Dit moet wel duidelijk zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik deed "koeken voor de koning" dat was keispannend want eehm ja was gewoon spannend, en ik was een prinsje en ik mocht zeggen: Nee hij niet maar vrijdag en zaterdag wel!!! en ik had zon lolly in mn mond enzo weheheh
![]()
En de liedjes waren keileuk ik heb ze nu nog in m'n hoofd zitten, werkelijk !
Dusuuh hoe was jou musical ervaring![]()
Bekend. Een groep 8-klas wou een afscheidsmusical vieren als eind (in een musicalquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:49 schreef meami het volgende:
Wij hebben de musical 'Auditie' gedaan. Ik weet niet meer precies waar die ook alweer over ging. Ik weet alleen dat ik Eva (of Els?) was en dat ik 5 regels tekst had. Owja, en ik zong nog in een achtergrondkoortje bij een of ander rock 'n roll lied. Ik heb helaas het boekje niet meer, want de bitch van de klas heeft dat toen van me gejat
Haha hoe toevallig. Wij hebben ook die musical gespeeld en ik was ook Meneer Takquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:28 schreef renz0r het volgende:
Ik weet de titel niet meer maar ging over een ziekenhuis ofzo waar allemaal gekke en leuke dingen gebeurde...Heel vaag
Ik speelde meneer tak, een gestressde patient ofzo
En dan werd er door het koor het nr 'gestressed' ingezet en moest tijdens het nr als een debiel rondrennen
'Gestressd, gestressed vreeeeselijke gestressed ik ben zo vrezelijk gestressed vandaag'
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:01 schreef PiperMaru het volgende:
Jaaaa wij hadden ook Windkracht 8
Ook ik had verschillende rolletjes; ik was een van de ouders op de ouderavonden een van de kleuters in de kring. Later met een reunie hebden we hem nog een keer opgevoerd. Als 18-jarigen ofzo
Het liedje "Moeder, wat moet ik aaaaan vanaaaaaavond" zit nog regelmatig in mn hoofd![]()
8 jaren basisschool 8 grote stappenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Dat heb ik met 'Watervrees' en 'Zij zijn Jut en Jul' en 'Windkracht 8':
Er waait een wind
Er waait een wind
Er waait een wiiiiiiiindkraaaacht 8
Hee, die deden wij ook.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:49 schreef meami het volgende:
Wij hebben de musical 'Auditie' gedaan. Ik weet niet meer precies waar die ook alweer over ging. Ik weet alleen dat ik Eva (of Els?) was en dat ik 5 regels tekst had. Owja, en ik zong nog in een achtergrondkoortje bij een of ander rock 'n roll lied. Ik heb helaas het boekje niet meer, want de bitch van de klas heeft dat toen van me gejat
Zelfde hier, ik weet er ook 0,0 meer vanquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:54 schreef Operc het volgende:
dat iedereen al die dingen nog weet.. ik weet er bijna nix meer van eigenlijk...
Ik was een of andere agent in precies dezelfde musicalquote:Op maandag 15 september 2008 18:09 schreef ThE_ED het volgende:
ik was "Johan Druivesap" in "Vreemde Kuren"
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik was een of andere agent in precies dezelfde musical
"Kom hier kuren, een goed besluitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij heb ik nog de liedjes op cassette om te oefenen.
Jaaaa, die hebben wij ook gedaan in 1999! Ik was Sun, een jongen uit de klas Set (goh, strand, Sun, Set, gaat er een belletje rinkelen?) Bij ons werden er gewoon lootjes getrokken, ik kon eigenlijk niet zo heel goed zingen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:50 schreef Nijns het volgende:
Iets over een 'beroemd' zangduo wat was gestrand (de musical heette dan ook Gestrand!) en ik speelde de helft van dat duo (de hoofdrol dus!!) samen met een vriendinnetje van mij, gelukkig had ik niet zoveel tekst: ik vond het doodeng! had de rol gekregen omdat de klas unaniem had besloten dat ik 'wel het mooiste kon zingen'
ik lees dit topic (en deel 1) nu pas, maar wat leuk dat ik ook m'n 'eigen' oude musical genoemd zag: het koffertje van meneer van dalen. (ik was ook de koningin, net als tonjaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:18 schreef QTPi het volgende:
Omg...dat liedje kan ik me herinneren van de musical. 1984![]()
Maar ook een liedje als...
Hee vogels, maffe vogels, word wakker alles staat op z'n kop
Of het uit dezelfde musical komt geen idee.
Dat was Windkracht 8! Die hebben wij ook gedaan in groep 8. Het is 18 jaar geleden maar volgens mij ken ik alle liedjes nog uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:17 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik was Julia in onze musical. Was de hoofdrol maar ik heb geen flauw benul meer hoe dat stuk ook alweer heette. Moest ik solo een liedje zingen, 'moeder, wat moet ik aan vanavond'.
"Iek ben Pierre, iek maak die fielms en die fotoo's.."quote:Op maandag 22 september 2008 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bingo hebben wij ook gedaan. Ik was Pierre, wat die deed kan ik me niet meer herinneren. Iets Frans
Die had de Groep 8 een jaar voor mijn jaar. Die vond ik erg leukquote:Op woensdag 3 september 2008 09:01 schreef PiperMaru het volgende:
Jaaaa wij hadden ook Windkracht 8
Ook ik had verschillende rolletjes; ik was een van de ouders op de ouderavonden een van de kleuters in de kring. Later met een reunie hebden we hem nog een keer opgevoerd. Als 18-jarigen ofzo
Het liedje "Moeder, wat moet ik aaaaan vanaaaaaavond" zit nog regelmatig in mn hoofd
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:51 schreef bravo het volgende:
In groep 8 deden we 'het spoor van bijster'. Over eeen groep8 klas die gaat kamperen, maar dan wordt de juf ontvoerd...
was wel grappig, in het script stond dat de juffrouw uit haar tent werd getild in haar slaap, maar de ontvoerders ( 2 sterke jongens) lukten dat niettoen hebben we het script maar aangepast...
Ik weet alle liedjes nog... 'waar is onze juffrouw heen, wat een rotstreek, wat gemeen. Wie o wie heeft dit gedaan, b-b-bijster we komen eraan!
Ik was een detective... Mr.Seep...
Aha, grappig dat het toch bij elkaar hoort. Thx! Ik weet echt niet meer welke rol ik gespeeld heb daarin..zooo lang geledenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:17 schreef trui het volgende:
[..]
ik lees dit topic (en deel 1) nu pas, maar wat leuk dat ik ook m'n 'eigen' oude musical genoemd zag: het koffertje van meneer van dalen. (ik was ook de koningin, net als tonja)
en QTPi (geen idee of je hier ooit nog wel eens leest), het lied dat je noemt komt inderdaad ook uit die musical, het moest een wat hippie-achtige taal voorstellen die die rebelse kroonprins bezigde. ik vond dat ge'vogel' altijd maar stom. maar ik kende alle liedjes en rollen uit m'n hoofd.
Ik was dokter de Leeuw (als verlegen jongetjequote:Deze musical biedt heel veel ruimte voor improvisatie en heeft meer liedjes dan u van ons gewend bent. Het speelt zich af op de eerste hulp afdeling van een ziekenhuis. Alles wat ziek en zielig is wordt er verpleegd. Van een gebroken been tot een gebroken hart. Verplegend personeel, doktoren en patienten spelen een hoofdrol in deze swingende musical. We zien o.a. Zuster Tina, zij troost iedereen met een koekje, Pam gaat over de formulieren en Hansje denkt alles met rollen verband en pleisters op te lossen. Dokter Flink wil uitsluitend interessante gevallen, dokter Vlug is nogal verstrooid en geneesheer-directeur De Leeuw is bijzonder ge?nteresseerd in mooie, vrouwelijke pati?nten met (vooral veel) geld. Wat therapeute Martha precies doet weet niemand, maar zij heeft voor iedere kwaal een zweverige therapie. Een telkens aangekondigde, mysterieuze pati?nt, zorgt voor de nodige hilariteit!
Whahah, dat je dat allemaal nog weet! Ik weet dat echt niet meer zo precies meer maar nu je dat zegt, begint het wel te dagen.. Weet nog dat we meer meiden dan jongens in de klas hadden en 1 meisje dus een man moest spelen, die had het zwaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef Filiassi_Jane het volgende:
[..]
Jaaaa, die hebben wij ook gedaan in 1999! Ik was Sun, een jongen uit de klas Set (goh, strand, Sun, Set, gaat er een belletje rinkelen?) Bij ons werden er gewoon lootjes getrokken, ik kon eigenlijk niet zo heel goed zingen.Er was wel een stukje bijgeschreven voor ons, iets over een vlieg in mijn oog, had een zonnebril (met blauwe glazen, helemaal hip
) op en toen haalde ik m'n bril af en kwamen alle fans eraan. En we gingen een liedje (Best Friend van Toybox) oefenen met dansjes (had ik natuurlijk verzonnen, want dansen kon ik wel), maar die jongen kon niks onthouden, dus hadden we daar ook maar iets over gezegd.
Irritante was wel dat groep 5 van mijn school (die mochten vaak bij repetities kijken, omdat de juffrouw/mijn tante onze regisseuse was) helemaal fan van mij was, die dachten volgens mij echt dat ik een ster was. Maanden later in het zwembad opeens: "Heeeee, daar is Suuuuuuuuuunnnnnn!!!!!!" ...
Edit: volgens mij ging het niet om het zangduo (of maak ik je bubbel nu kapot?) maar om een wat ouder echtpaar, Piet en Nel geloof ik. Het zangduo waren ook toevallig gestrand, maar het echtpaar waren de twee grootste rollen.
Die had ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:57 schreef Shoombak het volgende:
HELP
[..]
Ik was dokter de Leeuw (als verlegen jongetje)
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb mijn musical nog ergens op videoband liggen![]()
werd die bij jullie ook opgenomen op video?
Wah! Die hebben wij ook gehad,quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef Filiassi_Jane het volgende:
[..]
Jaaaa, die hebben wij ook gedaan in 1999! Ik was Sun, een jongen uit de klas Set (goh, strand, Sun, Set, gaat er een belletje rinkelen?) Bij ons werden er gewoon lootjes getrokken, ik kon eigenlijk niet zo heel goed zingen.Er was wel een stukje bijgeschreven voor ons, iets over een vlieg in mijn oog, had een zonnebril (met blauwe glazen, helemaal hip
) op en toen haalde ik m'n bril af en kwamen alle fans eraan. En we gingen een liedje (Best Friend van Toybox) oefenen met dansjes (had ik natuurlijk verzonnen, want dansen kon ik wel), maar die jongen kon niks onthouden, dus hadden we daar ook maar iets over gezegd.
Irritante was wel dat groep 5 van mijn school (die mochten vaak bij repetities kijken, omdat de juffrouw/mijn tante onze regisseuse was) helemaal fan van mij was, die dachten volgens mij echt dat ik een ster was. Maanden later in het zwembad opeens: "Heeeee, daar is Suuuuuuuuuunnnnnn!!!!!!" ...
Edit: volgens mij ging het niet om het zangduo (of maak ik je bubbel nu kapot?) maar om een wat ouder echtpaar, Piet en Nel geloof ik. Het zangduo waren ook toevallig gestrand, maar het echtpaar waren de twee grootste rollen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
"Iek ben Pierre, iek maak die fielms en die fotoo's.."
T'is een Fransman dus vandaar dat accent....
Hij richt zijn camera op vrouwen en auto's
Ja de Franse slag dat is zijn talent....![]()
Ik ken die liedjes nog steeds, en heb ze zelfs op MP3.
Ja, alleen mijn videorecorder (ja, ik heb er nog 1quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb mijn musical nog ergens op videoband liggen![]()
werd die bij jullie ook opgenomen op video?
Lieve help, en de plaatselijke toneelvereninging kwam met precies hetzelfde verhaal op de proppen met Koninginnedag een paar jaar geleden? Terwijl ze wel heel vrolijk beweerden dat ze alles zelf schreven...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:57 schreef Shoombak het volgende:
HELP
[..]
Ik was dokter de Leeuw (als verlegen jongetje)
staat er vast nog wel 1 ergens op marktplaats en misschien zijn er ook nog wel van die combi apparaten te koop met een video en een dvd gedeeltequote:Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, alleen mijn videorecorder (ja, ik heb er nog 1) doet het niet meer
Die deden wij ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:49 schreef meami het volgende:
die hebben wij ook gedaan op school...quote:Op maandag 22 september 2008 14:46 schreef Argento het volgende:
Wij deden de musical Het Spoor Van Bijster.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |