nieuwe turtles zijn anders ook niet om aan te zien.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Transformers maar dan wel de originele en niet de nieuweTurtles zijn kloten.
Die is super iddquote:
Maak danquote:
Ja, ik ken ze alletwee wel...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef Markster het volgende:
wow dat er nog zoveel mensen op turtles stemmen! Die kennen zeker het originele transformers niet!
Skychannel.. met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef rucksichlos het volgende:
Transformers, vroeger om 7.00 uur op, de tv op Sky channel.
Starscreamer met die geniepige stem.![]()
Nostalgie.
1988, vandaarquote:Op donderdag 20 april 2006 23:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze alletwee wel...
Maar turles hadden gewoon de zware overmacht vroeger op school, uren met die poppetjes gespeeld
en m. a. s. k.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Markster het volgende:
[..]
1988, vandaar
Bij mij was het He-man en transformers
HE-man is dan weer voor mijn tijd.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Markster het volgende:
[..]
1988, vandaar
Bij mij was het He-man en transformers
Originele spiderman is volgens mij nog wat ouder.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
HE-man is dan weer voor mijn tijd.
Wij hadden swat-cats, turtles, spiderman etc.
kan best, maar werd toch herhaald. Net al scooby-doo enzo.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef Markster het volgende:
[..]
Originele spiderman is volgens mij nog wat ouder.
plakboekquote:Op donderdag 20 april 2006 23:31 schreef Begieltie het volgende:
Transformers![]()
De enige serie waarvan ik het plakboek vol gekregen heb. Turtles vond ik ook gaaf maar Soundwave zou niets van ze overlaten.
[afbeelding]
![]()
![]()
Skychannel was koelquote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Skychannel.. met jou kan ik praten![]()
iddquote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Toen Linda nog tof was!... nu is de cirkel met het Talpa topic wel rond
lolquote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Toen Linda nog tof was!... nu is de cirkel met het Talpa topic wel rond
volgens mij niemand meerquote:Op donderdag 20 april 2006 23:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
lol
Toen ik later ging verhuizen hadden we geen skychannel
Ja, maar ik weet niet meer precies of dat is gebeurd is rond de tijd dat ik verhuisd ben...quote:
neequote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Op Skychannel heb ik als laatst nog een andere toffe serie gezien waar ik de naam niet meer van weet. Iets met grote monsters die mensen konden veranderen in andere monsters of zoiets... geniaal.. weet iemand waar ik het over heb?
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:16 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Transformers natuurlijk, Turtles was iets voor dreumissen en peuters die dachten dat dieren echt konden praten.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Op Skychannel heb ik als laatst nog een andere toffe serie gezien waar ik de naam niet meer van weet. Iets met grote monsters die mensen konden veranderen in andere monsters of zoiets... geniaal.. weet iemand waar ik het over heb?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef Miguel het volgende:
zeer moeilijke keuze, maar ik moet toch voor de Turtles gaan
vergeet die rat nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:46 schreef ScienceFriction het volgende:
Transformers, handsdown... Rodimus Prime (hotrod), Galvatron (na die film van de Transformers, daarvoor Gegatron), soundwave, bubmblebee, etc etc etc.... zoveel malen beter dan 4 gemuteerde groene schepsels...
rats... ugh... and April...quote:
thundercatsquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vergeet natuurlijk de Bionic Six... Dino Riders...
Thundercats ja... Er was nog een serie, maar ik ben de naam kwijt, die gast leek wat op He-man, had een magisch zwaard en zwart haar.... maar hoe heette dat ook al weer...quote:
Ik had het spel voor de snesquote:Op donderdag 20 april 2006 23:16 schreef Nega het volgende:
Turtles, daar had ik allemaal poppen van.
Ik heb hem nog steeds, SNES Emu, + ROMquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:37 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik had het spel voor de snes
Super game![]()
dat is ook tofquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:59 schreef Vampier het volgende:
Jayce and the Wheel Warriors
Thundercats
Transformers
HeMan
Marcross/Robotech
GI Joe
*memories*
whehehe, mee eens.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die pizzacats die waren trouwens kut zeg, wat een gelooflijk kutserie was dat.
Ik vond Dino Riders destijds best cool... de good guys die de dino's met respect behandelden en de bad guys die door technologische apparatuur de dino's gingen brainwashen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de dinoriders of zoiets.. .was dat eigenlijk cool?
Die action figures waren destijds inderdaad erg cool, maar tegenwoordig worden ze nog steeds gemaakt en een aantal zier er nog steeds best vet uit 9vooral de Cobra Commander en Destro action figures)quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:21 schreef Hincapie het volgende:
Turtles waren natuurlijk super vet. Maar transformers is toch de echte nostalgie! EN GI Joe was natuurlijk ook gaaf. Maar de action figure vetter dan de serie
Een beetje te sent-menti voor mij. Gingen ze met speciale kristallen communiceren met die dino's. Zo gay.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vond Dino Riders destijds best cool... de good guys die de dino's met respect behandelden en de bad guys die door technologische apparatuur de dino's gingen brainwashen...
Maar ja, weet verder eigenlijk weinig van de serie af, behalve dat ik het toen wel een vette serie vond.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:36 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Een beetje te sent-menti voor mij. Gingen ze met speciale kristallen communiceren met die dino's. Zo gay.
Ik download nu net een demo van Dino Riders, the 3D Gamequote:Op vrijdag 21 april 2006 13:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vond Dino Riders destijds best cool... de good guys die de dino's met respect behandelden en de bad guys die door technologische apparatuur de dino's gingen brainwashen...
Maar ja, weet verder eigenlijk weinig van de serie af, behalve dat ik het toen wel een vette serie vond.
Echt wel die naam alquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:59 schreef PsyCha het volgende:
dinoriders is gay
en je leerde tot 4,5 tellen. ik reken gemakshalve een blinde rat voor een half. Is trouwens een beetje een flutcollectie. Van Transformers waaaaren er Hardstikke veuuul!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:11 schreef Haijo het volgende:
Ik weet nog wel dat ik zo ontzetend blij was dat ik Rafeal als poppetje kreeg en dat ik eindelijk de collectie compleet had.![]()
Dat is pas gay...quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Door die blinde rat moet ik aan bikermice from marse denken
[afbeelding]
Robotech/Macross 1quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:20 schreef ScienceFriction het volgende:
Niemand post iets over Macross... met die 3 ruimtescheepjes die in samengingen en een grote robot vormed (Macross 1 of zo)
inderdaad jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:07 schreef BasOne het volgende:
ooooeeehh Transformers by a long shot natuurlijk.
Maar er waren nog zoveel cartoons die goed waren/zijn (afhankelijk van smaak natuurlijk)
Beverly Hills Teens
Bionic Six
Bravestarr
Captain N: Gamemaster
The Centurions
Dragons Lair
Bigfoot and the Musclemachines
Gummi Bears
Lazer Tag
Sky Commanders
C.O.P.S.
Starcom
Visionaries
Dungeons and dragons
Heathcliff
aaaaaahhh the memories of FunFactory and the DJ Cat show
Nee Sky Commanders was die serie waar iedereen aan een soort kabelbanen hing.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
Sky Commanders
dat was toch met die vliegtuigen die veranderen als ze hun ring gebruiken op die vliegtuig?
jongeeee, dezem muize waren ommin spazez gekkequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Door die blinde rat moet ik aan bikermice from mars denken
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
je weet echt totaal niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:09 schreef Erwtensoep het volgende:
TURTLES!!!!!!!!!!
fuck die blikken kneusjes, de puberende ninja schildpadden zijn zoveel toffer.
Robotech is ook top alleen de eerste en de 3de saga zijn coolquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:20 schreef ScienceFriction het volgende:
Niemand post iets over Macross... met die 3 ruimtescheepjes die in samengingen en een grote robot vormed (Macross 1 of zo)
Dat is wel heel erg gayquote:
Het schoot me ineens te binnen 'Ring Raiders'quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:58 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee Sky Commanders was die serie waar iedereen aan een soort kabelbanen hing.
[afbeelding]
ik weet welke serie je bedoeld, maar kan ff niet op de naam komen.
Edit.
Google kan ik het ook niet op vinden, mischien dat 1 van de andere Fokkers hier het weet
Ben wel Robotix en Captain Future tegen gekomen
Waar is die tijd gebleven. Nu heb je van die ADHD chin chen zooi, om nog niet over pokemon te spreken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:07 schreef BasOne het volgende:
ooooeeehh Transformers by a long shot natuurlijk.
Maar er waren nog zoveel cartoons die goed waren/zijn (afhankelijk van smaak natuurlijk)
Beverly Hills Teens
Bionic Six
Bravestarr
Captain N: Gamemaster
The Centurions
Dragons Lair
Bigfoot and the Musclemachines
Gummi Bears
Lazer Tag
Sky Commanders
C.O.P.S.
Starcom
Visionaries
Dungeons and dragons
Heathcliff
aaaaaahhh the memories of FunFactory and the DJ Cat show
Het ging toch om het kiezen tussen soepschildpadden met nun-chuks of transformerende pratende vechtrobots?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:20 schreef ScienceFriction het volgende:
De SDF1 Macross bestond uit 3 schepen, de Macross en de 2 carriers Prometheus en Daedalus die zijn armen werden, samengevoegd in Ep 3 'Spacefold'quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ja, als er een kinderserie is dat boven de Transformers en schildpadden is, is het wel Macross.
Alleen werd er niks samengevoegd, dat gebeurde alleen in Robotech (3e generatie/arc, origineel: Genesis Climber Mospeada), waar de Alpha en Beta Fighter met elkaar konden samenvoegen.
De grote robot, SDF Macross, was alleen maar een enorm schip dat van configuratie veranderde, in man-vorm. Waarom dat nodig was weet ik niet meer, want het superkanon kon ook gewoon in schip-modus afgevuurd worden.
Oh ja, dat ik dat vergeten ben.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
De SDF1 Macross bestond uit 3 schepen, de Macross en de 2 carriers Prometheus en Daedalus die zijn armen werden, samengevoegd in Ep 3 'Spacefold'
http://en.wikipedia.org/wiki/SDF-1_Macross]
Transformers![]()
Kan niet wachten op de live action movie
Ja, en toch waren Ironhide en Brawn gaaf! Die nieuwe manga- generatie transformers.. een beetje boel jammer....quote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Skychannel.. met jou kan ik praten[afbeelding] Toen wist ik nog niet hoe lekker uitslapen was
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:57 schreef henkyfox het volgende:
Transformers natuurlijk, duh!
Ik zag jaren geleden nog een andere serie die er iets van weg had: Teknoman. Bekend bij iemand?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef LSS het volgende:
De Transformers vergelijken met de Turtles is hetzelfde als de vechtkwaliteiten van Mike Tyson vergelijken met die van Georgina Verbaan. Gimme a break zeg, dat er serieus mensen zijn die denken dat zo'n mongolige schildpad ook maar een deukje kan schoppen in het armor van de gemiddelde Autobot of Decepticon. 1 keer stampen en je hebt schildpaddenragout...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:01 schreef Erwtensoep het volgende:
kut transformers.....
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
Turtles, transformers was neit leuk
quote:Teenage Mutant Ninja Turtles
Teenage Mutant Ninja Turtles
Heroes in a half-shell
Turtle power!
They're the world's most fearsome fighting team (We're really hip!)
They're heroes in a half-shell and they're green (Hey - get a grip!)
When the evil Shredder attacks
These Turtle boys don't cut him no slack!
Splinter taught them to be ninja teens (He's a radical rat!)
Leonardo leads, Donatello does machines (That's a fact, Jack!)
Raphael is cool but crude (Gimme a break!)
Michaelangelo is a party dude (Party!)
Heroes in a half shell
Turtle power!
Transformers theme is zoooo veel beter, dus, tranformers is beterquote:Something evil's watching over you
Comin' from the sky above
And there's nothing you can do
Prepare to strike
There'll be no place to run
When your caught within the grip
Of the evil Unicron
Transformers
More than meets the eye
Transformers
Robots in Disguise
Strong enough to break the bravest heart
So we have to pull together