Daarop vroeg ik me af wat jij met zo'n post wou bereiken? Het zinloos vermelden van hoe irritant jij haar wel niet vond? Wanneer je emoties onderdrukt kan je ze maar ook beter voor je houden, in jouw geval.quote:Op zondag 23 april 2006 14:54 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik mezelf er op betrap dat als ik haar zie ik mij materloos irriteer aan haar en dat als ik zo'n bericht lees ik het bijna goed ga vinden. Ik geef daarmee aan wat mijn primaire emoties zijn, waarna ik vervolgens zeg dat ik dat niet goed vind. Dus ik verheerlijk/verdedig het geweld helemaal niet.
Ik denk dat er niet over zaken die nog in onderzoek zijn, in het algemeen gesproken mag worden, door de burgermeester of door wie dan ook.quote:Op zondag 23 april 2006 14:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat wordt er bedoeld met "dergelijke zaken"? Zaken waarin Noord-Afrikaanse jongeren geweld gebruiken?
En mag van Cohen daarover niet gesproken worden? Omdat het stigmatiserend zou zijn? Ik dacht dat we de fase van alles met de mantel der liefde bedekken ondertussen gepasseerd waren. Ook Cohen moet ondertussen toch wel weten dat onder het tapijt vegen ook op termijn geen oplossing biedt voor dit soort problemen.
Ze is tenminste geïntegreerd. Dat willen we toch graag?quote:Op zondag 23 april 2006 14:57 schreef Entonie het volgende:
en tja..natuurlijk dient alle geweld afgekeurd te worden. maar die Ebru staat mij echt niet aan. Irritant wannabe kakkerwijf..afschuwelijk overdreven accent waarmee ze praat elke keer...
echt iemand die geilt op media aandacht met haar "kijk mij eens geintegreerd zijn" attitude heel de tijd![]()
Hoe ik tegen mevrouw Umar aankijk is niet zo anders dan de manier waarop heel veel andere mensen tegen aan haar aankijken. Als je met z'n allen merkt dat zo iemand heel veel irritatie opwerkt, is dat misschien een verklaring voor het gedrag van deze heren.quote:Op zondag 23 april 2006 14:57 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Daarop vroeg ik me af wat jij met zo'n post wou bereiken? Het zinloos vermelden van hoe irritant jij haar wel niet vond? Wanneer je emoties onderdrukt kan je ze maar ook beter voor je houden, in jouw geval.
Er wordt toch echt, heel specifiek, over "dat soort zaken" gesproken. Niet over zaken in het algemeen.quote:Op zondag 23 april 2006 14:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet over zaken die nog in onderzoek zijn, in het algemeen gesproken mag worden, door de burgermeester of door wie dan ook.
Jaquote:Op zondag 23 april 2006 15:01 schreef Pool het volgende:
[..]
Ze is tenminste geïntegreerd. Dat willen we toch graag?
Daar wordt echt niet mee bedoeld: "zaken met Noord-Afrikaanse daders". Gewoon over de ernstigere of publiek beladen zaken in het algemeen. Ook bij liquidaties e.d. wordt niet meteen inhoudelijk gereageerd. Bij zulke zaken houdt de politie eerst de mond, totdat er een algemene persconferentie wordt gehouden of er een persbericht uitgaat.quote:Op zondag 23 april 2006 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er wordt toch echt, heel specifiek, over "dat soort zaken" gesproken. Niet over zaken in het algemeen.
Dan is het goed.quote:Op zondag 23 april 2006 15:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Daar wordt echt niet mee bedoeld: "zaken met Noord-Afrikaanse daders". Gewoon over de ernstigere of publiek beladen zaken in het algemeen. Ook bij liquidaties e.d. wordt niet meteen inhoudelijk gereageerd. Bij zulke zaken houdt de politie eerst de mond, totdat er een algemene persconferentie wordt gehouden of er een persbericht uitgaat.
[14.gif]quote:Op zondag 23 april 2006 14:53 schreef Pool het volgende:
Het is een natuurlijke, wellicht biologische reactie dat je irritante mensen de mond wil snoeren. Dat zal bijna iedereen wel eens hebben, vooral mannen.Maar die gevoelens moet je gewoon met je verstand onderdrukken.
Het gaat al een stap te ver wanneer je geweld openbaar gaat verheerlijken of mensen gaat opruien. En mensen daadwerkelijk om hun mening in elkaar slaan, dan ga je alle grenzen te buiten. Daarmee wordt de samenleving verziekt, die is juist gebaat bij een dialoog. Heb respect voor elkaars vrijheid.
Je bedoeld zoals met de verkrachting van dat gehandicapte meisje in de Spaarndammerbuurt? ..... right. e bedoeling was uiteraard om ook dit achter gesloten deuren af te handelen, lees: Umar had haar mond moeten houden, en nu ze dat niet gedaan heeft zal haar dat ook verweten worden.quote:Op zondag 23 april 2006 15:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Daar wordt echt niet mee bedoeld: "zaken met Noord-Afrikaanse daders". Gewoon over de ernstigere of publiek beladen zaken in het algemeen. Ook bij liquidaties e.d. wordt niet meteen inhoudelijk gereageerd. Bij zulke zaken houdt de politie eerst de mond, totdat er een algemene persconferentie wordt gehouden of er een persbericht uitgaat.
Zulke vreselijke dingen zegt ze nou toch ook weer niet, ik vind haar nog wel wat subtieler dan Theo van Gogh eigenlijk. Als je haar zo irritant vindt dat je begrijpt dat mensen er agressief van worden moet je jezelf echt eens laten nakijken vind ik.quote:Op zondag 23 april 2006 15:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Hoe ik tegen mevrouw Umar aankijk is niet zo anders dan de manier waarop heel veel andere mensen tegen aan haar aankijken. Als je met z'n allen merkt dat zo iemand heel veel irritatie opwerkt, is dat misschien een verklaring voor het gedrag van deze heren.
Maar een verklaring wordt hier al gauw gezien als een excuus. Als je zegt dat Theo van Gogh wel erg provocerend was, denken heel veel mensen dat je het wel goed vind dat hij vermoord is. Natuurlijk vind niemand dat, maar je moet wel kunnen zeggen dat hij veel mensen beledigde. Zo is het hier ook. Als ik zeg dat ik wel kan begrijpen dat mensen agressief worden als ze haar zien, zeg ik niet ik dat ik er begrip voor hen - ik keur het hartstikke af - maar wel dat er een verklaring voor is. Maar ik vrees dat die nuance niet aan iedereen besteed is.
Mensen zeggen weleens dat de bron van alle kwaad geld is.quote:Op zondag 23 april 2006 15:40 schreef Mwanatabu het volgende:
En het stukje van Heerlijkheid hierboven over het verschil tussen een verklaring en een excuus is idd een nuance die voor het overgrote deel van Fok en het Marokko-forum te hoog gegrepen is...
Integendeel. Kennis is juist de bron van alle kwaad.quote:Op zondag 23 april 2006 15:44 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Mensen zeggen weleens dat de bron van alle kwaad geld is.
Voor mij is de bron van alle kwaad onwetendheid.
Het ging er volgens mij eerder om wát de verklaring is.quote:Op zondag 23 april 2006 15:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Nu weten straks een hoop van die kansloze relschoffies waar ze woont. De volgende die bewaking nodig heeft...
En het stukje van Heerlijkheid hierboven over het verschil tussen een verklaring en een excuus is idd een nuance die voor het overgrote deel van Fok en het Marokko-forum te hoog gegrepen is...
Misverstanden ontstaan door onwetendheid.quote:Op zondag 23 april 2006 15:50 schreef IHVK het volgende:
Er is geen universele bron van kwaad.
Misverstanden zijn bjivoorbeeld net zo goed een bron van kwaad.
Daarover zijn de meningen verdeeld.quote:Op zondag 23 april 2006 15:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Integendeel. Kennis is juist de bron van alle kwaad.
Ach man flikker toch op. Met zo`n redenering zou iedereen wel kunnen rekenen op een pak slaag. Deze post van jou wekt irritatie bij mij op. Is dat dan aanleiding om jou een paar klappen te geven? En zou je daar dan ook genuanceerd over berichten? Iedereen hoort gewoon met z`n poten van elkaar af te blijven. Als ik het ergens neit mee eens ben dan stap ik in het uiterste geval naar de rechter. De held uithangen en met z`n tweeen een tenger vrouwtje in elkaar slaan is zoo laag. Begrip proberen op te brengen voor de beweegredenen van deze helden doet daar niet echt voor onder.quote:Op zondag 23 april 2006 15:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Hoe ik tegen mevrouw Umar aankijk is niet zo anders dan de manier waarop heel veel andere mensen tegen aan haar aankijken. Als je met z'n allen merkt dat zo iemand heel veel irritatie opwerkt, is dat misschien een verklaring voor het gedrag van deze heren.
Maar een verklaring wordt hier al gauw gezien als een excuus. Als je zegt dat Theo van Gogh wel erg provocerend was, denken heel veel mensen dat je het wel goed vind dat hij vermoord is. Natuurlijk vind niemand dat, maar je moet wel kunnen zeggen dat hij veel mensen beledigde. Zo is het hier ook. Als ik zeg dat ik wel kan begrijpen dat mensen agressief worden als ze haar zien, zeg ik niet ik dat ik er begrip voor hen - ik keur het hartstikke af - maar wel dat er een verklaring voor is. Maar ik vrees dat die nuance niet aan iedereen besteed is.
Nee, duh die nuance raakt ook bij jou zoek als de pijn aan jouw kant ligt.quote:Op zondag 23 april 2006 15:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
dus ik neem aan dat je het ook goed en begrijpelijk vind als criminele marokkanen eens goed inelkaar worden geslagen.quote:
Je moederquote:Op zondag 23 april 2006 14:11 schreef Super7fighter het volgende:
Zijn de hangmarokkanen toch nog ergens goed voor.![]()
Ze was al geen schoonheid met die grote wijd versperde en verspreide ogen van d'r, die vuistslag zal haar niet mooier hebben gemaakt.![]()
Ahidar: ''Ik probeer al een tijdje aan te kaarten dat steeds meer criminele Marokkaanse of Turkse jongeren slachtoffers uitkiezen die er als ongelovigen uitzien. Vorige maand was het een Nigeriaanse jongen en nu een Belgische.quote:Op zondag 23 april 2006 12:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]hoe kan je in godsnaam beweren dat de moord in brussel ook maar iets met het geloof te maken heeft.. Het was gewoon een laffe roofmoord, wwaarvan ik het onbegrijpelijk vind dat die zoveel media aandacht krijgt..
Van mij mogen ze beide doodmeppen!quote:Op zondag 23 april 2006 17:12 schreef misantropia het volgende:
[..]
dus ik neem aan dat je het ook goed en begrijpelijk vind als criminele marokkanen eens goed inelkaar worden geslagen.
want Ebru Umar is een slachtoffer van geweld, een onschuldig persoon
dus ik neem aan dat je dan het mishandelen van onschuldige mensen, criminelen helemaal goed vind.
Niet onschuldig? Vertel...quote:Op zondag 23 april 2006 17:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Van mij mogen ze beide doodmeppen!
Dat mens is niet onschuldig.
9:5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.quote:Op zondag 23 april 2006 12:28 schreef Arendt het volgende:
[..]
Die moord om een mp3 - speler is niet gepleegd door moslims. Kerel, die gasten treden de koran met de voeten door te stelen en te moorden.
niet als het moord op niet-moslims isquote:Op zondag 23 april 2006 12:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die gasten zullen zichzelf heus wel Moslim noemen, maar de Sharia heeft de doostraf op roof laat staan roofmoord. Zegt genoeg lijkt me.
Ze doet precies hetzelfde wat wij 40 jaar geleden tegen het christendom deden.quote:Op zondag 23 april 2006 12:41 schreef PLAE@ het volgende:
Als niet gelovige blanke Nederlander zou ik d'r eigenlijk ook wel een paar flinke klappen willen geven als het geen vrouw was zeg maar
Ze schopt maar wat zinloos om het schoppen. Die column van vrijdag ook.....tenenkrommend.
Victoria Koblenko blaat ook zo maar wat in het wilde weg maar doet dat zeg maar over onderwerpen waar ze wat minder kwaad mee kan.
Gelukkig zijn deze teksten ook te vinden in de Bijbel + Toraquote:
hoe zijn ze de dupe er van dan ?quote:Op zondag 23 april 2006 12:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee dat zal ik dan niet zeggen. Waarom niet? Omdat de imams en de goede bezoekers van de moskeeen (moelijk he, dat woord ujit je strot laten komen) hier de dupe van zijn. En hoe je het wendt of keert, dit zat er aan te komen..
ik zal dat ook zeggen wanneer de eerste groep criminele marokkanen worden doodgeschoten door iemand die het niet meer piktquote:Op zondag 23 april 2006 13:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden
Net als theo van gogh schoffeert ze er maar op los. Tja, dan loop je wel eens tegen een vuist of kogel aan
Hetzelfde gebeurt ook hier op Fok. Niemand die hier ingrijpt, ongelooflijk!!quote:Op zondag 23 april 2006 11:52 schreef Masterix het volgende:
Spijbelende pubertjes en werkloze looserts zitten al zo lang een hetze tegen haar te voeren op http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=907480. Niemand daar die ingrijpt, ongelooflijk!
Dan ben ik wel even blij van Meki en mijn buurjonmgens en zo er ook een normale reactie op te zien.
Nee, Nederland heeft genoeg moslims vermoord (laten vermoorden) in Srebrenicaquote:Op zondag 23 april 2006 17:21 schreef misantropia het volgende:
[..]
hoe zijn ze de dupe er van dan ?
nog geen 1 moslim vermoord in Nederland.
ook hoor ik nooit dat ze met een groep inelkaar worden geslagen.
huilie
Dan ben je net zo'n triest figuur als TimmyASD zelf. In beide gevallen is het fout. Marokkanen horen niet doodgeschoten te worden en columnisten mag je niet in elkaar slaan. Sim-pel.quote:Op zondag 23 april 2006 17:22 schreef misantropia het volgende:
[..]
ik zal dat ook zeggen wanneer de eerste groep criminele marokkanen worden doodgeschoten door iemand die het niet meer pikt
Dat hebben de Serviërs gedaan. De Nederlanders waren daar om te helpen en dat hebben ze niet helemaal goed gedaan, maar als ze er niet waren geweest, dan waren er nog veel meer moslims vermoord.quote:Op zondag 23 april 2006 17:23 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, Nederland heeft genoeg moslims vermoord (laten vermoorden) in Srebrenica![]()
Ik zelf word ook kotsmisselijk van die hypocrieten hierquote:Op zondag 23 april 2006 14:40 schreef Pracissor het volgende:
De ware gezichten van bepaalde mensen komen ook in dit topic weer naar boven, mensen die geweld toejuichen of bagataliseren omdat het gaat om iemand met een andere mening. Dit zijn de werkelijke vijanden van onze vrije samenleving.
Hoe dan wel niet, nietszeggend wezen?quote:Op zondag 23 april 2006 12:42 schreef TimmyAsd het volgende:
En hoe je het wendt of keert, dit zat er aan te komen..
Tuurlijk, en toen de Nederlanders naar huis mochten gingen ze lekker hossen met bier en de polonaise dansen, wat een arbeidsethos.quote:Op zondag 23 april 2006 17:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat hebben de Serviërs gedaan. De Nederlanders waren daar om te helpen en dat hebben ze niet helemaal goed gedaan, maar als ze er niet waren geweest, dan waren er nog veel meer moslims vermoord.Compleet offtopic dus.
tuurlijkquote:Op zondag 23 april 2006 17:28 schreef misantropia het volgende:
eigen rechter spelen mag volgens hun niet, maar wel als krakers stalenpijpen met geslepen punten op mensen gooien met als doel ze te doden.
hypocrieten en leugenaars.
die een turkse en marokkaanse vlag dragen ?quote:Op zondag 23 april 2006 14:54 schreef Entonie het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat iedereen met een nl paspoort een nederlander wordt genoemd
Reageer even ontopic en spreek voor jezelf. Er zijn geen "ze" in dit topic die dit allemaal gezegd hebben. En kom ook niet met "de linksen", want daar schiet de discussie ook niets mee op.quote:Op zondag 23 april 2006 17:28 schreef misantropia het volgende:
[..]
Ik zelf word ook kotsmisselijk van die hypocrieten hier
als een crimineel een paar klappen krijg scheeuwen ze moord en brand
als een idioot zichzelf in Israel opblaast in een bus met kinderen praten ze het goed en vinden ze het NORMAAL
eigen rechter spelen mag volgens hun niet, maar wel als krakers stalenpijpen met geslepen punten op mensen gooien met als doel ze te doden.
hypocrieten en leugenaars.
ohnee? welke wet heeft ze dan overtreden ?quote:Op zondag 23 april 2006 17:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Van mij mogen ze beide doodmeppen!
Dat mens is niet onschuldig.
jij blij dat ik niet joods of christelijk benquote:Op zondag 23 april 2006 17:21 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gelukkig zijn deze teksten ook te vinden in de Bijbel + Tora
En jouw probleem is....![]()
surequote:Op zondag 23 april 2006 17:23 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, Nederland heeft genoeg moslims vermoord (laten vermoorden) in Srebrenica![]()
ik laat gewoon zien hoe hypocriet hij isquote:Op zondag 23 april 2006 17:24 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan ben je net zo'n triest figuur als TimmyASD zelf. In beide gevallen is het fout. Marokkanen horen niet doodgeschoten te worden en columnisten mag je niet in elkaar slaan. Sim-pel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |