Die krijgt het ene na het andere orgasme momenteel.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef StarGazer het volgende:
Die krijgt het ene na het andere orgasme momenteel.
een biertje aubquote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik lust wel een biertje
Iemand anders ook wat drinken?
Cassis als 't er nog is.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik lust wel een biertje
Iemand anders ook wat drinken?
quote:
Komt er aan net zoals een biertje voor DnDiek en voor mezelf natuurlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Cassis als 't er nog is.
Hee, dat ben ik ook van planquote:
kleine, reguliere overwinningquote:
Waren alle drie inderdaad prima goals, vooral die laatste van v.d. Linden.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:23 schreef popolon het volgende:
Die goals van Grun zitten er allemaal netjes in trouwens.
Hier weljaquote:Op donderdag 20 april 2006 22:38 schreef dndiek het volgende:
Ach ja dankzij jou (tong80) weet toch iedereen hier de uitslag al
Daarvoor dankquote:
Hij noemde idd Fledderus en Buijsquote:Op donderdag 20 april 2006 23:08 schreef venomsnake het volgende:
van basten in barend en van dorp.
mag even vertellen welke groningers er meegaan naar het wk
en Matthijs niet te vergetenquote:
En dat is onze bondscoach?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:47 schreef borisz het volgende:
Van basten stemt op verdonk
Had je dan gedacht dat hij hier de selectie bekend ging maken?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:54 schreef rubbereend het volgende:
Van Basten is helemaal niet zo'n bijzondere gast vind ik hoor. Hij geeft niks weg, zegt niks opmerkelijks, blijft achter zn eigen dingen staan en dood discussies
Zit jij btw in 5 of in 6 V, en met welk profiel?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:55 schreef borisz het volgende:
ik print mijn PO uit, en dan ga ik naar mijn nest![]()
5V e&mquote:Op donderdag 20 april 2006 23:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zit jij btw in 5 of in 6 V, en met welk profiel?
Ah, ik doe 5V NT, met Eco en Informatica.quote:
ik had het niet verwacht, maar volgens mij hadden veel mensen heel wat van het interview verwacht.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had je dan gedacht dat hij hier de selectie bekend ging maken?
Hij heeft toch al van een aantal namen gezegd dat ze zeker zijn van de 33 iig.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:58 schreef Suijk het volgende:
Feli, Venom!
Stel de video in! Ik heb het al teruggezien.quote:
zie je er zo crimineel uit?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:28 schreef cultheld het volgende:
Anders word je ff gefouilleerd in Amsterdam
Kom je de trein uit bij Bijlmer, staat me daar een overmacht aan plisiequote:Op vrijdag 21 april 2006 00:28 schreef cultheld het volgende:
Anders word je ff gefouilleerd in Amsterdam
We kwamen net van het centrum vandaan en opeens stonden er wat wouten met lichtstokken die ons tegen hielden. Moest Stefan z'n rijbewijs eerst laten zien, toen moesten we uitstappen en vroegen ze wat we in Amsterdam dedenquote:
Ik snapte het ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom je de trein uit bij Bijlmer, staat me daar een overmacht aan plisie
Zo maakt ie ze alleen maar, als ie scoort. Remember tegen Ajax!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:01 schreef Eilanden het volgende:
En goede overwinning van FCGmaar het zit ze wel allemaal mee! Zo'n goal maakt die vd Linden ook nooit meer
Na dat derde doelpunt had ik echt zoiets van WTF, wakker worden Clau!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Gefeliciteerd Clau
Met verbazing de tussenstanden aangehoord...
Idem. En Cruoninga natuurlijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:50 schreef rubbereend het volgende:
feli Clauw, Noca en Venom
zo ben ik in ene klaar
Speelden ook in de Goffert NEC kwam zelf met 2-0 voorquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:52 schreef cultheld het volgende:
Het zou toch wat zijn he: Barcelona in de Euroborg
quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Speelden ook in de Goffert NEC kwam zelf met 2-0 voor
Een "finale" Ajax - FC Groningen doet dat al meteen, de nummer 4 tegen 5...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]zeker
en ik hoop dat Groningen de CL haalt. Buiten dat het een prachtige stunt is toont het mooi het failliet van dit systeem aan
Zeker en omdat het dan toch niet meer uitmaakt, mag de nummer 4 wel door.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een "finale" Ajax - FC Groningen doet dat al meteen, de nummer 4 tegen 5...
Groningen is thuis natuurlijk wel ijzersterk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Aan de andere kant, als AZ niet van de nummer 5 weet te winnen, wat hebben zíj dan in de CL te zoeken...
Ja, geweldig he!quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:04 schreef Noca het volgende:
Wunderbar, wunderbar, wunderbar, wunderbar!
Genoten man, niet normaal. Alles is natuurlijk een bonus voor onsquote:
Ik ook, dit is niet des FCGquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef Suijk het volgende:
Het houdt maar niet op, ben benieuwd waar het eindigt.
da's een mooie kromme redenatie, Utrecht verliest van Willem2........ moet Utrecht dan onder Willem2 staan? Dit is gewoon een moment opname.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Aan de andere kant, als AZ niet van de nummer 5 weet te winnen, wat hebben zíj dan in de CL te zoeken...
Ik heb net nog even Prison Break gekeken en heb Bassie nog steeds voor de boeg, maar ik hoop jullie clubje na zondag te ontmoeten.quote:
De redenatie an sich is niet krom, zoals jij m bekijkt welquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's een mooie kromme redenatie, Utrecht verliest van Willem2........ moet Utrecht dan onder Willem2 staan? Dit is gewoon een moment opname.
Eerst zondag nog even afwachtenquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb net nog even Prison Break gekeken en heb Bassie nog steeds voor de boeg, maar ik hoop jullie clubje na zondag te ontmoeten.
Moge de beste Ajax dan winnen, Clauw(n)tje.
Precies..maar de KNVB wil het graag zo. Ik lach me kapot als de FC champions league gaat halen, ook al is het niet echt realistisch. Het toont in zekere zin aan hoe stom het systeem zo is. Maar dan moet je er als club natuurlijk wel zoveel uithalen als het kan. Als de mogelijkheid er is moet je hem gewoon pakken. Ik ga nog steeds uit van de UEFA cup, we zien het welquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's een mooie kromme redenatie, Utrecht verliest van Willem2........ moet Utrecht dan onder Willem2 staan? Dit is gewoon een moment opname.
en het halen van UC is al een bijzondere prestatie opzichquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Precies..maar de KNVB wil het graag zo. Ik lach me kapot als de FC champions league gaat halen, ook al is het niet echt realistisch. Het toont in zekere zin aan hoe stom het systeem zo is. Maar dan moet je er als club natuurlijk wel zoveel uithalen als het kan. Als de mogelijkheid er is moet je hem gewoon pakken. Ik ga nog steeds uit van de UEFA cup, we zien het wel
De Champions League bedoel je? Ik heb helemaal geen geld om dan ook nog eens naar Tokyo te gaan man!quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:21 schreef Noca het volgende:
Als de mogelijkheid er is moet je hem gewoon pakken.
Waar gaat het over? Vertel ik het je wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:42 schreef Gollemrulez het volgende:
lekker morgen om 9 uur tentamen, dan nog maar ff verder leren....:P
Ik doe ook een poging.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:36 schreef Cruoninga het volgende:
Ik lees in de OP dat ik ook eens in Hools mag posten.
Haha, wat zal die man slecht slapen vannacht.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:54 schreef Fokker2006 het volgende:
...en we zwaaien met z'n allen naar van gaal...
...ole ole ole fc groningen fc...
Lukt niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:13 schreef MarkNMGN het volgende:
nou dan mag grunn wel de pleeoffs winnen
om aan te tonen hoe krom het is.
dat is zeker vreemdquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:53 schreef VoreG het volgende:
een rare avond vannacht
maar geen MILF dus?quote:
Volgens mij niet, het was donker dus ik zag het niet goed. Later kreeg ik te horen dat ze toch duidelijk eind 30 wasquote:
Ajax-Feyenoord begon heel netjes na Prison Beak, dus ik heb voor het eerst in tijden naar talpa gekeken!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:07 schreef Bjoro het volgende:
Ik was niet van plan wakker te blijven voor "de wedstrijden" heb er geen spijt van gehad, dat ik het toch maar gedaan heb !
en nu was het zeker best te doen ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ajax-Feyenoord begon heel netjes na Prison Beak, dus ik heb voor het eerst in tijden naar talpa gekeken!
het blijft een kutzender, maar de doelpunten vergoeden een hoopquote:
dat is inderdaad waar......het houdt niet over aan kwaliteitquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:13 schreef Againzender het volgende:
het blijft een kutzender, maar de doelpunten vergoeden een hoop
heb genoten van julliequote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb genoten van jullie
wel leuk ook als Noca zo met z'n vlag voor de tribunes langs rent dat iedereen dan juicht !
Whehequote:Op vrijdag 21 april 2006 09:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb genoten van jullie
wel leuk ook als Noca zo met z'n vlag voor de tribunes langs rent dat iedereen dan juicht !
gatver, wat een ordinaire boeren zijn jullie tochquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:44 schreef Noca het volgende:
Whehe
Op een gegeven moment rende die kerel er in zijn blote pokkel
mocht hij het niet vertellen ?quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zei al tegen clautje, dat is vast iets gronings![]()
en dan ook nog eens niemand in Hools die je op wil vrolijkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:37 schreef VoreG het volgende:
Pff ik heb het al helemaal gehad voor vandaag, achtelijke mensen aan de telefoon, niet ontbeten en dus ontzettende honger en ik heb amper geslapen.
Wanneer is het 5 uur
Het is bijna schandaligquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dan ook nog eens niemand in Hools die je op wil vrolijken
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:34 schreef Bjoro het volgende:
omdat die dikke negers bijna allemaal homo zijn en het lekker vindne om mannen te betastenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:33 schreef VoreG het volgende:
Waarom worden trouwens mannen gefouilleerd bij de ingang van de discotheek terwijl vrouwen door mogen lopen. Ik heb niet graag dat er een grote dikke neger mij zit te betatsen
hier nog niet hoorquote:
Dat zou je aan SCH moeten vragen, waar is de rekel eigenlijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
omdat die dikke negers bijna allemaal homo zijn en het lekker vindne om mannen te betasten
Ons SCHavuitje is al een paar daagjes weg, de onverlaat !quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef VoreG het volgende:
Dat zou je aan SCH moeten vragen, waar is de rekel eigenlijk
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:41 schreef Againzender het volgende:
heerlijk weertjeramen open, radio aan
welke is het geworden ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:57 schreef rubbereend het volgende:
straks eindelijk mn nieuwe telefoon uit de verpakking halenwas er gisteravond niet echt van gekomen
Motorola Razor V3iquote:
is een mooi dingetje...lekker plat !quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is een mooi dingetje...lekker plat !
in het begin alleen wel een beetje vreemd (als je hiervoor een nokia had) dat de ok toets aan de andere kant zit dan bij nokia !
aha...dan is het weinig aanpassen dus !quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb al 8 jaar motorola's dus voor mij is alles wel duidelijk. En hiervoor had ik ook al een Razor V3 dus dat wordt een eitje
daarom blijf ik ook de motorola's trouw, bovendien zijn het prachtige toestellen!quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aha...dan is het weinig aanpassen dus !
eindelijk weer eens...heb niet zoveel met moto maar de Razors zijn wel leuk inderdaad !quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom blijf ik ook de motorola's trouw, bovendien zijn het prachtige toestellen!
de V3688 die was inderdaad prachtig maar AL-TIJD stuk !quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Het eitje van motorola vroegah was prachtig...
Ik heb straks nog Nederlands.quote:
mensen die hun eigen naam verkeerd schrijven en dan erbij dansenquote:
Mijn naam is goedquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mensen die hun eigen naam verkeerd schrijven en dan erbij dansen![]()
alsof hier vrienden zittenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn naam is goed
Mijn naam is VoreG, Voreg voor vrienden
quote:De 33 spelers van de voorlopige selectie zijn:
Doel: Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).
Verdediging: Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord).
Middenveld: George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV Hamburg).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Op 15 mei wordt de selectie terug gebracht tot 23 spelers.
nou, ik ben nog niet enthousiast.....quote:
das Phantom gaat natuurlijk onzichtbaar meequote:Op vrijdag 21 april 2006 13:16 schreef Omnifacer het volgende:
Makaaytje, waar ben je...![]()
Heeft Van Basten het apezuur gekregen ofzo? Makaay... Ik snap het wel hoor, Babel, Kuyt, Vennegoor en Huntelaar hebben natuurlijk veel meer internationale ervaring, en zijn ook vele beter als counterspits te gebruiken... Dat hebben ze bewezen bij o.a. Jong Ajax... En bij Heerenveen natuurlijk...
Ik vrees dat ik van nu tot de WK-finale in mijn Makaay-shirt moet gaan lopen... Verhip, heb ik dat weer... 12 op de rug... schitterend
Ik denk dat Marco een rekenmachine heeft gekregen en de statistieken van Roy.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:16 schreef Omnifacer het volgende:
Makaaytje, waar ben je...![]()
Heeft Van Basten het apezuur gekregen ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:23 schreef golfer het volgende:
![]()
![]()
Het zonnetje schijnt weer volop hier. Heerlijk weertje.
tis hier ook lekker weer trouwens !quote:
De ban-oogst...quote:daaaaan
the_undertaker
categoryc
Fok_you
BiMeWet
Erasmusch
Redguy
MarkNMGN
Erwtensoep
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuke dag gisteren btw
[..]
De ban-oogst...
Doe ik ook zoveel mogelijk ja, kansloos gelul voornamelijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:50 schreef Bjoro het volgende:
dat jullie uberhaupt de moeite nemen om dat 010-020 gelul te volgen
die live-topics enzo die ontloop ik altijd en dat bevalt prima !
Gewoon de Ajax- en Feyenoordtopics volgenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:50 schreef Bjoro het volgende:
Ik kijk er ook niet meerquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:50 schreef Bjoro het volgende:
niet de minste ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuke dag gisteren btw
[..]
De ban-oogst...
zelfs daar kom ik niet...het is zo voorspelbaar allemaal....quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewoon de Ajax- en Feyenoordtopics volgen
Klaasje is ook best oke, trouwensquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:19 schreef VoreG het volgende:
Jantje is oke, Dirkje is kut
Jantje v Halstquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:19 schreef VoreG het volgende:
Jantje is oke, Dirkje is kut
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de V3688 die was inderdaad prachtig maar AL-TIJD stuk !
leuke reactie op de column Mich !quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:07 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Erasmusch vind ik een verrassende ban trouwens. Zo'n Fok_you kan je op wachten.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuke dag gisteren btw
[..]
De ban-oogst...
wijde mouwen en een grote duim hebben soms zo hun voordeelquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:25 schreef methodmich het volgende:
Geen dank, was het waard!
quote:
Continuquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]Astrid, zullen we de lambada dansen?
altijd leuk liedjes uit je jeugd op de radio
binnen of buiten ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Coole zonnebril Astrid!
Wat een lekker weer is het ook, net even een uur getafeltennist met een overbuurjongen.
Ik en dansen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]Astrid, zullen we de lambada dansen?
altijd leuk liedjes uit je jeugd op de radio
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan met mijn lange armen bij elke bal hoor.
En buiten Bjoro, er zaten van die mooie wieletjes onder.
en als je wint mag jij een keertje een eendje aan een touwtje uitlatenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou ooit nog wel een keer tegen je willen spelen Eend, kijken wat ik tegen je kan.
dat doen we een keerquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou ooit nog wel een keer tegen je willen spelen Eend, kijken wat ik tegen je kan.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en als je wint mag jij een keertje een eendje aan een touwtje uitlaten
dat is pascalheister toch alquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:44 schreef methodmich het volgende:
Rubbereend is toch de Trinko Keen van FOK!??
ik vind dekken een ongelukkige woordkeuze in dezequote:
vast wel of is dat Danny ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:45 schreef methodmich het volgende:
Speelt die ook pingpong??
Ja, ok.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:00 schreef Bjoro het volgende:
je kunt je leven toch beteren ?
oh gelukkig dan maar !quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja, ok.
Maar dat Nike de keuze op hem laat vallen is wel een beetje vreemd.
Niet dat het me dwars zit, verder.
lelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |