abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39195235
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft iemand meer info over de avondcross zaterdag in Sexbierum?
Ik heb er meer informatie over, want kom er net vandaan. Het was wel weer gezellig maar die NAC kan wel eens leren om te organiseren. Het is dat ze geen flesjes geduld verkochten want dat was een erg goede handel geweest. Wat duurde het lang.

Hoogtepunt vond ik steeds weer de rodeo klasse (of hoe heet het waar de Hunter divisie in uit komt). Verder heb ik gewoon meer met een vaste baan dan met zo'n stuk grasveld. Maar al met al een leuke avond!
pi_39224025
Als jij de enige was met een Frisian Outlaw jas aan, heb ik je gezien

Een kleine 150 foto's gemaakt

De hele reeks staat hier
pi_39233973
quote:
Op zondag 25 juni 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Als jij de enige was met een Frisian Outlaw jas aan, heb ik je gezien

Een kleine 150 foto's gemaakt
[afbeelding]

De hele reeks staat hier
Ik heb geen Frisian Outlaw jas. Ik was vooral bij nummer 342 in de buurt (rodeo klasse) want die zijn astra had steeds veel weg van een Cinquecento.

Naast Durk zijn bus dus!
pi_39234065
die zwarte astra? die op het laatste als driewieler zn rondjes reed! Dat was de held van de dag ja
pi_39234198
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
die zwarte astra? die op het laatste als driewieler zn rondjes reed! Dat was de held van de dag ja
Hehe, inderdaad die zwarte astra en hij was wederom held van de dag inderdaad.

Je moet eens naar Sint Maarten daar doet die ook altijd leuk mee.
pi_39234250
Ik ga alleen naar crosses op fietsafstand

16 juli ben ik er weer bij in Menaldum, dan is het bij mn broer op het land
pi_39234342
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga alleen naar crosses op fietsafstand

16 juli ben ik er weer bij in Menaldum, dan is het bij mn broer op het land
Ik weet niet of ik er dan ben, ben niet zo'n fan van de NAC. Al waren de rodeo's gewoon geweldig. Gelukkig heeft die nog drie astra's klaar staan want ik denk dat Hunter's racing team de volgende race wel weten waar ze op richten moeten.
pi_39234414
Hunter is niet zo geliefd heb ik gemerkt trouwens, echt Hunter tegen de rest in die klasse
pi_39234597
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Hunter is niet zo geliefd heb ik gemerkt trouwens, echt Hunter tegen de rest in die klasse
Hunter is opzich compleet humor, ze hebben van alles die mannen. Alleen het is zo jammer dat als ze één keer achter je aan zitten dat je total loss bent. Het is een dure hobby en afgelopen zaterdag zijn er eigenlijk ook weer een paar auto's langs de kant gezet.

Zo'n volvo of jaguar is met een kleine auto niks tegen te beginnen en dat is wel eens jammer.

en met zijn kreupele achterwielletje
pi_39235554
Ik heb nog altijd het idee om een keer erheen te gaan, van tevoren even pinnen en dan daar zo'n cross-auto te kopen, en dan gewoon op de plak met wat vrienden gaan crossen.

Wat zou zo'n auto ongeveer kosten? Na de race dan.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_39235587
Je hebt ook een licentie nodig, en je moet je van te voren inschrijven
pi_39236035
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt ook een licentie nodig, en je moet je van te voren inschrijven
Nee, dat bedoel ik niet, want met mijn 16 jaar zal ik niet toegestaan worden daar ben ik bang.

Nee, maar het is dus zo dat wij ook nog wel een paar hectare landbouwgrond bezitten, en die ligt dus ook wel eens braak.
En dan gewoon met vrienden, die tevens ook een auto hebben, gewoon gaan crossen / beuken..

Heb het ooit van een collega gehoord, die deed dat ook met zijn vrienden wel eens.. Gewoon een Merlo erbij zetten voor als er iemand over de kop gaat ofzo, en dan kun je meteen met de Merlo de auto uitdeuken.
pi_39236084
Er is ook een juniorklasse, voor 'kinderen'tussen de 14 en 18 jaar, met een motor tot 1400 cc

Oh en voor jou doel kun je beter gewoon een oud wrak kopen op de hoek van de straat/Fok V&A/marktplaats, want waarom zou je een volledig aangepaste en verstevigde wagen kopen, als je alleen op je eigen terrein rond wilt scheuren?
pi_39236256
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is ook een juniorklasse, voor 'kinderen'tussen de 14 en 18 jaar, met een motor tot 1400 cc

Oh en voor jou doel kun je beter gewoon een oud wrak kopen op de hoek van de straat/Fok V&A/marktplaats, want waarom zou je een volledig aangepaste en verstevigde wagen kopen, als je alleen op je eigen terrein rond wilt scheuren?
Hmm, ja daar heb je wel een punt..
Ik zal eens een keer hier op de sloop oid gaan kijken, of bij Piet Keijzer ofzo..

En als hij dan afgeschreven is kan hij meteen meedoen aan de carjump!
pi_39236470
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:16 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Hmm, ja daar heb je wel een punt..
Ik zal eens een keer hier op de sloop oid gaan kijken, of bij Piet Keijzer ofzo..
Dat zijn geen leuke namen voor in zo'n topic

Zaterdag 1 juli, Blauwhuis.
pi_39236660
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:22 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Dat zijn geen leuke namen voor in zo'n topic

Zaterdag 1 juli, Blauwhuis.
Ja, ik weet ook wel dat hij is overleden, maar zijn bedrijf bestaat toch nog steeds?
pi_39242246
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:29 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ja, ik weet ook wel dat hij is overleden, maar zijn bedrijf bestaat toch nog steeds?
Oh dat kan wel, ik woon in Friesland dus kom niet zo vaak in die regio.
pi_39483716
In de jaren '60 gingen mijn ouders nog regelmatig samen naar autocrosses. Helaas waren (en zijn) het niet van die mensen die overal foto's van maken (zoals ik ), maar bij de autocross van Oudkerk in 1966 hebben ze dan toch een paar plaatjes geschoten. En die staan hier
pi_39819690
Herinnering: zondag om 11:00 begint de cross van Menaldum.
pi_39841586
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Herinnering: zondag om 11:00 begint de cross van Menaldum.
Ik zou hem hier net neerzetten. Kaheem denkt dat die er niet is al hebben we er vanavond wel weer behoorlijk over gesproken.
pi_39843776
Ik ben er wel In Hallum ben ik er helaas niet bij Daar ga ik ieder jaar met mn heit naar toe Maar dit jaar ben ik net een dag op vakantie.... Misschien dat ik ter compensatie naar Emmeloord ga, op 10 september, daar is een combine cross.
pi_39856401
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er wel In Hallum ben ik er helaas niet bij Daar ga ik ieder jaar met mn heit naar toe Maar dit jaar ben ik net een dag op vakantie.... Misschien dat ik ter compensatie naar Emmeloord ga, op 10 september, daar is een combine cross.
Ga naar Sint Maarten man, of Venray!
pi_39856522
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:18 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ga naar Sint Maarten man, of Venray!
Neh, moet alles op de fiets doen.
pi_39857227
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Je kan vast wel eens met ons meerijden Of koop een rijbewijs en auto.
pi_39857240
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, ga naar Venray, houden we een mini-meet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')