Wiens schuld is dat hee?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:54 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ik ben zeker benieuwd wat er uit komt. Het lijkt me echt zooooveel werk!![]()
Jij moet je vast vervelen.
Thank you!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:55 schreef Zeurberus het volgende:
wat ziet mijn oog hier?
Date Title Episode Group CRC BT
29/04/06 Naruto Movie 02 Dattebayo
![]()
Maar eens even binnenhalen
dankjewel...quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:38 schreef Orealo het volgende:
Ja ik dacht, misschien is dit wel nostalgisch voor Jordy-B, het gaat helemaal terug naar 2001![]()
graag gedaanquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:55 schreef Zeurberus het volgende:
wat ziet mijn oog hier?
![]()
Eindelijk het werd tijd maar ik hoop dat het beter is dan de eerste Naruto movie want die vond ik te magertjesquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:55 schreef Zeurberus het volgende:
wat ziet mijn oog hier?
![]()
Minder dan een tientje, al ik het me goed herinner.quote:Op zondag 30 april 2006 18:32 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vraag me af wat je op een beurs betaalt voor manga...
Ah my goddes rules. Je mag mij best benaderen heb daar veel van.quote:Op zondag 30 april 2006 19:24 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Oh, Ah My Goddess seizoen 2 is er, de 3e aflevering is vorige week gereleased..![]()
Ik heb het eerste seizoen nog niet helemaal afgekeken en ik heb geen zin om weer te zoeken naar goede downloads enzo, dus dan ga ik maar even zoeken naar een site met een samenvatting van het eerste seizoen ofzo
ow hehehhequote:Op zondag 30 april 2006 23:40 schreef blessed19 het volgende:
Ah my godess is best een oude manga....
enne, OW! waarom bestel je niet bij www.archonia.com ? daar kosten ze rond de 8 euro de stuk, en ze zijn erg betrouwbaar! ik heb er zelf meerdere malen goede zaken mee gedaan
Pita ten vol 01-04 GN boxquote:Op zondag 30 april 2006 23:40 schreef blessed19 het volgende:
enne, OW! waarom bestel je niet bij www.archonia.com ? daar kosten ze rond de 8 euro de stuk, en ze zijn erg betrouwbaar! ik heb er zelf meerdere malen goede zaken mee gedaan
Zo hee, da's goedkoop vergeleken met als je ze los kooptquote:Op maandag 1 mei 2006 09:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Pita ten vol 01-04 GN box
Waar is de andere box?
Misschien hier?
Of hebben ze gewoon alle 8 de manga zelf bijelkaar gegooid.
Ik denk dat ik wacht totdat alle boxsets uit zijn.
ja zeker nu ik zag dat de euro echt hoog staat 1,25?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zo hee, da's goedkoop vergeleken met als je ze los koopt![]()
hoor toch veel over die serie...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:58 schreef Qunix het volgende:
Ik ben nu met One Piece bij ep 182 en is een zeer goede serie!
Nu is "God" met specialiteit, electriciteit in gevecht met hoofdcharater Luffy specialiteit, rubber aan het vechten. Aangezien electriciteit geen effect hebt op rubber wordt het een zeer leuke gevecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |