Ag zo geblesseerd was hij niet, hij stond na de rode kaart van Pinaar zo weer op.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dude het doorspelen als iemand gebleseerd ligt, en ben jij het broertje van Fortes Rodiquez ofzo???
eensquote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
AZ is zo genaaid he, het is leuk voor Grunn maar hele nare smaak heb ik erbij....
Radio 1quote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Corksterr het volgende:
Sorry ik ben net thuis maarre: waar zou ik de partij kunnen volgen?
Hoorde ik niks over, maar had het dus daarover, zeg toch ook duidelijk dat Pienaar gewoon debiel is.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ag zo geblesseerd was hij niet, hij stond na de rode kaart van Pinaar zo weer op.
Versatel!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Corksterr het volgende:
Sorry ik ben net thuis maarre: waar zou ik de partij kunnen volgen?
Precies,quote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
AZ is zo genaaid he, het is leuk voor Grunn maar hele nare smaak heb ik erbij....
Die zal ondertussen wel een groningen shirtje hebben gekocht of hij gaat weer naar Ajaxquote:
Nergens op internet live-beelden?quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mister neptussenstand is er ook weerquote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef partyyboyy het volgende:
2-0 ajax!!!
Waarom niet? Ze verslaan PSV, vernederen AZ en staan net achter op Ajax.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef Trancelocator het volgende:
Groningen gaat de voorronde CL niet eens doorkomen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
wat weet jij wat ik live niet gezien heb???quote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef partyyboyy het volgende:
2-0 ajax!!!
dan pakt hij zijn Ajax pyama weerquote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als Ajax dalijk wint is hij natuurlijk weer Ajacied
Ik ben er nog niet uit. Ook al verliest Feyenoord, ik vind het wel spannend. Is het een kwestie van wennen??quote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
3-0OMFG dit kan toch niet. Play-offs
![]()
tyf toch opquote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef partyyboyy het volgende:
2-0 ajax!!!
Bingo.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze verslaan PSV, vernederen AZ en staan net achter op Ajax.
moeten ze wel van ajax winnenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef Fok_you het volgende:
wat zou die mooi zijn, fc groningen - Barca
iddquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zijn de Ajacieden en Feyenoorder het toch nog eens met elkaar in de topic, de play-offs slaan nergens op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |