

Ik zelf word ook kotsmisselijk van die hypocrieten hier

als een crimineel een paar klappen krijg scheeuwen ze moord en brand

als een idioot zichzelf in Israel opblaast in een bus met kinderen praten ze het goed en vinden ze het NORMAAL

Reageer even ontopic en spreek voor jezelf. Er zijn geen "ze" in dit topic die dit allemaal gezegd hebben. En kom ook niet met "de linksen", want daar schiet de discussie ook niets mee op.

Dus even ontopic: een columniste wordt in elkaar geslagen en jij en ik vinden dat belachelijk.
pi_37218761
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:13 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

ohnee? welke wet heeft ze dan overtreden ?
pi_37218779
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:21 schreef stukovich het volgende:

[..]

Gelukkig zijn deze teksten ook te vinden in de Bijbel + Tora

En jouw probleem is....
jij blij dat ik niet joods of christelijk ben
pi_37218795
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:23 schreef stukovich het volgende:

[..]

sure
pi_37218814
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:24 schreef Pool het volgende:

[..]

Dan ben je net zo'n triest figuur als TimmyASD zelf. In beide gevallen is het fout. Marokkanen horen niet doodgeschoten te worden en columnisten mag je niet in elkaar slaan. Sim-pel.
ik laat gewoon zien hoe hypocriet hij is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')