iddquote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Toen Linda nog tof was!... nu is de cirkel met het Talpa topic wel rond
lolquote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Toen Linda nog tof was!... nu is de cirkel met het Talpa topic wel rond
volgens mij niemand meerquote:Op donderdag 20 april 2006 23:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
lol
Toen ik later ging verhuizen hadden we geen skychannel
Ja, maar ik weet niet meer precies of dat is gebeurd is rond de tijd dat ik verhuisd ben...quote:
neequote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Op Skychannel heb ik als laatst nog een andere toffe serie gezien waar ik de naam niet meer van weet. Iets met grote monsters die mensen konden veranderen in andere monsters of zoiets... geniaal.. weet iemand waar ik het over heb?
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:16 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Transformers natuurlijk, Turtles was iets voor dreumissen en peuters die dachten dat dieren echt konden praten.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Op Skychannel heb ik als laatst nog een andere toffe serie gezien waar ik de naam niet meer van weet. Iets met grote monsters die mensen konden veranderen in andere monsters of zoiets... geniaal.. weet iemand waar ik het over heb?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef Miguel het volgende:
zeer moeilijke keuze, maar ik moet toch voor de Turtles gaan
vergeet die rat nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:46 schreef ScienceFriction het volgende:
Transformers, handsdown... Rodimus Prime (hotrod), Galvatron (na die film van de Transformers, daarvoor Gegatron), soundwave, bubmblebee, etc etc etc.... zoveel malen beter dan 4 gemuteerde groene schepsels...
rats... ugh... and April...quote:
thundercatsquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vergeet natuurlijk de Bionic Six... Dino Riders...
Thundercats ja... Er was nog een serie, maar ik ben de naam kwijt, die gast leek wat op He-man, had een magisch zwaard en zwart haar.... maar hoe heette dat ook al weer...quote:
Ik had het spel voor de snesquote:Op donderdag 20 april 2006 23:16 schreef Nega het volgende:
Turtles, daar had ik allemaal poppen van.
Ik heb hem nog steeds, SNES Emu, + ROMquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:37 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik had het spel voor de snes
Super game![]()
dat is ook tofquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:59 schreef Vampier het volgende:
Jayce and the Wheel Warriors
Thundercats
Transformers
HeMan
Marcross/Robotech
GI Joe
*memories*