Ik dacht echt even dat het tong was enzoquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:25 schreef paultjuhhh het volgende:
echt tong80 fans gebruiken ook zijn avatar !
Kun je lang wachten, ik ga hier echt niet reageren.quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:27 schreef paultjuhhh het volgende:
op tong80 wacht
Het is überhaupt. Met twee puntjes.quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:33 schreef Laton het volgende:
waarom mag deze randmongool uberhaupt nog topics openen ?
ach, details. belangrijkste is dat paultjuhhh opgeknoopt dient te worden.quote:
Daarom adoreer ik hem !quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:36 schreef Entonie het volgende:
Tong is tof, maar hij opent te veel lultopics
LOLLZZZ ik dacht ff dat tong80 dit had gezegd zelfs ik raak in verwarring van m;n nieuwe avaquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Daarom adoreer ik hem !
Ik heb toch een band met hem he![]()
Maar wanneer houdt hij nou op met wedstrijdje topic maken in VTBquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:46 schreef tong80 het volgende:
Even serieus. Ik moet soms wel lachen om hem.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
LOLLZZZ ik dacht ff dat tong80 dit had gezegd zelfs ik raak in verwarring van m;n nieuwe ava!!1!
Voetbal Tennis en Bridget Maasland ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maar wanneer houdt hij nou op met wedstrijdje topic maken in VTB
In het darmkanaal van een willekeurige userquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is jullie tong ava ?
VBLquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voetbal Tennis en Bridget Maasland ?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Die links onder is het bestequote:Op zaterdag 22 april 2006 09:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik was er ook, toen hij over de 100k(?) ging!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt:quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:33 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik was er ook, toen hij over de 100k(?) ging!
En er waren er nog veel meer.quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit waren die ik zelf had gemaakt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:26 schreef Bruce117 het volgende:
En er waren er nog veel meer.
Lees: kappen nu.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:28 schreef dolle_hond het volgende:
toen was dat idd ff leuk
Hehequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:45 schreef Arcee het volgende:
[[url=http://members.home.nl/arcee/harigevent_tong[1].jpg]afbeelding[/url]] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:45 schreef Arcee het volgende:
[[url=http://members.home.nl/arcee/harigevent_tong[1].jpg]afbeelding[/url]] [afbeelding]
Ik betwijfel of ze daar internetaansluiting hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:28 schreef SiemeN het volgende:
Nog circa 164.000 posts te geaan voordat ik aan mijn eerste adoratie topic zit!
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef Wickedangel het volgende:
Nu ga je echt te ver, Tong, je eigen adoratietopique openen![]()
Schrap mij maar van de fanclublijst![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
http://www.hansanders.nl/quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
WA.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Arceequote:
Alweer?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:45 schreef Wickedangel het volgende:
Arcee![]()
Wanneer krijg jij je eigen 'Adoreer hier...'-topique![]()
Ja en ?quote:
Dat duurde lang.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:39 schreef Bruce117 het volgende:
Na een ban, Fok!, tong80 (zonder spatie) en verlaagd, om het niveau even weer wat te verhogen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik kom naar een ban van 2 maanden weer terug op Fok en zie dat het niveau verlaagt is tot het adoreren van Tong 80. Ik geef Fok nog anderhalf jaar.
Geef me een kans, ik zei toch dat het 2 maanden geleden was dat ik voor het laatst iets heb gepost hier.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Na een ban, Fok!, tong80 (zonder spatie) en verlaagd, om het niveau even weer wat te verhogen.
Jammer dat je m'n andere adoratie topics hebt gemist.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik kom naar een ban van 2 maanden weer terug op Fok en zie dat het niveau verlaagt is tot het adoreren van Tong 80. Ik geef Fok nog anderhalf jaar.
Nee als ze de CL winnenquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:32 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
GEWELDIG...
Tong, doe je die voor 1 dag op als Grunn CL haalt?
Ik heb niets gemist in die 2 maanden afwezigheid op Fok! Ik snap het alleen niet zo, en ik denk dat het niveau hier op Fok! zodanig verlaagd is dat het binnen niet al te lange tijd wel stopt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat je m'n andere adoratie topics hebt gemist.
Maar geef toe. Wees eerlijk.Je bent gewoon jaloers.
quote:
Wij jou ook niet. Dat is dan weer wel leuk. Of niet dan ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:36 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ik heb niets gemist in die 2 maanden afwezigheid op Fok!
Yep. Het echte leven is wel iets leuker dan het leven voor een computer. Maar jij zult waarschijnlijk wel je einde vinden achter de computer met 85 posts op een dag.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij jou ook niet. Dat is dan weer wel leuk. Of niet dan ?
Ja jij bent dagenlang aan het spijkerpoepen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:49 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Yep. Het echte leven is wel iets leuker dan het leven voor een computer. Maar jij zult waarschijnlijk wel je einde vinden achter de computer met 85 posts op een dag.
Haha,quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja jij bent dagenlang aan het spijkerpoepen.
Oude kinderspelletjes
Doe ze de groeten op de Keijlerwegquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:10 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Haha,
Mijn topics zijn tenminste origineel.
Ik ga nu maar naar mijn werk. Werk is iets wat ze in het echte leven doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |