zou best kunnenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef Dacide het volgende:
is die 2e foto nog uit de tijd dat hij aan dat worstelgebeuren meedeed? (wwf of wwe of wat dan ook)
Denk het wel ja, want in de UFC heeft hij nog nooit een belt gewonnenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef Dacide het volgende:
is die 2e foto nog uit de tijd dat hij aan dat worstelgebeuren meedeed? (wwf of wwe of wat dan ook)
Left highkick, hihihquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:33 schreef RenzoBrad het volgende:
Leuk HL filmpje om te zien BB![]()
Open-Weight Grand Prix Tournament Bouts:
Mirko Filipovic vs. Hidehiko Yoshida (Left Highkick)
Josh Barnett vs. Mark Hunt (Submission)
Ik kreeg het idee dat Hunt een beetje met hem speelde. Hunt was ook totaal niet onder de indruk van hem, want hij liep de hele tijd rond met zn handen omlaag, alleen als hij wat meppen kreeg, gingen de handen omhoog. Hunt deed ook niet boeiend veel moeite om hem neer te slaan, hij wist echter percies wanneer hij hem neer wilde slaan. In de derde ronde heeft Hunt er genoeg van, hij kijkt rustig en BAM. Hij doet ook geen moeite om hem te meppen als hij neergaat, want hij weet da hij ko is. Check dat filmpje maar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:21 schreef Dacide het volgende:
hmm... als hunt drie dikke rondes nodig heeft om te kunnen winnen van die mr jima.. of hoe hie ook heet. (die licht kale japse bokser)...
mwah... we zullen zien..
Hij was de eerste King of Pancrase (in '94) volgens mij, dus misschien dat het die belt is ofzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:19 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Denk het wel ja, want in de UFC heeft hij nog nooit een belt gewonnen![]()
En idd: Ken eist respect, maar -zeker in de MMA wereld- moet je dat verdienen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
Bovenstaand waren mijjn voorspellingen, check mn spoilerverhaal hieronder!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:33 schreef RenzoBrad het volgende:
Hier de OWGP round 2 en mijn voorspellingen:
Open-Weight Grand Prix Tournament Bouts:
Wanderlei Silva vs. Kazuyuki Fujita (Denk toch dat Silva via dec. wint)
Mirko Filipovic vs. Hidehiko Yoshida (Left Highkick)
Josh Barnett vs. Mark Hunt (Submission)
Antonio Rodrigo Nogueira vs. Fabricio Werdum (Submission)
Non-Tournament Bouts:
Kazuhiro Nakamura vs. Evangelista Santos (Nakamura gaat deze winnen)
Vitor Belfort vs. Yoshiki Takahashi (Belfort via dec.)
Antonio Rogerio Nogueira vs. Alistair Overeem (lil nog via submission... hoe jammer ook voor Alistair)
Yoshihiro Nakao vs. Eun Su Lee (dec., Nakao is die nicht die Heath Herring op zn lippen pakte en KO geslag werd)
Edson Drago vs. Pawel Nastula (Die Poolse judoka gaat een keer winnen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitslagen gelezen, graag zou ik de gevechten zien, maar ik weet niet waar ik zou moeten dwnldnquote:Op zondag 2 juli 2006 18:19 schreef MaxPowers het volgende:
Ik ga ze zo snel mogelijk downloaden. Hopelijk zijn ze er snel.
BB koning en renzo, heb je de gevechten al gezien of heb je gewoon uitslag gelezen?? Het liefst download ik ze, dat is spannender.
Volgende week ook wee UFC, mooie tijden voor een MMA liefhebber.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
CD1 zijn de non tournament bouts, CD2 de 4 tournament matches. Nog evene over Overeem trouwens:quote:Op maandag 3 juli 2006 11:16 schreef Timmehhh het volgende:
Pride.FC.Open.Weight.GP.2006.2nd.Round.KOR.CATV.XviD-KmF - CD2 - File 01 of 61: "kmf-pride.gp.2006.2nd.cd2.par2" yEnc (1/1)
collection size: 802.92 MB, parts available: 2446 / 2486
- 50 rar files ?
Deze is vandaag gepost maar volgens mij is het van een vorig evenement ik kijk namelijk nu naar een gevecht tussen rodigrio en Overeem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:09 schreef Bombardier het volgende:En wie was de enige die jou gelijk gafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd... was wel erg snel afgelopen![]()
Klopt! Bij haar is het ook altijd leuk met: Miiirrrrrrkkkoooo CrooooooooooCop! En: From Brazzzziiiiill..... Wanderleeeeeiii Siiiiiiiiiilvaaaaaa!!! Vooral hoe ze Silva uitspreekt is elke keer leuk om te horen. En natuurlijk Nogueira, daar krijg je idd kippevel vanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:45 schreef Dacide het volgende:
En vitor belfort is terug...en hoe
Die ringspeakers bezorgen mij nog elke keer kippenvel..
vooral afgelopen keer... ik zat het toernooi te kijken... beetje gedronken... speakers vol open..
en toen... antonio rodrigo noguira... wat een aankondiging... wat een stem
kippevel
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef RenzoBrad het volgende:
Dat moest Koaklai tegen Mighty Mo zijn geweest![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=4467480083938501987&q=mighty+mo&pl=true
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie zit UFC 61 te kijken
er is net een dream-match gemaakt:Waarom moet de mededeling tussen spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
bb_koning.hyves.nl
omdat sommige mensen het event nog willen zien en het toch als een verrassing komt (iig voor mij)quote:Op zondag 9 juli 2006 23:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom moet de mededeling tussen spoilertags![]()
Aha, je wilt dus dat mensen verrast wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
omdat sommige mensen het event nog willen zien en het toch als een verrassing komt (iig voor mij)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, je wilt dus dat mensen verrast wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die niet wint zoek ik hem op om een flinke portie klappen te gevenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:49 schreef BB_Koning het volgende:
Wat is jullie mening over Babalu vs. Lidell?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb dus vanavond UFC 61 gekeken. Vond er weinig aan, en er was maar 1 ding waardoor ik het nu niet als verloren tijd beschouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 02:35 schreef Unstoppable het volgende:
Maar ik heb dus vanavond UFC 61 gekeken. Vond er weinig aan, en er was maar 1 ding waardoor ik het nu niet als verloren tijd beschouw:Gek jongetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worden iig mooie tijden voor ons MMA fans met eerst de Pride OWGP final four, de Pride Lightweight GP, 22 juli Bas Rutten vs. Kimo
en alle Pride vs. UFC matches!
![]()
Hier trouwens het schema voor WFA, de line-up ziet er goed uit!![]()
World Fighting Alliance
Date: 22-07-2006
--------------------fightcard--------------------
Jason Miller vs. Lodune Sincaid
Rob McCullough vs. Harris Sarmiento
Jorge Oliveira vs. Marvin Eastman
Bas Rutten vs. Kimo Leopoldo
Ryoto Machida vs. Vernon White
Ricco Rodriguez vs. Ron Waterman
Ivan Salaverry vs. Art Santore
Quinton Jackson vs. Matt Lindland
Misschien Arlovski ( maar dat betwijfel ik )quote:Op maandag 10 juli 2006 19:17 schreef LedZep het volgende:
Hmm heeft UFC überhaupt wel een vechter die de vooraanstaande Pride deelnemers aankan? Denk dat zelfs Lidell (laat staan anderen) geen schijn van kans heeft tegen een Wanderlei, Nogueira of A. Emelianenko. En Fedor en Crocop maken sowieso gehakt van ze.
Ooit Chuck tegen Rampage gezien?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:39 schreef Paxlie het volgende:
Het zou de UFC namelijk gigantisch laag brengen als Chuck gigantisch KO wordt gebeukt zonder ook maar kans te maken.
Neequote:
Dat zegt nog niks en nu wil ik video-bewijsquote:Op maandag 10 juli 2006 20:31 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Wanderlei kickte Rampage's ass, Rampage kickte Lidell's ass![]()
Your wish is my command:quote:Op maandag 10 juli 2006 20:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks en nu wil ik video-bewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |