Ik heb er meer informatie over, want kom er net vandaan. Het was wel weer gezellig maar die NAC kan wel eens leren om te organiseren. Het is dat ze geen flesjes geduld verkochten want dat was een erg goede handel geweest. Wat duurde het lang.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft iemand meer info over de avondcross zaterdag in Sexbierum?
Ik heb geen Frisian Outlaw jas. Ik was vooral bij nummer 342 in de buurt (rodeo klasse) want die zijn astra had steeds veel weg van een Cinquecento.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Als jij de enige was met een Frisian Outlaw jas aan, heb ik je gezien
Een kleine 150 foto's gemaakt
[afbeelding]
De hele reeks staat hier
Hehe, inderdaad die zwarte astra en hij was wederom held van de dag inderdaad.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
die zwarte astra? die op het laatste als driewieler zn rondjes reed! Dat was de held van de dag ja
Ik weet niet of ik er dan ben, ben niet zo'n fan van de NAC. Al waren de rodeo's gewoon geweldig. Gelukkig heeft die nog drie astra's klaar staan want ik denk dat Hunter's racing team de volgende race wel weten waar ze op richten moeten.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga alleen naar crosses op fietsafstand![]()
16 juli ben ik er weer bij in Menaldum, dan is het bij mn broer op het land
Hunter is opzich compleet humor, ze hebben van alles die mannen. Alleen het is zo jammer dat als ze één keer achter je aan zitten dat je total loss bent. Het is een dure hobby en afgelopen zaterdag zijn er eigenlijk ook weer een paar auto's langs de kant gezet.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Hunter is niet zo geliefd heb ik gemerkt trouwens, echt Hunter tegen de rest in die klasse
Nee, dat bedoel ik niet, want met mijn 16 jaar zal ik niet toegestaan worden daar ben ik bang.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt ook een licentie nodig, en je moet je van te voren inschrijven
Hmm, ja daar heb je wel een punt..quote:Op maandag 26 juni 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is ook een juniorklasse, voor 'kinderen'tussen de 14 en 18 jaar, met een motor tot 1400 cc
Oh en voor jou doel kun je beter gewoon een oud wrak kopen op de hoek van de straat/Fok V&A/marktplaats, want waarom zou je een volledig aangepaste en verstevigde wagen kopen, als je alleen op je eigen terrein rond wilt scheuren?
Dat zijn geen leuke namen voor in zo'n topicquote:Op maandag 26 juni 2006 01:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hmm, ja daar heb je wel een punt..
Ik zal eens een keer hier op de sloop oid gaan kijken, of bij Piet Keijzer ofzo..
Ja, ik weet ook wel dat hij is overleden, maar zijn bedrijf bestaat toch nog steeds?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke namen voor in zo'n topic![]()
Zaterdag 1 juli, Blauwhuis.
Oh dat kan wel, ik woon in Friesland dus kom niet zo vaak in die regio.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel dat hij is overleden, maar zijn bedrijf bestaat toch nog steeds?
Ik zou hem hier net neerzetten. Kaheem denkt dat die er niet is al hebben we er vanavond wel weer behoorlijk over gesproken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Herinnering: zondag om 11:00 begint de cross van Menaldum.
Ga naar Sint Maarten man, of Venray!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er welIn Hallum ben ik er helaas niet bij
Daar ga ik ieder jaar met mn heit naar toe
Maar dit jaar ben ik net een dag op vakantie.... Misschien dat ik ter compensatie naar Emmeloord ga, op 10 september, daar is een combine cross.
Neh, moet alles op de fiets doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ga naar Sint Maarten man, of Venray!
Ja, ga naar Venray, houden we een mini-meet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |