abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39243193
zou me niets verbazen als het voor een testrol zou zijn....
maar laten we voor het beste hopen. vorige keer werd ook gezegd dat er tijdens de gp van canada meer bekend zou zijn.
pi_39243997
Mooi voor Albers.

En verder tja, ik vind er echt helemaal geen ene zak meer aan.
Gisteren zat ik nog ff naar een samenvatting van 1998 te kijken, echt zoveel actie.
Ik heb vanaf 1994 tot en met 2001 echt genoten maar daarna werd het snel minder, saaie shit.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:07:03 #243
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_39244106
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:38 schreef staticdata het volgende:
zou me niets verbazen als het voor een testrol zou zijn....
Ik denk zelf van niet. Villeneuve eruit Albers erin. Ze hebben in Kubica een goede testrijder.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_39245955
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:07 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik denk zelf van niet. Villeneuve eruit Albers erin. Ze hebben in Kubica een goede testrijder.
Goeie call als je wilt groeien! Team enigszins verjongen, een jongen erbij die goed is in het verbeteren van de wagen! Kubica die het tot nu toe zeker goed doet maar itt Albers niet extreem veel race ervaring heeft nog eventjes achter de hand houden.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:09:41 #245
65960 sanger
pi_39246377
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Goeie call als je wilt groeien! Team enigszins verjongen, een jongen erbij die goed is in het verbeteren van de wagen! Kubica die het tot nu toe zeker goed doet maar itt Albers niet extreem veel race ervaring heeft nog eventjes achter de hand houden.
pi_39249274
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:50 schreef boneyard het volgende:
laat je stem horen
http://www.fia-amd-survey2006.com/default.aspx
Vet tegen de motorenontwikkelingsstop stemmen!! Na, ik zal het invullen.
pi_39350939
quote:
Albers nodigt spontaan fan uit in pitbox
29 juni 2006
Agelopen weekend heeft een Nederlandse racefan het weekend van zijn leven gehad. Rutger Werkman kwam er na een toevallige ontmoeting met Christijan Albers achter dat de wereld van de F1 helemaal niet zo ontoegankelijk is als vaak wordt gedacht.

Werkman stond op Schiphol te wachten op zijn vlucht naar Canada om de Grand Prix daar te bezoeken, toen Christijan Albers hem aanstootte en een opmerking maakte over zijn petje. Albers verbaasde zich erover dat Rutger helemaal alleen naar Canada reisde om naar de Formule 1 te kijken, waarna hij hem uitnodigde om een kijkje in de pitbox van Midland te nemen. Werkman mocht ook de race vanuit de pixbox volgen.

Albers: "Ik kwam Rutger tegen op Schiphol. Hij viel mij op, omdat hij dezelfde pet op had die ik ook altijd draag. Ik snapte er niets van dat hij helemaal alleen naar Canada ging om de Formule 1 te bekijken. We zaten in hetzelfde vliegtuig en ik heb hem toen gevraagd of hij niet eens bij ons in de pitbox wilde komen. Daar werd niet lang over getwijfeld, dus op vrijdag hebben we hem meteen gebeld. Toen op zondag bleek dat we nog een kaartje over hadden, hebben we hem weer lastig gevallen zodat hij de race bij ons kon komen kijken. Hopelijk heeft hij het goed naar zijn zin gehad!"

Werkman stuurde Albers een dankbriefje: "Bij de laatste veiligheidscontrole op Schiphol zei iemand tegen me: 'Wat een goed petje'. Stond ineens Christijan Albers naast me in de rij. Nadat we door de controle waren, vroeg ik aan hem of we samen op de foto konden. Je maakt niet elke dag mee dat je samen met een F1-coureur in hetzelfde vliegtuig zit. We raakten aan de praat. Tijdens het gesprek vroeg hij of ik het leuk zou vinden om tijdens het GP-weekend in Canada bij hem en Midland in de piboxen te kijken. Daar zeg je geen nee tegen. Het werd een onvergetelijk weekend
Klasse van Albers zeg... mazzelpik
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_39352193
Toffe actie
Where facts are few, experts are many.
pi_39352804
Aan de ene kant grote klasse van Albers. Aan de andere kant een beetje triest dat hij niet snapt dat mensen de halve wereld afreizen voor F1. Lulverhaal eerste klas want in Malaysia, Australie, etc zat er ook genoeg oranje tussen het publiek.

Albers is zelf zo'n beetje het minst fan van F1, lijkt wel. Maar hij is wel goed voor z'n fans
Calm down, please!
pi_39353077
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:45 schreef Rudy-F1 het volgende:
*Speculatie* : Red Bull is in gesprek met Renault voor de levering van klantenmotoren voor het volgende seizoen. Hierbij is aangegeven dat als de deal doorgaat Kovalainen waarschijnlijk een zitje zal krijgen bij Red Bull. Omdat Fisichella een aantal weken geleden heeft laten doorschemeren dat zijn teamgenoot volgend jaar een Fin zal zijn, is er dus maar 1 conclusie te trekken: Kimi Raikkonen vertrekt naar Renault. *Einde speculatie*
Waar stond dat het een fin zou zijn? En Kovalainen is ook een fin, en die is al testrijder daar.. dus die ligt meer voor de hand
pi_39353634
Ik verwacht dit:

Raikkonen blijft bij McLaren, Rosberg naar Renault, Montoya terug naar Williams.
pi_39353879
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:26 schreef Googolplexian het volgende:
Aan de ene kant grote klasse van Albers. Aan de andere kant een beetje triest dat hij niet snapt dat mensen de halve wereld afreizen voor F1. Lulverhaal eerste klas want in Malaysia, Australie, etc zat er ook genoeg oranje tussen het publiek.

Albers is zelf zo'n beetje het minst fan van F1, lijkt wel. Maar hij is wel goed voor z'n fans
Staat toch wat anders. er staat dat hij helemaal alleen naar de GP van canada gaat. Meestal onderneem je zo'n actie toch met vrienden/bekenden.

maar leuke actie van albers, en dat alleen maar vanwegen een petje, het geluk
pi_39353899
quote:
Geen lulverhaal, want de beste man ging in zijn eentje naar Canada. En dat is iets wat maar weinig fans doen. Vaak minstens één reispartner.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_39355067
quote:
Aan de andere kant een beetje triest dat hij niet snapt dat mensen de halve wereld afreizen voor F1. Lulverhaal eerste klas want in Malaysia, Australie, etc zat er ook genoeg oranje tussen het publiek.

Albers is zelf zo'n beetje het minst fan van F1, lijkt wel.
Jij grijpt ook echt alles aan om Albers te bashen of niet?
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:42:07 #256
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39355389
Albers
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_39356308
Wordt Albers deze week niet gebashed in het zo gerenommeerde F1Racing (de originele, engelse versie)? Aan het woord komen o.a. Dr. Mario Theissen, Peter Sauber, e.v.a. die aan de hand van een puntenlijstje aangeven hoe goed iemand zijn best heeft gedaan dit jaar.
Christijan eindigt nipt voor Montagny en Ide en vlak achter Monteiro ver in de achterhoede. Als redenen worden opgevoerd dat hij het zichtbaar moeilijk heeft om zijn (zwakkere?) teamgenoot van zich af te schudden en zijn gedrag op de paddock maakt hem ook niet geliefd.
Dat zijn harde woorden...
pi_39357209
wat voor gedrag heeft ie dan?
pi_39357613
Hij neemt zomaar vreemde mensen mee de pitbox in Dat kan natuurlijk niet getolereerd worden.
pi_39357733
Graag een link? Wil wel weten wat voor systeem ze gebruiken.
Kan het namelijk niet zo snel terugvinden op F1Racing...
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:05:45 #261
65960 sanger
pi_39358036
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:10 schreef Rory78 het volgende:
Wordt Albers deze week niet gebashed in het zo gerenommeerde F1Racing (de originele, engelse versie)? Aan het woord komen o.a. Dr. Mario Theissen, Peter Sauber, e.v.a. die aan de hand van een puntenlijstje aangeven hoe goed iemand zijn best heeft gedaan dit jaar.
Christijan eindigt nipt voor Montagny en Ide en vlak achter Monteiro ver in de achterhoede. Als redenen worden opgevoerd dat hij het zichtbaar moeilijk heeft om zijn (zwakkere?) teamgenoot van zich af te schudden en zijn gedrag op de paddock maakt hem ook niet geliefd.
Dat zijn harde woorden...
Daar zou ik ook graag een link van zien. Op F1racing.net (engelse versie) is niets te vinden namelijk.

Kan me ook niet voorstellen dat Dr. Mario Theissen zich zo over Albers zou uitlaten terwijl ze wel in gesprek zijn over een stoeltje voor volgend seizoen.
pi_39382502
Het staat in het blad.
For the record: ik hoop ook dat het bullshit is.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:50:48 #263
65960 sanger
pi_39382759
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:40 schreef Rory78 het volgende:
Het staat in het blad.
Staat het in alleen de engelse versie? Of ook de nl?
pi_39383458
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:40 schreef Rory78 het volgende:
Het staat in het blad.
ach dat zegt ook niet alles. ze zullen schumi misschien veel punten geven terwijl de halve f1 wereld hem nu helemaal onsportief vinden.

vind het ook vaag dat peter sauber naar zijn mening wordt gevraagd omdat die bij nog maar weinig races aanwezig is. en waarom zou bmw dan interesse hebben in albers? mario theissen is daar de baas van.
pi_39385253
Eerst zien dan geloven, er word altijd zoveel bullshit in die bladen gezet.
pi_39389396
Coureurs willen nieuwe regels safety-car
30 juni 2006
Aan de vooravond van de Grand Prix van Amerika is er een discussie losgebarsten over de regels met betrekking tot de safety-car. Afgelopen weekend werd de race in Canada in de slotfase geneutraliseerd, maar een gevecht om de leiding in de wedstrijd kwam er niet van. Kimi Raikkonen lag tweede, maar zich eerst langs een aantal achterblijvers worstelen nadat de lampen weer op groen gingen.

Verschillende coureurs hebben bij de FIA het idee neergelegd om achterblijvers door te sturen, zodat het veld weer helemaal in elkaar schuift en het gevecht om de leiding voortgezet kan worden. Dit gebeurt in de Amerikaanse Champ Car-series en een aantal rijders lijkt het een prima idee om deze strategie te adopteren.

Giancarlo Fisichella is een van die rijders. "Het is tijd om het te veranderen," zei de Italiaan tegen Autosport. "In Canada zat ik achter zes of zeven achterblijvers. Michael Schumacher lag derde en was heel ver weg. Felipe Massa lag vijfde en zat vlak achter me. Dat was een groot nadeel voor me en ik denk dat we daar in de toekomst iets aan moeten doen."

www.f1racing.nl
pi_39389888
opzich een goed idee vind ik, ze moeten alleen kijken hoe ze het precies willen doen, want door sommige rijders vooruit te sturen hef je een ronde achterstand op en is dat wenselijke?
pi_39392142
Of ze nou in dezelfde ronde achteraan rijden, of op een ronde achterstand, de positie is dezelfde. En tis mij een raadsel waarom ze dit niet al hebben ingevoerd. Als je het verschil ziet waarmee de leider kan wegrijden door in de laatste paar bochten al flink in te houden en op t gas te gaan op een goed moment. Dat houden die achterblijvers natuurlijk niet bij en eer dat dan de nr. 2 die gasten eenmaal heeft ingehaald.. Gelijk invoeren dus
pi_39392208
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:11 schreef HPoi het volgende:
Coureurs willen nieuwe regels safety-car
30 juni 2006
Goh, de F1 snapt het eindelijk. Duurde lang.
pi_39394200
Doorsturen en zo een rondje goedmaken vind ik onzin. Het haalt de hele bedoeling van de SAFETY (!) car naar beneden. Laat ze dan gewoon allemaal wachten totdat de raceleider erachter hangt (zoals nu) en dan op volgorde van racepositie erachter gaan zitten, da's beter...
pi_39394435
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:53 schreef Rory78 het volgende:
Doorsturen en zo een rondje goedmaken vind ik onzin. Het haalt de hele bedoeling van de SAFETY (!) car naar beneden.
Hoeft toch ook niet in de eerste ronde van de SC te gebeuren. 1 ronde voor herstart als de baan alweer vrij is levert toch geen gevaar meer op.
pi_39397866
-

[ Bericht 100% gewijzigd door MaximusF1 op 30-06-2006 19:54:51 ]
88mph
pi_39398146
-

[ Bericht 100% gewijzigd door MaximusF1 op 30-06-2006 19:54:29 ]
88mph
pi_39400249
pi_39400370
Is er trouwens ook een site waar je kunt zien wie dit weekend met een nieuwe motor rijden en wie met dezelfde motor als in Canada rijden?
pi_39404936
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:53 schreef Atreidez het volgende:
Hij neemt zomaar vreemde mensen mee de pitbox in Dat kan natuurlijk niet getolereerd worden.
En Plooij is pissed op Albers omdat een SBS-gozer die kaart niet kreeg
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_39412339
Gerucht: Alonso zou op de lijst van 200 staan.

Woei!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 09:15:56 #278
65960 sanger
pi_39416919
Lijst van 200???
pi_39416945
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 09:15 schreef sanger het volgende:
Lijst van 200???
Dopinglijst, waardoor nu wielrenners niet in de Tour de France mogen starten.

Alonso en Nadal worden daarbij genoemd, maar voorlopig is het alleen nog speculatie, omdat het onderzoek van de Spaanse justitie nog bezig is.
pi_39416956
Alonso eerst zien, dan geloven, zou het eerste dopinggeval in de F1 ooit zijn
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')