quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:49 schreef navvy het volgende:
Wat doe jij allemaal op deze tijd naast fokken? Retorische vraag trouwens.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:49 schreef navvy het volgende:
Wat doe jij allemaal op deze tijd naast fokken? Retorische vraag trouwens.
er zijn ook wel webcam dingen die ook 4 free zijn maar wel lekkere wijvenquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Nou geen wonder dat het 4 free is
ik zou hetzelfde reageren
quote:Op zaterdag 22 april 2006 03:05 schreef kastanova het volgende:
Wheeeeeeeeeeehehe, heb je meer van dezephat shit?
neequote:Op zaterdag 22 april 2006 03:05 schreef kastanova het volgende:
Wheeeeeeeeeeehehe, heb je meer van deze shit?
quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:16 schreef Camplo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die laatste reply dan ook hè: "Man The Harpoons"![]()
![]()
Braunquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:20 schreef SiemeN het volgende:
Het arme kind!
Hhahaha jah, to find herself get busted by a bunch of wankersquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:33 schreef jpg97 het volgende:
die dacht : " Zo... effe lekker snel en makkelijk een extra zakcentje erbij"
Whahahahahahahha
We zullen het nooit weten, ik kwam bovenstaande screenshot op IRC tegenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:17 schreef immortalsean het volgende:
TS: wat is er nou verder gebeurt, je hebt toch wel verder gekeken.
we dacht even dat jij zelf in dat soort zielige chatruimtes gaat zitten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten, ik kwam bovenstaande screenshot op IRC tegen
je moet ff googlen op flirt4freequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:22 schreef murp het volgende:
mmm geef eens een link? ik hen wel zin om te gaan "chatten"
Ik heb het net geprobeerdquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:36 schreef MrBean het volgende:
zitten er al meer mensen van fok op deze site?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:32 schreef MrBean het volgende:
[..]
je moet ff googlen op flirt4free
zitten wel yummy dames tussen btw
quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:16 schreef Camplo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die laatste reply dan ook hè: "Man The Harpoons"![]()
![]()
Valt ook wel mee danquote:If you want to wait and try our service again for free, please come back after 24 hours and the current block will be removed automatically.
quote:Non-registered users (i.e. users who haven't purchased time or who didn't login with a recognized username and password) are removed from the free chat after a period of time. We set this time period high enough for you to experience the site; after which we ask that you purchase time to enjoy with a performer of your choice.
If you are booted from the free chat for the reason above, you can still enjoy our free chat again after a 24 hour waiting period.
die eerste en die laatstequote:Op zaterdag 22 april 2006 16:19 schreef Sai het volgende:
Dit zijn de originelen, en volgens mij is dat alles.
http://i6.photobucket.com/albums/y242/SaiSaiSai/whale2xf.jpg
[afbeelding]
http://i6.photobucket.com/albums/y242/SaiSaiSai/hotaction2uk.png
HAHAHHAHAHAHAHHA!!!!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:19 schreef Sai het volgende:
Dit zijn de originelen, en volgens mij is dat alles.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hehe deze is wel leukquote:Op maandag 24 april 2006 02:07 schreef ACT-F het volgende:
Briljant ditHier heb je nog zo'n site:
http://www.2.livejasmin.com/allonline.php?id=adultwebcams69
In welke kamer zullen we een invasie plegen?
Nee dit is een droom, over 24 minuten word je wakker!quote:Op maandag 24 april 2006 05:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is dit echt?
Tetten? Overdosis vet ook wel..quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:49 schreef Entonie het volgende:
het is dat ze tetten heeft
Ze weet niet wat Fok! isquote:Op maandag 24 april 2006 04:12 schreef Sai het volgende:
Ik vind het toch een beetje zielig voor die meisjes, maar voor het slapengaan heb ik het ook maar geprobeerd. Ik heb het een beetje gecondenseerd en de duizenden pubers die SHOW ME YOUR ASS roepen eruit geknipt. Die pubers waren wel zwaar geschokeerd toen ik zei dat ik wou betalen om alleen maar met 'prettydoll' te praten..
[afbeelding]
Maar vanaf nu is het dus mijn standpunt dat dit zielig is..
als ze dat kan iddquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik denk dat ze huilend is weggelopen
[inkop modus]Merkte je het niet dan? Al het glaswerk is uit de kasten gedonderd hiero[/inkop modus]quote:
ik durfde het niet toe te gevenquote:Op maandag 24 april 2006 11:02 schreef -PaT- het volgende:
[inkop modus]Merkte je het niet dan? Al het glaswerk is uit de kasten gedonderd hiero[/inkop modus]
someone say it in Rusianquote:Op maandag 24 april 2006 17:01 schreef Sai het volgende:
Ik heb er nóg eentje gevonden. Tjees.
[afbeelding]
keyboard fetishquote:Op maandag 24 april 2006 17:01 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
hehehe de jongens van www.somethingawful.comquote:Op maandag 24 april 2006 17:01 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
WHAHAHaahahahaquote:Op maandag 24 april 2006 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
En wat zingen we voor dit dik wijf ?
DE BIS GEPWND, DE BIS GEPWND, DE BIS GEPWND WIE UN FATSIG WIEF
Die 2dequote:Op woensdag 26 april 2006 20:16 schreef Skwish het volgende:
hier, nog een paar gevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik stel voor aanstaande zondag om 18.00 uur.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:25 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Beter gaan we een keer zo'n wijf met heel dit topic overvallen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |