quote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie zit UFC 61 te kijken
er is net een dream-match gemaakt:Waarom moet de mededeling tussen spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
bb_koning.hyves.nl
omdat sommige mensen het event nog willen zien en het toch als een verrassing komt (iig voor mij)quote:Op zondag 9 juli 2006 23:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom moet de mededeling tussen spoilertags![]()
Aha, je wilt dus dat mensen verrast wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
omdat sommige mensen het event nog willen zien en het toch als een verrassing komt (iig voor mij)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, je wilt dus dat mensen verrast wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die niet wint zoek ik hem op om een flinke portie klappen te gevenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:49 schreef BB_Koning het volgende:
Wat is jullie mening over Babalu vs. Lidell?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb dus vanavond UFC 61 gekeken. Vond er weinig aan, en er was maar 1 ding waardoor ik het nu niet als verloren tijd beschouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 02:35 schreef Unstoppable het volgende:
Maar ik heb dus vanavond UFC 61 gekeken. Vond er weinig aan, en er was maar 1 ding waardoor ik het nu niet als verloren tijd beschouw:Gek jongetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worden iig mooie tijden voor ons MMA fans met eerst de Pride OWGP final four, de Pride Lightweight GP, 22 juli Bas Rutten vs. Kimo
en alle Pride vs. UFC matches!
![]()
Hier trouwens het schema voor WFA, de line-up ziet er goed uit!![]()
World Fighting Alliance
Date: 22-07-2006
--------------------fightcard--------------------
Jason Miller vs. Lodune Sincaid
Rob McCullough vs. Harris Sarmiento
Jorge Oliveira vs. Marvin Eastman
Bas Rutten vs. Kimo Leopoldo
Ryoto Machida vs. Vernon White
Ricco Rodriguez vs. Ron Waterman
Ivan Salaverry vs. Art Santore
Quinton Jackson vs. Matt Lindland
Misschien Arlovski ( maar dat betwijfel ik )quote:Op maandag 10 juli 2006 19:17 schreef LedZep het volgende:
Hmm heeft UFC überhaupt wel een vechter die de vooraanstaande Pride deelnemers aankan? Denk dat zelfs Lidell (laat staan anderen) geen schijn van kans heeft tegen een Wanderlei, Nogueira of A. Emelianenko. En Fedor en Crocop maken sowieso gehakt van ze.
Ooit Chuck tegen Rampage gezien?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:39 schreef Paxlie het volgende:
Het zou de UFC namelijk gigantisch laag brengen als Chuck gigantisch KO wordt gebeukt zonder ook maar kans te maken.
Neequote:
Dat zegt nog niks en nu wil ik video-bewijsquote:Op maandag 10 juli 2006 20:31 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Wanderlei kickte Rampage's ass, Rampage kickte Lidell's ass![]()
Your wish is my command:quote:Op maandag 10 juli 2006 20:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks en nu wil ik video-bewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |