SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:59 schreef BB_Koning het volgende:
Gracie vs. hughesheb t al gelezen ja... ben nu UFC60 aant downen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Damnnn, wat ene goede line-up!!! Maar ja, elke combinatie zou goed zijn met zulke namenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:51 schreef MaxPowers het volgende:
Dat Sakuraba naar de k1 hero gaat is volgens mij al officieel bekend gemaakt door de president van de k1 hero.
Hij zal gaan vechten tegen BJ Penn of Manhoef.
Er zijn zelfs geruchten over een gevecht tegen Rickson Gracie maar ik heb nog geen betrouwbare bronnen gezien.
De gevechten voor de Critical Countdown zijn bekend!!:
HIDEHIKO YOSHIDA vs MIRKO "CROCOP" FILIPOVIC.
WANDERLEI SILVA vsKAZUYUKI "IRONHEAD" FUJITA.
FABRICIO WERDUM vs ANTONIO RODRIGO NOGUEIRA,
MARK HUNT vs "THE BABY FACED ASSASIN" JOSH BARNETT.
Barnett is al eerder ko gegaan en iedereen weet dat Hunt kan meppenquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef Dacide het volgende:
en hunt vs barnet..... ik durf er niks van te zeggen... kan alle kanten op..
daar geef je precies de motivatie die ik ook voor handen had... dacht namelijk ook dat aleksander emelianenko dik zou winnen van barnett... guess what... niet dusquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef Bombardier het volgende:
Barnett gaat Hunt verslaan. Barnett is in bloedvorm en Hunt twijfel ik over. Naarmate zo'n gevecht langer duurt, wordt Hunt kwetsbaarder en kwetsbaarder. Barnett is een sloper hoor, kijk maar naar die partij tegen Emelianenko jr.
hehe vodka power all overquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:29 schreef cultheld het volgende:
Even een leuk filmpje
http://video.google.com/videoplay?docid=-3325696674063290817&q=arlovski
Grappig filmpje, maar kwalitatief haalt deze het natuurlijk niet bij de echte Highlights. Er staat trouwens Russische MMA vechters, maar Vovchanchyn komt uit Oekraine....quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:29 schreef cultheld het volgende:
Even een leuk filmpje
http://video.google.com/videoplay?docid=-3325696674063290817&q=arlovski
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:08 schreef RenzoBrad het volgende:
Mijn voorspellingen voor de OWGP round 2:
Silva - Fujita![]()
(gokje, maar moet kunnen!!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. terugkwam... damn... te gekhij is tof.. echte brawler.
Anyhows.. hartstikke toppie.. keep it up.
even hierop terugkomen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:30 schreef Noener het volgende:
Pride heeft een beetje problemen atm. Wegens mogelijke connecties met de yakuza heeft fuji television hun contract vebroken met pride.
Ben benieuwd wat de gevolgen hier van zijn.
http://news.adcombat.com/article.html?id=11271
Ben zelf erg fan van Pride dus hopelijk gaat het niet ten kosten van vechters. Vind het al kut dat sakuraba is overgegaan naar K1
Bas Rutten gaat binnenkort ook weer vechtenKijken of die er nog wat van bakt.
http://www.subfighter.com/article-2384--0-0.html
Overeem is als je t mij vraagt geen topvechterquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:34 schreef Dacide het volgende:
Overeem was in elk geval niet opgewassen tegen the iceman...
*alistairquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:11 schreef Dacide het volgende:
valentijn heeft gewonnen van : kharitanov, vovchanchyn en belfort.. erg nette prestaties hoor![]()
Hij vocht tegen Vovchanchyn toen die al gepiekt had, Kharitonov had een armblessure opgelopen tijdens het gevecht en tja, Belfort blijft een mysteriequote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:11 schreef Dacide het volgende:
valentijn heeft gewonnen van : kharitanov, vovchanchyn en belfort.. erg nette prestaties hoor![]()
Ik denk dat Dana White aardig pissig is op Diego, normaal gesproken word door UFC geen enkele keer iets over Pride gezegt. Volgens mij voor het eerst zelfs dat een UFC fighter positief is over Pridequote:Diego: "I leave on Saturday (6/17), I’m leaving to Amsterdam... I’m gonna be having a 2-week training camp with….who I think is …honestly, besides Rickson Gracie and Bruce Lee ..is probably the best ever lived….and...umm....he’s a living legend right now and I don’t think there’s a man on this planet who can beat him and that’s Pride heavy weight champion Fedor Emelianenko. The man is unreal. I don’t know if you know anything about Pride but the man is unreal."
Host: "Ufc to pride is like WWE to ECW. Pride wants to be UFC."
Diego: "No, that is a big misunderstanding on your part. Some of the best athletes are in Pride....because in Pride they are paying more money and a lot of the athletes are going to go where the money is."
Host: "Besides yourself, who do you think is the most, out of all weight classes, who do you think is the most bad ass guy, the guy you don’t want to mess with out of the whole UFC. Who’s up there in your book….I mean, are you leaning towards Arlovski, Liddell? Who's the most bad ass dude right now on the circuit?"
Diego: "Umm..... I’m gonna go out on a limb and tell you who the baddest is…...he is Fedor Emelianenko. He fights for Pride....sorry...…Pride FC…..it's the truth. Pound for pound the best in the world, I'm not gonna lie."
Check www.pridefc.com , een hele mooie presentatie van de vechtersquote:Op zondag 25 juni 2006 20:47 schreef Inspirit het volgende:
Nog 1 week en dan is het zover!
2nd round OWGP!! can't wait!!! wat zijn jullie voorspellingen?:D![]()
![]()
![]()
Komt een leuke tijd aan idd :quote:Op zondag 25 juni 2006 20:47 schreef Inspirit het volgende:
Nog 1 week en dan is het zover!
2nd round OWGP!! can't wait!!! wat zijn jullie voorspellingen?:D![]()
![]()
![]()
zojuist kendall vs ed gezien... top wedstrijd... en ik ben ook blij dat "deze" winnaar.. de wedstrijd.gewonnen heeft.. stond in mijn eentje te juigen in de klasquote:Op zondag 25 juni 2006 20:30 schreef Paxlie het volgende:
de finale van The Ultimate Fighter 3
wat een gevechten
Frank Shamrock heeft recent een Gracie KO geslagen (Ceasar geloof ik), hooguit een paar maanden geleden en is zeker nog actief.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:24 schreef Dacide het volgende:
weet trouwens iemand of Frank Shamrock nog iets doet op vechtsportgebeid?
Tito is gewoon coolquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:36 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Frank Shamrock heeft recent een Gracie KO geslagen (Ceasar geloof ik), hooguit een paar maanden geleden en is zeker nog actief.
Verder denk ik ook dat Tito > Shamrock! Shamrock heeft altijd al teveel babbels gehad (oke Ortiz ook, maar geef mij maar Tito!)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |