Maak danquote:
Ja, ik ken ze alletwee wel...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef Markster het volgende:
wow dat er nog zoveel mensen op turtles stemmen! Die kennen zeker het originele transformers niet!
Skychannel.. met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef rucksichlos het volgende:
Transformers, vroeger om 7.00 uur op, de tv op Sky channel.
Starscreamer met die geniepige stem.![]()
Nostalgie.
1988, vandaarquote:Op donderdag 20 april 2006 23:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze alletwee wel...
Maar turles hadden gewoon de zware overmacht vroeger op school, uren met die poppetjes gespeeld
en m. a. s. k.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Markster het volgende:
[..]
1988, vandaar
Bij mij was het He-man en transformers
HE-man is dan weer voor mijn tijd.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Markster het volgende:
[..]
1988, vandaar
Bij mij was het He-man en transformers
Originele spiderman is volgens mij nog wat ouder.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
HE-man is dan weer voor mijn tijd.
Wij hadden swat-cats, turtles, spiderman etc.
kan best, maar werd toch herhaald. Net al scooby-doo enzo.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef Markster het volgende:
[..]
Originele spiderman is volgens mij nog wat ouder.
plakboekquote:Op donderdag 20 april 2006 23:31 schreef Begieltie het volgende:
Transformers![]()
De enige serie waarvan ik het plakboek vol gekregen heb. Turtles vond ik ook gaaf maar Soundwave zou niets van ze overlaten.
[afbeelding]
![]()
![]()
Skychannel was koelquote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Skychannel.. met jou kan ik praten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |