abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:41:45 #1
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37060209
Dit alles wordt aangeboden door:

F1 showcar

In F1 race van Bahrein opgenomen ? dan kun jij me helpen gaf GasolineJunkie de gelegenheid om bij zijn bedrijf langs te komen om een bakkie te doen en wat foto's te maken van de F1-bolides die hij heeft... dit voor de persoon die hem kon helpen.

Boink was zo guitig om te vragen of hij sowieso langs kon komen en Gaso is de rotste niet dus maken we er een soort open dag van. Een gelimiteerd aantal F1-fappers kan langs komen voor dat bakkie.

De datum zal -afhankelijk van de animo en de beschikbaarheid- later in dit topic bekend worden gemaakt evenals de exacte locatie.

Gezien we daar niet met z'n honderden tegelijk kunnen komen fappen moeten we het helaas houden op een max van ongeveer 25 man.

- nickname: Sasquatsch
- nickname: 4-elements
- nickname: HekkeySE
- nickname: Kanjer
- nickname: ElmarO
- nickname: WEST
- nickname: zinloos + 1
- nickname: Atreidez
- nickname: Boink
- nickname: Eddow
- nickname: sanger
- nickname: Paladijn
- nickname: Flotter
- nickname: Rudy-F1
- nickname: vinnyb
- nickname: lollygirl
- nickname: Adagio
- nickname: Graatje
- nickname: Spooky4u
- nickname: Lipje
- nickname: X-Fi
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_37060220
effe de quotes weg en we hebben een OP
Calm down, please!
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:43:01 #3
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37060251
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:42 schreef Googolplexian het volgende:
effe de quotes weg en we hebben een OP
ben hem ff up to date maken
pi_37060315
Even snel voor ik ga werken een ongegeneerde TVP.
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:45:41 #5
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_37060334
Wat ik net wilde zeggen in het vorige topic, ik kom op de fiets, dus geen busje nodig voor mij
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:48:35 #6
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37060452
ik heb al mail contact gehad met Sasquatsch over het mee rijden. en ga nu ff kijken voor de trein richting utrecht.
pi_37060542
Mijn laatste dienstmededelingen van vorig topic:
quote:
Kan iedereen even checken of ze mail van me hebben gekregen? Nieuwsbrief is er hier uit aan iedereen die mij een aanmeldings-mail heeft gestuurd. En zoals eerder verzocht: Kunnen de mensen die anderen hebben aangemels ervoor zorgen dat deze ook de mail krijgen?

Vanaf 12:00 uur welkom. Degene die met de pendel komen zij er dan een kwartiertje later

Ik zou graag nog willen weten hoeveel mensen met de pendel wensen te reizen (vanaf Den Haag CS) zodat we weten of het een Fiat Panda of een dubbeldekker moet worden (bij wijze van spreken, hoor)

Ook nog even de mededeling dat de ruimte waar we gaan vertoeven nogal betonnerig is ... beetje zoals een echte pitbox. Houd rekening met het weer en je kleding want ik weet niet of het er koud gaat zijn.
Op dat "vanaf 12:00 uur welkom" kom ik misschien nog terug ... dit in verband met de uitzendtijden van de voorbeschouwing.
Calm down, please!
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:52:09 #8
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_37060567
Ich bin dabei!! Vanaf hoelaat is het open?
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:55:01 #9
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37060658
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:51 schreef Googolplexian het volgende:
Mijn laatste dienstmededelingen van vorig topic:
[..]

Op dat "vanaf 12:00 uur welkom" kom ik misschien nog terug ... dit in verband met de uitzendtijden van de voorbeschouwing.
13:00 begint de voorbeschouwing dus zou je het beste tussen 12:00 en 12:45 kunnen doen.

dan hoeven de mensen die ver weg wonen in feite ook niet ultra vroeg weg
pi_37060729
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:55 schreef WEST het volgende:

[..]

13:00 begint de voorbeschouwing dus zou je het beste tussen 12:00 en 12:45 kunnen doen.

dan hoeven de mensen die ver weg wonen in feite ook niet ultra vroeg weg
Check! 12:00 uur it is
Calm down, please!
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:00:56 #11
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:05:22 #12
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_37061006
We zijn erbij
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_37064174
Heb de mail ook ontvangen. Ziet er zeer netjes uit .

Zal hem ook nog doorsturen naar X-Fi.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:06:50 #14
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_37064514

Hebben ze deze fantastische meet verzonnen, kijk ik er zo naar uit eens een keer met fans een F1 race te kijken (kijk bijna altijd alleen), ga ik echte live F1 auto's kunnen zien....

Gaan ze verzinnen dat Feyenoord ( ) - Ajax ( ) op dezelfde dag is (play-off meuk van voetbal enzo)... en laat ik nou al bijna een maand een passe-partout kaartje hebben... Ik vind het echt balen, maar ik moet me helaas afmelden...

Jullie a'maal iig heel veel plezier!!
I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
pi_37064666
veel dingen lijken achteraf verzonnen geplanned te zijn op dezelfde datum ... of hebben mensen niet goed op zitten letten met inschrijven?

[ Bericht 5% gewijzigd door Googolplexian op 18-04-2006 16:23:31 ]
Calm down, please!
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:24:22 #16
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_37065080
Ik weet het niet.. Je weet hoe mensen lange OP's lezen hier op FoK! he
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:30:58 #17
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37065312
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef vinnyb het volgende:

Hebben ze deze fantastische meet verzonnen, kijk ik er zo naar uit eens een keer met fans een F1 race te kijken (kijk bijna altijd alleen), ga ik echte live F1 auto's kunnen zien....

Gaan ze verzinnen dat Feyenoord ( ) - Ajax ( ) op dezelfde dag is (play-off meuk van voetbal enzo)... en laat ik nou al bijna een maand een passe-partout kaartje hebben... Ik vind het echt balen, maar ik moet me helaas afmelden...

je weet toch dat feyennoord gaat verliezen

bovendien de wedstrijd is om 14:15 al afgelopen kan je mooi ff je naar de meet spoeden
pi_37065555
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef vinnyb het volgende:

Ben ik even blij met mijn idee om de play-offs te boycotten. En zoals WEST al zegt de wedstrijd is toch nog redelijk vroeg afgelopen. Dus je kan altijd nog proberen te komen.
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:30 schreef WEST het volgende:

[..]

je weet toch dat feyennoord Ajax gaat verliezen

bovendien de wedstrijd is om 14:15 al afgelopen kan je mooi ff je naar de meet spoeden
Zo klopt ie wat beter.
pi_37066971
Ik heb net de mail gelezen, ziet er allemaal puik uit Toch nog een vraagje.. Is er een internetverbinding aanwezig? Ik heb nogal de gewoonte door de slechte regie goed op de livetiming te letten om zo onderlinge verschillen van rijders en evt. zelfs positiewisselingen te kunnen constateren (tja, addicted enzo ) ... Kan zelf evt. nog een laptop met beamer meenemen om dit aan de rest te laten zien!
Where facts are few, experts are many.
pi_37069771
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb net de mail gelezen, ziet er allemaal puik uit Toch nog een vraagje.. Is er een internetverbinding aanwezig? Ik heb nogal de gewoonte door de slechte regie goed op de livetiming te letten om zo onderlinge verschillen van rijders en evt. zelfs positiewisselingen te kunnen constateren (tja, addicted enzo ) ... Kan zelf evt. nog een laptop met beamer meenemen om dit aan de rest te laten zien!
Gaso gaat kijken wat hij kan betekenen in deze en we komen er later op terug
Calm down, please!
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:07:27 #21
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_37072914
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:11 schreef Googolplexian het volgende:
veel dingen lijken achteraf verzonnen geplanned te zijn op dezelfde datum ... of hebben mensen niet goed op zitten letten met inschrijven?
Het was afhankelijk van de eindstand in de competitie of Feyenoord op donderdag of zondag thuis moest spelen. Mochten ze van Ajax weten te winnen, is het weer afhankelijk van de uitslag van de andere wedstrijd of ze volgende week donderdag of zondag thuis spelen. Niet echt dé manier om te plannen helaas.

Mijn excuses! Je hebt heel erg je best gedaan, en ik heb het gevoel dat ik je/jullie in de steek laat...
I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:51:19 #22
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37074721
Ik heb er echt zin in mensen. En
Googol, prachtige flyer
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:04:37 #23
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37075183
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:38 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ben ik even blij met mijn idee om de play-offs te boycotten. En zoals WEST al zegt de wedstrijd is toch nog redelijk vroeg afgelopen. Dus je kan altijd nog proberen te komen.
[..]

Zo klopt ie wat beter.
zal Jeff op de hoogte stellen
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:06:48 #24
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37075244
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:38 schreef ElmarO het volgende:

[..]

[..]

Zo klopt ie wat beter.
Ach, wij zetten Feyenoord - Ajax dan wel op als je dat liever wilt
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:11:48 #25
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_37075453
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:52 schreef Boink het volgende:
Ich bin dabei!! Vanaf hoelaat is het open?
Ich auch !! Und ich fahre
en mail is binnen googol

[ Bericht 13% gewijzigd door lipje op 18-04-2006 21:18:20 ]
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')