Sollied? Denk dat die liever bij Olympiakos blijft...quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:22 schreef cultheld het volgende:
Zou die oud-trainer van Brugge niks voor PSV zijn?
idd hij krijgt daar veel geld.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sollied? Denk dat die liever bij Olympiakos blijft...
Zit er net een jaar en kampioen geworden. Plus hij verdiend er een vermogen. Die blijft lekker in Griekenland.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lijkt me wel goede combinatie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:33 schreef Radegast het volgende:
Dick Advocaat en Jan Wouters klinkt logisch.
omg, hopelijk nietquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:37 schreef Radegast het volgende:
Zou Dick dan Thomas Buffel en Fernando Ricksen naar PSV willen halen?
Opzich wel aanwinsten voor de breedte.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:37 schreef Radegast het volgende:
Zou Dick dan Thomas Buffel en Fernando Ricksen naar PSV willen halen?
Denk dat ie mss Ceulemans bedoeltquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 april 2006 09:14 schreef Neoktheone het volgende:
Nee, doe maar geen Advocaat
Ik ben echt zo nieuwsgierig... als ze moeten wachten met presenteren tot de competetities voorbij zij, duurt het wel heel lang als het idd Advocaat zou worden![]()
bronquote:Verder zei Westerhof dat de geheel nieuwe technische staf (hoofdcoach plus twee assistent-trainers) binnen een week bekend zal zijn "Eind april moet alles definitief zijn. Laten we dat hopen."
misschien amstelcup finale netals vorig jaarquote:Op donderdag 20 april 2006 14:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat weet volgens mij niemand... ik heb nergens een datum kunnen vinden.
Nee, dat zal denk ik niet gebeuren.quote:Op zondag 23 april 2006 11:11 schreef MIster911 het volgende:
[..]
misschien amstelcup finale netals vorig jaar
Advocaat dus...quote:Op zondag 23 april 2006 11:06 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
[..]
bron
Over een week weten we het dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |