ben hem ff up to date makenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:42 schreef Googolplexian het volgende:effe de quotes weg en we hebben een OP
Op dat "vanaf 12:00 uur welkom" kom ik misschien nog terug ... dit in verband met de uitzendtijden van de voorbeschouwing.quote:Kan iedereen even checken of ze mail van me hebben gekregen? Nieuwsbrief is er hier uit aan iedereen die mij een aanmeldings-mail heeft gestuurd. En zoals eerder verzocht: Kunnen de mensen die anderen hebben aangemels ervoor zorgen dat deze ook de mail krijgen?
Vanaf 12:00 uur welkom. Degene die met de pendel komen zij er dan een kwartiertje later
Ik zou graag nog willen weten hoeveel mensen met de pendel wensen te reizen (vanaf Den Haag CS) zodat we weten of het een Fiat Panda of een dubbeldekker moet worden (bij wijze van spreken, hoor)
Ook nog even de mededeling dat de ruimte waar we gaan vertoeven nogal betonnerig is ... beetje zoals een echte pitbox. Houd rekening met het weer en je kleding want ik weet niet of het er koud gaat zijn.
13:00 begint de voorbeschouwingquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:51 schreef Googolplexian het volgende:
Mijn laatste dienstmededelingen van vorig topic:
[..]
Op dat "vanaf 12:00 uur welkom" kom ik misschien nog terug ... dit in verband met de uitzendtijden van de voorbeschouwing.
Check! 12:00 uur it isquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:55 schreef WEST het volgende:
[..]
13:00 begint de voorbeschouwingdus zou je het beste tussen 12:00 en 12:45 kunnen doen.
dan hoeven de mensen die ver weg wonen in feite ook niet ultra vroeg weg![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef vinnyb het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hebben ze deze fantastische meet verzonnen, kijk ik er zo naar uit eens een keer met fans een F1 race te kijken (kijk bijna altijd alleen), ga ik echte live F1 auto's kunnen zien....
Gaan ze verzinnen dat Feyenoord () - Ajax (
) op dezelfde dag is (play-off meuk van voetbal enzo)... en laat ik nou al bijna een maand een passe-partout kaartje hebben... Ik vind het echt balen, maar ik moet me helaas afmelden...
Jullie a'maal iig heel veel plezier!!![]()
Ben ik even blij met mijn idee om de play-offs te boycotten. En zoals WEST al zegt de wedstrijd is toch nog redelijk vroeg afgelopen. Dus je kan altijd nog proberen te komen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef vinnyb het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hebben ze deze fantastische meet verzonnen, kijk ik er zo naar uit eens een keer met fans een F1 race te kijken (kijk bijna altijd alleen), ga ik echte live F1 auto's kunnen zien....
Gaan ze verzinnen dat Feyenoord () - Ajax (
) op dezelfde dag is (play-off meuk van voetbal enzo)... en laat ik nou al bijna een maand een passe-partout kaartje hebben... Ik vind het echt balen, maar ik moet me helaas afmelden...
Jullie a'maal iig heel veel plezier!!![]()
Zo klopt ie wat beter.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:30 schreef WEST het volgende:
[..]
je weet toch dat feyennoord Ajax gaat verliezen
bovendien de wedstrijd is om 14:15 al afgelopen kan je mooi ff je naar de meet spoeden
Gaso gaat kijken wat hij kan betekenen in deze en we komen er later op terugquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb net de mail gelezen, ziet er allemaal puik uitToch nog een vraagje.. Is er een internetverbinding aanwezig? Ik heb nogal de gewoonte door de slechte regie goed op de livetiming te letten om zo onderlinge verschillen van rijders en evt. zelfs positiewisselingen te kunnen constateren (tja, addicted enzo
) ... Kan zelf evt. nog een laptop met beamer meenemen om dit aan de rest te laten zien!
Het was afhankelijk van de eindstand in de competitie of Feyenoord op donderdag of zondag thuis moest spelen. Mochten ze van Ajax weten te winnen, is het weer afhankelijk van de uitslag van de andere wedstrijd of ze volgende week donderdag of zondag thuis spelen. Niet echt dé manier om te plannen helaas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:11 schreef Googolplexian het volgende:veel dingen lijken achteraf verzonnen geplanned te zijn op dezelfde datum ... of hebben mensen niet goed op zitten letten met inschrijven?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ben ik even blij met mijn idee om de play-offs te boycotten. En zoals WEST al zegt de wedstrijd is toch nog redelijk vroeg afgelopen. Dus je kan altijd nog proberen te komen.
[..]
Zo klopt ie wat beter.
Ach, wij zetten Feyenoord - Ajax dan wel op als je dat liever wiltquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ben ik even blij met mijn idee om de play-offs te boycotten. En zoals WEST al zegt de wedstrijd is toch nog redelijk vroeg afgelopen. Dus je kan altijd nog proberen te komen.
[..]
Zo klopt ie wat beter.
Ich auch !! Und ich fahrequote:Op dinsdag 18 april 2006 13:52 schreef Boink het volgende:
Ich bin dabei!! Vanaf hoelaat is het open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |