quote:The expeditions were looking for evidence for creation, Noah's flood and the Tower of Babel.
Ik niet maar dan krijg je een koffiequote:Op zaterdag 22 april 2006 20:52 schreef RichardQuest het volgende:
Feli du_ke, maar ik moet nog rijden.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:49 schreef du_ke het volgende:
Rondje van mij!
Ben vandaag oud geworden.
Volkskrantquote:Balkenende: ‘Ik ben erg stijfburgerlijk’
ANP
HORN - ‘Ik ben erg stijfburgerlijk.’ Dat zei premier Balkenende zaterdagmorgen tijdens een CDA-bijeenkomst in het Limburgse Horn. ‘Vaak is de eerste indruk het belangrijkste’, legde de premier uit. ‘Dat geef ik graag toe.’
Ook verklaarde hij ‘misschien een beetje saai te zijn’. Maar dat is volgens hem geen minpunt, hoewel ‘een beetje vrolijkheid er best bij mag’.
‘Mensen letten op of iemand er verzorgd uitziet’, ging hij verder. ‘Maar dan moet je niet alleen op het uiterlijk van iemand letten, maar ook op wat je in je hebt. Wij hebben in die zin de opdracht om er als CDA verzorgd uit te zien.’
De Limburgse afdeling van het CDA hield in Horn een extra partijbijeenkomst naar aanleiding van de verliezen bij de gemeenteraadsverkiezingen en om te brainstormen over een nieuwe strategie. Balkenende waarschuwde de Limburgse christendemocraten dat ‘we ons te veel laten opsluiten in een sfeer van negativisme’.
Toch klaagden veel Limburgse CDA'ers dat het landelijk beleid verlies bij de raadsverkiezingen opleverde. Tegelijkertijd staken sommigen de hand in eigen boezem. ‘We zijn arrogant geworden en hebben spelletjes gespeeld’, zei een 20-jarig raadslid uit Maastricht.
Een CDA-raadslid uit Horst zei het schandalig te vinden dat CDA'ers intern afgeven op Balkenende. ‘We moeten een eenheid vormen en niet elkaar de grond induwen, anders gaat Wouter Bos straks met de winst rennen’, waarschuwde hij.
Geen idee.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:49 schreef du_ke het volgende:
Wat hebben wolfje en zoalshetis enzo gedaan?
Hoeveel jaarringen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:49 schreef du_ke het volgende:
Rondje van mij!
Ben vandaag oud geworden.
Ik zal je missenquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Ik verdwijn ook een week. Minstens. Doei!
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Ik verdwijn ook een week. Minstens. Doei!
Toevallig stond vandaag in de krant dat Oekraïene bij de ex-Sovjetstaten aandringt de hongersnoden te erkennen als genocide.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:52 schreef Johan_de_With het volgende:
http://news.bbc.co.uk/ont(...)_2710000/2710127.stm
Wel interessant, de hongersnoden waren destijds dus al bekend.
I'm innocentquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:17 schreef MrX1982 het volgende:
Rommelt het weer eens in POL?
De objectieve buitenstaanders.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:22 schreef Godslasteraar het volgende:
I'm innocent
Zijn we allemaal, de een iets minder dan de ander, maar tochquote:
Speel jij niet een soort rol in dit geheel?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:25 schreef Tafkahs het volgende:
Zijn we allemaal, de een iets minder dan de ander, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |