Ik denk zelf van niet. Villeneuve eruit Albers erin. Ze hebben in Kubica een goede testrijder.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:38 schreef staticdata het volgende:
zou me niets verbazen als het voor een testrol zou zijn....
Goeie call als je wilt groeien! Team enigszins verjongen, een jongen erbij die goed is in het verbeteren van de wagen! Kubica die het tot nu toe zeker goed doet maar itt Albers niet extreem veel race ervaring heeft nog eventjes achter de hand houden.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk zelf van niet. Villeneuve eruit Albers erin. Ze hebben in Kubica een goede testrijder.
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Goeie call als je wilt groeien! Team enigszins verjongen, een jongen erbij die goed is in het verbeteren van de wagen! Kubica die het tot nu toe zeker goed doet maar itt Albers niet extreem veel race ervaring heeft nog eventjes achter de hand houden.
Vet tegen de motorenontwikkelingsstop stemmen!! Na, ik zal het invullen.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:50 schreef boneyard het volgende:
laat je stem horen
http://www.fia-amd-survey2006.com/default.aspx
Klasse van Albers zeg... mazzelpikquote:Albers nodigt spontaan fan uit in pitbox
29 juni 2006
Agelopen weekend heeft een Nederlandse racefan het weekend van zijn leven gehad. Rutger Werkman kwam er na een toevallige ontmoeting met Christijan Albers achter dat de wereld van de F1 helemaal niet zo ontoegankelijk is als vaak wordt gedacht.
Werkman stond op Schiphol te wachten op zijn vlucht naar Canada om de Grand Prix daar te bezoeken, toen Christijan Albers hem aanstootte en een opmerking maakte over zijn petje. Albers verbaasde zich erover dat Rutger helemaal alleen naar Canada reisde om naar de Formule 1 te kijken, waarna hij hem uitnodigde om een kijkje in de pitbox van Midland te nemen. Werkman mocht ook de race vanuit de pixbox volgen.
Albers: "Ik kwam Rutger tegen op Schiphol. Hij viel mij op, omdat hij dezelfde pet op had die ik ook altijd draag. Ik snapte er niets van dat hij helemaal alleen naar Canada ging om de Formule 1 te bekijken. We zaten in hetzelfde vliegtuig en ik heb hem toen gevraagd of hij niet eens bij ons in de pitbox wilde komen. Daar werd niet lang over getwijfeld, dus op vrijdag hebben we hem meteen gebeld. Toen op zondag bleek dat we nog een kaartje over hadden, hebben we hem weer lastig gevallen zodat hij de race bij ons kon komen kijken. Hopelijk heeft hij het goed naar zijn zin gehad!"
Werkman stuurde Albers een dankbriefje: "Bij de laatste veiligheidscontrole op Schiphol zei iemand tegen me: 'Wat een goed petje'. Stond ineens Christijan Albers naast me in de rij. Nadat we door de controle waren, vroeg ik aan hem of we samen op de foto konden. Je maakt niet elke dag mee dat je samen met een F1-coureur in hetzelfde vliegtuig zit. We raakten aan de praat. Tijdens het gesprek vroeg hij of ik het leuk zou vinden om tijdens het GP-weekend in Canada bij hem en Midland in de piboxen te kijken. Daar zeg je geen nee tegen. Het werd een onvergetelijk weekend
Waar stond dat het een fin zou zijn? En Kovalainen is ook een fin, en die is al testrijder daar.. dus die ligt meer voor de handquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:45 schreef Rudy-F1 het volgende:
*Speculatie* : Red Bull is in gesprek met Renault voor de levering van klantenmotoren voor het volgende seizoen. Hierbij is aangegeven dat als de deal doorgaat Kovalainen waarschijnlijk een zitje zal krijgen bij Red Bull. Omdat Fisichella een aantal weken geleden heeft laten doorschemeren dat zijn teamgenoot volgend jaar een Fin zal zijn, is er dus maar 1 conclusie te trekken: Kimi Raikkonen vertrekt naar Renault. *Einde speculatie*
Staat toch wat anders. er staat dat hij helemaal alleen naar de GP van canada gaat. Meestal onderneem je zo'n actie toch met vrienden/bekenden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:26 schreef Googolplexian het volgende:
Aan de ene kant grote klasse van Albers. Aan de andere kant een beetje triest dat hij niet snapt dat mensen de halve wereld afreizen voor F1. Lulverhaal eerste klas want in Malaysia, Australie, etc zat er ook genoeg oranje tussen het publiek.
Albers is zelf zo'n beetje het minst fan van F1, lijkt wel. Maar hij is wel goed voor z'n fans
Geen lulverhaal, want de beste man ging in zijn eentje naar Canada. En dat is iets wat maar weinig fans doen. Vaak minstens één reispartner.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:26 schreef Googolplexian het volgende:
Aan de ene kant grote klasse van Albers. Aan de andere kant een beetje triest dat hij niet snapt dat mensen de halve wereld afreizen voor F1. Lulverhaal eerste klas want in Malaysia, Australie, etc zat er ook genoeg oranje tussen het publiek.
Jij grijpt ook echt alles aan om Albers te bashen of niet?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:26 schreef Googolplexian het volgende:
Aan de andere kant een beetje triest dat hij niet snapt dat mensen de halve wereld afreizen voor F1. Lulverhaal eerste klas want in Malaysia, Australie, etc zat er ook genoeg oranje tussen het publiek.
Albers is zelf zo'n beetje het minst fan van F1, lijkt wel.
Daar zou ik ook graag een link van zien. Op F1racing.net (engelse versie) is niets te vinden namelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:10 schreef Rory78 het volgende:
Wordt Albers deze week niet gebashed in het zo gerenommeerde F1Racing (de originele, engelse versie)? Aan het woord komen o.a. Dr. Mario Theissen, Peter Sauber, e.v.a. die aan de hand van een puntenlijstje aangeven hoe goed iemand zijn best heeft gedaan dit jaar.
Christijan eindigt nipt voor Montagny en Ide en vlak achter Monteiro ver in de achterhoede. Als redenen worden opgevoerd dat hij het zichtbaar moeilijk heeft om zijn (zwakkere?) teamgenoot van zich af te schudden en zijn gedrag op de paddock maakt hem ook niet geliefd.
Dat zijn harde woorden...
Staat het in alleen de engelse versie? Of ook de nl?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:40 schreef Rory78 het volgende:
Het staat in het blad.
For the record: ik hoop ook dat het bullshit is.
ach dat zegt ook niet alles. ze zullen schumi misschien veel punten geven terwijl de halve f1 wereld hem nu helemaal onsportief vinden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:40 schreef Rory78 het volgende:
Het staat in het blad.
For the record: ik hoop ook dat het bullshit is.
Goh, de F1 snapt het eindelijk. Duurde lang.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:11 schreef HPoi het volgende:
Coureurs willen nieuwe regels safety-car
30 juni 2006
Hoeft toch ook niet in de eerste ronde van de SC te gebeuren. 1 ronde voor herstart als de baan alweer vrij is levert toch geen gevaar meer op.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:53 schreef Rory78 het volgende:
Doorsturen en zo een rondje goedmaken vind ik onzin. Het haalt de hele bedoeling van de SAFETY (!) car naar beneden.
En Plooij is pissed op Albers omdat een SBS-gozer die kaart niet kreegquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:53 schreef Atreidez het volgende:
Hij neemt zomaar vreemde mensen mee de pitbox inDat kan natuurlijk niet getolereerd worden.
Dopinglijst, waardoor nu wielrenners niet in de Tour de France mogen starten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:15 schreef sanger het volgende:
Lijst van 200???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |