Niet echt neequote:Hij heeft er niet veel zin in zo lijkt het, LOL.
Vraag mij zowiezo af wat een niet gelovige als Mart nou met een EO programma moetquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:21 schreef BVO het volgende:
Whehe, bedacht ik me laatst ook, die titel is nogal vreemd.
Oh, en offtopic:
[..]
Niet echt nee. Ben er wel benieuwd naar toch.
Ik vond het dit keer leuker dan Studio Voetbal (/Ajax)...Wel typisch dat beide programma's exact hetzelfde behandelen en dezelfde fragmenten (NOS Langs de Lijn en de persconferentie) ge bruiken. Het is logisch, maar ja ook wel veelzeggend.quote:
Vreemd idd.quote:
En te roken en te drinken.quote:
verdorie, ik zou zomaar plagiaat kunnen begaan met jou post!!! geweldig!quote:Op maandag 24 april 2006 03:16 schreef Jenga het volgende:
Wat een onthutsend zwak programma. Talpa pocht sinds enkele weken met "Italiaans voetbal". En wat zenden ze uit? Lecce-Treviso, nummer laatst tegen nummer een-na-laatst van de Italiaanse competitie in een uitgestorven stadion. Daar zit dus niemand op te wachten.
Verder was dat interview van Sierd de Vos met Huntelaar ronduit genant. De Vos zat KJH vraag in vraag uit op te hemelen. Hij leek wel verliefd. Zelden zo'n staaltje non-journalistiek gezien, het ontbrak er nog maar aan dat ie hem voor de camera om een handtekening vroeg.
Verder is het pijnlijk om te zien dat Talpa vuistdiep in het acherwerk van de KNVB zit. Het is allemaal zo poeslief en positief dat ik er onpasselijk van wordt. Een beetje kritiek op zijn tijd mag best. Het zou eens een voorbeeld moeten nemen aan Voetbal Insite.
Studio Voetbal begint helaas steeds meer scherpte te missen. De gesprekken zijn tekort, er moet steeds meer zinloos entertainment tussendoor en Hugo Borst - die ik in het begin nog wel kon waarderen om zijn onconventionele gestook - begint het programma danig te verzieken met zijn overdreven geruzie.
Oh jaquote:
Hmm. Ja, slim wel. Ook jammer.quote:Op zondag 30 april 2006 19:30 schreef twi het volgende:
Slim dat Jaakke trouwens er niet gaat zitten. Las het een paar posts hierboven en dacht echt wat een ongelofelijke mongool (ja, inderdaad) het zou zijn geweest als hij nu in zo'n programma zou gaan zitten.
Inderdaad, ik hoop dat het massaal bekeken wordt, zodat ze dat gewoon altijd doen. Die 'comedy' die er normaal achter wordt uitgezonden (Boks, ofzo) is het uitzenden niet waard.quote:Op zondag 30 april 2006 19:32 schreef H.Flick het volgende:
Leuk dat ze het meteen na De Wedstrijd(en) doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |