Het gaat niet alleen om de race zelf, maar ook om het programma eromheen. Dat is, afgezien van Wietske, dermate tenenkrommend dat ik er eigenlijk niet meer naar kijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:49 schreef M5 het volgende:
behalve dat logo in een hoek van het scherm is er m.u.v. van het gelul in de studio niet veel veranderd.
Het programma er om heen is idd knap waardeloos, maar ik vond die Ruud dinges bij RTL vroegâh ook geen haar beter.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de race zelf, maar ook om het programma eromheen. Dat is, afgezien van Wietske, dermate tenenkrommend dat ik er eigenlijk niet meer naar kijk.
De oude, te wijze man, tya...quote:Op donderdag 20 april 2006 20:55 schreef M5 het volgende:
Het programma er om heen is idd knap waardeloos, maar ik vond die Ruud dinges bij RTL vroegâh ook geen haar beter.
ze gaan niet voluit omdat ze dan niet de layout van het circuit kunnen vertellen in de 80 secondenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De oude, te wijze man, tya...
Toegegeven, dat was ook niet alles... maar ik had nog wel de neiging om de rest van het voorprogramma te bekijken omdat daar genoeg andere leuke dingen in voorkwamen.
Ik vind het overigens ook vernederend dat die coureurs niet voluit durven te gaan in de simulator omdat ze dan wel eens van de baan af kunnen vliegenJe ziet ze nu in een fiat panda rondcruisen en wat zachtzinnige verhaaltjes ophangen bij de bochten.
da's hier in de buurt ook best vaakquote:Op donderdag 20 april 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.combinerace-emmeloord.nl/
zo, ik weet ook wat ik 10 september ga doen
Mariënvelde toch? Ik ben er nog nooit geweest, maar ik wil er graag eens naar toe, en een vriend van me ook, dus dat gaat goed komen als ie (of ikquote:Op donderdag 20 april 2006 21:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
da's hier in de buurt ook best vaak
-edit-
broertje van een team106-genoot heeft er ook een met zijn vriendengroep, hebben ze er een dikke V8 op geknoopt
kun jij van "Rockwel" in de OP "Rockwell" maken?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.combinerace-emmeloord.nl/
zo, ik weet ook wat ik 10 september ga doen
Valt best mee, je bent coureur of je bent't nietquote:Op donderdag 20 april 2006 21:02 schreef M5 het volgende:
ze gaan niet voluit omdat ze dan niet de layout van het circuit kunnen vertellen in de 80 seconden
Geen dank.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:07 schreef M5 het volgende:
[..]
kun jij van "Rockwel" in de OP "Rockwell" maken?tiepvautje van mij
geef je een gil als je in de buurt bent?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mariënvelde toch? Ik ben er nog nooit geweest, maar ik wil er graag eens naar toe, en een vriend van me ook, dus dat gaat goed komen als ie (of ik) dan niet hoeft te werken
Doe het zelf johquote:Op donderdag 20 april 2006 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
lipje
ik moet een interieur doe het zelf drag and drop programma hebben![]()
Ik ga daar niet naar toe denk ikquote:Op donderdag 20 april 2006 21:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
geef je een gil als je in de buurt bent?Da's 8km voor mij
wie?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef BoJo het volgende:
op MTV true life... kopen ze een gun om zichzelf te beschermen. Ze kan 5 blikjes op 3 meter afstand niet eens raken![]()
![]()
bij de ikea staat wel zo'n pc waar je je huis zelf op kunt inrichtenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden en zoek al maanden![]()
![]()
moet toch daar eens langs om te kijken wat voor meuk ze hebben.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:23 schreef vlad het volgende:
[..]
bij de ikea staat wel zo'n pc waar je je huis zelf op kunt inrichtengewoon smorgens al aan de pport staan
![]()
3D_Home_Architect_Design_Deluxe_V6_Retail <-- zoiets?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
lipje
geen illigale software verhandelen in de SCquote:Op donderdag 20 april 2006 21:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
3D_Home_Architect_Design_Deluxe_V6_Retail <-- zoiets?
Ik heb't overigens niet gebruikt, dat soort 'tools' werkt wat mij betreft voor geen meter...
ik welquote:Op donderdag 20 april 2006 21:27 schreef M5 het volgende:
[..]
F1 manager al op orde voor 't komende weekend?
denk je echt dat ik daar fanatiek aan mee doe?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:27 schreef M5 het volgende:
[..]
F1 manager al op orde voor 't komende weekend?
Is geen verhandeling, eerder een hint dat ie er eens naar kan kijkenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:27 schreef vlad het volgende:
geen illigale software verhandelen in de SCanders gaat er weer een smurf uit z'n dak
![]()
Hier vind je wel ietsquote:Op donderdag 20 april 2006 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
lipje
Voor grindbakken krijg je geen bonuspunten hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 21:28 schreef vlad het volgende:
denk je echt dat ik daar fanatiek aan mee doe?ik wacht tot ik genoeg geld heb om ide in te ruilen voor een coureur
![]()
jij hebt je bed om mee te patsenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:27 schreef Fugie het volgende:
bojo als jij een eigen huisje heb ben je al verder dan de meeste hier hoorgenoeg om mee te patsen dus
Hot single babes in Leeuwarden!quote:
met ene beetje mazzel strax ook weer een waggie die weer toonbaar isquote:Op donderdag 20 april 2006 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij hebt je bed om mee te patsen![]()
ik moet straks echt "alles" kopen![]()
![]()
lekkerquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:31 schreef vlad het volgende:
[..]
lekkereerste wat ik zie zijn opengesperde grotten
![]()
bij mij komt ze uit gorinchemquote:Op donderdag 20 april 2006 21:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hot single babes in Leeuwarden!
[afbeelding]
sexytera73
Leeuwarden
gescheiden ouders?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:33 schreef vlad het volgende:
[..]
bij mij komt ze uit gorinchemDE HOER!!!!
![]()
zoiets....quote:
gauw even kentekenplaat roepen danquote:Op donderdag 20 april 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
ow wacht dat is heul illegaal wat julie nu doen![]()
Zal ik mijn gequote linkje dan maar verstoppen, of wil jij de eer?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
ow wacht dat is heul illegaal wat julie nu doen![]()
Die heb ik alquote:Op donderdag 20 april 2006 21:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
met ene beetje mazzel strax ook weer een waggie die weer toonbaar is![]()
Hoe vaak is ze al 28 geworden? 5 keerquote:Op donderdag 20 april 2006 21:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
zoiets....
En ze komt uit '73, maar is 28?
vrouwen en leeftijd
Hij heeft 4 rondjes in zijn grille, jij maar 1quote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb lekker een![]()
![]()
![]()
![]()
geluidsinstallatie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinds wanneer heeft lipje een mobiel ding danquote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hij heeft 4 rondjes in zijn grille, jij maar 1
nah, ik ook niet, maar vind het wel grappig om te doenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:28 schreef vlad het volgende:
[..]
denk je echt dat ik daar fanatiek aan mee doe?ik wacht tot ik genoeg geld heb om ide in te ruilen voor een coureur
![]()
ik heb medelijden met de persoon die na jou die opel gaat rijdenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef Fugie het volgende:
oja opel is weer terug van mijn mannetje die alles fixt, ziet nix meer van mijn dubbel gevouwen achterbumperAlleen mijn achterklep is nog beetje kaas maar dat was ie al
ik zei grille, dan mag hetquote:Op donderdag 20 april 2006 21:39 schreef Fugie het volgende:
oja bas, bemoei je er niet mee anders maak ik van die 106 een 006
en je mag niet bashen![]()
TF!!!!!
dat wordt de eigenaar van een sloopbedrijf die hem klaar zet voor de shredderquote:Op donderdag 20 april 2006 21:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb medelijden met de persoon die na jou die opel gaat rijden![]()
niemand gaat na mij die opel rijden chef, tenminste dat was niet de planningquote:Op donderdag 20 april 2006 21:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb medelijden met de persoon die na jou die opel gaat rijden![]()
Zie het positief: met jouw oude model heb je tenminste niet deze foeilelijke achterkantquote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef Fugie het volgende:
oja opel is weer terug van mijn mannetje die alles fixt, ziet nix meer van mijn dubbel gevouwen achterbumperAlleen mijn achterklep is nog beetje kaas maar dat was ie al
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hij heeft 4 rondjes in zijn grille, jij maar 1
Zaterdagquote:Op donderdag 20 april 2006 21:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft lipje een mobiel ding dan![]()
heb het vermoeden datik iets gemist heb![]()
Ja BAASquote:
wat jij lelijk vind, vind iemand anders misschien wel mooi.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zie het positief: met jouw oude model heb je tenminste niet deze foeilelijke achterkant
[afbeelding]![]()
ik ging achteruit, ik wou naar rechts en trok me stuur naar rechts, toen ging ik naar linksquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef Paladijn het volgende:
Hoe heb je je bumper eigenlijk dubbel weten te vouwen Fugie? Paaltje geraakt bij't achteruitrijden?
Klopt, smaken verschillen gelukkigquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef M5 het volgende:
wat jij lelijk vind, vind iemand anders misschien wel mooi.
ik bijv.
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:43 schreef lipje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Zaterdag![]()
picca op buzzybee onder Audi
maar jij vindt ford ook mooi, dus wat smaak betreft moet je nog wat lerenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef M5 het volgende:
[..]
ik bijv.
mooie wagen lipjequote:
Juist om die reden heb je een trekhaakquote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ging achteruit, ik wou naar rechts en trok me stuur naar rechts, toen ging ik naar links![]()
links stond een auto, ik klapte net naast mijn trekhaak precies op de linkerachterhoek van een renaultje. Hij een kapot achterlicht, ik een dubbelgevouwen bumper + achterklep die beetje ingedeukt was en niet meer dicht kon![]()
Oja mijn stereoinstallatie was een cm naar achter geduwt, kreeg ik me subkist er bijna niet meer uit![]()
over smaak valt niet te twisten en al helemaal niets te lerenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef vlad het volgende:
[..]
maar jij vindt ford ook mooi, dus wat smaak betreft moet je nog wat leren![]()
ontopic en bashen in een regel, heft dat mekaar op?![]()
![]()
dat doe ik niet, dus ik zit goedquote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
er is een verschil tussen bepaalde users dagenmaanden lang systrematisch bashen of wat kleine plaagstootjes
het zit vrij stevig ingebouwd zeg maar:quote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Juist om die reden heb je een trekhaak
Wel geluk dat je stereo nog werkt trouwens...
hier nog een plaag stootje van mij danquote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef vlad het volgende:
[..]
dat doe ik niet, dus ik zit goed![]()
en m5 weet hoe ik over ford denk![]()
De enige vrouw die er in gereden heeft vond m erg lekker rijden. En dat voor iemand die alleen van kleine autotjes houdt...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef vlad het volgende:
[..]
mooie wagen lipjeeen ware vrouwen magneet
![]()
ruilen tegen mijn starlet?![]()
dus je vindt ford ook niet mooi?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef M5 het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten en al helemaal niets te leren
En ik vind alleen fords met een ST logo op de achterkant mooi.
happer de hapquote:Op donderdag 20 april 2006 21:51 schreef vlad het volgende:
[..]
dus je vindt ford ook niet mooi?![]()
![]()
je gaat alleen voor snelheid. die vindt je bij andere merken ookalleen dan met serieuze motoren zonder stoterstangen
![]()
ik verwacht: "hap"![]()
Ja helaas. Een quattro was te duur. En de 5 cylinder zuipt nog meer dan Bojo's Jeepquote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef Fugie het volgende:
heb je nou een gewone 80 ofzo![]()
nee ik ben geen autokenner
lopen ze weer achter de markt aanquote:Op donderdag 20 april 2006 21:51 schreef M5 het volgende:
[..]
hier nog een plaag stootje van mij dan
Ford Focus C-max FlexiFuel
Tis wel een mooie bak vind ik.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:54 schreef lipje het volgende:
[..]
Ja helaas. Een quattro was te duur. En de 5 cylinder zuipt nog meer dan Bojo's Jeep
Afgezien van de bekabeling aan de zijkant netjes weggewerktquote:Op donderdag 20 april 2006 21:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
het zit vrij stevig ingebouwd zeg maar:
[afbeelding]
wheheh. coole reclamequote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef ThaFreak het volgende:
best sterk zo'n nissan![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ab6eT__79qA
tof wat je allemaal doet voor die meeting zondagquote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef Googolplexian het volgende:
hoe schrijf je tvp ook weer?
ben 't vergeten
pookknop, carbon, roadpizza
wilco, rodgerquote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef vlad het volgende:
[..]
tof wat je allemaal doet voor die meeting zondag![]()
jammer dat ik er niet bij kan zijnmaar zou je wel detail foto's willen maken van de achterwielophanging, en dan met name de details aan bak en wielzijde?
![]()
![]()
ja mijn zijpanelen zuigen ook kont, maar het is nog niet af, moet een 12" sub in en nieuwe speakers van voor want nu draait ie maar op half vermogen (alsof ik nog niet doof genoeg benquote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Afgezien van de bekabeling aan de zijkant netjes weggewerkt
en ik ben het maar voor een klein gedeelte hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef vlad het volgende:
[..]
jammer dat ik er niet bij kan zijnmaar zou je wel detail foto's willen maken van de achterwielophanging, en dan met name de details aan bak en wielzijde?
![]()
![]()
Ik ben mijn camera nu al aan het opwarmen voor a.s. Zondagquote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef vlad het volgende:
![]()
![]()
rodger, wilco, chrisquote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee die hebben we hier niet, maar je mag me chris noemen
ik heb denk ik even wat gemistquote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
en ik ben het maar voor een klein gedeelte hoorAls je ziet wat Gaso allemaal heeft geregeld
aan werk, that is
daar heb ik niet zo'n beeld van, maar geloof ik direct.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
en ik ben het maar voor een klein gedeelte hoorAls je ziet wat Gaso allemaal heeft geregeld
aan werk, that is
Zolang je er maar plezier van hebt en het geld ervoor over hebt, toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja mijn zijpanelen zuigen ook kont, maar het is nog niet af, moet een 12" sub in en nieuwe speakers van voor want nu draait ie maar op half vermogen (alsof ik nog niet doof genoeg ben) Magoed, ik heb er het geld niet voor nu dus laat maar doen
En er moet een nieuwe 50² voedingskabel in om mijn versterker te voeden + condensator (nog eens 500 euro erin proppen ofzo
)
[PTA F1 Mini-Meet] Part2quote:Op donderdag 20 april 2006 22:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb denk ik even wat gemist
hoe en wat is die F1 meet?
wie weet, wie weet ... komt het ooit nog een keer.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:04 schreef vlad het volgende:
[..]
daar heb ik niet zo'n beeld van, maar geloof ik direct.blijf het top vinden. Vind het jammer dat het zondag is, anders was ik zeker gekomen
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben komende week wellicht ook in Den Haag. Hoop het niet btw, maar Sandra's opa heeft niet lang meer te gaan ben ik bang.
we zullen zienquote:Op donderdag 20 april 2006 22:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
wie weet, wie weet ... komt het ooit nog een keer.
Ik blijf hopen maar Gaso houdt vol dat het eenmalig is
Toevalligquote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee die hebben we hier niet, maar je mag me chris noemen
komt voor mekaarquote:Op donderdag 20 april 2006 22:04 schreef Googolplexian het volgende:
o, trouwens ... kan iemand met een DVD recorder de race opnemen voor me? De mijne is kaduuken komt over 2 weken pas terug
![]()
we hebben toch geen freaks in de scquote:
Das balen Alexxxxx. Ik hoop dat jullie m nog levend treffen en afscheid kunnen nemen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben komende week wellicht ook in Den Haag. Hoop het niet btw, maar Sandra's opa heeft niet lang meer te gaan ben ik bang.
minder nieuws manquote:Op donderdag 20 april 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet echt minder instabiele uitgaven doen zoals datquote:Op donderdag 20 april 2006 22:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang je er maar plezier van hebt en het geld ervoor over hebt, toch?
Alleen Tha Freakquote:Op donderdag 20 april 2006 22:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
we hebben toch geen freaks in de sc![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
tering...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, we hebben al afscheid van hem genomen. Bij de begrafenis van Sandra's oma wisten we al dat hij ook niet lang meer te gaan had, en toen uitgebreid afschied genomen. Dit keer gaan we alleen voor de begrafenis, en niet de dagen er voor zoals de vorige keer.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:09 schreef lipje het volgende:
[..]
Das balen Alexxxxx. Ik hoop dat jullie m nog levend treffen en afscheid kunnen nemen.
zeker cool ... is de eerste (en waarschijnlijk de laatste) keer dat hij dit (openstellen voor publiek) doet. We hebben een grootscherm hangen voor de race (met digitale ontvangst), 8 simulators (als in RTL studios 2005), 3 of 4 F1 bakken, wat te winnen prijzen, etcquote:Op donderdag 20 april 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
aaah wel cool van die gast![]()
ik ben a.s. zondag in Zandvoort voor de club specials![]()
komt ie nu pas meequote:Op donderdag 20 april 2006 22:15 schreef lipje het volgende:
ik werk vlakbij een Alfa race preperateur. Van de week een 147-cup wagen voor de deur en regelmatig 75's en 155's die ie ff finetuned
Gaso's werk ... I'm only the messengerquote:Op donderdag 20 april 2006 22:17 schreef lipje het volgende:
KLinkt erg goed meneer-met-erg-veel-nullen
En ik.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef M5 het volgende:
[..]
ik bijv.
Doet terug zoeken naar de GZquote:Op donderdag 20 april 2006 22:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
komt ie nu pas mee
doe eens pics en bij voorkeur van die 155s enne naam enzo?![]()
de wat ?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef lipje het volgende:
[..]
Doet terug zoeken naar de GZ
maximaal 3 weken terug
*Proest* dat doen wij nu al op kantoor, de reacties erop zijn echtquote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moet echt minder instabiele uitgaven doen zoals dat![]()
het is wel leuk hoor, snoeiharde techno over de boulevard in zomer, of keifoute volksmuziek ofzo![]()
Damnquote:Maar ik heb zon verrot dure smaak en weinig geldEcht de slechte combo ooit
(die versterker heeft een nieuwprijs van 1600 euro
en er is een latere versie die nog niet eens de helft kost en precies hetzelfde is vanbinnen, alleen geen chromen kap en een andere naam
)
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
komt ie nu pas mee
kan je op z'n minst verwachtenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
En bedankt voor het medeleven allemaal
toch handig he? zo'n archief met alle in de PTA SC geposte zelfgemaakte autofoto's bij elkaarquote:
Daar ga ik 16 juli pas heenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
aaah wel cool van die gast![]()
ik ben a.s. zondag in Zandvoort voor de club specials![]()
je moet nieuwe fotos van de mijne maken met m'n nieuwe velgenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toch handig he? zo'n archief met alle in de PTA SC geposte zelfgemaakte autofoto's bij elkaar
hmm die van die Lancia HF heb je niet?quote:
Moet je ook naar de opelmeet komenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet nieuwe fotos van de mijne maken met m'n nieuwe velgen![]()
Whatever... ik fap niet op Alfa'squote:
ik ga het circuit nu ook niet op, peu gaat nl. erop met zijn 155quote:Op donderdag 20 april 2006 22:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar ga ik 16 juli pas heen
Met als nadeel dat ik dan wschl. mijn MX-5 al heb.... en daar het circuit niet mee op mag
niet in het Alfa Romeo topic neequote:Op donderdag 20 april 2006 22:26 schreef lipje het volgende:
[..]
hmm die van die Lancia HF heb je niet?
Dat speelde toch al een tijdje?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, we hebben al afscheid van hem genomen. Bij de begrafenis van Sandra's oma wisten we al dat hij ook niet lang meer te gaan had, en toen uitgebreid afschied genomen. Dit keer gaan we alleen voor de begrafenis, en niet de dagen er voor zoals de vorige keer.
als je een keer een 155 ziet staan dan zou ik daar graag een plaatje van zien...mits het wat bijzonders is geen standaard ding natuurlijkquote:
wanneer is die ?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je ook naar de opelmeet komen![]()
![]()
Daar op die witte bus staat de naam van het bedrijf. Plus een gele 75 ernaastquote:
Verstandigquote:Op donderdag 20 april 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga het circuit nu ook niet op, peu gaat nl. erop met zijn 155
standaard verlaagd enzo... net als die Deltaquote:Op donderdag 20 april 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je een keer een 155 ziet staan dan zou ik daar graag een plaatje van zien...mits het wat bijzonders is geen standaard ding natuurlijk![]()
en daarnaast als het fout gaat ben je totaal niet verzekerd... dat risico wil ik niet lopen. Ik geniet ook zo wel van zo'n dagquote:Op donderdag 20 april 2006 22:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Verstandig
Volgends mij kent dat figuur echt geen grenzen
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef BazzoS het volgende:
Mensen, een fijn weekend alvast!Ik ga met de auto naar de efteling zaterdag, zondag naar Beekse bergen met mijn schoonfamilie + vriendin + de opa & oma, en nog en nog een gezin
![]()
Alex: Sterkte mocht je het nodig hebben..
doen ze niet meer? anders is het niet interessant.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef lipje het volgende:
[..]
standaard verlaagd enzo... net als die Delta
krijg ik weer commentaar over die Nissanquote:Op donderdag 20 april 2006 22:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
komt ie nu pas mee
Die zullen er vast wel staan. Van de populaire raceserie's danquote:Op donderdag 20 april 2006 22:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
doen ze niet meer? anders is het niet interessant.
ik dacht misschien race/circuit versies ofzo
leuk zo'n open dir. lipje strak in pakquote:Op donderdag 20 april 2006 22:33 schreef lipje het volgende:
[..]
krijg ik weer commentaar over die Nissan![]()
Overigens de foto's staan nog op http://www.ck1.demon.nl
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zondag 25 juni in Utrecht. Sjoewe en Hugster komen ook
Nopequote:
doen we er ook bij check, uurtje eerder dusquote:
allrighty thenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
NopeIf I were to tell this story it would start with a gypsy, take hours and end with Alexxxx. I'm neither in the mood nor qualified to spread this wisdom. Besides that is Fok the last place I'd use to get this personal.
Echt nix serieus, hoor![]()
tf@f.n?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doen we er ook bij check, uurtje eerder dus
mail je gegevens even door pleur ik hem maandag gelijk op de post
correctquote:
heb je ook toegevoegd op MSN (hoewel ik verwacht dat je daar niet veel online gaat zijn)quote:
bijna nooit iddquote:Op donderdag 20 april 2006 22:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
heb je ook toegevoegd op MSN (hoewel ik verwacht dat je daar niet veel online gaat zijn)
afr?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef lipje het volgende:
ziet er goed uit Tjabs, maarre wat kan je nou met een AFRM display? (wat is de grote toegevoegde waarde)
Dat mag ook wel!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:27 schreef Paladijn het volgende:
En wat is je enginebay opvallend schoon....
...angen ... angen ... angenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef lipje het volgende:
dus nu kom je ook weer wat vaker hier rondhangen?
die weg gaat naar bocht Maanweg/ Binckhorstquote:Op donderdag 20 april 2006 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Lipje dit is redelijk in de buurt van de hornbrug he in voorburg? Zeg maar bij de binkhorst he?
Dit is de ferrari van die kennis van me.
en rechtsaf richting voorburg/a12quote:Op donderdag 20 april 2006 23:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
die weg gaat naar bocht Maanweg/ Binckhorst
dat ik hier minder ben heeft oa te maken met mijn nieuwe baan.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef lipje het volgende:
dus nu kom je ook weer wat vaker hier rondhangen?
Ik kan niet fokken op mijn nieuwe werkquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat ik hier minder ben heeft oa te maken met mijn nieuwe baan.
maar ik hoop wel af en toe wat meer mee te kunnen posten ja
Ik heb nu zelf een blikquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:03 schreef ook_gek het volgende:
mocht je ooit naast hem staan moet je vragen of hij nog trots is op zijn zwarte blik.
Want zo noemt hij zijn auto.
Ik ga wel even het zwarte blik halen. Zie je iedereen van huh? Komt hij opeens aanrijden in die Ferrari![]()
die pak ik altijd achteruit naast de kartbaan op de a13quote:
Ik had het een paar dagen rustig, blijkt mijn chef werk achtergehouden te hebbenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef ook_gek het volgende:
ik kan niet eens meer fokken op mijn werk. Daar is het veel en veel te druk voor.
hey Tjabbo... zou een BMC filter niet een betere oplossing zijn dan je green open air wat je nu hebt? Nu zuigt hij nog best veel warme lucht van de motor af.quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:24 schreef Tjabbo het volgende:
Ouwe grap mark
Duitsergrappen zijn altijd goed:')
gewoon motorkap weglatenquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:22 schreef Fugie het volgende:
gewoon gat in je motorkap zagengoedkope oplossing
true truequote:Op vrijdag 21 april 2006 08:34 schreef vlad het volgende:
[..]
gewoon motorkap weglatenkan iedereen de wonderschone techniek bewonderen
![]()
![]()
even checken, momentquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:59 schreef Googolplexian het volgende:
TF: mail nog ontvangen?
tja, eigenschap van die dingenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:59 schreef ThaFreak het volgende:
Honda S2000 met supercharger
wat een ontzettend kutgeluid produceren die superchargers toch ook![]()
net alsof je een kat onder de motorkap hebmiaaaaauw, miaaaaaaaaauw
![]()
zal wel schroef zijn maar zeker weten doe ik het ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:16 schreef vlad het volgende:
[..]
tja, eigenschap van die dingeneen turbo is veel toffer
![]()
wat zit er voor compressor op die honda? een schroef of roots?(ik kan hier op m'n werk het filmpjhe niet bekijken
)
Het is de bedoeling dat er nog een ander luchtfilter op komt ergens dit jaar.quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
hey Tjabbo... zou een BMC filter niet een betere oplossing zijn dan je green open air wat je nu hebt? Nu zuigt hij nog best veel warme lucht van de motor af.
zo'n ding:
[afbeelding]
als dat zo is, is het ook nog eens een van de stilste soortquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zal wel schroef zijn maar zeker weten doe ik het ook niet![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:17 schreef M5 het volgende:
superchargers
en ik kan op internet alleen S2000's met centrifugaal superchargers vinden.
turbo is stiller, dat lijkt me meer relaxed dan dat je telkens het gevoel hebt een kat op z'n staart te trappen als je op het gas gaat met een superchargerquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:19 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
zo erg zijn ze nietvind alleen dat een turbo veel meer heeft
mooiere techniek
![]()
dat is alleen als je het over de werking hebtquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:24 schreef M5 het volgende:
[..]
turbo is stiller, dat lijkt me meer relaxed dan dat je telkens het gevoel hebt een kat op z'n staart te trappen als je op het gas gaat met een supercharger![]()
de techniek.. tsja. zit imo niet zoveel verschil tussen, alleen wordt de een aangedreven door uitlaatgassen en de ander door een riem.
Dat wel ja. al komt een centrifugaal supercharger een eind in de buurtquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:54 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is alleen als je het over de werking hebtmaar wat materialen en productieproces betreft is een turbo lastiger te maken dan een sc. Komt meer bij kijken
dat is gewoon een mechanisch aangedreven turbo. voordeel is dat de temperaturen niet hoog zijnquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat wel ja. al komt een centrifugaal supercharger een eind in de buurt
idd lekker weertje.quote:
goedendagquote:
tis maar een mijnenvegertje, maar hij draagt de naam van de stadquote:
Kreng is wel duurquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat er nog een ander luchtfilter op komt ergens dit jaar.
Dan doe ik ook direct de hardpipes mod voor de intercooler pijp. Dan wil ik ook een hitteschildje gaan maken zodat ik wat meer koele lucht aanzuig inderdaad.
Die BMC ziet er wel heel goed uit trouwens
Ben weer genezen verklaard.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:20 schreef vlad het volgende:
[..]
goedendagweer helemaal beter?
![]()
het is inderdaad al veel te warm![]()
ze hebben alleen matrozen aan boord denk ik. maar ik zal eens kijken voor jequote:Op vrijdag 21 april 2006 13:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ben weer genezen verklaard.
@ m5 zet er dan ook wat lekkere mariniers bij op het plaatje
jij bent al voorzienquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ben weer genezen verklaard.
@ m5 zet er dan ook wat lekkere mariniers bij op het plaatje
Ik mag toch zeker wel kijken?quote:
van mij mag je ermee doen wat je wilt hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel kijken?
Die matrozen zijn dan accessoires voor bij het bootje.
@ Alexxxxx thx
zien we jou strax oook in een matroospakjequote:Op vrijdag 21 april 2006 14:37 schreef vlad het volgende:
[..]
van mij mag je ermee doen wat je wilt hoor![]()
als het zo zou werken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
zien we jou strax oook in een matroospakje![]()
jij geeft wel een hele nieuwe draai aan het prins op het witte paard ideequote:Op vrijdag 21 april 2006 15:13 schreef vlad het volgende:
[..]
als het zo zou werken?![]()
zekerste wetendan leg ik de boot op de trailer en rij gewoon naar mukie toe
![]()
de matroos op het fregat is het dan toch?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij geeft wel een hele nieuwe draai aan het prins op het witte paard idee
moet natuurlijk wel met de tijd meegaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij geeft wel een hele nieuwe draai aan het prins op het witte paard idee
ow tochquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
de matroos op het fregat is het dan toch?
spuit 111quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:55 schreef jozef444 het volgende:middag
Hey muuk heb gister eindelijk lord of war geziengeweldige film zeg
![]()
Zie je nou wat je met een beetje poetsen kan bereiken lamzakquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Kreng is wel duur![]()
geloof alleen die box al rond de 250 euro is.
Een paar van de EVOs op de artc155 club hebben hem. Schijnt een echte verbetering te wezen
"Foto"
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:55 schreef jozef444 het volgende:middag
Hey muuk heb gister eindelijk lord of war geziengeweldige film zeg
![]()
ik zie de matrozen nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:54 schreef M5 het volgende:
De M858 "Middelburg" van de Koninklijke Marine aan de kade in Middelburg, en zoals het hoort bij een goede fotograaf was ik mooi optijd, het schip werd net afgemeerd aan de kade
[[url=http://img23.imagevenue.com/loc131/th_31262_Foto_001.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img41.imagevenue.com/loc174/th_31268_Foto_004.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img12.imagevenue.com/loc262/th_31275_Foto_013.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img15.imagevenue.com/loc279/th_31290_Foto_015.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img111.imagevenue.com/loc241/th_31296_Foto_017.jpg]afbeelding][/URL]
ja gezien hostelquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
helemaal mee eens
Ow en wil je eens een mega vage/sicke zien: hostel.
Weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden
mijne pas ergens rond de 24stequote:Op vrijdag 21 april 2006 17:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ooohmoet ik onthouden voor morgen
Oooh salaris gestort![]()
Frappant, ik hoorde van de week van iemand anders ook al zo'n verhaal dat ze de papieren kwijt warenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:14 schreef ThaFreak het volgende:
belastingdienst![]()
![]()
Netjes me aangifte 2005 voor de termijn ingeleverd filkkert er vandaag een herrinering in de bus![]()
Binnen 10 moet ik me belastingaangifte inleveren anders ben ik strafbaar en riskeer ik een geldboete welke kan oplopen tot over de 1000¤![]()
Gebeld en ze hadden toch niet gekregen van mij, nou fijn weer![]()
Nieuw formulier meegekregen en nu kan ik me jaaropgave niet meer vinden![]()
Morgen alles eens overhoop gooien en kijken als ik nog wat kan vinden![]()
ik moet sparen nuquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mooiste tijd van de maandZeker met een berg overuren
En volgende maand vakantiegeld er bij![]()
Die matrozen waren echte groentjes van nog geen 20 jaarquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zie de matrozen niet
Maar wel mooie foto's
M24 zou het dan zijnquote:
ja daar woon ik ook.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:27 schreef Fugie het volgende:
mooie stad he, middelburg
m5 woon je nou ook in middelburg![]()
Is altijd zo, had ik met mn studentenkaart. Ik had speciaal foto's laten maken voor die kaart, dus ik weet zeker dat ik ze had opgestuurd. Na een paar weken had ik nog steeds geen kaart. En dat is verdomde irritant, want je kan niks lenen in de bied etc. Dus ik naar die toko.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Frappant, ik hoorde van de week van iemand anders ook al zo'n verhaal dat ze de papieren kwijt waren
En als de overheid jou papieren kwijt maakt ben jij de lul, dat is nog wel het meest frustrerend
The Aviator vond ik echt ergquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:10 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ja gezien hostelniet echt mijn soort film
afgelopen week wel Kill bill 2 en the aviator gezien
Ik heb al maanden niks uitgegevenquote:
ik heb alleen maar met geld lopen strooienquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb al maanden niks uitgegevenMaarja er zal vast wel weer iets op mijn pad komen wat ik wil hebben
Kill bill heb ik afgezet zo slecht was hijquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:35 schreef M5 het volgende:
[..]
The Aviator vond ik echt erg, Kill Bill was wel leuk voor 'n keertje maar niet echt mijn soort film
Alfa 155.... wat was nog meer een grote uitgave?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb alleen maar met geld lopen strooien![]()
![]()
-onderhoudquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alfa 155.... wat was nog meer een grote uitgave?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |