abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 mei 2006 @ 18:50:31 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38172346
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:21 schreef UncleSam het volgende:
Okay, bedankt. Ik heb t daar een beetje bekeken, ben alleen maar meer gaan twijfelen....het verschilt nauwelijks iets van elkaar. Behalve dat de Canon 50 euro duurder is. En de Sony scoort 0.26% meer sterren...dus dan ga ik maar voor Sony W50
ach die Japanners he

ik zou in de winkel beide cameras beet houden en kijken welke gewoon het lekkerste in je handen ligt, vaak zijn het dat soort dingetjes die belangrijk zijn als de specs gelijk zijn en het je blijkbaar niet al te veel uitmaakt wat je ervoor betaald
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_38172561
Ik koop de camera via een webshop, goedkoper he dus ik kan helaas niet voelen Bedankt iig voor je reactie
  woensdag 24 mei 2006 @ 18:57:07 #153
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38172635
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:55 schreef UncleSam het volgende:
Ik koop de camera via een webshop, goedkoper he dus ik kan helaas niet voelen Bedankt iig voor je reactie
zou toch gewoon een media markt of fotowinkel instappen, gewoon zodat je weet wat je koopt... blijft toch een investering natuurlijk... :0
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 24 mei 2006 @ 20:40:19 #154
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38176967
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:21 schreef UncleSam het volgende:
Okay, bedankt. Ik heb t daar een beetje bekeken, ben alleen maar meer gaan twijfelen....het verschilt nauwelijks iets van elkaar.
Het ligt er natuurlijk ook wel aan wat je ermee wilt gaan doen. Als je specs naast elkaar zet verschilt het inderdaad vrij weinig, hoewel ik zie dat de Sony net wat meer heeft dan de Canon.

- Iso-waarde van de Canon gaat tot 800, Sony gaat tot 1000 (allebei vanaf 80)
- Canon kan vanaf 3 cm scherpstellen in macrostand, de Sony kan dat vanaf 2 cm
- Korste sluitertijd van Canon is 1/1500, Sony gaat tot 1/2000

Maar dat verschilt allemaal echt ontzettend weinig en de vraag is hoe belangrijk dat voor jou is. Als je nooit macrofoto's schiet maakt het weinig uit dat de Sony 1 hele cm dichterbij scherp kan stellen. En hoe vaak heb je een sluitertijd nodig van 1/2000?

Wat ik wel echt een heel belangrijk nadeel van de Canon vind is dat hij alleen autofocus heeft. Wil je dat de camera alles doet of ben je van plan om er ook zelf wat meer mee te spelen? Als je de camera net hebt zul je waarschijnlijk een heleboel in de automatische stand schieten, maar ik kan me voorstellen dat je na verloop van tijd toch ook zelf dingen (bijvoorbeeld de focus) in wilt stellen. Bij de Canon gaat dat niet, bij de Sony kan je ervoor kiezen om het zelf aan te passen.

Verder zou ik ook inderdaad even een winkel binnenlopen om ze allebei eens vast te houden. De ene camera ligt soms gewoon veel beter in de hand en dat weegt misschien meer op tegen een snellere sluitertijd of hogere isowaarde. (of 0.26% meer sterren )
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_38180768
Zeg Offy, denk je nou serieus dat manual focus met zo'n ixusje een optie is Ik heb het met die powershot geprobeerd en dat levert altijd probleemfoto's op. Je kan gewoon niet handmatig scherpstellen met behulp van zo'n schermpje Da's mijn opinie hoor tenminste
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_38180876
Vergeet ook niet dat je dan scherpstelt dmv de knoppen op de camera, dat werkt ook niet echt. Ik heb echt nog nooit handmatig scherpstelling gedaan op mijn vroegere camera, de Canon S1 IS.

En over de ISO waarden: Bij de meeste digicompact cams moet je echt geen hogere ISO dan 200/400 kiezen, anders wordt het echt een soepbrij aan pixels
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:57:35 #157
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38185062
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Offy, denk je nou serieus dat manual focus met zo'n ixusje een optie is ]Ik heb het met die powershot geprobeerd en dat levert altijd probleemfoto's op. Je kan gewoon niet handmatig scherpstellen met behulp van zo'n schermpje Da's mijn opinie hoor tenminste
Ik heb geen idee, heb nog nooit met een ixus gefotografeerd Maar waarom zou het met behulp van zo'n schermpje niet gaan en via de zoeker wel? Mijn Sony vergrootte altijd een stuk van het beeld uit, waardoor het makkelijker was om scherp te stellen, dat ging altijd prima. (noujah, even goed als nu met mijn Canon dan, het blijft klein allemaal )
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 22:13 schreef Kremers het volgende:
Vergeet ook niet dat je dan scherpstelt dmv de knoppen op de camera, dat werkt ook niet echt. Ik heb echt nog nooit handmatig scherpstelling gedaan op mijn vroegere camera, de Canon S1 IS.
Ah, ik had echt zo'n ring om mijn lens zitten waar ik aan moest draaien, dat scheelt misschien inderdaad wel met knoppen. Zonde van zo'n S1 IS om de handmatige focus niet te gebruiken
quote:
En over de ISO waarden: Bij de meeste digicompact cams moet je echt geen hogere ISO dan 200/400 kiezen, anders wordt het echt een soepbrij aan pixels
Daarom gaf ik al aan dat al die kleine verschillen vrij weinig uitmaken, er wordt vrijwel nooit gebruik van gemaakt.
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:57:55 #158
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_38185073
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:39 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Dat vond ik lachen bij de D20 die de vader van een vriend kreeg; er zat een 32 MB kaartje bij geleverd
zo hey... daar kun je toch al gauw 6 foto's mee maken
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
1 stomme vraag:
als je geen objectief op de camera hebt gezet, en je haalt het lenskapje eraf, klopt het dan dat je zo he tbinnenwerk inkijkt, dat daar dus verder geen bescherming ofzo zit? [wennen moet]
klopt, maar je moet em zo min mogelijk open laten, dan kan er namelijk stof op je sensor komen en krijg je dus vlekjes op je foto
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_38194037
Beste mensen,

Ik zoek een nieuwe digitale fotocamera. Ik wil hem gebruiken voor op vakantie, en hij moet dus aan de volgende eisen voldoen:

- minimaal 5 MP
- lange batterijduur
- compact
- 200-250 euro

Ik heb de SONY DSC-S600 gezien, en die lijkt me erg geschikt. Hij krijgt redelijk goede reviews op internet (7-7.5), maar ik vraag me af of iemand ervaring heeft met deze camera of andere goede camera's??
pi_38258016
Ok jongens, jullie hebben me nu doen twijfelen tussen de Nikon D70 en de Canon EOS 350D

Ik heb al een aantal reviews gelezen, en daaruit bleek dat de D70 een merkbaar betere lens bijleverd, dan die van de 350D. Hierdoor wordt bij de meeste vergelijkende reviews de voorkeur aan de D70 gegeven. Ik zal toch eens naar een winkel moeten gaan waar ze beiden hebben, want de D70 is toch een aantal cm'tjes groter en zwaarder.

In een andere review heb ik van iemand gelezen ( die een soort safari deed ) dat de CCD sensor nogal snel stof vangt. Is deze dan wel aangeraden om naar Egypte te gaan zonder elke dag die sensor te moeten afkuisen
pi_38259734
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 03:07 schreef Yargoo het volgende:
Ok jongens, jullie hebben me nu doen twijfelen tussen de Nikon D70 en de Canon EOS 350D

Ik heb al een aantal reviews gelezen, en daaruit bleek dat de D70 een merkbaar betere lens bijleverd, dan die van de 350D. Hierdoor wordt bij de meeste vergelijkende reviews de voorkeur aan de D70 gegeven. Ik zal toch eens naar een winkel moeten gaan waar ze beiden hebben, want de D70 is toch een aantal cm'tjes groter en zwaarder.
Je zegt het zelf al ff naar de winkel dus
quote:
In een andere review heb ik van iemand gelezen ( die een soort safari deed ) dat de CCD sensor nogal snel stof vangt. Is deze dan wel aangeraden om naar Egypte te gaan zonder elke dag die sensor te moeten afkuisen
Stof op de CCD krijg je alleen als je veel lenzen wisselt. En verder hou je dat bij elke DSLR Da's een van de nadelen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_38264765
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 03:07 schreef Yargoo het volgende:
Ok jongens, jullie hebben me nu doen twijfelen tussen de Nikon D70 en de Canon EOS 350D

Ik heb al een aantal reviews gelezen, en daaruit bleek dat de D70 een merkbaar betere lens bijleverd, dan die van de 350D. Hierdoor wordt bij de meeste vergelijkende reviews de voorkeur aan de D70 gegeven. Ik zal toch eens naar een winkel moeten gaan waar ze beiden hebben, want de D70 is toch een aantal cm'tjes groter en zwaarder.

In een andere review heb ik van iemand gelezen ( die een soort safari deed ) dat de CCD sensor nogal snel stof vangt. Is deze dan wel aangeraden om naar Egypte te gaan zonder elke dag die sensor te moeten afkuisen
Ga naar de winkel, en ga ze allebei uitproberen. De lens die bij Canon meegeleverd wordt schijnt idd niet erg goed te zijn, maar je kunt ook de body kopen een een andere lens er bij? Dat is niet verboden ofzo Je zult toch waarschijnlijk wel wat extra lenzen willen hebben.
In de fotowinkel vertelden ze mij dat de Nikon wat meer bouwkwaliteit heeft, maar goed de kwaliteit verschilt volgens mij niet tussen de Nikon en de Canon, het ligt er maar net aan wat voor lens je er op zet.
Laat je goed adviseren, en ga zeker voelen hoe beide camera's je in de hand liggen, zoals ik al zei kon ik de Canon veel beter vasthouden; de Nikon D70s was gewoon te zwaar en te groot voor mij (en de D50 helemaal, die houdt nog net ietsje anders vast).
Het is nogal een uitgave, en ik zou daarom niet over één nacht ijs gaan, voor je spijt krijgt
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38265897
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 03:07 schreef Yargoo het volgende:
Ok jongens, jullie hebben me nu doen twijfelen tussen de Nikon D70 en de Canon EOS 350D

Ik heb al een aantal reviews gelezen, en daaruit bleek dat de D70 een merkbaar betere lens bijleverd, dan die van de 350D. Hierdoor wordt bij de meeste vergelijkende reviews de voorkeur aan de D70 gegeven. Ik zal toch eens naar een winkel moeten gaan waar ze beiden hebben, want de D70 is toch een aantal cm'tjes groter en zwaarder.

In een andere review heb ik van iemand gelezen ( die een soort safari deed ) dat de CCD sensor nogal snel stof vangt. Is deze dan wel aangeraden om naar Egypte te gaan zonder elke dag die sensor te moeten afkuisen
Nooit een camera kiezen gebasseerd op meegeleverd objectief

Kijk eens welke beter in je handen ligt, en kijk eens welke objectieven Canon en Nikon maken. Ik heb zelf voor de Canon gekozen omdat ik altijd al Canon gehad heb, plus dat Canon bepaalde objectieven heeft (range, prijsmodel etc) die Nikon niet heeft.
pi_38331786
Hallo allemaal, ik hoop dat ik hier goed zit voor wat advies!

Al een tijdje wil ik een nieuwe digicam, maar mijn budget was niet echt toereikend. Nu ik een nieuw gsm-abo mag afsluiten en mijn k750i nog prima bevalt, neem ik er dus maar een digicam bij .
Nu de vraag... welke?

Ik wil graag echt een GOEDE camera!! Oh de prijs is niet van belang want ik krijg hem er gratis bij...

Op dit moment wil ik kiezen tussen deze modellen..:

Canon Ixus 65
Sony W100
Olympus MJU 810
KLIK


Hmmm... advies, anyone?
pi_38331985
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:42 schreef Laura 2000 het volgende:
Hallo allemaal, ik hoop dat ik hier goed zit voor wat advies!

Al een tijdje wil ik een nieuwe digicam, maar mijn budget was niet echt toereikend. Nu ik een nieuw gsm-abo mag afsluiten en mijn k750i nog prima bevalt, neem ik er dus maar een digicam bij .
Nu de vraag... welke?

Ik wil graag echt een GOEDE camera!! Oh de prijs is niet van belang want ik krijg hem er gratis bij...

Op dit moment wil ik kiezen tussen deze modellen..:

Canon Ixus 65
Sony W100
Olympus MJU 810
KLIK


Hmmm... advies, anyone?
Wat wil je er precies mee doen? Gewoon wat kiekjes maken, of ook echt gaan fotograferen en dingen met de hand instellen?
Kwalitatief zullen het allemaal wel goede camera's zijn, maar welke je het beste kunt nemen hangt helemaal af van wat je er mee wilt gaan doen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38349421
Ik zag net de reclame van de canon EOS 350D. Erg mooi toestel, vooral de vorm en groote. Ik heb een hekel aan van die kleine breekbare toestellen die je maar met 4 vingers vast kunt houden. Maar nu vind ik die Canon EOS 350D een beetje duur. Zijn er toestellen die je goed vast kunt houden en goede foto's mee kunt maken en misschien ook wel een koort dat aan de camera vast zit zodat je niet steeds hoeft te kloten met een draagtasje en een klein kort koortje om je pols.
pi_38350332
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:26 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag net de reclame van de canon EOS 350D. Erg mooi toestel, vooral de vorm en groote. Ik heb een hekel aan van die kleine breekbare toestellen die je maar met 4 vingers vast kunt houden. Maar nu vind ik die Canon EOS 350D een beetje duur. Zijn er toestellen die je goed vast kunt houden en goede foto's mee kunt maken en misschien ook wel een koort dat aan de camera vast zit zodat je niet steeds hoeft te kloten met een draagtasje en een klein kort koortje om je pols.
Die zijn er veel meer dan alleen de EOS 350D hoor Ik had een Olympus C7070, ook geen mini-cameraatje en er zat een nekriem bij, erg handig.
Verder denk ik trouwens niet dat de 350D minder breekbaar is dan die kleine toestelletjes.
Maar als je er eentje met draagriem wilt, en dan geen slr, zul je even moeten zoeken waar er eentje bij geleverd wordt. Waarschijnlijk zijn dat wel wat meer geavanceerde camera's, het ligt er een beetje aan wat je er mee wilt gaan doen of je daar wat aan hebt.
Kijk eens op www.dpreview.com, daar kun je per merk ook de camera's zien, dan krijg je een idee van wat er te krijgen is; kun je meteen zien of het een toestel is wat wat meer vast te houden heeft dan al die kleine dingen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38362005
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:50 schreef Elefes het volgende:

[..]

Wat wil je er precies mee doen? Gewoon wat kiekjes maken, of ook echt gaan fotograferen en dingen met de hand instellen?
Kwalitatief zullen het allemaal wel goede camera's zijn, maar welke je het beste kunt nemen hangt helemaal af van wat je er mee wilt gaan doen.
Ik wil er jmeer mee doen dan de gebruikelijke vakanie-kiekjes. Nou ja, het is in ieder geval zo dat ik 'state of the art' vakantiekiekjes wil kunnen maken , gewoon goed scherp, met juiste, mooie kleuren, een goede zoomfunctie, een macro-modus waar je wat aan hebt... Uhm tja. Het is niet zo dat ik er mn hobby van ga maken maar soms zie ik foto's van mensen en denk ik... wauw, dat wil ik ook! En dat luke dus niet met mijn eerste Trust en huidige Samsung digicams. Die laatste valt me heel erg tegen. Is gewoon een standaard model met 4 megapixel en 3 keer optische zoom ofzo, maar de foto's worden niet scherp genoeg, en de flits is om te huilen!! Avondfoto's maken is onbegonnen werk.

Dus, ik wil gewoon een goede camera (prijs doet er niet toe, met mijn telefoonabo kan ik voor een behoorlijke prijs uitzoeken)....

pi_38362312
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:54 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

Ik wil er jmeer mee doen dan de gebruikelijke vakanie-kiekjes. Nou ja, het is in ieder geval zo dat ik 'state of the art' vakantiekiekjes wil kunnen maken , gewoon goed scherp, met juiste, mooie kleuren, een goede zoomfunctie, een macro-modus waar je wat aan hebt... Uhm tja. Het is niet zo dat ik er mn hobby van ga maken maar soms zie ik foto's van mensen en denk ik... wauw, dat wil ik ook! En dat luke dus niet met mijn eerste Trust en huidige Samsung digicams. Die laatste valt me heel erg tegen. Is gewoon een standaard model met 4 megapixel en 3 keer optische zoom ofzo, maar de foto's worden niet scherp genoeg, en de flits is om te huilen!! Avondfoto's maken is onbegonnen werk.

Dus, ik wil gewoon een goede camera (prijs doet er niet toe, met mijn telefoonabo kan ik voor een behoorlijke prijs uitzoeken)....

Wil je dingen handmatig instellen? Onscherpe foto's kan bijvoorbeeld komen doordat je camera een te lange sluitertijd kiest. Als je een camera hebt waar je dit handmatig in kunt stellen, zou je dit misschien kunnen voorkomen. Volgens mij kunnen de Sony camera's dit allebei, maar dat zou je nog even na moeten kijken in het linkje dat je gaf. Avondfoto's blijven een moeilijk iets, hiervoor heb je een statief nodig of iets waar je je camera heel stil op kunt zetten, anders is het niet te doen, met welke camera dan ook.
Let bij de Sony wel op, dat de kleuren een beetje "harder" over kunnen komen dan ze in werkelijkheid zijn. Daar moet je maar net van houden (weet trouwens niet of dit bij de nieuwere modellen net zo is als bij de oudere, maar je zou eens voorbeeldfoto's kunnen zoeken van de camera).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38371083
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:04 schreef Elefes het volgende:

[..]

Wil je dingen handmatig instellen? Onscherpe foto's kan bijvoorbeeld komen doordat je camera een te lange sluitertijd kiest. Als je een camera hebt waar je dit handmatig in kunt stellen, zou je dit misschien kunnen voorkomen. Volgens mij kunnen de Sony camera's dit allebei, maar dat zou je nog even na moeten kijken in het linkje dat je gaf. Avondfoto's blijven een moeilijk iets, hiervoor heb je een statief nodig of iets waar je je camera heel stil op kunt zetten, anders is het niet te doen, met welke camera dan ook.
Let bij de Sony wel op, dat de kleuren een beetje "harder" over kunnen komen dan ze in werkelijkheid zijn. Daar moet je maar net van houden (weet trouwens niet of dit bij de nieuwere modellen net zo is als bij de oudere, maar je zou eens voorbeeldfoto's kunnen zoeken van de camera).
Inderdaad, ik heb bijna altijd last met sluitertijden s'avonds en snachts. Dit was niet handmatig in te stelen met de vorige camera's. Maar de Olympus heeft Brightview technologie, waarmee je makkelijker in het donker foto's kunt maken... Iemand daar ooit van gehoord?
pi_38371122
Ohja, verder wil ik proberen Sony te vermijden, aangezien ik een voorraad SD kaartjes heb van hier tot Tokyo. En ik heb geen zin geld te investeren in Memory Sticks.
pi_38371348
Moet je per se uit die camera's kiezen? Anders zou ik je aanraden eens op www.dpreview.com te kijken, daar kun je bij 'buying guide' al je voorkeuren invullen ('features search') en dan komen er wat camera's uit die aan je eisen voldoen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38372834
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:42 schreef Laura 2000 het volgende:
Hallo allemaal, ik hoop dat ik hier goed zit voor wat advies!

Al een tijdje wil ik een nieuwe digicam, maar mijn budget was niet echt toereikend. Nu ik een nieuw gsm-abo mag afsluiten en mijn k750i nog prima bevalt, neem ik er dus maar een digicam bij .
Nu de vraag... welke?

Ik wil graag echt een GOEDE camera!! Oh de prijs is niet van belang want ik krijg hem er gratis bij...

Op dit moment wil ik kiezen tussen deze modellen..:

Canon Ixus 65
Sony W100
Olympus MJU 810
KLIK


Hmmm... advies, anyone?
Ik zou voor de w100 van Sony kiezen. Volgens mij de enige van deze camera's die de mogelijkheid heeft om de foto's op 3:2 verhouding af te drukken zodat je 10x15 foto's krijgt ipv 10x13,5.
pi_38376385
Jullie hebben me een tijdje terug geholpen met het zoeken van een camera... heb er inmiddels een gekocht.

SONY DSC H1

Ik moet zeggen dat dat ding hele goede fotos maakt, heel mooi van kleur en dat ding is ontzettend snel en ziet er heel mooi uit. Ik moest in het begin best wel even uitzoeken hoe het zat, maar na een paar uurtjes oefenen had ik het al onder de knie (voor een amateur). Zeker wel een handige bediening!
Moet trouwens wel effe zeggen dat die flits echt ontzettend fel is... kan af en toe als je erop let bietje pijn doen in je ogen... is dat normaal???

Ik wilde eigenlijk de SONY DSC H5 hebben maar die komen van de maand pas in de winkels te liggen. Het grote verschil is dat de H5 op accu werkt.
Ik moet eerlijk zeggen dat die batterijen van 2500 mah best goed werken, dus ik ben redelijk tevreden. Alhoewel het best lang duurt namelijk 6 uur voordat een paar batterijen zijn opgeladen.

Wat vinden jullie van mijn keuze?

Sony dsc h1
1 gigabite memorystick pro (scandisk EXTREME III)
-----------------------------------------------------------------------------
... verlangend en strevend naar het Licht.
pi_38389617
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:24 schreef GoldenEyedDarkness het volgende:
Jullie hebben me een tijdje terug geholpen met het zoeken van een camera... heb er inmiddels een gekocht.

SONY DSC H1

Ik moet zeggen dat dat ding hele goede fotos maakt, heel mooi van kleur en dat ding is ontzettend snel en ziet er heel mooi uit. Ik moest in het begin best wel even uitzoeken hoe het zat, maar na een paar uurtjes oefenen had ik het al onder de knie (voor een amateur). Zeker wel een handige bediening!
Moet trouwens wel effe zeggen dat die flits echt ontzettend fel is... kan af en toe als je erop let bietje pijn doen in je ogen... is dat normaal???

Ik wilde eigenlijk de SONY DSC H5 hebben maar die komen van de maand pas in de winkels te liggen. Het grote verschil is dat de H5 op accu werkt.
Ik moet eerlijk zeggen dat die batterijen van 2500 mah best goed werken, dus ik ben redelijk tevreden. Alhoewel het best lang duurt namelijk 6 uur voordat een paar batterijen zijn opgeladen.

Wat vinden jullie van mijn keuze?

Sony dsc h1
1 gigabite memorystick pro (scandisk EXTREME III)
-----------------------------------------------------------------------------
Ik heb geen ervaring met die camera, maar vaak kun je de felheid van de flits wel instellen op je camera, zoek de handleiding er eens op na zou ik zeggen .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')