Niet echt neequote:Hij heeft er niet veel zin in zo lijkt het, LOL.
Vraag mij zowiezo af wat een niet gelovige als Mart nou met een EO programma moetquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:21 schreef BVO het volgende:
Whehe, bedacht ik me laatst ook, die titel is nogal vreemd.
Oh, en offtopic:
[..]
Niet echt nee. Ben er wel benieuwd naar toch.
Ik vond het dit keer leuker dan Studio Voetbal (/Ajax)...Wel typisch dat beide programma's exact hetzelfde behandelen en dezelfde fragmenten (NOS Langs de Lijn en de persconferentie) ge bruiken. Het is logisch, maar ja ook wel veelzeggend.quote:
Vreemd idd.quote:
En te roken en te drinken.quote:
verdorie, ik zou zomaar plagiaat kunnen begaan met jou post!!! geweldig!quote:Op maandag 24 april 2006 03:16 schreef Jenga het volgende:
Wat een onthutsend zwak programma. Talpa pocht sinds enkele weken met "Italiaans voetbal". En wat zenden ze uit? Lecce-Treviso, nummer laatst tegen nummer een-na-laatst van de Italiaanse competitie in een uitgestorven stadion. Daar zit dus niemand op te wachten.
Verder was dat interview van Sierd de Vos met Huntelaar ronduit genant. De Vos zat KJH vraag in vraag uit op te hemelen. Hij leek wel verliefd. Zelden zo'n staaltje non-journalistiek gezien, het ontbrak er nog maar aan dat ie hem voor de camera om een handtekening vroeg.
Verder is het pijnlijk om te zien dat Talpa vuistdiep in het acherwerk van de KNVB zit. Het is allemaal zo poeslief en positief dat ik er onpasselijk van wordt. Een beetje kritiek op zijn tijd mag best. Het zou eens een voorbeeld moeten nemen aan Voetbal Insite.
Studio Voetbal begint helaas steeds meer scherpte te missen. De gesprekken zijn tekort, er moet steeds meer zinloos entertainment tussendoor en Hugo Borst - die ik in het begin nog wel kon waarderen om zijn onconventionele gestook - begint het programma danig te verzieken met zijn overdreven geruzie.
Oh jaquote:
Hmm. Ja, slim wel. Ook jammer.quote:Op zondag 30 april 2006 19:30 schreef twi het volgende:
Slim dat Jaakke trouwens er niet gaat zitten. Las het een paar posts hierboven en dacht echt wat een ongelofelijke mongool (ja, inderdaad) het zou zijn geweest als hij nu in zo'n programma zou gaan zitten.
Inderdaad, ik hoop dat het massaal bekeken wordt, zodat ze dat gewoon altijd doen. Die 'comedy' die er normaal achter wordt uitgezonden (Boks, ofzo) is het uitzenden niet waard.quote:Op zondag 30 april 2006 19:32 schreef H.Flick het volgende:
Leuk dat ze het meteen na De Wedstrijd(en) doen.
quote:Op zondag 30 april 2006 19:39 schreef Jajong het volgende:
Zozo Jaakke, pas op dat je niks verrekt van te hard juichen.
Ja, en wat zei 'ie daar? He-le-maal niks en een saaie klote-aflevering. Sorry, maar dan heb ik lilever een watje als voorzitter, dan iemand die geil wordt om de hele tijd om dingen heen te lullen om dan alsnog een paar keer op z'n bek te gaan door dingen te zeggen die 'ie eigenlijk niet hoort te zeggen.quote:Op zondag 30 april 2006 19:42 schreef mcyodogg het volgende:
Jaakke, watje. Ik ben geen fan van Rob Westerhof, maar die ging tenminste gewoon naar Barend & van Dorp toen al die speculaties begonnen over een nieuwe trainer en de Timmer-problemen weer opspeelden.
Ruud zelf ook niet volgens mij.quote:Op zondag 30 april 2006 19:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap geen pleuris van dat wisselgeld.
Er is niks anders op tvquote:Op zondag 30 april 2006 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kan dit programma echt niet aanzien. Het begint al met Tan die in de eerste minuut een fout of vier maakt, jammer.
Schitterendquote:Op zondag 30 april 2006 19:50 schreef twi het volgende:
[..]
Wat denk je dan?
"Nau...iek eb geskeurd...veur de tegenstandeur"
Mooi tochquote:Op zondag 30 april 2006 19:54 schreef H.Flick het volgende:
Als je nummer 1 en nummer 2 geen play-offs laat spelen is er helemaal niks meer om voor te spelen.
ja, maar dan ook de # 1 in de play-offs. Krijgen we misschien eens een andere kampioen.quote:Op zondag 30 april 2006 19:57 schreef maril het volgende:
Best of 5 is het eerlijkste als je het amerikaanse systeem wilt spelen doe het dan ook goed.
SCH zou dit niet pikken, dat weet jequote:Op zondag 30 april 2006 20:09 schreef tong80 het volgende:
En maar lachen met die apenbek.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef H.Flick het volgende:
Het is in ieder geval een beter programma dan VI en Studio Voetbal.
daar zijn we ook na het wk van afquote:Op zondag 30 april 2006 20:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
VI is dramatisch en SV is ook niks meer sinds dat gedoe met de oranjebarometer.
Barend wordt inderdaad voetbaldeskundige bij Talpa, maar of hij bij De Wedstrijden of Café de Sport aanschuift weet ik niet.quote:Op zondag 30 april 2006 20:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar ik las hier dat Frits Barend het over ging nemen van Spaan? Dan kijk ik het niet meer
Het is immers verplicht om er naar te kijken.quote:Op zondag 30 april 2006 20:55 schreef -Jewcookie- het volgende:
Voetbal word je schijtziekvan langzamerhand. Elke avond is die troep op tv. Dan is dat soms nog wel te doen maar dat SLAPPE GELUL daarnaa word je toch wel ff misselijk van. BLABLABLA BLAAAAA![]()
Dan zal er wel een apart blokje komen voor het Israëlisch voetbal.quote:Op zondag 30 april 2006 20:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar ik las hier dat Frits Barend het over ging nemen van Spaan? Dan kijk ik het niet meer
Uiteraard word toch weer mijn PSVquote:Op zondag 30 april 2006 20:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
ja, maar dan ook de # 1 in de play-offs. Krijgen we misschien eens een andere kampioen.
Das ik ee grapje maasquote:
Na 17 wedstrijden de competitie in tweeën delen en de bovenste 9 en de onderste 9 een volledig programma laten doen van 16 wedstrijden lijkt me ook wel een idee.quote:Op zondag 30 april 2006 21:03 schreef maril het volgende:
[..]
Uiteraard word toch weer mijn PSV![]()
trouwens in dat geval best of 7 , misschien moeten we de eredivisie inkorten
en dan gat het meerendeels om de playoffs 12 ploegen 24 wedstrijden en dan er tegen aan met die play offs.![]()
quote:Jan-Joost van Gangelen in Portugal met Jong Oranje
’Café Oranje’ op eerste rij bij jeugd-EK
TALPA, 20.30 UUR
door GERARD SMIT
„Het ultieme voorgerecht!” Zo kwalificeert Jan-Joost van Gangelen het EK voetbal onder 21 dat vandaag in Portugal begint. „Met het échte WK voor de deur is dit hét moment om Nederland langzaamaan oranje te kleuren. En de verwachtingen zijn behoorlijk hooggespannen”, grijnst de Talpa-presentator, die de krijgers van Jong Oranje op de voet volgt in en rond de havenstad Porto.
„Ze staan allemaal te trappelen. De mix van ervaring (Huntelaar, Castelen en Vlaar) en jeugdige onbevangenheid maakt van dit Jong Oranje een geduchte tegenstander”, vertrouwt Van Gangelen.
„Het grote verschil met het échte Oranje is dat het hier allemaal zo lekker ongedwongen is. Deze jongens vinden het al hartstikke leuk als je ze komt interviewen. En ook bondscoach Foppe de Haan staat altijd klaar voor een reactie of een praatje. Hij komt trouwens elke avonduitzending bij ons afsluiten.”
Prachtige herinneringen bewaart Van Gangelen aan het WK voetbal onder 21, dat vorig jaar in eigen land uitgroeide tot een regelrechte kijkcijferhit. Het NOS/BNN-presentatietrio Jan-Joost van Gangelen, Sophie Hilbrand en Filemon Wesselink verraste vriend en vijand met een spontane voetbalshow. Brede grijns: „De Oranjejongens vragen nog steeds waar die lekkere blonde stoot is gebleven met haar grappige vragen en leuke kwinkslagen. Dan zeg ik: je zult het nu moeten doen met deze krullenkop. Wen er maar aan!”
Dat sfeertje van toen streeft Van Gangelen ook dit jaar na. „Professioneel waar het de duels betreft, maar lekker luchtig in de sfeerreportages. Wat dat betreft is het hier soepeler werken dan bij het grote Oranje, waar alles heel streng geregeld is.”
Talpa trapt vanavond af met het live programma Café Oranje. In Hilversum zijn Wilfred Genee en Humberto Tan afwisselend de gastheer van een gemêleerd Oranjelegioen, zoals familie en vrienden van de EK-jonkies, en actuele gasten uit de voetbalwereld. JanJoost van Gangelen en Sierd de Vos verzorgen de inbreng vanuit Portugal.
Aan het jeugd-EK nemen acht landen deel in twee poules. In groep A zitten Frankrijk, Duitsland, Portugal en Servië-Montenegro, in groep B Nederland, Italië, Denemarken en Oekraïne.
Van Gangelen: „Ondanks het wat teleurstellende oefenresultaat tegen Jong Duitsland vorige week (2-2), kan Jong Oranje ver komen. De halve finale is haalbaar, omdat ik onze jongens hoger inschat dan Oekraïne en Denemarken. Morgenavond weten we meer, want dan speelt Oranje zijn eerste duel tegen Oekraïne (Talpa, 18.00 uur). Wij zenden negen wedstrijden uit, tot en met de finale op 4 juni. Om kampioen te worden, moet je vijf duels op rij winnen.” Met een knipoog: „Uiteraard hopen wij vurig dat Foppe en zijn mannen de vijf volmaken. Dat zal de Oranjekoorts alleen maar verder aanwakkeren.”
Er komt een nieuw programma met analyses van de wedstrijden voor in de plaats.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Helaas... ik keek het liever dan Studio Voetbal, wat echt een kutprogramma is geworden zonder de beelden.
De Wedstrijden 06/07 #1: Talpa = Voetbal.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:59 schreef H.Flick het volgende:
Toch wel jammer. Is er ergens een persbericht ofzo met dit nieuws?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |