quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, ga naar Venray, houden we een mini-meet.
Rijbewijs word aan gewerktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je kan vast wel eens met ons meerijdenOf koop een rijbewijs en auto.
Ik had ze al gezien en zag ook al wat bekenden. Hoe deed die kleine astra het, die vorige keer steeds zo in mekaar zat?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
De autocross van Menaldum was erg leukIk heb er 500 foto's gemaakt! Die foto's zijn op de volgende link te vinden:
Autocross Menaldum 2006
Ik heb geen idee van de uitslagen, ik kon de finishstreep niet zien vanaf mijn positiequote:Op maandag 17 juli 2006 00:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik had ze al gezien en zag ook al wat bekenden. Hoe deed die kleine astra het, die vorige keer steeds zo in mekaar zat?
Dan hoor ik het morgen wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van de uitslagen, ik kon de finishstreep niet zien vanaf mijn positie
Woh? Daar was een paar jaar geden toch het 50-jarig jubileum?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Het weekend daarop is er autocross in Hallum (45 jarig bestaan 26 aug)
Ik heb het ook verkeerd gelezen het is de 45ste autocross, dan kan het 50 jarig jubileum best wel geweest zijn inderdaad. Volgens mijn broer waren er al vele inschrijvingen, dus het trekt me wel aan. Dan zie ik jou der vast wel met een camera rondsjouwen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Woh? Daar was een paar jaar geden toch het 50-jarig jubileum?Heb ik toen nog foto's van klassieke stockcars gemaakt...
Enniehoe, mijn vakantie is uitgesteld, dus ik ga weer een poeplading aan foto's schiteen in Hallum.
Ik sta ieder jaar op dezelfde plek. Ik ga samen met mn vader. Dus als je een hippie met een dikke camera zit, en daarnaast een dikkere kalere oudere versie, dan zijn wij dat .quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb het ook verkeerd gelezen het is de 45ste autocross, dan kan het 50 jarig jubileum best wel geweest zijn inderdaad. Volgens mijn broer waren er al vele inschrijvingen, dus het trekt me wel aan. Dan zie ik jou der vast wel met een camera rondsjouwen.![]()
Oké, dikke kale hippy's daar ben ik gek op....quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik sta ieder jaar op dezelfde plek. Ik ga samen met mn vader. Dus als je een hippie met een dikke camera zit, en daarnaast een dikkere kalere oudere versie, dan zijn wij dat .
Waarschijnlijk zie ik je bij Venray dan wel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Gadver, ik post hier alleen...
Aankomend weekend(19 en 20 augustus) staat Venray voor de deur, dit keer met meer Engelse rijders als vorig jaar, waaronder Frankie Wainman Jr, zijn schorsing zit er weer op. Hetzelfde verhaal met enkele Nederlandse coureurs.
Twee dagen lang wedstrijden met op zaterdagavond in het donker de wedstrijd voor de Nederlands Kampioen F2 en op zondag het de wedstrijd om de Nederlands Kampioen F1 op asfalt.
Het weekend daarop is er autocross in Hallum (45 jarig bestaan 26 aug) en in Sint Maarten (27 aug) hun NK Stockcar.
Het weekend daarop is het 2 september tijd voor de 2006 BriSCA F1 World Final in Coventry (UK) en die dag erop zijn de World Masters NS26 in Northhampton aan de beurt.
Dan zijn we alweer een weekendje verder en hebben we weer 2 racen, namelijk in Blauwhuis (bij de NAC op 9 september) en Sint Maarten (10 sep).
Bij mij in de planning staan Venray, Sint Maarten (beide keren) en Blauwhuis. Naar the United Kingdom zit er dit jaar niet in en Hallum weet ik ook nog niet zeker.
Drukke, gezellige weekenden voor de boeg.
oh ja mn vader is geen hippie, nog een verschilquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, dikke kale hippy's daar ben ik gek op....![]()
Er zijn er meerdere mensen en ik heb geen idee hoe je eruit ziet, waarschijnelijk...quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie ik je bij Venray dan wel.
Alhoewel ik er alleen de 19e ben, de 20e wordt mijn vader 50.
quote:We hebben net het trieste bericht ontvangen dat Ben Vergeer (stock car coureur nr. 125) gisteren avond zeer plotseling is overleden. Hij is maar 37 jaar geworden. Wij van autocross.nl wensen familie, vrienden en supporters veel sterkte toe om door deze moelijke fase te geraken. Gepaste condoleance kunt u hier onder plaatsen.
Ik ken hem niet, waar reed hij Alexxxxxx?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.autocross.nl/index.php?pagina=nieuws/nieuws&id=165
[..]
[afbeelding]
Vanaf deze plek mn concoleances....
Geen idee, ik heb m ook nooit zien rijdenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, waar reed hij Alexxxxxx?
Ook mijn concoleances
Ik ga zaterdag naar Alexxx zijn Hallum en zondag naar Alexxx zijn net genoemde Stockcar Kampioenschap waar veel Britten op af komen in Sint Maarten, Ossenzijl zit er dit weekend dus niet in voor mij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:28 schreef c20xe het volgende:
Aankomende zaterdag is er weer cross in Ossenzijl, gaan er nog mensen heen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |