Zou niet erg origineel zijn om weer de bondscoach van Zuid-Korea te halen. Dat trucje werkt maar 1 keer.quote:
Inderdaad, zal hopelijk dus inderdaad weer een loos gerucht zijnquote:Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Advocaat zal het echt niet zijn hoor, wil je de PSV'ers kwaad krijgen dan moet je het wel doen.
quote:Op zondag 23 april 2006 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Advocaat speelde over de gehele linie in elk geval een stuk aantrekkelijker dan Hiddink en qua resultaten zaten er ook niet zoveel verschil
ga je het nou aan de doelpunten afmeten?quote:Op zondag 23 april 2006 20:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1 kampioenschap, 1 beker in 3 seizoenen (97,95 en 90 goals)
3 kampioenschappen, 2 bekers in 4 seizoenen (71,87,89 en 92 goals)
Nee wat ik gezien heb maar daarvoor moet je wel in het stadion zittenquote:Op zondag 23 april 2006 21:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je het nou aan de doelpunten afmeten?
en die zaten toevallig ook nog achter elkaarquote:Op maandag 24 april 2006 00:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is op Aad en Westerhof na iedereen wel gelukt
quote:
Advocaat dus nieuwe trainer...quote:NOS teletekst meldt dat PSV definitief rond is gekomen met Jan Wouters als een van de twee assistenten van PSV. PSV voorzitter Westerhof bevestigde met Wouters in gesprek te zijn, maar volgens hem is er nog geen sprake van een akkoord. Volgens hem gebeurt dat PSV als PSV een hoofdcoach weet te strikken.
PSV Netwerk
Westerhof ontkende verder de geruchten dat Dick Advocaat zou terugkeren als hoofdcoach. "Ik weet niets van Advocaat" aldus Westerhof. "Maar je weet het nooit", voegde hij er ogenblikkelijk aan toe.
Wie dan wel???quote:Op maandag 24 april 2006 09:34 schreef PyTh het volgende:
Vanochtend stond er in het ED dat het zeker niet Advocaat gaat worden.
Lijkt me ook logisch, want die had in principe al gepresenteerd kunnen worden, en zo niet zou hij pas na de groepsfase van het WK (wat dus veel te laat is) gepresenteerd kunnen worden.
Ik denk (gezien het feit dat deadline weer opgeschort is tot 7 Mei) Ten Cate.quote:
Dat klinkt wel heel aannemelijk... Laten we het hopenquote:Op maandag 24 april 2006 10:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk (gezien het feit dat deadline weer opgeschort is tot 7 Mei) Ten Cate.
Sorry hoor, maar als Hiddink toen aan het roer stond was dat ook gelukt.quote:Op zondag 23 april 2006 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[statistieken]
De helft van de thuiswedstrijden met 3 doelpunten of meer gewonnen. Dat lukte Hiddink echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |