Sollied? Denk dat die liever bij Olympiakos blijft...quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:22 schreef cultheld het volgende:
Zou die oud-trainer van Brugge niks voor PSV zijn?
idd hij krijgt daar veel geld.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sollied? Denk dat die liever bij Olympiakos blijft...
Zit er net een jaar en kampioen geworden. Plus hij verdiend er een vermogen. Die blijft lekker in Griekenland.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lijkt me wel goede combinatie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:33 schreef Radegast het volgende:
Dick Advocaat en Jan Wouters klinkt logisch.
omg, hopelijk nietquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:37 schreef Radegast het volgende:
Zou Dick dan Thomas Buffel en Fernando Ricksen naar PSV willen halen?
Opzich wel aanwinsten voor de breedte.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:37 schreef Radegast het volgende:
Zou Dick dan Thomas Buffel en Fernando Ricksen naar PSV willen halen?
Denk dat ie mss Ceulemans bedoeltquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 april 2006 09:14 schreef Neoktheone het volgende:
Nee, doe maar geen Advocaat
Ik ben echt zo nieuwsgierig... als ze moeten wachten met presenteren tot de competetities voorbij zij, duurt het wel heel lang als het idd Advocaat zou worden![]()
bronquote:Verder zei Westerhof dat de geheel nieuwe technische staf (hoofdcoach plus twee assistent-trainers) binnen een week bekend zal zijn "Eind april moet alles definitief zijn. Laten we dat hopen."
misschien amstelcup finale netals vorig jaarquote:Op donderdag 20 april 2006 14:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat weet volgens mij niemand... ik heb nergens een datum kunnen vinden.
Nee, dat zal denk ik niet gebeuren.quote:Op zondag 23 april 2006 11:11 schreef MIster911 het volgende:
[..]
misschien amstelcup finale netals vorig jaar
Advocaat dus...quote:Op zondag 23 april 2006 11:06 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
[..]
bron
Over een week weten we het dus.
Zou niet erg origineel zijn om weer de bondscoach van Zuid-Korea te halen. Dat trucje werkt maar 1 keer.quote:
Inderdaad, zal hopelijk dus inderdaad weer een loos gerucht zijnquote:Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Advocaat zal het echt niet zijn hoor, wil je de PSV'ers kwaad krijgen dan moet je het wel doen.
quote:Op zondag 23 april 2006 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Advocaat speelde over de gehele linie in elk geval een stuk aantrekkelijker dan Hiddink en qua resultaten zaten er ook niet zoveel verschil
ga je het nou aan de doelpunten afmeten?quote:Op zondag 23 april 2006 20:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1 kampioenschap, 1 beker in 3 seizoenen (97,95 en 90 goals)
3 kampioenschappen, 2 bekers in 4 seizoenen (71,87,89 en 92 goals)
Nee wat ik gezien heb maar daarvoor moet je wel in het stadion zittenquote:Op zondag 23 april 2006 21:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je het nou aan de doelpunten afmeten?
en die zaten toevallig ook nog achter elkaarquote:Op maandag 24 april 2006 00:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is op Aad en Westerhof na iedereen wel gelukt
quote:
Advocaat dus nieuwe trainer...quote:NOS teletekst meldt dat PSV definitief rond is gekomen met Jan Wouters als een van de twee assistenten van PSV. PSV voorzitter Westerhof bevestigde met Wouters in gesprek te zijn, maar volgens hem is er nog geen sprake van een akkoord. Volgens hem gebeurt dat PSV als PSV een hoofdcoach weet te strikken.
PSV Netwerk
Westerhof ontkende verder de geruchten dat Dick Advocaat zou terugkeren als hoofdcoach. "Ik weet niets van Advocaat" aldus Westerhof. "Maar je weet het nooit", voegde hij er ogenblikkelijk aan toe.
Wie dan wel???quote:Op maandag 24 april 2006 09:34 schreef PyTh het volgende:
Vanochtend stond er in het ED dat het zeker niet Advocaat gaat worden.
Lijkt me ook logisch, want die had in principe al gepresenteerd kunnen worden, en zo niet zou hij pas na de groepsfase van het WK (wat dus veel te laat is) gepresenteerd kunnen worden.
Ik denk (gezien het feit dat deadline weer opgeschort is tot 7 Mei) Ten Cate.quote:
Dat klinkt wel heel aannemelijk... Laten we het hopenquote:Op maandag 24 april 2006 10:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk (gezien het feit dat deadline weer opgeschort is tot 7 Mei) Ten Cate.
Sorry hoor, maar als Hiddink toen aan het roer stond was dat ook gelukt.quote:Op zondag 23 april 2006 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[statistieken]
De helft van de thuiswedstrijden met 3 doelpunten of meer gewonnen. Dat lukte Hiddink echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |