Kom je uit Langeveen? daar is aankomend weekend Cross...quote:Op donderdag 20 april 2006 12:25 schreef valek het volgende:
Binnenkort in ons dorp autocross.
Volgens mij komend weekend zelfs.
Ik kan helaas niet gaan kijken, maar het is echt geweldig.
Wil het zelf een keer gaan doen, hoewel ik niet techisch ben met
auto's. Dus dan zou ik een monteur moeten hebben.
Het meeste wat je ziet zijn toch Golf GTI'tjes en Kadett GSI'tjes, goedkoop en veel onderdelen voor te vinden. Verder kunnen die goed mee komen bij de Regio Rijders.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:53 schreef Go0s het volgende:
Zou ook wel eens mee willen doen aan zo'n crossIs er eigenlijk een ideale auto om daar aan mee te doen?
Dat verschilt echt heel erg, ik had eerst een Ascona en daar is 6 of 7 crossen meegereden, daarna mijn vriendin nog 1 cross. Iemand anders had een Nissan Sunny en daar zijn wel 15 crossen meegereden, zonder echte schade.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:10 schreef Go0s het volgende:
En hoelang gaat zo'n auto mee? Of ligt dat aan wat voor race je mee doet (vrije race)
Is de verhouding 1:1? 1 Race is 1 auto; dus dat ie helemaal gaar gereden is/wordt aan het eind?
Die is ondertussen naar het oude ijzer...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef Tjabbo het volgende:
da's nog steeds die GSI ?
In Bentelo is altijd de Crazy Car Crash, daar gaat het meer om het beuken dan om de eerste plaatsquote:Op donderdag 20 april 2006 16:54 schreef Tjabbo het volgende:
Collega van me komt uit bentelo. Daar is het crossen schijnbaar ook flink populair.
Ken je die jongens toevallig? (ik zal mijn collega eens vragen naar hun site, daar staan ook veel foto's op)
Ken je Rien Nijland?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
In Bentelo is altijd de Crazy Car Crash, daar gaat het meer om het beuken dan om de eerste plaats.
is ook leuk natuurlijk
Ik ken wel lui uit Bentelo, maar geen crossers.
Die bovenste is even zijn ceedeetje aan het verwisselen?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
yeah, autocross
Ik kan dit jaar helaas niet bij de van Sexbierum zijn, maar ga wel naar die van Hallum en Menaldum
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog veel meer foto's als je iets specifieks wilt zien, roep maar, dan kijk ik even in mn archief of ik het heb
nee hij maakt zn gordel los om er zo vlug mogelijk uit te gaan, dit was tijdens en super rodeo, waarbij eerst zoveel mogelijk auto's kapot gereden worden. Daarom worden daar ook veel Jaguars met Opel Kadett motoren voor gebruikt, die hebben een lekker grote kreukelzonequote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Die bovenste is even zijn ceedeetje aan het verwisselen?
Viund het zo zonde he ,heel de winter bouwen (spaceframe ) e.d en dan in een middag kapotrossen
Dan zie ik je daar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem is ook een vrij fanatieke autocross bezoeker, zo is hij 1 juli weer te vinden in Blauwhuis wat mooi dicht bij zijn woonplaats is. Daarnaast gaat hij 23 juli naar Sint Maarten. Verder denk ik dat ik deze zomer naar Texel ga en ook Venray (dit is op asfalt) staat op de planning indien het doorgaat.
Qua andere crossen nog wat afwachten waar vrienden meerijden en dergelijke.
http://www.nac-autocross.nl/?id=nieuwsquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft iemand meer info over de avondcross zaterdag in Sexbierum?
dank je. daar meost ik dan maar weer eens kijkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
http://www.nac-autocross.nl/?id=nieuws
alstu
Is geheel correct, maar hij gaat toch in 2008 naar Venray zelf. Er is in ieder geval veel gespeculeer over.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan zie ik je daar.
Ik woon in Ysselsteyn, waar die baan officieel ligt, maar voor het gemak zeggen ze altijd Venray, omdat dat wat bekender is.
Ik heb er meer informatie over, want kom er net vandaan. Het was wel weer gezellig maar die NAC kan wel eens leren om te organiseren. Het is dat ze geen flesjes geduld verkochten want dat was een erg goede handel geweest. Wat duurde het lang.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft iemand meer info over de avondcross zaterdag in Sexbierum?
Ik heb geen Frisian Outlaw jas. Ik was vooral bij nummer 342 in de buurt (rodeo klasse) want die zijn astra had steeds veel weg van een Cinquecento.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Als jij de enige was met een Frisian Outlaw jas aan, heb ik je gezien
Een kleine 150 foto's gemaakt
[afbeelding]
De hele reeks staat hier
Hehe, inderdaad die zwarte astra en hij was wederom held van de dag inderdaad.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
die zwarte astra? die op het laatste als driewieler zn rondjes reed! Dat was de held van de dag ja
Ik weet niet of ik er dan ben, ben niet zo'n fan van de NAC. Al waren de rodeo's gewoon geweldig. Gelukkig heeft die nog drie astra's klaar staan want ik denk dat Hunter's racing team de volgende race wel weten waar ze op richten moeten.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga alleen naar crosses op fietsafstand![]()
16 juli ben ik er weer bij in Menaldum, dan is het bij mn broer op het land
Hunter is opzich compleet humor, ze hebben van alles die mannen. Alleen het is zo jammer dat als ze één keer achter je aan zitten dat je total loss bent. Het is een dure hobby en afgelopen zaterdag zijn er eigenlijk ook weer een paar auto's langs de kant gezet.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Hunter is niet zo geliefd heb ik gemerkt trouwens, echt Hunter tegen de rest in die klasse
Nee, dat bedoel ik niet, want met mijn 16 jaar zal ik niet toegestaan worden daar ben ik bang.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt ook een licentie nodig, en je moet je van te voren inschrijven
Hmm, ja daar heb je wel een punt..quote:Op maandag 26 juni 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is ook een juniorklasse, voor 'kinderen'tussen de 14 en 18 jaar, met een motor tot 1400 cc
Oh en voor jou doel kun je beter gewoon een oud wrak kopen op de hoek van de straat/Fok V&A/marktplaats, want waarom zou je een volledig aangepaste en verstevigde wagen kopen, als je alleen op je eigen terrein rond wilt scheuren?
Dat zijn geen leuke namen voor in zo'n topicquote:Op maandag 26 juni 2006 01:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hmm, ja daar heb je wel een punt..
Ik zal eens een keer hier op de sloop oid gaan kijken, of bij Piet Keijzer ofzo..
Ja, ik weet ook wel dat hij is overleden, maar zijn bedrijf bestaat toch nog steeds?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke namen voor in zo'n topic![]()
Zaterdag 1 juli, Blauwhuis.
Oh dat kan wel, ik woon in Friesland dus kom niet zo vaak in die regio.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel dat hij is overleden, maar zijn bedrijf bestaat toch nog steeds?
Ik zou hem hier net neerzetten. Kaheem denkt dat die er niet is al hebben we er vanavond wel weer behoorlijk over gesproken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Herinnering: zondag om 11:00 begint de cross van Menaldum.
Ga naar Sint Maarten man, of Venray!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er welIn Hallum ben ik er helaas niet bij
Daar ga ik ieder jaar met mn heit naar toe
Maar dit jaar ben ik net een dag op vakantie.... Misschien dat ik ter compensatie naar Emmeloord ga, op 10 september, daar is een combine cross.
Neh, moet alles op de fiets doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ga naar Sint Maarten man, of Venray!
Ja, ga naar Venray, houden we een mini-meet.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, ga naar Venray, houden we een mini-meet.
Rijbewijs word aan gewerktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je kan vast wel eens met ons meerijdenOf koop een rijbewijs en auto.
Ik had ze al gezien en zag ook al wat bekenden. Hoe deed die kleine astra het, die vorige keer steeds zo in mekaar zat?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
De autocross van Menaldum was erg leukIk heb er 500 foto's gemaakt! Die foto's zijn op de volgende link te vinden:
Autocross Menaldum 2006
Ik heb geen idee van de uitslagen, ik kon de finishstreep niet zien vanaf mijn positiequote:Op maandag 17 juli 2006 00:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik had ze al gezien en zag ook al wat bekenden. Hoe deed die kleine astra het, die vorige keer steeds zo in mekaar zat?
Dan hoor ik het morgen wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van de uitslagen, ik kon de finishstreep niet zien vanaf mijn positie
Woh? Daar was een paar jaar geden toch het 50-jarig jubileum?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Het weekend daarop is er autocross in Hallum (45 jarig bestaan 26 aug)
Ik heb het ook verkeerd gelezen het is de 45ste autocross, dan kan het 50 jarig jubileum best wel geweest zijn inderdaad. Volgens mijn broer waren er al vele inschrijvingen, dus het trekt me wel aan. Dan zie ik jou der vast wel met een camera rondsjouwen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Woh? Daar was een paar jaar geden toch het 50-jarig jubileum?Heb ik toen nog foto's van klassieke stockcars gemaakt...
Enniehoe, mijn vakantie is uitgesteld, dus ik ga weer een poeplading aan foto's schiteen in Hallum.
Ik sta ieder jaar op dezelfde plek. Ik ga samen met mn vader. Dus als je een hippie met een dikke camera zit, en daarnaast een dikkere kalere oudere versie, dan zijn wij dat .quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb het ook verkeerd gelezen het is de 45ste autocross, dan kan het 50 jarig jubileum best wel geweest zijn inderdaad. Volgens mijn broer waren er al vele inschrijvingen, dus het trekt me wel aan. Dan zie ik jou der vast wel met een camera rondsjouwen.![]()
Oké, dikke kale hippy's daar ben ik gek op....quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik sta ieder jaar op dezelfde plek. Ik ga samen met mn vader. Dus als je een hippie met een dikke camera zit, en daarnaast een dikkere kalere oudere versie, dan zijn wij dat .
Waarschijnlijk zie ik je bij Venray dan wel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Gadver, ik post hier alleen...
Aankomend weekend(19 en 20 augustus) staat Venray voor de deur, dit keer met meer Engelse rijders als vorig jaar, waaronder Frankie Wainman Jr, zijn schorsing zit er weer op. Hetzelfde verhaal met enkele Nederlandse coureurs.
Twee dagen lang wedstrijden met op zaterdagavond in het donker de wedstrijd voor de Nederlands Kampioen F2 en op zondag het de wedstrijd om de Nederlands Kampioen F1 op asfalt.
Het weekend daarop is er autocross in Hallum (45 jarig bestaan 26 aug) en in Sint Maarten (27 aug) hun NK Stockcar.
Het weekend daarop is het 2 september tijd voor de 2006 BriSCA F1 World Final in Coventry (UK) en die dag erop zijn de World Masters NS26 in Northhampton aan de beurt.
Dan zijn we alweer een weekendje verder en hebben we weer 2 racen, namelijk in Blauwhuis (bij de NAC op 9 september) en Sint Maarten (10 sep).
Bij mij in de planning staan Venray, Sint Maarten (beide keren) en Blauwhuis. Naar the United Kingdom zit er dit jaar niet in en Hallum weet ik ook nog niet zeker.
Drukke, gezellige weekenden voor de boeg.
oh ja mn vader is geen hippie, nog een verschilquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, dikke kale hippy's daar ben ik gek op....![]()
Er zijn er meerdere mensen en ik heb geen idee hoe je eruit ziet, waarschijnelijk...quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie ik je bij Venray dan wel.
Alhoewel ik er alleen de 19e ben, de 20e wordt mijn vader 50.
quote:We hebben net het trieste bericht ontvangen dat Ben Vergeer (stock car coureur nr. 125) gisteren avond zeer plotseling is overleden. Hij is maar 37 jaar geworden. Wij van autocross.nl wensen familie, vrienden en supporters veel sterkte toe om door deze moelijke fase te geraken. Gepaste condoleance kunt u hier onder plaatsen.
Ik ken hem niet, waar reed hij Alexxxxxx?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.autocross.nl/index.php?pagina=nieuws/nieuws&id=165
[..]
[afbeelding]
Vanaf deze plek mn concoleances....
Geen idee, ik heb m ook nooit zien rijdenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, waar reed hij Alexxxxxx?
Ook mijn concoleances
Ik ga zaterdag naar Alexxx zijn Hallum en zondag naar Alexxx zijn net genoemde Stockcar Kampioenschap waar veel Britten op af komen in Sint Maarten, Ossenzijl zit er dit weekend dus niet in voor mij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:28 schreef c20xe het volgende:
Aankomende zaterdag is er weer cross in Ossenzijl, gaan er nog mensen heen?
Oké.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:56 schreef Dennis84 het volgende:
In Ossenzijl rijden de standard klasse, de kever 1600, de sprint 2000 en de junior klasse.
En het is op de zondag 27 augustus
Dennis
standaard; vooral regionalenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:56 schreef Dennis84 het volgende:
In Ossenzijl rijden de standard klasse, de kever 1600, de sprint 2000 en de junior klasse.
Dennis
In Eelde is er een Truckcross.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:30 schreef Cyberdogg het volgende:
Word er in de provincie Groningen nog een beetje gecrosset?
Ossenzijl is verplaatst naar zaterdag 26 augustus, reden weet ik niet.. Maar ik ben er zaterdag iig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:56 schreef Dennis84 het volgende:
Dennis
mn vader is wel oud en kaal, maar geen hippiequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Vandaag Hallum niet meegepakt, Kaheem was aan het werk... Volgende keer ga ik Alex en die oude kale hippy wel opzoeken als ik weer in de buurt ben.
Morgen nog wel naar Sint Maarten.
Het was zeker een geslaagde dag !! Heb mijzelf goed vermaakt!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsja, dat was ook mn hoofddoel, die 4 Engelse auto's op de foto zettenWanneer krijg je die kans nu weer?
Wel een andere rijstijl hebben die Engelsen.... Veel meer beuken.... 337 stond op een gegeven mometnt in dr brand, maar bleef rijden, en beukte in op twee stilstaande auto's die daar al 4 ronden stondenals ik het goed gezien heb werd hij darna gediskwalificeerd
Ben je moio de sjaak, kom je nara Nederland voor twee wedstrijen, word je bij de eerte gediskwalificeerd, en is je auto zo aan stront dat de tweede wedstrijd ook een vraagteken is
Hou je ons op de hoogte van de Engelsen hun prestaties in Sint Maarten, en dan met name 337, 305, 214 en 215?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:28 schreef MJ-1979 het volgende:
[..]
Het was zeker een geslaagde dag !! Heb mijzelf goed vermaakt!
Ben uitgekomen in de Standaard 1600 FAC klasse met #15 (blauwe Scirocco).
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op de achtergrond
[afbeelding]
op de voorgrond
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Buitenom inhalen
[afbeelding]
teamgenoot?
sjitquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben na het tweede "blok"naar huis gegaan, het licht draaide (kon dus geen mooie foto's meer maken), ik moest pissen (en dus mooie plekje vooraan kwijt), en ik zakte te diep weg in de grond
Wat voor auto, wat voor klasse, rij je vaker ??? etc. etc.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:12 schreef c20xe het volgende:
Als het een beetje meezit rij ik in de Basse.. 17 september is dat
Dat is altijd gokken en hopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef c20xe het volgende:
Thnx..
Och, ben allang blij als ik de auto weer rijdend thuis krijg.. Prijs is daarnaast wel leuk meegenomen
Dat is ook net waar je rijdt en wat voor auto's er bij je in de klasse zitten!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:38 schreef MJ-1979 het volgende:
[..]
Dat is altijd gokken en hopenMaar als je `m goed hebt verstevigd, kan er weinig aan kapot gaan
... tenministe zo ist bij die van mij
![]()
Weet niet wat voor auto's daar mee rijden, maar waar ik kom daar zitten in de standaard o.a. oude volvo's en mercedessen, dan wil er veel stuk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:25 schreef c20xe het volgende:
Nou het is meer een regio cross..
Vrije standaard en standaard rijden ook bij elkaar inEn ja, verstevigt is ie wel, maar ook dat kan kapot haha
Het is wel een mooi gezicht voor het publiek, alleen er komt wel veel sleutelen van inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef c20xe het volgende:
Nope, het grootste gedeelte van de rijders hebben de auto's meestal strak voor elkaar..
Af en toe een tik gebeurt er heus wel, maar niet expres gaan beuken.. Heb je niks aan.
Mwa, net welke klasse er aan de gang is, bij de rodeo's mag van mij wel wat geramt worden. Bij andere klassen hoeft het van mij niet zo nodig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:28 schreef c20xe het volgende:
Ik zie liever snelheid en een mooie cross dan dat iedereen elkaar loopt te beuken..
Wat voor klassen heb je daar?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:01 schreef BroesWillems het volgende:
24 september Autocross Bornerbroek
![]()
(en ik doe mee)
Gewoon Regiocross, doe voor de 4e keer mee in Bornerbroek, 1x met een ascona, 2x met een Kadett 2.0 GSI en nu met een Golf GTI 16V. Mijn vriendin doet ook mee voor de 3e keer, 1x met de ascona en nu voor de 2e keer met een Golf GTI 16V.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat voor klassen heb je daar?
Wat voor auto rijdt u en in welke klasse?
Ik ben zondag in Sint Maarten geweest, alwaar weer een behoorlijke hoop auto's streefden om de te verdelen seizoenstitels. Zowel de titel in de Stockcar F1 als die in de kevers en die in de standaard (rodeo) moesten nog worden vergeven worden. De titel in de 4-cilinder standaard (Super Rodeo) klasse was al lang en breed voor Simon Peetoom, nr 7.quote:Op maandag 11 september 2006 11:59 schreef c20xe het volgende:
Gistermiddag nog bij het Polderkampioenschap wezen kijken in Emmeloord.. Was weer genoeg spectakel te zien! En gistermorgen de 2 auto's een heel eind klaar gemaakt voor de cross van volgend weekend in de Basse..
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:37 schreef c20xe het volgende:
Nummer 7 Simon peetoom..
Die heb ik dit jaar ook al 2 keer zien rijden in Biddinghuizen.. Heeft het spulletje goed voor elkaar en de auto loopt als een kogel..
quote:Op zondag 17 september 2006 22:51 schreef c20xe het volgende:
Vanmiddag eindelijk voor het eerst van me leven gecrosst
Weer een ervaring rijker, na 2 manches lagen wel de krukaslagers uit het blok maar dat mocht de pret niet drukken.. Heb me wel vermaakt vanmiddag..
Vandaag wat goed gereden of was je niet in Blauwhuis.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:32 schreef MJ-1979 het volgende:
Mijn 2007 wagen bijna klaar !
[afbeelding]
Daar ga ik waarschijnelijk ook wel even heen, ben net een weekendje op Venray geweest, WorldCup F1 en WorldCup F2.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
25 augustus denk ik maar wel ff naar Hallum
Mwa... Alles? Wij waren er vrijdagmiddag al dus dat zat er niet in.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Venray ben ik langs gereden, had andere afspraken... Dus eerste alle auto's richting menaldum aan mn neus voorbij zien rijden, en een paar uur later alles wat richting Venray ging ingehaald![]()
Goede baan, mooie races. Geen spijt dat ik ben gegaan. Ben nu bezig de foto's te uploaden. Eerste paar staan al hierquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:47 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe was het in Hallum? Ik ben er helaas niet heen geweest.
caddy mee?quote:Op maandag 2 juni 2008 09:05 schreef BroesWillems het volgende:
Aankomende weekend autocross in Bornerbroek...
http://www.autosportbornerbroek.nl
Ik doe een gooi naar de fel begeerde brookerbokaal!
Zuid-Limburg weet ik niet, ik spreek nu voor Noord-Limburg, maar volgens mij is het Autocross-gebeuren in Duitsland niet zo bekend zo ver ik weet. Meestal verwijzen ze naar de "immer bekende autocross spektakels in Nederland".quote:Op maandag 2 september 2013 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
word er in Zuid-Limburg en het aangrenzend gebied in Duitsland ook gecrosst trouwens?
Gaaf! Maar precies dan zit ik bij de truck GPquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Zuid-Limburg weet ik niet, ik spreek nu voor Noord-Limburg, maar volgens mij is het Autocross-gebeuren in Duitsland niet zo bekend zo ver ik weet. Meestal verwijzen ze naar de "immer bekende autocross spektakels in Nederland".
Ik ken alleen het volgende evenement over de grens in Duitsland:
http://www.wunderlandkalk(...)eren-Treck-Spektakel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |