Neem dr nog eentjequote:Op woensdag 19 april 2006 23:12 schreef Jett het volgende:
IK DACHT EERST DAT DIE ECHT MET EEN WALRUS OP DE FOTO STOND.
Maar nee
Ik doe niet aan animal sex, ik duik liever met echte chickies zoals Jett in bedquote:Op woensdag 19 april 2006 23:11 schreef AkTje het volgende:
jaloerse pikjes hier..
Macdonald's wcquote:Op woensdag 19 april 2006 23:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik doe niet aan animal sex, ik duik liever met echte chickies zoals Jett in bed.
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gaat gewoon een relatie aan met een walrus.
[afbeelding]
Probeert d'r nog voorzichtig te voeren ook.
[afbeelding]
Bron: [Reisverslag] Disneyland Parijs.
Ik kan niet fotoroflenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:21 schreef MrSASO het volgende:
Hee Maikuuul dit moet je niet pikken he![]()
Soep hem terug ofzo![]()
jammerquote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik kan niet fotoroflen
Nee die wenkbrauwen waren ook zo op die andere foto.
Hendig gaar gek die wenkbrauw op de foto, int echt istie helemaal niet zo raar
Hier lach ik leuk he gek ?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:36 schreef Mailbox het volgende:
Die kerel heeft echt een sneaky Lach....
Sneakyquote:Op woensdag 19 april 2006 23:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hier lach ik leuk he gek ?
[afbeelding]
Soepen is voor pussies, gewoon op zijn bek pompen is een veel beter plan.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:21 schreef MrSASO het volgende:
Hee Maikuuul dit moet je niet pikken he![]()
Soep hem terug ofzo![]()
Ja gek!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hier lach ik leuk he gek ?
[afbeelding]
Tof!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:17 schreef Maikuuul het volgende:
Achja ik kon het niet laten
dWc_RuffRyder De kleine deugniet !
Inderdaad bontquote:Op donderdag 20 april 2006 09:28 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Knip die bontkraag van je jas, idioot.
Misschien is dat volgens hun ook het probleem? Anyway, ik vind t echt stoer, heb zelf ook nepbont op mn jas!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:42 schreef Maikuuul het volgende:
Het bont op me jas is nep dus wtf.
HAHAHAAAquote:
Ja, erg stoerquote:Op donderdag 20 april 2006 13:57 schreef MrSASO het volgende:
[..]
HAHAHAAA![]()
![]()
Iedereen hier vraagd zich af waarom ik zo hard lach, ik laat mijn maten die foto`s zien hun lachen nu keihard mee.
Misschien zouden 'je maten' je een LOI-cursus "stam + t" kunnen geven.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:57 schreef MrSASO het volgende:
HAHAHAAA![]()
![]()
Iedereen hier vraagt zich af waarom ik zo hard lach, ik laat mijn maten die foto`s zien hun lachen nu keihard mee.
Mischien zou je ook wat minder kunnen klagen over spellingquote:Op donderdag 20 april 2006 14:00 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Misschien zouden 'je maten' je een LOI-cursus "stam + t" kunnen geven.
Je bent een echte dicktatorquote:Op donderdag 20 april 2006 14:00 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Misschien zouden 'je maten' je een LOI-cursus "stam + t" kunnen geven.
hij gooide een ijsblokje naar je!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef Bange-Frans het volgende:
who the fuck is maikel en waarom issie zo cool![]()
Hij deed je moeder al toen je vader nog brommers opvoerde in je opa's garage.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef Bange-Frans het volgende:
Maikuuul is iemand die hendig sjiek walrussen in de kont sliptquote:Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef Bange-Frans het volgende:
Joh.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:20 schreef RedFever007 het volgende:
[afbeelding]
Boh gek! zoeen hendig sjieke handtasje![]()
bron: [Reisverslag] Disneyland Parijs
Wat een mini-knuppeltje voor zulks een walvis!quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef anisubs het volgende:
Loooooolz, mooi gephotoshopt.
Wat moet Maikuuul hier nou van denken?
Ik heb toch al een "revenge" topic gemaakt ?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef anisubs het volgende:
Loooooolz, mooi gephotoshopt.
Wat moet Maikuuul hier nou van denken?
Zou ik ook niet doen, krijg je enge ziektes van ....quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:06 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik heb je gezien vandaag Maikuuulmet je homies voor de ingang van je school bij een sligro vrachtwagen... je zag er wel moe uit trouwens
![]()
Ik durfde je alleen niet aan te raken![]()
Ja gek, die had gister de hele avond peren bijgevuld, zoeen hendig zwaar werk!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:06 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik heb je gezien vandaag Maikuuulmet je homies voor de ingang van je school bij een sligro vrachtwagen... je zag er wel moe uit trouwens
![]()
Wat heb jij nou uit je broek steken Maikuuul?!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Nu ook in de hendig sjieke bios.
kijk anders even naar de opdruk van zijn t shirtquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:32 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Wat heb jij nou uit je broek steken Maikuuul?!
OMFG..!! WTF..!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
kijk anders even naar de opdruk van zijn t shirt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Dat Zeeman-logoquote:Op donderdag 20 april 2006 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Wat een beroepen heeft ie toch. F1 rijder, duiker.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:45 schreef SwiffMeister het volgende:
http://Maikuuuuul.justgotowned.com/![]()
Lolquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:45 schreef SwiffMeister het volgende:
http://Maikuuuuul.justgotowned.com/![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Moet ik het nog 1 keer uitleggen:quote:Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef Bange-Frans het volgende:
Nee dat heb je fout.quote:Maaikuul leest geen boeken, hij staart er net zolang naar tot hij de informatie krijgt die hij wil.
Whehe lollers, zitje ook bij mij op school dan ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:06 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
![]()
Tis net alsof ze niet slijten gek, het profiel is nog gans intact !!!einzquote:Op zondag 23 april 2006 03:36 schreef gias het volgende:
maar maikuul kan toch ook vet sjiek slippen? op z'n peugeot foxje
zeg maikuul hoeveel banden slijt je zo in de maand??
Zal ik je de volgende keer op de grond duwen en zeggen 'Sjieke slip Maikuuul!'quote:Op zondag 23 april 2006 16:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Whehe lollers, zitje ook bij mij op school dan ?
Ja kon best zijn dat ik er moe uitzag
Ik prefeer een groet zoals: ey gek meerquote:Op zondag 23 april 2006 17:21 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Zal ik je de volgende keer op de grond duwen en zeggen 'Sjieke slip Maikuuul!'![]()
Whehe gek, nee kan niet in de Celebration want ik ben geen 18 lollerjaar.quote:Op zondag 23 april 2006 17:32 schreef Dirktator het volgende:
He Maikuuul, ik dacht dat jij op lollerkamp in Belgie was met je freundin? Zoeen gare sfeer in de Celebration daar zonder jou, gek!
Ik heb alleen geruchten erover gehoord.quote:Op zondag 23 april 2006 23:16 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Wie weet hoe het ervoor staat om Maikuuul bij Jensen op de bank te krijgen?!
Origineel!quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:07 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Moet ik het nog 1 keer uitleggen:
Maaikuul telt tot het oneinige. (Twee keer)
Maaikuul gaf de Mona Lisa die glimlach.
Maaikuul is de reden dat Wally zich verstopt.
Maaikuul slaapt niet, hij wacht.
Maaikuul draagt geen horloge, hij bepaalt zelf hoe laat het is.
Maaikuul leest geen boeken, hij staart er net zolang naar tot hij de informatie krijgt die hij wil.
Maaikuul bestelde een Big Mac bij de Burger King, en hij kreeg er 1.
Maaikuul gelooft niet in Duitsland.
Maaikuul kan een boek beoordelen na het zien van de kaft.
Maaikuul trapte ooit een paard tegen zijn kin, tegenwoordig zijn die paarden bekend als giraffes.
Niks ontvangen van jensen enzo dus nee het gaat niet doorquote:Op zondag 23 april 2006 23:16 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Wie weet hoe het ervoor staat om Maikuuul bij Jensen op de bank te krijgen?!
Dam'n stomme Jensenquote:Op maandag 24 april 2006 15:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niks ontvangen van jensen enzo dus nee het gaat niet door
quote:Op maandag 24 april 2006 15:28 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk dit mooi topic
Dirktator, de bange krullige jongen.
Zomaar gesloten
Paint je naam er dan in gek!quote:Op maandag 24 april 2006 15:31 schreef Zwansen het volgende:
Count me in!
Is dat je kloonquote:Op maandag 24 april 2006 15:34 schreef Maikuuul het volgende:
World of Warcraft ?
De nieuwe
Teken hier de petitie voor Dirktator
quote:Op maandag 24 april 2006 15:34 schreef Maikuuul het volgende:
World of Warcraft ? = Weest Optimistsch Weken
De nieuwe
Teken hier de petitie voor Dirktator
Aha naja die andere is ook alweer dichtquote:Op maandag 24 april 2006 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
Neej das iemand op msn =]
dode otter in je nek is zooooo 2005quote:Op donderdag 20 april 2006 09:28 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Knip die bontkraag van je jas, idioot.
aaightquote:Op maandag 24 april 2006 19:29 schreef master_X het volgende:
[..]
nee man dan bent jecht heel COOL man gansta styl man ...![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:26 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
'K heb Maikuuul een hand gegeven!![]()
Kut voor je. Slachtofferhulp nodig?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:26 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
'K heb Maikuuul een hand gegeven!![]()
Wat jij niet wist is dat ik 5 minuten daarvoor flink in mijn eigen stront heb zitten graaienquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:01 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Nee.![]()
Ik heb de betreffende hand in plastic ingepakt en ga er vanavond mijn vriendin mee bevredigen![]()
STERFquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:07 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Moet ik het nog 1 keer uitleggen:
Maaikuul telt tot het oneinige. (Twee keer)
Maaikuul gaf de Mona Lisa die glimlach.
Maaikuul is de reden dat Wally zich verstopt.
Maaikuul slaapt niet, hij wacht.
Maaikuul draagt geen horloge, hij bepaalt zelf hoe laat het is.
Maaikuul leest geen boeken, hij staart er net zolang naar tot hij de informatie krijgt die hij wil.
Maaikuul bestelde een Big Mac bij de Burger King, en hij kreeg er 1.
Maaikuul gelooft niet in Duitsland.
Maaikuul kan een boek beoordelen na het zien van de kaft.
Maaikuul trapte ooit een paard tegen zijn kin, tegenwoordig zijn die paarden bekend als giraffes.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kut voor je. Slachtofferhulp nodig?
Je beseft toch wel dat die hand nooit meer zal genezen......
Trendsetter !quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:28 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Eentje oud de oude doos dan maar.
Kutn00b, nou komt d'r een slotje op m'n topicquote:Op maandag 8 mei 2006 18:07 schreef Silven het volgende:
Echt een mafkees gek!
O wacht het is een parodie. Maikuuul heeft het gemaaktquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:19 schreef OG-Loco het volgende:
Ik kende het filmpje, maar Maikuuul????!!?!??!?!!!!!!
I second that!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:30 schreef compier het volgende:
GO MAIKUUUL
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:29 schreef King_of_Kool het volgende:
Maaikuul zal de geschiedenis boeken ingaan als de nieuwe Herman
[afbeelding]
Ze lijken wel een beetje
Nou, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat Herman iets slimmer is dan Maaikuul. En Maaikuul is ook wat meer een lompe pummelquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:46 schreef OneStepBeyond het volgende:
Ik weet zeker dat Herman het niet voor elkaar krijgt om zo'n hendig sjiek filmpje te maken...![]()
Zelf beweren slim te zijn en dan mijn naam met 2a's en 2u's typenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:00 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Nou, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat Herman iets slimmer is dan Maaikuul. En Maaikuul is ook wat meer een lompe pummel
Maar je vergeet alleen te zeggen dat Herman ook nog met P en een D gespeld moet wordenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zelf beweren slim te zijn en dan mijn naam met 2a's en 2u's typen
![]()
quote:
Je weet togquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:20 schreef Corksterr het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom hij zo übertof is..?
WTF hahah Zeeman Maikuuuuull.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Jou ondertitelquote:
Tja, als echte wigger zou je toch door de mand vallen met dat accentquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:08 schreef AffenStrudel het volgende:
Briljant moment waarop het joeg0- accent vervangen wordt door het zachte "kettinnng"![]()
![]()
Wat een sukkeltjes gekquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:10 schreef Devlinsect het volgende:
Eerst deze tjekken:
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=19946
Dan de Maikuuul versie
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=20513body
![]()
Hahaha die heb ik vanmiddag helemaal niet gezien.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:10 schreef Devlinsect het volgende:
Eerst deze tjekken:
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=19946
Dan de Maikuuul versie
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=20513body
![]()
ZOMG!!!! Alle totally n00bs even hier in-pwnen!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef Bange-Frans het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |