Dáár bood ik mijn excuses niet voor aanquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit, joh. Ik wilde haar toch niet meer, nadat ik achter al haar soa's kwam!
Lul toch niet, man!quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:28 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow ja, moest van Yvonne.
"Hij houdt van die aandacht."
Van 1 luisteraar (Nolius zelf) naar 2 (Bupa's moeder).quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul toch niet, man!
Je weet net zo goed als ik dat wanneer ik bij FOK!Radio kom, het aantal luisteraars zich verdubbelt!
Je hebt dat topic in je bookmarks hè?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul toch niet, man!
Je weet net zo goed als ik dat wanner ik bij FOK!Radio kom, het aantal luisteraars zich verdubbelt!
En Martijn dan?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van 1 luisteraar (Nolius zelf) naar 2 (Bupa's moeder).
vooral die fotoboekbalk bovenaan.quote:
Nee. Gevonden met Google.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je hebt dat topic in je bookmarks hè?
Uhuh.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
vooral die fotoboekbalk bovenaan.
Hoe weet jij dat? Hè? Nou? Weet je er soms meer van af?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:33 schreef Nolius het volgende:
[..]
Alsof het er maar eentje is op die site
Die luistert niet.quote:Nee, andere Martijn.
quote:19:35 - 20:05
Afl: De proefbaby.
Nederlandse (NL) comedyserie. Afl.: De proefbaby. Julia wil het moederschap uitproberen. Gerard helpt graag.
Tering! Zelfs de ego van Gordon is niet zo groot!quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
En zoiets wil ik de lieve usertjes niet aandoen.
No shit, Sherlock.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:38 schreef Nolius het volgende:
[..]
Tering! Zelfs de ego van Gordon is niet zo groot!![]()
Die rappers uit Oss?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:41 schreef Canisfire het volgende:
Ey Nolius is Vatos Locos nou al in Fok! Radio geweest?
Ja diequote:
Ik wil graag privé en FOK! gescheiden houden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:42 schreef PeRi het volgende:
Bupa durft niet.
Hehe anyway is dat mailtje van een van die rappers nog aangekomen of zijn ze echt nog te stom om een mailtje te sturen ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het beeldmateriaal in ONZ is toch beter dan het geluid, vrees ik
Vatos Locos? Zijn dat nieuwe soorten haarlokjes?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:41 schreef Canisfire het volgende:
Ey Nolius is Vatos Locos nou al in Fok! Radio geweest?
NBK deel 3 F-lowz over de kniequote:Op zaterdag 22 april 2006 19:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Vatos Locos? Zijn dat nieuwe soorten haarlokjes?
Hebben ze gemaild?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hehe anyway is dat mailtje van een van die rappers nog aangekomen of zijn ze echt nog te stom om een mailtje te sturen ?
Als het goed is al voor vorige week maandagquote:
Ik heb niks gezien, maar ik krijg eerlijk gezegd nogal wat mail, waaronder veel spam. Dus ja...quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als het goed is al voor vorige week maandag![]()
Hehe hij vraagt nu of een van de dj's msn heeftquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:50 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien, maar ik krijg eerlijk gezegd nogal wat mail, waaronder veel spam. Dus ja...
Als hij me nu op radio (at) fok.nl mailt, kijk ik wel evenquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hehe hij vraagt nu of een van de dj's msn heeft![]()
Canisfire zegt:quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als hij me nu op radio (at) fok.nl mailt, kijk ik wel even
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Canisfire zegt:
Radio@fok.nl dus
Canisfire zegt:
je moet hem nu effe mailen
Je hebt een buzzer verzonden!
F-l0wz Houd Van Die Chick zegt:
oke![]()
Nee, wonderbaarlijk nietquote:
Was dat niet iets met champagne?quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:36 schreef Q. het volgende:
Ik heb al een half jaar niet meer gekotst van de drank. De laatste keer was op een FOK-meeting.
Dan had je gelukquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, wonderbaarlijk niet
Mn broek trouwens ook niet, terwijl ik 2 keer tussen mn benen door gekotst heb, dus dat was ook wel een wonder
quote:Gisteren werd het wat later
En nu verkeer ik in een roes
Ik heb geen poes
maar toch een kater
©Bupatih
Welk een drama.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:00 schreef Duiveltja het volgende:
Net werd "Motherfucker" vertaald met "klotekapper"
Zal ze leren.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:07 schreef Duiveltja het volgende:
Elke keer dat dat gebeurt verliest een elfje z'n vleugels.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:08 schreef QyRoZ het volgende:
Elfjes zijn toch kut en moeten dood.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:14 schreef nikky het volgende:
QyRoZ doodverwensing mag een weekje weg. . .
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
Elfjes zijn gewoon een paar veredelde enen naast elkaar.
Toen ik dit gisteren aan iemand vertelde vonden we het allebei hilarisch, maar ik begrijp dat dat wederom aan de drank lag?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb toevallig vorige week nog een elfje vermoord... *Krak* Toen werd het een helfje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |