Ook Feyenoord kan alleen maar winnen, AZ heeft recht op die voorronde CL en voor de rest NIEMAND.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:33 schreef Fok_you het volgende:
[..]
wij = AZ + Feyenoord, piemel
zodra het kampioenschap gespeeld was was de 2e plaats van weinig belang, wat doorspeelt in de hoofden. ik ben er van overtuigd dat feyenoord anders zijn toen nog 4/5punten voorsprong anders had vastgehouden![]()
Bahhia kneus!!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:34 schreef Tomhoog het volgende:
en en?
iemand klein verslagje
score-stand-rood-geel?
MIsschien was Feyenoord nog vol voor de 2de plek gegaan?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ook Feyenoord kan alleen maar winnen, AZ heeft recht op die voorronde CL en voor de rest NIEMAND.
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
MIsschien was Feyenoord nog vol voor de 2de plek gegaan?
Maar Bahia wint die wedstrijd met gemak van Braamhaar.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:36 schreef Netsplitter het volgende:
schaamhaar moet weer z'n stempel op de wedstrijd zetten...
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef daaaaan het volgende:
Die Bahia moeten ze echt in elkaar trappen na de wedstrijdbedankt teringvent
ik las tepelquote:Op donderdag 20 april 2006 21:36 schreef Netsplitter het volgende:
schaamhaar moet weer z'n tepel op de wedstrijd zetten...
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Wie kreeg eerder dit seizoen rood bij Ajax - Feyenoord?
Greene?
Inderdaad, blessuretijd van de tweede helft is nog niet eens geweestquote:Op donderdag 20 april 2006 21:36 schreef Houniet het volgende:
het is nog niet afgelopen hehet is nog maar 1-0
![]()
Waarom zou hij, hij heeft een prachtige vriendinquote:Op donderdag 20 april 2006 21:36 schreef the_undertaker het volgende:
Wanneer krijgt Huntelaar eens een beugeltje aangemeten
Snoylquote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Greene?
Straks in de kleedkamer:quote:Op donderdag 20 april 2006 21:36 schreef the_undertaker het volgende:
Wanneer krijgt Huntelaar eens een beugeltje aangemeten
Bahia is gewoon dom, wie gaat er nou met al geel op zak een bevel van de scheids negeren???quote:Op donderdag 20 april 2006 21:36 schreef Netsplitter het volgende:
schaamhaar moet weer z'n stempel op de wedstrijd zetten...
Nee, Redquote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Greene?
Laten we het maar niet over Danny Blind hebbenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zo zie je maar dat Koeman dit team niet klaar kan maken voor dit soort wedstrijden.
Strakke reactiequote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Straks in de kleedkamer:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Straks in de kleedkamer:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef Droopie het volgende:
Als je dan rood wilt krijgen zaag dan die Huntelaar door ipv. zo'n actie.
Bahiaquote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bahia is gewoon dom, wie gaat er nou met al geel op zak een bevel van de scheids negeren???
Precies hetzelfde. Beide knurften.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over Danny Blind hebben![]()
Kom op....quote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bahia is gewoon dom, wie gaat er nou met al geel op zak een bevel van de scheids negeren???
Daarom, hoeft helemaal geen voordeel te zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 21:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar toch, 10 man kunnen soms helemaal bovenzichzelf uitstijgen...
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:40 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Moet jij niet in de Arena zitten?
Kan ik beter aan jou vragenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:40 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Moet jij niet in de Arena zitten?
Wedden dat ie dan ook geel had gekregen, niet zo zeiken...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kom op....
In een normale competitiewestrijd was er geen geel voor getrokken en nu in eens wel...
het is trouwens de eerste keer dat schaamhaar een klassieker leidt, en dat blijkt....
Die conclusie kun je onderhand wel trekken ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zo zie je maar dat Koeman dit team niet klaar kan maken voor dit soort wedstrijden.
az had toch ook een keer gescoord?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:40 schreef Max-Westerman het volgende:
2-0 GRUNN!
deze man "schaamhaar" snapt de essentie van deze wedstrijden niet...!! Ik ben Feyenoordfan maar ik zou dat ook zeer lomp vinden als hier een ajacied voor bestraft zou worden...!! Erg onprofessioneel..!!quote:
He post dit is op de andere forum.Kreeg bijna een hartaanvalquote:Op donderdag 20 april 2006 21:40 schreef Max-Westerman het volgende:
2-0 GRUNN!
Wanneer?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
az had toch ook een keer gescoord?
Wedstrijd is nog niet afgelopenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Die conclusie kun je onderhand wel trekken ja.
Niet weer...quote:
klinklare onzin. De bal wegtrappen/gooien na een overtreding is steevast GEEL.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kom op....
In een normale competitiewestrijd was er geen geel voor getrokken en nu in eens wel...
het is trouwens de eerste keer dat schaamhaar een klassieker leidt, en dat blijkt....
Vandaar dat ze bijna alle topwestrijden gewonnen hebben dit seizoen....!!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Die conclusie kun je onderhand wel trekken ja.
Dan heb je nog een paar dagen te gaan (zondagavondquote:Op donderdag 20 april 2006 21:41 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
He post dit is op de andere forum.Kreeg bijna een hartaanval
quote:
Tis nog niet afgelopen helaas, en dan zondag ook nogquote:Op donderdag 20 april 2006 21:42 schreef dronkeykong het volgende:
DVD'tje kan al bijna geperst worden mannen
foto?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarom zou hij, hij heeft een prachtige vriendin
Nog een keer.... Is er uberhaupt al iemand aan wie je het niet gevraagd hebquote:
Pepsi is lekkerquote:Op donderdag 20 april 2006 21:42 schreef dronkeykong het volgende:
DVD'tje kan al bijna geperst worden mannen
Ik zeg toch ook bijnaquote:Op donderdag 20 april 2006 21:43 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Tis nog niet afgelopen helaas, en dan zondag ook nog
Hoiquote:Op donderdag 20 april 2006 21:43 schreef fanneke het volgende:
kan die tt niet worden aangepast. 10-10
Net ingevallenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wist niet eens dat pienaar erin stond![]()
prutser
OMFG onsportief van Feyenoord. Kerel kijk die overtreding eens terug man. Gewoon de bedoeling om Kuijt een blesseure te bezorgen. Mongoolquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
Onsportief van Feyenoord, maar dom van Pienaar heel dom.
Net 10 minuutjesquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wist niet eens dat pienaar erin stond![]()
prutser
Weet je wat onsportief is als je gaat liggen zonder dat er een speler in de buurt is....Nordin Boukhariquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
Onsportief van Feyenoord, maar dom van Pienaar heel dom.
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Goedzo Steven
Schop die kakkerlak
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef jna het volgende:
Pienaar weer met z'n ghetto roots
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef jna het volgende:
Pienaar weer met z'n ghetto roots
Dude het doorspelen als iemand gebleseerd ligt, en ben jij het broertje van Fortes Rodiquez ofzo???quote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
OMFG onsportief van Feyenoord. Kerel kijk die overtreding eens terug man. Gewoon de bedoeling om Kuijt een blesseure te bezorgen. Mongool![]()
Laten we weer normaal gaan doenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
OMFG onsportief van Feyenoord. Kerel kijk die overtreding eens terug man. Gewoon de bedoeling om Kuijt een blesseure te bezorgen. Mongool![]()
Uiteraard, om 22:00 op Talpaquote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef Blerfaap het volgende:
Is er nog ergens een samenvatting straks? Zie nix in de tvgids staan?
22:30quote:
Met Bahia zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus wat bezielt je dan, je weet toch dat je dan gewoon rood krijgt
Hij wou een kakkerlak vertrappenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus wat bezielt je dan, je weet toch dat je dan gewoon rood krijgt
Ag zo geblesseerd was hij niet, hij stond na de rode kaart van Pinaar zo weer op.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dude het doorspelen als iemand gebleseerd ligt, en ben jij het broertje van Fortes Rodiquez ofzo???
eensquote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
AZ is zo genaaid he, het is leuk voor Grunn maar hele nare smaak heb ik erbij....
Radio 1quote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Corksterr het volgende:
Sorry ik ben net thuis maarre: waar zou ik de partij kunnen volgen?
Hoorde ik niks over, maar had het dus daarover, zeg toch ook duidelijk dat Pienaar gewoon debiel is.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ag zo geblesseerd was hij niet, hij stond na de rode kaart van Pinaar zo weer op.
Versatel!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Corksterr het volgende:
Sorry ik ben net thuis maarre: waar zou ik de partij kunnen volgen?
Precies,quote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
AZ is zo genaaid he, het is leuk voor Grunn maar hele nare smaak heb ik erbij....
Die zal ondertussen wel een groningen shirtje hebben gekocht of hij gaat weer naar Ajaxquote:
Nergens op internet live-beelden?quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mister neptussenstand is er ook weerquote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef partyyboyy het volgende:
2-0 ajax!!!
Waarom niet? Ze verslaan PSV, vernederen AZ en staan net achter op Ajax.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef Trancelocator het volgende:
Groningen gaat de voorronde CL niet eens doorkomen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
wat weet jij wat ik live niet gezien heb???quote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef partyyboyy het volgende:
2-0 ajax!!!
dan pakt hij zijn Ajax pyama weerquote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als Ajax dalijk wint is hij natuurlijk weer Ajacied
Ik ben er nog niet uit. Ook al verliest Feyenoord, ik vind het wel spannend. Is het een kwestie van wennen??quote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
3-0OMFG dit kan toch niet. Play-offs
![]()
tyf toch opquote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef partyyboyy het volgende:
2-0 ajax!!!
Bingo.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze verslaan PSV, vernederen AZ en staan net achter op Ajax.
moeten ze wel van ajax winnenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef Fok_you het volgende:
wat zou die mooi zijn, fc groningen - Barca
iddquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zijn de Ajacieden en Feyenoorder het toch nog eens met elkaar in de topic, de play-offs slaan nergens op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |