Absoluut.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:50 schreef Doc het volgende:
[..]
STELLING:
Rosales was totdusver in 2006 belangrijker en beter dan Pienaar
Ik zeg: ja.
Goh... In 2006 heeft Steven amper kunnen spelen voor Ajax.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:50 schreef Doc het volgende:
[..]
STELLING:
Rosales was totdusver in 2006 belangrijker en beter dan Pienaar
Ik zeg: ja.
Maar hoe gaat het met het rendement van Huntelaar als we weer helemaal zonder buitenspelers gaan spelen. Rosales komt net een beetje in vorm. Had t aan het begin erg moeilijk, maar Pienaar is sinds 2003 eigenlijk al niet meer wat t geweest is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goh... In 2006 heeft Steven amper kunnen spelen voor Ajax.
Over het hele seizoen ligt het rendement van Pienaar echter nog altijd significant hoger dan dat van Rosales.
Pienaar was direct betrokken bij 7 goals (2 zelf makend, 5 assists) in 15 optredens. Rosales was betrokken bij 6 goals (0!!!! zelf gescoord, 6 assists) in liefst 29 optredens. Oftewel: in bijna de helft van het aantal duels dat Rosales in de eredivisie speelde, wist Pienaar een hoger rendement te halen.
Dus over 2006: ja. Maar over het seizoen: duidelijk nee.
Met als beloning een transfer naar BVBquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Pienaar speelt al tijden erg ver onder z'n kunnen.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Kijk eens 2 posts hoger.... Van gisteren mag je er 1 bij schrijven.
Ik heb de hele wedstrijd voor je, echter met pools commentaar. Mail in mijn profiel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:16 schreef SiemeN het volgende:
Ik wacht nog ongeduldig op Ultrasuid.com, trouwens.
Bedankt, maar een sammenvattig is wel voldoende.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik heb de hele wedstrijd voor je, echter met pools commentaar. Mail in mijn profiel.
nu alleen de vraag: welke codec?quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:34 schreef twi het volgende:
[..]
Zaten er ook supporters uit Roosendaal dan?
http://www.videolan.org/vlc/quote:
quote:Defour op RTVNH: persoonlijk akkoord met Ajax
Het Ajax journaal van RTV Noord-Holland komt vrijdagavond met een tv-reportage over Steven Defour. Tegenover de regionale zender bevestigde de 18-jarige Belg dat hij als het aan hem ligt naar Ajax komt. "Wij, ik en Ajax, zijn er wel uit, maar de clubs nog niet helemaal."
Klopt, schiet niet op hier...quote:
http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm Hiermee? K-lite Codec pack FULL.quote:
Hiermee kunnen ze aan spelers als Lodewijks zeggen dat hij in de gaten wordt gehouden, maar dat 'ie toch nog iets moet groeien om Stekelenburg te passerenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:48 schreef F1Bas het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een voorlopige selectie voor het WK?
Yup, dank. Zo even kijkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm Hiermee? K-lite Codec pack FULL.
Thnxquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:55 schreef SiemeN het volgende:
Voor de liefhebbers hier de goals van Ajax - Feyenoord, afgelopen woensdag.
Zojuist geupload naar de eigen webspace.
Klikje!.
Leuk dat die jongen wil komen, heb hem zelf nog nooit zien spelen, maar ik vind 6 mln (wat ik ergens meende te horen?) wel erg veel voor een talent.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Thnx
Overigens goed nieuws over Defour!
Ajax ook, daarom zijn ze er ook nog niet uit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:34 schreef S-Two het volgende:
[..]
Leuk dat die jongen wil komen, heb hem zelf nog nooit zien spelen, maar ik vind 6 mln (wat ik ergens meende te horen?) wel erg veel voor een talent.
Hoe oud is hij dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:34 schreef S-Two het volgende:
[..]
Leuk dat die jongen wil komen, heb hem zelf nog nooit zien spelen, maar ik vind 6 mln (wat ik ergens meende te horen?) wel erg veel voor een talent.
Ja.quote:
Die komt pas na de zomer dacht ik en gaat naar Jong Ajax (of A1)quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe doet die Vito Wormgoor het eigenlijk?
We hebben voor achterin iig Emanuelsson, Vermaelen, Stam, Heitinga, Schilder, Boayke (als hij niet verhuurd wordt). Een rechtsback moet er idd zeker weten bij. En een linksback mag ook wel (vond Schilder niet echt goed als linksback). Centraal moet het wel op te lossen zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:44 schreef F1Bas het volgende:
Goed Defour komt waarschijnlijk dus.
Wat hebben we nog meer nodig:
- Links en rechts back
- Waarschijnlijk een opvolger van Grygera
- ???
Het leek erop alsof hij niet wist wat ie wou zeggenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:01 schreef VoreG het volgende:
Huntelaar op het einde van het interview in de samenvatting
"het is wel duidelijk dat wij geen middenmotor was zoals je vooraf aan deze wedstrijd hoorde'
Die taalfout maakt niet uit.
Hij wist wel wat ie wilde zeggen, maar niet hoequote:Op vrijdag 21 april 2006 19:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het leek erop alsof hij niet wist wat ie wilde zeggen.
Wie van ons zou niet beduusd zijn als een Feyenoorder je een kus probeert te geven.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het leek erop alsof hij niet wist wat ie wou zeggen.
dus toch homo'squote:Op vrijdag 21 april 2006 19:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wie van ons zou niet beduusd zijn als een Feyenoorder je een kus probeert te geven.![]()
Lijkt me sterk dat die het gaat redden. Maar hij begint in A1.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe doet die Vito Wormgoor het eigenlijk?
Een beetje té jong als je het mij vraagt, mag nog wel een ervaren middenvelder bij. Hetzij voor de breedte of voor in de basis (voor Maduro of Defour).quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:16 schreef Nashje het volgende:
Defour, Maduro, Sneijder.
Lijkt mij een leuk middenveld. Wel nog een beetje jong overigens.
Maar ook blessuregevoelig, en wat ervaring op verdedigend gebied is ook niet erg op het middenveldquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Sneijder is al een ervaren rot inmiddels.
quote:21/4/2006 - Ajax 'om': eventuele thuiswedstrijd finaleronde op 26 april
(Gepost door P.)
BRON: Ajax Online
De gemeente Amsterdam definitief heeft besloten dat er tussen 29 april en 6 mei in verband met een te druk schema voor de politie geen wedstrijden mogen worden afgewerkt. Eerder was er een probleem: de KNVB had voor de situatie de oplossing dat de wedstrijden omgekeerd zouden worden, maar Ajax wilde het recht om de laatste wedstrijd thuis te spelen niet opgeven. Ajax is echter van gedachten veranderd: de eerste wedstrijd van een eventuele play-off finale zal plaatsvinden op woensdag 26 april. Hiermee is het gevaar voor een reglementair verlies van de finaleronde geweken.
Hij heeft zeker genoeg kwaliteiten, geweldige pass, geweldige techniek en verder best volwassen voor zijn leeftijd dus laat maar komenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:50 schreef devv05 het volgende:
Boayke moet zeker blijven, goeie speler. Vind 6 miljoen ook wel veel voor Defour, alleen halen als zn kwaliteiten echt zo overduidelijk zijn (ik weet te weinig van 'm om te kunnen oordelen)
Fohn ontploft?quote:
Cought the big fishquote:
Een kusje.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:37 schreef The_Hives het volgende:
Geweldige reactie van Huntelaar nadat hij de beelden terug zag van die 'kopstoot' van bosschaart.
Joh, incest-engeland. Ze lijken daar allemaal op elkaar.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Fohn ontploft?![]()
Hij lijkt trouwens wel wat op Robbie Williams.
jaquote:
Kikker.quote:
Liever Cziommer! die is tevens ook nog transfervrij. Of anders Defour!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:45 schreef s0k het volgende:
centraal, rechtshalf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |