Die had ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:57 schreef Shoombak het volgende:
HELP
[..]
Ik was dokter de Leeuw (als verlegen jongetje)
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb mijn musical nog ergens op videoband liggen![]()
werd die bij jullie ook opgenomen op video?
Wah! Die hebben wij ook gehad,quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef Filiassi_Jane het volgende:
[..]
Jaaaa, die hebben wij ook gedaan in 1999! Ik was Sun, een jongen uit de klas Set (goh, strand, Sun, Set, gaat er een belletje rinkelen?) Bij ons werden er gewoon lootjes getrokken, ik kon eigenlijk niet zo heel goed zingen.Er was wel een stukje bijgeschreven voor ons, iets over een vlieg in mijn oog, had een zonnebril (met blauwe glazen, helemaal hip
) op en toen haalde ik m'n bril af en kwamen alle fans eraan. En we gingen een liedje (Best Friend van Toybox) oefenen met dansjes (had ik natuurlijk verzonnen, want dansen kon ik wel), maar die jongen kon niks onthouden, dus hadden we daar ook maar iets over gezegd.
Irritante was wel dat groep 5 van mijn school (die mochten vaak bij repetities kijken, omdat de juffrouw/mijn tante onze regisseuse was) helemaal fan van mij was, die dachten volgens mij echt dat ik een ster was. Maanden later in het zwembad opeens: "Heeeee, daar is Suuuuuuuuuunnnnnn!!!!!!" ...
Edit: volgens mij ging het niet om het zangduo (of maak ik je bubbel nu kapot?) maar om een wat ouder echtpaar, Piet en Nel geloof ik. Het zangduo waren ook toevallig gestrand, maar het echtpaar waren de twee grootste rollen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
"Iek ben Pierre, iek maak die fielms en die fotoo's.."
T'is een Fransman dus vandaar dat accent....
Hij richt zijn camera op vrouwen en auto's
Ja de Franse slag dat is zijn talent....![]()
Ik ken die liedjes nog steeds, en heb ze zelfs op MP3.
Ja, alleen mijn videorecorder (ja, ik heb er nog 1quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb mijn musical nog ergens op videoband liggen![]()
werd die bij jullie ook opgenomen op video?
Lieve help, en de plaatselijke toneelvereninging kwam met precies hetzelfde verhaal op de proppen met Koninginnedag een paar jaar geleden? Terwijl ze wel heel vrolijk beweerden dat ze alles zelf schreven...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:57 schreef Shoombak het volgende:
HELP
[..]
Ik was dokter de Leeuw (als verlegen jongetje)
staat er vast nog wel 1 ergens op marktplaats en misschien zijn er ook nog wel van die combi apparaten te koop met een video en een dvd gedeeltequote:Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, alleen mijn videorecorder (ja, ik heb er nog 1) doet het niet meer
Die deden wij ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:49 schreef meami het volgende:
Wij hebben de musical 'Auditie' gedaan. Ik weet niet meer precies waar die ook alweer over ging. Ik weet alleen dat ik Eva (of Els?) was en dat ik 5 regels tekst had. Owja, en ik zong nog in een achtergrondkoortje bij een of ander rock 'n roll lied. Ik heb helaas het boekje niet meer, want de bitch van de klas heeft dat toen van me gejat
die hebben wij ook gedaan op school...quote:Op maandag 22 september 2008 14:46 schreef Argento het volgende:
Wij deden de musical Het Spoor Van Bijster.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |