Normaal kom ik hier niet omdat 010 wel in ons topic te vinden is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:08 schreef rubbereend het volgende:
beste ajacieden die hier nog langs willen komen, bespreek de wedstrijd maar in [Play-offs] Feijenoord-Ajax. Ik zou Coen Moulijn opstellen.
denk je nou echt dat ik serieus benquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:09 schreef Trancelocator het volgende:
Laat de mensen hier maar hopen dat het 4 of 5-0 wordt, des te groter wordt de tweede teleurstelling binnen een week.
KJH maakt er één, misschien wel twee.
quote:Zondag 4-0 & KJh de gracht in
Ik snap trouwens niet dat je zo trots bent op die actie van Bosschaart dat je die gif zelfs in de OP hebt gezet. Hoe laag kan je zakken als speler?quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik serieus ben![]()
ik ga zondag wel, maar nauwelijks voor de wedstrijd![]()
het kaartje verkopen gaat nu ook wel moeilijk verwacht ik...![]()
Ik vond het eigenlijk wel een typische Feyenoord-reactie, bracht een beetje oude gevoelens naar boven, in tijden niet gezien zoiets. (tijdje terug deden we zelfs mee om de fair-play cupquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet dat je zo trots bent op die actie van Bosschaart dat je die gif zelfs in de OP hebt gezet. Hoe laag kan je zakken als speler?
Het was pas stoer wanneer Bosschaart dat zou doen als Feyenoord had gewonnen. Nu komt hij gewoon over als een kleuter.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:20 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een typische Feyenoord-reactie, bracht een beetje oude gevoelens naar boven, in tijden niet gezien zoiets. (tijdje terug deden we zelfs mee om de fair-play cup)
Dingen die je alleen zag toen John de Wolf, Henk Fraser nog in het eerste liepen te ballen.
Schijt aan wat de rest van Nederland denkt, wij zijn godverdomme Feyenoord en laten ons niet voor gek zetten
Ach, dat snappen jullie toch niet. Discussie overbodig.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:08 schreef rubbereend het volgende:
beste ajacieden die hier nog langs willen komen, bespreek de wedstrijd maar in [Play-offs] Feijenoord-Ajax. Ik zou Coen Moulijn opstellen.
Jullie zetten jezelf voor gek, daar heb je geen hulp bij nodig. Die Bosgaar is echt een triest geval, hij is de hele wedstrijd geowned door KJH en dan pas na de wedstrijd...quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:20 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een typische Feyenoord-reactie, bracht een beetje oude gevoelens naar boven, in tijden niet gezien zoiets. (tijdje terug deden we zelfs mee om de fair-play cup)
Dingen die je alleen zag toen John de Wolf, Henk Fraser nog in het eerste liepen te ballen.
Schijt aan wat de rest van Nederland denkt, wij zijn godverdomme Feyenoord en laten ons niet voor gek zetten
Pleurt Kalou er maar uit en zet voor hem Ali er maar in.quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal me benieuwen hoe Koeman wil gaan spelen Zondag. Ik denk dat van Hooijdonk meteen start samen met K2.
Vind je het niet ontzettend ziek om "kankerjoden" en "Hamas Hamas joden aan het gas" te roepenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:21 schreef jorienvdherik het volgende:
www.fr-fotopage.nl en dan boven aan 10 filmpjes
Niks mis mee. En heeft alles met ajax te maken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vind je het niet ontzettend ziek om "kankerjoden" en "Hamas Hamas joden aan het gas" te roepen
Dat heeft echt NIKS met voetbal te maken.
Nee.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het mogelijk dat Castelen en Bahia nog niet geschorst zijn voor zondag...?
[..]
Vind je het niet ontzettend ziek om "kankerjoden" en "Hamas Hamas joden aan het gas" te roepen
Respect voor de joden?quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan is het respect ver zoek in voetballand..
Waarom zou ik 'respect' (stom modewoord) moeten hebben voor de joden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan is het respect ver zoek in voetballand..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ben er ook niet zo van kan je beter Klaas-jan Huntelaar aan het gas roepenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het wordt nog haasten voor je om op tijd te komen na de kerkdienstquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn punt is dat dat schelden nergens voor nodig is! Was dat nog niet duidelijk?
De ene keer verlies je, de andere keer win je.
Maar goed geen zin meer in discussie. Hopen op een wonder zondag.
No offense, maar jij bent ALLES behalve een "normale" feyenoord supporter. Ik ken zat feyenoord supporters die meer respect voor Ajax in hun pink hebben dan jij in heel je donder.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:49 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben ook gewoon een normale Feijenoord supporter, je punt?
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
No offense, maar jij bent ALLES behalve een "normale" feyenoord supporter. Ik ken zat feyenoord supporters die meer respect voor Ajax in hun pink hebben dan jij in heel je donder.
Echt, tis dat ik veel feyenoord fans ken die niet zo ziek in hun hoofd zijn als jij, anders had ik al lang niet zoveel respect gehad voor Feyenoord.![]()
Laat maar weer zitten, gezien de inhoudelijke reactie van jouw kant gaan we anders veel te offtopic !quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:08 schreef rubbereend het volgende:
Als dat de oplossing zou zijn, maar ik heb van Hooijdonk nog niet echt op zien vallen dit seizoen. En bij wedstrijden als deze heb je altijd extra spanning, dus ik snap niet zo goed waarom kleine incidenten zo enorm uitvergroot worden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal me benieuwen hoe Koeman wil gaan spelen Zondag. Ik denk dat van Hooijdonk meteen start samen met K2.
Als Feyenoord vroeg scoort kan het nog wel eens erg spannend worden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
Als dat de oplossing zou zijn, maar ik heb van Hooijdonk nog niet echt op zien vallen dit seizoen. En bij wedstrijden als deze heb je altijd extra spanning, dus ik snap niet zo goed waarom kleine incidenten zo enorm uitvergroot worden.
Ik denk dat het scoren voor Feyenoord niet het probleem zal zijn, maar het niet krijgen van tegendoelpunten...quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:21 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Als Feyenoord vroeg scoort kan het nog wel eens erg spannend worden.
In 80 minuten nog tweemaal scoren is te doen namelijk.
In dit soort cruciale fases moet je er staan inderdaad.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:33 schreef Soul_Survivor het volgende:
Het commenaar was ook weer om te huilen![]()
Ik heb me ook enorm zitten ergeren en niet alleen aan de![]()
.
Feyenoord heeft het gewoon WEER laten liggen.
En ik ben het er ook wel mee eens, dat het niet alleen Bahia z'n fout was, hij werd slecht ingespeeld door Vlaar, en WAAROM door het midden?!
Mja ik ben er goed ziek van, hopen op een wonder Zondag..![]()
FEYENOORD
Wat hebben Israelische vlaggen met voetbal te maken? Toch ook niksquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach respect respect. Ik blijf het losers vindenquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:01 schreef Scorpie het volgende:
No offense, maar jij bent ALLES behalve een "normale" feyenoord supporter. Ik ken zat feyenoord supporters die meer respect voor Ajax in hun pink hebben dan jij in heel je donder.
Echt, tis dat ik veel feyenoord fans ken die niet zo ziek in hun hoofd zijn als jij, anders had ik al lang niet zoveel respect gehad voor Feyenoord.![]()
Sowieso zie ik de vergelijking niet echt. Joden aan het gas lijkt mij duidelijk een verwijzing naar de WO II en Hamas heb ik op zulke praktijken nog niet kunnen betrappen (ondanks hun niet erg positieve houdingquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:03 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik vind Hamas, joden aan het gas, wel mooi gevonden.
dat was wel duidelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:25 schreef Cart_man het volgende:
waarom krijgt Bahia de schuld van de 1-0, etc.
Klopt niet, het europacup systeem telt gewoon.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoorde net dat bij de play-offs het aantal uit of thuis doelpunten niet telt, maar dat het aantal doelpunten in totaal telt. Dus het staat nu 3-0 voor Ajax en als wij nou 4-1 zouden winnen zondag dan krijgen we verlenging.
Het rijmt tochquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Sowieso zie ik de vergelijking niet echt. Joden aan het gas lijkt mij duidelijk een verwijzing naar de WO II en Hamas heb ik op zulke praktijken nog niet kunnen betrappen (ondanks hun niet erg positieve houding).
Vind het persoonlijk eerder een zwaktebod als je met zulke liederen moet komen. Nee doe mij maar liedjes als "oh wat is die Danny blind". Dat is goed gevonden, dat is leuk. Hamas joden aan het gas is iig niet aan mij besteed
Gister niet nee, was ook niet heel erg geloofwaardig geweest met een voorsprong van Ajax.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:06 schreef Soul_Survivor het volgende:
Waar hoorde je dat?
"Joden we moeten ze doden, daarna molesteren en vervolgens deporteren"quote:
Ja, het was een fout. Echter, had Vlaar een goede pass gegeven, dan was dit waarschijnlijk niet gebeurd. Die gozer bezwijkt elke keer weer onder de druk.quote:
Die houden we er in.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:13 schreef UnleashMitch het volgende:
"Joden we moeten ze doden, daarna molesteren en vervolgens deporteren"
Dat eerste was niet voor jou maar voor Dirkquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gister niet nee, was ook niet heel erg geloofwaardig geweest met een voorsprong van Ajax.Deze heb ik gehoord tijdens Feyenoord - Ajax van begin dit jaar. Toen Feyenoord met 3-1 voorstond.
[..]
"Joden we moeten ze doden, daarna molesteren en vervolgens deporteren"
Rijmt ook maar maakt dat het een goed lied ?
Lodewijksquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke 11 zullen er starten zondag?
Die ging toch anders?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit lied is ook goed:
Honkbalknuppel..stanlymes..spijkerbom
Sla die knuppel op z'n jodenneus..
Honkbalknuppel..stanlymes..spijkerbom!!
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit lied is ook goed:
Sla die knuppel op z'n jodenneus..
Honkbalknuppel..stanlymes..spijkerbom!!
--------------------------Lodewijks-------------------------------quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke 11 zullen er starten zondag?
Pi-euro maakt wel wat los en kan wat doen met zijn vrije trap. Gewoon opstellen dus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zolang Pi-Euro er maar niet bij komt.
wel joh!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoorde gisteren ook een mooie in de pub. Zal ik maar niet posten hier.
Heb je meer aan een Boussaboun op de flanken denk ik. Ik zou een driemans achterhoede overwegen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Pi-euro maakt wel wat los en kan wat doen met zijn vrije trap. Gewoon opstellen dus.
Met zijn vrije trap.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Pi-euro maakt wel wat los en kan wat doen met zijn vrije trap. Gewoon opstellen dus.
Je held doet zulk soort dingen ook vaak zat hoor, alleen daar wordt geen ophef over gemaaktquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet dat je zo trots bent op die actie van Bosschaart dat je die gif zelfs in de OP hebt gezet. Hoe laag kan je zakken als speler?
Boussabounquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lodewijks
Collen (mits fit) - Vlaar - Greene - Bosschaart
Guzman - Hofs - Paauwe ()
Kuijt - Kalou - Boussaboun
Zolang Pi-Euro er maar niet bij komt.
Waar zou je dan aan refereren met "joden aan het gas"quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:49 schreef Tomasso het volgende:
En nu weer dat gezeiik over joden. Ze noemen zichzelf toch joden? Maar als wij er iets over zingen dan refereert het weer terug naar WO II, flikker toch op man
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Waar zou je dan aan refereren met "joden aan het gas"![]()
Nou ? Welke meer voor de hand liggende redenatie dan WO II is er ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:55 schreef Doc het volgende:
Ben jij iemand die belspelletjes op TV ook moeilijk vind?
Ah, ik interpreteerde je reply anders - had slecht gelezen. My bad!quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nou ? Welke meer voor de hand liggende redenatie dan WO II is er ?
jaaaaaaaawel doenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
idd bij koeman doen ze ook niet echt veel na een nederlaag, valt me tegenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Spelers krijgen vrijdag vrij, zaterdag besloten training
Erwin Koeman heeft na het echec in Amsterdam besloten om zijn spelers voor vrijdag vrij te geven. Dat betekent dat de selectie slechts een training rest in de aanloop naar het duel tegen Ajax. Een opmerkelijke beslissing na de 3-0 nederlaag in Amsterdam. De training zaterdag moet de selectie op scherp zetten. Deze zal besloten zijn, Koeman wil er geen fans en pers bij hebben.
Straftraining hadden ze moeten krijgen![]()
Twee dagen vrij, gisteren al niet gevoetbald en vandaag ook al nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:13 schreef jorienvdherik het volgende:
idd bij koeman doen ze ook niet echt veel na een nederlaag, valt me tegen
Ja, waarom niet? Als jullie gister 3-0 konden winnen kunnen wij dat ook Zondag.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:41 schreef marsu het volgende:
Denken de Feyenoorders serieus nog dat ze nog doorkunnen? Met alle respect hoor.
Als de KNVB het op de heupen krijgt dan missen we vier spelers: Castelen, Bahia, Bosschaart en Paauwe en dan moeten we ook nog eens met 3-0 van Ajax winnenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja, waarom niet? Als jullie gister 3-0 konden winnen kunnen wij dat ook Zondag.
Waarom Paauwe?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als de KNVB het op de heupen krijgt dan missen we vier spelers: Castelen, Bahia, Bosschaart en Paauwe en dan moeten we ook nog eens met 3-0 van Ajax winnen
Als Feyenoord scherp op het veld komt dan kunnen ze Ajax best hebben maar met 3-0 is wel erg lastig. Hopen dat Pierre er in komt, Kalou liet gister erg/te weinig zien, helaas![]()
Een besloten training? Zijn zeker bang dat er zaterdag wat mensen komen kijken, die iets te grof in hun taalgebruik zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Spelers krijgen vrijdag vrij, zaterdag besloten training
Erwin Koeman heeft na het echec in Amsterdam besloten om zijn spelers voor vrijdag vrij te geven. Dat betekent dat de selectie slechts een training rest in de aanloop naar het duel tegen Ajax. Een opmerkelijke beslissing na de 3-0 nederlaag in Amsterdam. De training zaterdag moet de selectie op scherp zetten. Deze zal besloten zijn, Koeman wil er geen fans en pers bij hebben.
Straftraining hadden ze moeten krijgen![]()
Waarom accepteren ze dat nou? Laat ze lekker in hoger beroep gaan.quote:Feyenoord accepteert voorstel Castelen, aanvaller ontbreekt zondag
Feyenoord heeft laten weten het schikkingsvoorstel van een duel voor de rode kaart van Romeo Castelen te accepteren. Dat betekent dat de rechtsbuiten er aanstaande zondag in het beslissende duel tegen Ajax er niet bij is. Datzelfde geldt voor Bahia. De verdediger kreeg twee keer geel en krijgt daarmee een automatische schorsing van een duel.
Ik heb de samenvatting nog niet gezien maar wat ik hoorde was dat vlak voor Pienaar Kuyt door midden brak Paauwe een Ajax speler neer had gehoekt in de 16 meter van Feyenoord. Nou vallen die Ajax spelers sowieso snel om maar als dat waar is en de KNVB heeft er zin in dan....quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom Paauwe?
Dat was niks. Ja, Boekhari die een beetje overdreven naar de grond ging, nadat hij eventjes werd aangetikt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting nog niet gezien maar wat ik hoorde was dat vlak voor Pienaar Kuyt door midden brak Paauwe een Ajax speler neer had gehoekt in de 16 meter van Feyenoord. Nou vallen die Ajax spelers sowieso snel om maar als dat waar is en de KNVB heeft er zin in dan....
Idd....quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat was niks. Ja, Boekhari die een beetje overdreven naar de grond ging, nadat hij eventjes werd aangetikt.
True. Boukhari stelde zich aan (en dat als ajax fan zeggendequote:Op vrijdag 21 april 2006 13:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat was niks. Ja, Boekhari die een beetje overdreven naar de grond ging, nadat hij eventjes werd aangetikt.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:52 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Het wordt nog haasten voor je om op tijd te komen na de kerkdienst![]()
Nee ons uitschelden voor kakkerlakken, dat is niveau basisschoolquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:59 schreef Gallorini het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt zelf niet door hoe triest het is om kankerjoden etc etc te scanderen?
Die jongen heeft een punt, en een goede ook. Ongelooflijk kansloos om elkaar de ergste ziektes en wat niet al toe te roepen. Het zegt genoeg over het niveau van jou, en van je mede 'supporters'.
Ja en het hoger beroep wordt dan vrijdagavond behandeld.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom accepteren ze dat nou? Laat ze lekker in hoger beroep gaan.
Owke. Sowieso vind ik dat de KNVB zulk gedrag keihard af moet straffen. Dat gemiep om niets moet achteraf gewoon een wedstrijd schorsing opleveren. Al dat kaarten aannaaien enzo moet gewoon eens afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:59 schreef Scorpie het volgende:
True. Boukhari stelde zich aan (en dat als ajax fan zeggende)
Alleen jammer dat Pauwe toch die beweging maakt, daar kan de KNVB wel lastig over doen.
Dat was Pienaar....quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Owke. Sowieso vind ik dat de KNVB zulk gedrag keihard af moet straffen. Dat gemiep om niets moet achteraf gewoon een wedstrijd schorsing opleveren. Al dat kaarten aannaaien enzo moet gewoon eens afgelopen zijn.
BTW heeft iemand ook zo'n leuk gifje van Boukhari die Kuyt door midden breekt ?
Maar dan moet de "slaande" beweging van pauwe dus ook bestraft worden, net zoals boukhari?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Owke. Sowieso vind ik dat de KNVB zulk gedrag keihard af moet straffen. Dat gemiep om niets moet achteraf gewoon een wedstrijd schorsing opleveren. Al dat kaarten aannaaien enzo moet gewoon eens afgelopen zijn.
BTW heeft iemand ook zo'n leuk gifje van Boukhari die Kuyt door midden breekt ?
Ja, hoe jammer ik het ook vind voor Paauwe en voor Feyenoord. Ook dat gedrag is nergens voor nodig. We moeten toe werken naar een faire maar harde mannenwedstrijd en niet zo'n geniepige, aanstel-vrouwenwedstrijd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:13 schreef Scorpie het volgende:
Maar dan moet de "slaande" beweging van pauwe dus ook bestraft worden, net zoals boukhari?
Dat vind ik niet.... Castelen had hem gewoon vol in de knieholtes moeten schoppen. Dan had hij ook gewoon rood gehadquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zelfde geld voor de rode kaart van Castelen (al hoewel ik de replay nog niet gezien heb). Ja Castelen zal hem vast geraakt hebben maar Huntelaar wacht gewoon op contact om zich dan te laten vallen. Achterlijk gedrag![]()
Mijn Klaas-jan, wat doe jequote:Op vrijdag 21 april 2006 14:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat vind ik niet.... Castelen had hem gewoon vol in de knieholtes moeten schoppen. Dan had hij ook gewoon rood gehad![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:59 schreef Gallorini het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt zelf niet door hoe triest het is om kankerjoden etc etc te scanderen?
Die jongen heeft een punt, en een goede ook. Ongelooflijk kansloos om elkaar de ergste ziektes en wat niet al toe te roepen. Het zegt genoeg over het niveau van jou, en van je mede 'supporters'.
Vertelquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Idd breek dan op z'n minst z'n poten af, dan heb je er nog wat aan. De kaart voor Castelen was terecht, de spelregels zeggen dat het neerhalen van een doorgesproken speler rood oplevert. Huntelaar had echter niet zo kleinzerig moeten doen en gewoon dat duel aan moeten gaan en zich niet zo makkelijk laten vallen. Dat gedrag, van welke kant het ook komt, stoort mij echt enorm.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat vind ik niet.... Castelen had hem gewoon vol in de knieholtes moeten schoppen. Dan had hij ook gewoon rood gehad![]()
Niet in 020 in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Waar zijn de echte mannen gebleven
quote:
Jullie moeten zondag nog een keer, als je die wint nog tegen Groningen. En dan nog voorrondesquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:58 schreef Trancelocator het volgende:
De CL is natuurlijk ook alleen voor mietjes.
Beetje hypocriet of niet?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
dat zal dan moeten met de opbrengst van de verkoop van Kuijt want die zal wel gaan als ik hem zo beluister.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als we dit jaar weer geen CL halen dan moet er maar eens de portomonee getrokken worden hoor. Telksens van die 1 miljoen euro aankopen heb je niks aan. Laten ze maar ervare krachten aankopen. Daar heb je veel meer aan.
En dat van Kalou, met hem heb ik helemaal gehad. Laat niks meer zien die gast.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal dan moeten met de opbrengst van de verkoop van Kuijt want die zal wel gaan als ik hem zo beluister.
had hem dan maar ana het begin van het seizoen verkocht nu krijg je geen 9 miljoen meer voor hem denk ik. Maar is het niet een heel groot risico om je hele voorhoede te verkopen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dat van Kalou, met hem heb ik helemaal gehad. Laat niks meer zien die gast.
Misschien wel, maar van Kalou heb ik de indruk dat het niet meer zo'n groot gemis zal zijnquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had hem dan maar ana het begin van het seizoen verkocht nu krijg je geen 9 miljoen meer voor hem denk ik. Maar is het niet een heel groot risico om je hele voorhoede te verkopen?
Met dat geld wat je voor ze krijgt kun je veel investeren in je team. Kuijt komt over een jaar of 5 toch wel terug, daar ben ik niet bang voor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had hem dan maar ana het begin van het seizoen verkocht nu krijg je geen 9 miljoen meer voor hem denk ik. Maar is het niet een heel groot risico om je hele voorhoede te verkopen?
dat denk ik ook wel, om vervolgens tot zn 37e te blijven spelen ofzoquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met dat geld wat je voor ze krijgt kun je veel investeren in je team. Kuijt komt over een jaar of 5 toch wel terug, daar ben ik niet bang voor.
klopt helemaal, maar het had ons de aankoop van Koné bespaardquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:40 schreef snabbi het volgende:
Dat ze Kalou niet verkocht hadden sta ik nog steeds volledig achter. Natuurlijk is hij niet meer waard als wat hij toen waard was, maar op dat moment leek het gewoon het beste om K2 in tact te houden. Dus het is in mijn ogen beetje makkelijk gepraat van had hem nu verkocht.
Wellicht had hij in een spitsenpositie bij psv de sterren van de hemel gespeeld en iedereen hier lopen lachen dat Feyenoord hem voor een schijntje had laten gaan. Dat zou net zo makkelijk gepraat wezen.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:49 schreef rubbereend het volgende:
klopt helemaal, maar het had ons de aankoop van Koné bespaard
Had liever dat Castelen op die manier rood had gekregen, dan nu.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje hypocriet of niet?
Dat is toch helemaal niet nodig, je kunt ook hard spelen zonder iemand zijn poten te breken.
Een nachtje slapen helpt. Gisteren wilde ik alles kort en klein slaan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:09 schreef Merkie het volgende:
Cart_man niet eens gebanned dit keer, puike prestatie.
Hmmmm.Moet ik ook eens aan m'n baas vragen:of ik na 'n klotedag op 't werk ook 'n dagje vrij ken krijgen.Ik denk dat 'ie wel wat anders zegt.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Overigens belachelijk dat de spelers vandaag vrijaf hebben gekregen.t
Zelfde met Pienaar hoor. Als je het doet, moet je het ook goed doen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Had liever dat Castelen op die manier rood had gekregen, dan nu.
Twee keer rood ok, maar schop dan op zijn minst een tegenstander het veld uit.
Ze hebben net gewonnen van een ploeg de nog ietsje slechter was dan hun eigen ploeg en ze staan alweer in de cl.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:58 schreef Trancelocator het volgende:
De CL is natuurlijk ook alleen voor mietjes.
Denk dat je gelijk hebt. We hebben ondertussen tot clubcultuur verheven. Dit doomscenario hing al heel het seizoen boven de Kuip..quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:03 schreef PyTh het volgende:
2 woorden; typisch feyenoord
Dat zeg ik nou al bijna 12 jaar lang tegen mezelf,maar toch zit ik er volgend gewoon wéér,net zoals al die 40000 anderen.Scheelt dat je als Feyenoord supporter toch wel al 't nodige gewend bent...quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:59 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt. We hebben ondertussen tot clubcultuur verheven. Dit doomscenario hing al heel het seizoen boven de Kuip..
bladiebladiebladieblaquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:22 schreef yvette1982 het volgende:
Al tijden loop ik mij te ergeren aan alle lof die Koeman krijgt. Gullit heeft vorig jaar gewoon beter gepresteerd! En koeman is wel heel erg vaak te betrappen op tactische fouten. Helaas stuurde hij gisteren ook nog eens de verkeerde spelers in het veld.
Jammer dat hij zo veel lof krijgt, elke andere trainer had zijn ontslag gekregen. Ik ben anti-koeman en zie liever een trainer met verstand van tactiek die ook nog eens hard is.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:22 schreef yvette1982 het volgende:
Al tijden loop ik mij te ergeren aan alle lof die Koeman krijgt. Gullit heeft vorig jaar gewoon beter gepresteerd! En koeman is wel heel erg vaak te betrappen op tactische fouten. Helaas stuurde hij gisteren ook nog eens de verkeerde spelers in het veld.
Jammer dat hij zo veel lof krijgt, elke andere trainer had zijn ontslag gekregen. Ik ben anti-koeman en zie liever een trainer met verstand van tactiek die ook nog eens hard is.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:22 schreef yvette1982 het volgende:
*stierenstront
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |