abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39353077
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:45 schreef Rudy-F1 het volgende:
*Speculatie* : Red Bull is in gesprek met Renault voor de levering van klantenmotoren voor het volgende seizoen. Hierbij is aangegeven dat als de deal doorgaat Kovalainen waarschijnlijk een zitje zal krijgen bij Red Bull. Omdat Fisichella een aantal weken geleden heeft laten doorschemeren dat zijn teamgenoot volgend jaar een Fin zal zijn, is er dus maar 1 conclusie te trekken: Kimi Raikkonen vertrekt naar Renault. *Einde speculatie*
Waar stond dat het een fin zou zijn? En Kovalainen is ook een fin, en die is al testrijder daar.. dus die ligt meer voor de hand
Where facts are few, experts are many.
pi_39353634
Ik verwacht dit:

Raikkonen blijft bij McLaren, Rosberg naar Renault, Montoya terug naar Williams.
pi_39353879
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:26 schreef Googolplexian het volgende:
Aan de ene kant grote klasse van Albers. Aan de andere kant een beetje triest dat hij niet snapt dat mensen de halve wereld afreizen voor F1. Lulverhaal eerste klas want in Malaysia, Australie, etc zat er ook genoeg oranje tussen het publiek.

Albers is zelf zo'n beetje het minst fan van F1, lijkt wel. Maar hij is wel goed voor z'n fans
Staat toch wat anders. er staat dat hij helemaal alleen naar de GP van canada gaat. Meestal onderneem je zo'n actie toch met vrienden/bekenden.

maar leuke actie van albers, en dat alleen maar vanwegen een petje, het geluk
pi_39353899
quote:
Aan de ene kant grote klasse van Albers. Aan de andere kant een beetje triest dat hij niet snapt dat mensen de halve wereld afreizen voor F1. Lulverhaal eerste klas want in Malaysia, Australie, etc zat er ook genoeg oranje tussen het publiek.
Geen lulverhaal, want de beste man ging in zijn eentje naar Canada. En dat is iets wat maar weinig fans doen. Vaak minstens één reispartner.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_39355067
quote:
Aan de andere kant een beetje triest dat hij niet snapt dat mensen de halve wereld afreizen voor F1. Lulverhaal eerste klas want in Malaysia, Australie, etc zat er ook genoeg oranje tussen het publiek.

Albers is zelf zo'n beetje het minst fan van F1, lijkt wel.
Jij grijpt ook echt alles aan om Albers te bashen of niet?
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:42:07 #256
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39355389
Albers
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_39356308
Wordt Albers deze week niet gebashed in het zo gerenommeerde F1Racing (de originele, engelse versie)? Aan het woord komen o.a. Dr. Mario Theissen, Peter Sauber, e.v.a. die aan de hand van een puntenlijstje aangeven hoe goed iemand zijn best heeft gedaan dit jaar.
Christijan eindigt nipt voor Montagny en Ide en vlak achter Monteiro ver in de achterhoede. Als redenen worden opgevoerd dat hij het zichtbaar moeilijk heeft om zijn (zwakkere?) teamgenoot van zich af te schudden en zijn gedrag op de paddock maakt hem ook niet geliefd.
Dat zijn harde woorden...
pi_39357209
wat voor gedrag heeft ie dan?
pi_39357613
Hij neemt zomaar vreemde mensen mee de pitbox in Dat kan natuurlijk niet getolereerd worden.
pi_39357733
Graag een link? Wil wel weten wat voor systeem ze gebruiken.
Kan het namelijk niet zo snel terugvinden op F1Racing...
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:05:45 #261
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_39358036
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:10 schreef Rory78 het volgende:
Wordt Albers deze week niet gebashed in het zo gerenommeerde F1Racing (de originele, engelse versie)? Aan het woord komen o.a. Dr. Mario Theissen, Peter Sauber, e.v.a. die aan de hand van een puntenlijstje aangeven hoe goed iemand zijn best heeft gedaan dit jaar.
Christijan eindigt nipt voor Montagny en Ide en vlak achter Monteiro ver in de achterhoede. Als redenen worden opgevoerd dat hij het zichtbaar moeilijk heeft om zijn (zwakkere?) teamgenoot van zich af te schudden en zijn gedrag op de paddock maakt hem ook niet geliefd.
Dat zijn harde woorden...
Daar zou ik ook graag een link van zien. Op F1racing.net (engelse versie) is niets te vinden namelijk.

Kan me ook niet voorstellen dat Dr. Mario Theissen zich zo over Albers zou uitlaten terwijl ze wel in gesprek zijn over een stoeltje voor volgend seizoen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_39382502
Het staat in het blad.
For the record: ik hoop ook dat het bullshit is.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:50:48 #263
65960 sanger
pi_39382759
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:40 schreef Rory78 het volgende:
Het staat in het blad.
Staat het in alleen de engelse versie? Of ook de nl?
pi_39383458
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:40 schreef Rory78 het volgende:
Het staat in het blad.
ach dat zegt ook niet alles. ze zullen schumi misschien veel punten geven terwijl de halve f1 wereld hem nu helemaal onsportief vinden.

vind het ook vaag dat peter sauber naar zijn mening wordt gevraagd omdat die bij nog maar weinig races aanwezig is. en waarom zou bmw dan interesse hebben in albers? mario theissen is daar de baas van.
pi_39385253
Eerst zien dan geloven, er word altijd zoveel bullshit in die bladen gezet.
pi_39389396
Coureurs willen nieuwe regels safety-car
30 juni 2006
Aan de vooravond van de Grand Prix van Amerika is er een discussie losgebarsten over de regels met betrekking tot de safety-car. Afgelopen weekend werd de race in Canada in de slotfase geneutraliseerd, maar een gevecht om de leiding in de wedstrijd kwam er niet van. Kimi Raikkonen lag tweede, maar zich eerst langs een aantal achterblijvers worstelen nadat de lampen weer op groen gingen.

Verschillende coureurs hebben bij de FIA het idee neergelegd om achterblijvers door te sturen, zodat het veld weer helemaal in elkaar schuift en het gevecht om de leiding voortgezet kan worden. Dit gebeurt in de Amerikaanse Champ Car-series en een aantal rijders lijkt het een prima idee om deze strategie te adopteren.

Giancarlo Fisichella is een van die rijders. "Het is tijd om het te veranderen," zei de Italiaan tegen Autosport. "In Canada zat ik achter zes of zeven achterblijvers. Michael Schumacher lag derde en was heel ver weg. Felipe Massa lag vijfde en zat vlak achter me. Dat was een groot nadeel voor me en ik denk dat we daar in de toekomst iets aan moeten doen."

www.f1racing.nl
pi_39389888
opzich een goed idee vind ik, ze moeten alleen kijken hoe ze het precies willen doen, want door sommige rijders vooruit te sturen hef je een ronde achterstand op en is dat wenselijke?
pi_39392142
Of ze nou in dezelfde ronde achteraan rijden, of op een ronde achterstand, de positie is dezelfde. En tis mij een raadsel waarom ze dit niet al hebben ingevoerd. Als je het verschil ziet waarmee de leider kan wegrijden door in de laatste paar bochten al flink in te houden en op t gas te gaan op een goed moment. Dat houden die achterblijvers natuurlijk niet bij en eer dat dan de nr. 2 die gasten eenmaal heeft ingehaald.. Gelijk invoeren dus
pi_39392208
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:11 schreef HPoi het volgende:
Coureurs willen nieuwe regels safety-car
30 juni 2006
Goh, de F1 snapt het eindelijk. Duurde lang.
pi_39394200
Doorsturen en zo een rondje goedmaken vind ik onzin. Het haalt de hele bedoeling van de SAFETY (!) car naar beneden. Laat ze dan gewoon allemaal wachten totdat de raceleider erachter hangt (zoals nu) en dan op volgorde van racepositie erachter gaan zitten, da's beter...
pi_39394435
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:53 schreef Rory78 het volgende:
Doorsturen en zo een rondje goedmaken vind ik onzin. Het haalt de hele bedoeling van de SAFETY (!) car naar beneden.
Hoeft toch ook niet in de eerste ronde van de SC te gebeuren. 1 ronde voor herstart als de baan alweer vrij is levert toch geen gevaar meer op.
pi_39397866
-

[ Bericht 100% gewijzigd door MaximusF1 op 30-06-2006 19:54:51 ]
88mph
pi_39398146
-

[ Bericht 100% gewijzigd door MaximusF1 op 30-06-2006 19:54:29 ]
88mph
pi_39400249
pi_39400370
Is er trouwens ook een site waar je kunt zien wie dit weekend met een nieuwe motor rijden en wie met dezelfde motor als in Canada rijden?
pi_39404936
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:53 schreef Atreidez het volgende:
Hij neemt zomaar vreemde mensen mee de pitbox in Dat kan natuurlijk niet getolereerd worden.
En Plooij is pissed op Albers omdat een SBS-gozer die kaart niet kreeg
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_39412339
Gerucht: Alonso zou op de lijst van 200 staan.

Woei!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 09:15:56 #278
65960 sanger
pi_39416919
Lijst van 200???
pi_39416945
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 09:15 schreef sanger het volgende:
Lijst van 200???
Dopinglijst, waardoor nu wielrenners niet in de Tour de France mogen starten.

Alonso en Nadal worden daarbij genoemd, maar voorlopig is het alleen nog speculatie, omdat het onderzoek van de Spaanse justitie nog bezig is.
pi_39416956
Alonso eerst zien, dan geloven, zou het eerste dopinggeval in de F1 ooit zijn
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_39417853
DISCWALIFICATIE!!! SCHUMI P1.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 11:38:38 #282
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_39418949
dat zou een giller zijn, Alonso aan de bloeddoping... (en inderdaad: eerst zien, dan geloven... ben benieuwd)...
  zaterdag 1 juli 2006 @ 12:51:03 #283
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39420524
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 09:19 schreef mbn het volgende:

[..]

Alonso en Nadal worden daarbij genoemd, maar voorlopig is het alleen nog speculatie, omdat het onderzoek van de Spaanse justitie nog bezig is.
met Alonso kun je ook de voetballer Alonso mee bedoelen maar het zal wat zijn zeg
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39420673
Wat zou een F1-coureur te winnen hebben met doping? Doping is er meestal op gericht sneller te herstellen van zware inspanning terwijl ze in de F1 toch minimaal een week hebben om uit te rusten na een race.
pi_39420709
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zou een F1-coureur te winnen hebben met doping? Doping is er meestal op gericht sneller te herstellen van zware inspanning terwijl ze in de F1 toch minimaal een week hebben om uit te rusten na een race.
Concentratie en uithoudingsvermogen zijn erg belangrijk in een race. Er valt best veel te winnen met doping in de F1 voor een coureur.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:00:11 #286
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39420721
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
naja je heb ook testen, denk dat sommige dope soorten wel een nuttige bijdrage kan leveren aan het herstel. Niet dat doping goed is hoor.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39420902
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 10:36 schreef HPoi het volgende:
DISCWALIFICATIE!!! SCHUMI P1.
En Raikonen kampioen van 2005 maken
pi_39423309
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 09:19 schreef mbn het volgende:

[..]

Is dit terug te voeren op een brontekst?
pi_39423939
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 15:03 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Is dit terug te voeren op een brontekst?
Nee.
pi_39424060
Waar komen die geruchten dan vandaan, want ik neem aan dat jij dat gerucht ook vanuit Spanje hebt?
pi_39425377
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 15:45 schreef kevin6188 het volgende:
Waar komen die geruchten dan vandaan, want ik neem aan dat jij dat gerucht ook vanuit Spanje hebt?
Kreeg een belletje van iemand die in Spanje op vakantie is, hij had dat daar in de regionaal krantje zien staan.
pi_39425606
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 16:53 schreef Radegast het volgende:

[..]

Kreeg een belletje van iemand die in Spanje op vakantie is, hij had dat daar in de regionaal krantje zien staan.
Ok, ik heb inmiddels twee bronteksten gevonden:

http://newstec.sportec.es/noticias.asp?deporte=ciclismo&fichero=2006/06/20060623_2&p=1&t=1
http://www.lne.es/secciones/noticia.jsp?pNumEjemplar=1314&pIdSeccion=47&pIdNoticia=418046
  zaterdag 1 juli 2006 @ 17:30:31 #293
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_39426102
Iemand hier die een woordje Spaans spreekt en ons kan vertellen in welke context de naam van Alonso hier wordt genoemd? Dit Babelfish hoogstandje van vertaling helpt me ook niet echt verder
quote:
"it always touches us the Chinese to us", said the person in charge of the Return, that added: "In the operation ' Puertó there is more people, and I am not going to remove the ventilator, which we with ours enough have, but has an explanation and a reason, since it is the second deports in Spain, after the all-powerful soccer, independently of which of precise way Rafael Nadal or Fernando Alonso exists".
  zondag 2 juli 2006 @ 15:22:25 #294
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_39449629
quote:
Imola en Hockenheim verdwijnen mogelijk uit F1

Het is goed mogelijk dat de Formule 1-kalender de komende jaren een nog wereldser aanblik krijgt dan nu al het geval is. Van de achttien races worden er dit seizoen - met inbegrip van Turkije - tien races op Europese bodem verreden. De komende jaren zou deze verhouding naar acht Europese en tien niet-Europese races kunnen gaan als het aan Bernie Ecclestone ligt.

De Formule 1-baas maakte na overleg met de teambazen bekend tegenover SpeedTV dat de komende jaren de circuits van Imola en Hockenheim van de kalender kunnen verdwijnen. In hun plaats zouden vervolgens races in Mexico en Zuid-Korea komen. Dat juist Imola genoemd wordt is echter opvallend.

De gemeenteraad van de Italiaanse stad heeft afgelopen voorjaar namelijk nog haar groene licht gegeven aan een omvangrijke verbouwing van het pitgedeelte van het circuit, zodat de nauwe pitstraat verbreed wordt. Tevens zou de laatste chicane voor de start/finish-lijn uit het circuit gaan verdwijnen om het racen weer aantrekkelijker te maken. Mocht Imola verdwijnen van de kalender, is het maar de vraag wat het doel is geweest van de veranderingen wanneer een moniaal podium voor de racelocatie verdwijnt.

Het verdwijnen van Hockenheim zou evenwel minder opvallend genoemd kunnen worden. De circuitdirectie is dit jaar in zwaar financieel weer terechtgekomen nadat kaartverkoop en inkomsten van het circuit de laatste jaren tegenvielen. De fans lijken de restyling van de oude Hockenheimring niet te kunnen waarderen en daarnaast hebben de Duitsers geen rooskleurig toekomstbeeld wanneer het Schumacher-effect als melkkoe verdwijnt.

Over het rouleren van een Duitse Formule 1-race, samen met de Nürburgring, doen dan ook al vaker verhalen de ronde. Het laatste circuit waant zich de komende jaren echter veilig. Circuitdirecteur Walter Kafitz benadrukte onlangs nog dat het circuit tot in het volgende decennium op de Formule 1-kalender zal prijken. Met de voorgenomen stap van Ecclestone zouden Italië en Duitsland daarmee hun 'tweede' Formule 1-race verliezen.

De entree van Zuid-Korea lijkt opvallend, maar daar wordt aankomende herfst voor het eerst een Champ Car-race verreden, mits de organisatoren na een aantal eerdere mislukte pogingen het dit jaar voor elkaar krijgen de race door te laten gaan. In Mexico wordt al een paar jaar gesteggeld over de aanleg van een Formule 1-waardig circuit in toeristenregio Cancun. Het laatste nieuws van daar is echter dat de bouw vertraging heeft opgelopen door protesten van milieugroeperingen. Mogelijk zoekt Ecclestone daarom naar een alternatieve locatie in het Midden-Amerikaanse land.

http://racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=14463
  zondag 2 juli 2006 @ 15:53:38 #295
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39450192
Montoya dicht bij een terugkeer @ Williams/Toyota volgend seizoen
Volgens Repsol motorsports
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_39452054
quote:
Formule 1-coureurs betrokken bij dopingschandaal?

De wielersport werd deze week opgeschrikt door een nieuw groot dopingschandaal waarbij 52 wielrenners op een lijst zouden staan die verboden middelen gebruiken, beter bekend als het gebruik van EPO. De wielrenners zouden contact hebben of contact hebben gehad met een Spaanse arts. In totaal staan er 200 topsporters op deze lijst die contact hebben met deze Spaanse arts en deze topsporters zouden verboden middelen gebruiken om prestaties te bevorderen.

Naast de 52 wielrenners is niet bekend welke andere sporten betrokken zouden zijn en op de lijst voorkomen. De NOS-verslaggevers van de Tour de France van vandaag wisten echter te melden dat naast wielrenners, ook voetballers en Formule 1-coureurs op deze lijst voorkomen.

Een vreemd geval aangezien Formule 1-coureurs geen voordeel zouden hebben bij het gebruik van doping en er eerder concentratieverlies zou zijn. Aangezien het een opmerkelijke uitspraak is van de NOS-verslaggevers hebben wij contact gezocht met de sportredactie. Deze wilden echter niet reageren en ingaan op de uitspraken of de lijst van 200 topsporters die erop staan. Wordt mogelijk vervolgd.

Bron
  zondag 2 juli 2006 @ 17:25:07 #297
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_39452141
F1 coureurs geen voordeel zouden hebben van doping? Wat een bullshit.
pi_39452507
quote:
Drug probe threatens other sports

Sports other than cycling are involved in the Spanish anti-doping probe which has rocked the Tour de France, claims the head of cycling's governing body.
International Cycling Union (UCI) president Pat McQuaid said: "Only riders have been named so far.
"But many footballers, tennis players and athletes are on the list. "

"Two years ago, (former UCI president) Hein Verbruggen warned the authorities because the UCI knew that blood doping was a common practice in Spain."

A six-month doping investigation in Spain, nicknamed Operation Puerta, led to the arrests of five men, including Manolo Saiz, who recently resigned as boss of the Liberty-Seguros team, now renamed Astana-Wurth.

Background: How the story unfolded
The scandal erupted on 23 May when the Guardia Civil raided a number of addresses and found anabolic steroids and packs of frozen blood.

Astana-Wurth were forced to withdraw their team en masse before the start of the Tour de France after five of their riders were named among a list of around 56 cyclists by the investigation team.

In all, 13 riders were withdrawn by their teams from the Tour, including two of the favourites, German Jan Ullrich and Italian Ivan Basso.

The scandal is the biggest doping controversy to hit cycling since the Festina affair rocked the 1998 Tour.
Bron

BBC heeft het over voetballers, tennissers en atleten.
pi_39453590
Atleten is wel een ruim begip natuurlijk.
  zondag 2 juli 2006 @ 18:34:10 #300
65960 sanger
pi_39453671
Fernando Alonso wordt ook genoemd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')