Net ingevallenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wist niet eens dat pienaar erin stond![]()
prutser
OMFG onsportief van Feyenoord. Kerel kijk die overtreding eens terug man. Gewoon de bedoeling om Kuijt een blesseure te bezorgen. Mongoolquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
Onsportief van Feyenoord, maar dom van Pienaar heel dom.
Net 10 minuutjesquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wist niet eens dat pienaar erin stond![]()
prutser
Weet je wat onsportief is als je gaat liggen zonder dat er een speler in de buurt is....Nordin Boukhariquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
Onsportief van Feyenoord, maar dom van Pienaar heel dom.
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Goedzo Steven
Schop die kakkerlak
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef jna het volgende:
Pienaar weer met z'n ghetto roots
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef jna het volgende:
Pienaar weer met z'n ghetto roots
Dude het doorspelen als iemand gebleseerd ligt, en ben jij het broertje van Fortes Rodiquez ofzo???quote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
OMFG onsportief van Feyenoord. Kerel kijk die overtreding eens terug man. Gewoon de bedoeling om Kuijt een blesseure te bezorgen. Mongool![]()
Laten we weer normaal gaan doenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
OMFG onsportief van Feyenoord. Kerel kijk die overtreding eens terug man. Gewoon de bedoeling om Kuijt een blesseure te bezorgen. Mongool![]()
Uiteraard, om 22:00 op Talpaquote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef Blerfaap het volgende:
Is er nog ergens een samenvatting straks? Zie nix in de tvgids staan?
22:30quote:
Met Bahia zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus wat bezielt je dan, je weet toch dat je dan gewoon rood krijgt
Hij wou een kakkerlak vertrappenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus wat bezielt je dan, je weet toch dat je dan gewoon rood krijgt
Ag zo geblesseerd was hij niet, hij stond na de rode kaart van Pinaar zo weer op.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dude het doorspelen als iemand gebleseerd ligt, en ben jij het broertje van Fortes Rodiquez ofzo???
eensquote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
AZ is zo genaaid he, het is leuk voor Grunn maar hele nare smaak heb ik erbij....
Radio 1quote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Corksterr het volgende:
Sorry ik ben net thuis maarre: waar zou ik de partij kunnen volgen?
Hoorde ik niks over, maar had het dus daarover, zeg toch ook duidelijk dat Pienaar gewoon debiel is.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ag zo geblesseerd was hij niet, hij stond na de rode kaart van Pinaar zo weer op.
Versatel!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Corksterr het volgende:
Sorry ik ben net thuis maarre: waar zou ik de partij kunnen volgen?
Precies,quote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
AZ is zo genaaid he, het is leuk voor Grunn maar hele nare smaak heb ik erbij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |