Normaal kom ik hier niet omdat 010 wel in ons topic te vinden is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:08 schreef rubbereend het volgende:
beste ajacieden die hier nog langs willen komen, bespreek de wedstrijd maar in [Play-offs] Feijenoord-Ajax. Ik zou Coen Moulijn opstellen.
denk je nou echt dat ik serieus benquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:09 schreef Trancelocator het volgende:
Laat de mensen hier maar hopen dat het 4 of 5-0 wordt, des te groter wordt de tweede teleurstelling binnen een week.
KJH maakt er één, misschien wel twee.
quote:Zondag 4-0 & KJh de gracht in
Ik snap trouwens niet dat je zo trots bent op die actie van Bosschaart dat je die gif zelfs in de OP hebt gezet. Hoe laag kan je zakken als speler?quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik serieus ben![]()
ik ga zondag wel, maar nauwelijks voor de wedstrijd![]()
het kaartje verkopen gaat nu ook wel moeilijk verwacht ik...![]()
Ik vond het eigenlijk wel een typische Feyenoord-reactie, bracht een beetje oude gevoelens naar boven, in tijden niet gezien zoiets. (tijdje terug deden we zelfs mee om de fair-play cupquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet dat je zo trots bent op die actie van Bosschaart dat je die gif zelfs in de OP hebt gezet. Hoe laag kan je zakken als speler?
Het was pas stoer wanneer Bosschaart dat zou doen als Feyenoord had gewonnen. Nu komt hij gewoon over als een kleuter.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:20 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een typische Feyenoord-reactie, bracht een beetje oude gevoelens naar boven, in tijden niet gezien zoiets. (tijdje terug deden we zelfs mee om de fair-play cup)
Dingen die je alleen zag toen John de Wolf, Henk Fraser nog in het eerste liepen te ballen.
Schijt aan wat de rest van Nederland denkt, wij zijn godverdomme Feyenoord en laten ons niet voor gek zetten
Ach, dat snappen jullie toch niet. Discussie overbodig.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:08 schreef rubbereend het volgende:
beste ajacieden die hier nog langs willen komen, bespreek de wedstrijd maar in [Play-offs] Feijenoord-Ajax. Ik zou Coen Moulijn opstellen.
Jullie zetten jezelf voor gek, daar heb je geen hulp bij nodig. Die Bosgaar is echt een triest geval, hij is de hele wedstrijd geowned door KJH en dan pas na de wedstrijd...quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:20 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een typische Feyenoord-reactie, bracht een beetje oude gevoelens naar boven, in tijden niet gezien zoiets. (tijdje terug deden we zelfs mee om de fair-play cup)
Dingen die je alleen zag toen John de Wolf, Henk Fraser nog in het eerste liepen te ballen.
Schijt aan wat de rest van Nederland denkt, wij zijn godverdomme Feyenoord en laten ons niet voor gek zetten
Pleurt Kalou er maar uit en zet voor hem Ali er maar in.quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal me benieuwen hoe Koeman wil gaan spelen Zondag. Ik denk dat van Hooijdonk meteen start samen met K2.
Vind je het niet ontzettend ziek om "kankerjoden" en "Hamas Hamas joden aan het gas" te roepenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:21 schreef jorienvdherik het volgende:
www.fr-fotopage.nl en dan boven aan 10 filmpjes
Niks mis mee. En heeft alles met ajax te maken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vind je het niet ontzettend ziek om "kankerjoden" en "Hamas Hamas joden aan het gas" te roepen
Dat heeft echt NIKS met voetbal te maken.
Nee.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het mogelijk dat Castelen en Bahia nog niet geschorst zijn voor zondag...?
[..]
Vind je het niet ontzettend ziek om "kankerjoden" en "Hamas Hamas joden aan het gas" te roepen
Respect voor de joden?quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan is het respect ver zoek in voetballand..
Waarom zou ik 'respect' (stom modewoord) moeten hebben voor de joden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan is het respect ver zoek in voetballand..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ben er ook niet zo van kan je beter Klaas-jan Huntelaar aan het gas roepenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het wordt nog haasten voor je om op tijd te komen na de kerkdienstquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn punt is dat dat schelden nergens voor nodig is! Was dat nog niet duidelijk?
De ene keer verlies je, de andere keer win je.
Maar goed geen zin meer in discussie. Hopen op een wonder zondag.
No offense, maar jij bent ALLES behalve een "normale" feyenoord supporter. Ik ken zat feyenoord supporters die meer respect voor Ajax in hun pink hebben dan jij in heel je donder.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:49 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben ook gewoon een normale Feijenoord supporter, je punt?
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
No offense, maar jij bent ALLES behalve een "normale" feyenoord supporter. Ik ken zat feyenoord supporters die meer respect voor Ajax in hun pink hebben dan jij in heel je donder.
Echt, tis dat ik veel feyenoord fans ken die niet zo ziek in hun hoofd zijn als jij, anders had ik al lang niet zoveel respect gehad voor Feyenoord.![]()
Laat maar weer zitten, gezien de inhoudelijke reactie van jouw kant gaan we anders veel te offtopic !quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:08 schreef rubbereend het volgende:
Als dat de oplossing zou zijn, maar ik heb van Hooijdonk nog niet echt op zien vallen dit seizoen. En bij wedstrijden als deze heb je altijd extra spanning, dus ik snap niet zo goed waarom kleine incidenten zo enorm uitvergroot worden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal me benieuwen hoe Koeman wil gaan spelen Zondag. Ik denk dat van Hooijdonk meteen start samen met K2.
Als Feyenoord vroeg scoort kan het nog wel eens erg spannend worden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
Als dat de oplossing zou zijn, maar ik heb van Hooijdonk nog niet echt op zien vallen dit seizoen. En bij wedstrijden als deze heb je altijd extra spanning, dus ik snap niet zo goed waarom kleine incidenten zo enorm uitvergroot worden.
Ik denk dat het scoren voor Feyenoord niet het probleem zal zijn, maar het niet krijgen van tegendoelpunten...quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:21 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Als Feyenoord vroeg scoort kan het nog wel eens erg spannend worden.
In 80 minuten nog tweemaal scoren is te doen namelijk.
In dit soort cruciale fases moet je er staan inderdaad.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:33 schreef Soul_Survivor het volgende:
Het commenaar was ook weer om te huilen![]()
Ik heb me ook enorm zitten ergeren en niet alleen aan de![]()
.
Feyenoord heeft het gewoon WEER laten liggen.
En ik ben het er ook wel mee eens, dat het niet alleen Bahia z'n fout was, hij werd slecht ingespeeld door Vlaar, en WAAROM door het midden?!
Mja ik ben er goed ziek van, hopen op een wonder Zondag..![]()
FEYENOORD
Wat hebben Israelische vlaggen met voetbal te maken? Toch ook niksquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach respect respect. Ik blijf het losers vindenquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:01 schreef Scorpie het volgende:
No offense, maar jij bent ALLES behalve een "normale" feyenoord supporter. Ik ken zat feyenoord supporters die meer respect voor Ajax in hun pink hebben dan jij in heel je donder.
Echt, tis dat ik veel feyenoord fans ken die niet zo ziek in hun hoofd zijn als jij, anders had ik al lang niet zoveel respect gehad voor Feyenoord.![]()
Sowieso zie ik de vergelijking niet echt. Joden aan het gas lijkt mij duidelijk een verwijzing naar de WO II en Hamas heb ik op zulke praktijken nog niet kunnen betrappen (ondanks hun niet erg positieve houdingquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:03 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik vind Hamas, joden aan het gas, wel mooi gevonden.
dat was wel duidelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:25 schreef Cart_man het volgende:
waarom krijgt Bahia de schuld van de 1-0, etc.
Klopt niet, het europacup systeem telt gewoon.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoorde net dat bij de play-offs het aantal uit of thuis doelpunten niet telt, maar dat het aantal doelpunten in totaal telt. Dus het staat nu 3-0 voor Ajax en als wij nou 4-1 zouden winnen zondag dan krijgen we verlenging.
Het rijmt tochquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Sowieso zie ik de vergelijking niet echt. Joden aan het gas lijkt mij duidelijk een verwijzing naar de WO II en Hamas heb ik op zulke praktijken nog niet kunnen betrappen (ondanks hun niet erg positieve houding).
Vind het persoonlijk eerder een zwaktebod als je met zulke liederen moet komen. Nee doe mij maar liedjes als "oh wat is die Danny blind". Dat is goed gevonden, dat is leuk. Hamas joden aan het gas is iig niet aan mij besteed
Gister niet nee, was ook niet heel erg geloofwaardig geweest met een voorsprong van Ajax.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:06 schreef Soul_Survivor het volgende:
Waar hoorde je dat?
"Joden we moeten ze doden, daarna molesteren en vervolgens deporteren"quote:
Ja, het was een fout. Echter, had Vlaar een goede pass gegeven, dan was dit waarschijnlijk niet gebeurd. Die gozer bezwijkt elke keer weer onder de druk.quote:
Die houden we er in.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:13 schreef UnleashMitch het volgende:
"Joden we moeten ze doden, daarna molesteren en vervolgens deporteren"
Dat eerste was niet voor jou maar voor Dirkquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gister niet nee, was ook niet heel erg geloofwaardig geweest met een voorsprong van Ajax.Deze heb ik gehoord tijdens Feyenoord - Ajax van begin dit jaar. Toen Feyenoord met 3-1 voorstond.
[..]
"Joden we moeten ze doden, daarna molesteren en vervolgens deporteren"
Rijmt ook maar maakt dat het een goed lied ?
Lodewijksquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke 11 zullen er starten zondag?
Die ging toch anders?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit lied is ook goed:
Honkbalknuppel..stanlymes..spijkerbom
Sla die knuppel op z'n jodenneus..
Honkbalknuppel..stanlymes..spijkerbom!!
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit lied is ook goed:
Sla die knuppel op z'n jodenneus..
Honkbalknuppel..stanlymes..spijkerbom!!
--------------------------Lodewijks-------------------------------quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke 11 zullen er starten zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |