abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2006 @ 21:15:24 #201
47580 hoM3r
Our trip.
pi_37670697
En nu allemaal stil over intelligentie van voetballers

Pothuizen is gaaf en stoer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 mei 2006 @ 21:18:10 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37670819
we gaan maar eens normaal posten hier!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37673223
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:15 schreef hoM3r het volgende:
En nu allemaal stil over intelligentie van voetballers
Haha, inderdaad. Echt intelligent wordt er hier de laatste dagen ook niet gereageerd.

Jammer dat er niet (weer) van Vitesse gewonnen werd in de Goffert. Ach, volgend seizoen maar weer aan 'n mooie reeks beginnen!
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:16:44 #204
142793 SlodderJos
Bekem is lekkem!
pi_37695506
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:00 schreef NMGN23 het volgende:
Met jouw post probeer je mijn vorige post te bevestigen neem ik aan?
Wil je dat ik dat doe? Ik help namelijk graag mensen met een geestelijke beperking.
"Schijten? 5e verdieping!"
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:17:59 #205
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_37695548
Ahh, kijk aan, je bent de kwaadste niet. En nou terug naar je eigen topic
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:58:45 #206
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_37705555
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef SlodderJos het volgende:

[..]

Wil je dat ik dat doe? Ik help namelijk graag mensen met een geestelijke beperking.
Ik kan dat niveau van jou inderdaad geestelijk niet aan.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:02:51 #207
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37705660
Zat nog erg te twijfelen of ik een seizoenskaart zou kopen ipv losse kaarten, maar zie nu dat het tot 22 mei sowieso niet mogelijk is om seizoenskaarten te bestellen. Nog maar even wachten dus
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37739934
quote:
ForzaNEC:
Niet NAC Breda maar FC Twente wordt de nieuwe club van Rob Wielaert. Al enige tijd geleden werd bekend dat Wielaert komend seizoen zou gaan spelen voor NAC, Twentsche Courant Tubantia onthult nu op haar website dat de verdediger gebruik maak van een speciale clausule om te kunnen gaan spelen voor FC Twente

De 27 jarige verdediger is bezig aan zijn vierde seizoen bij NEC. Wielaert had een aflopend contract in Nijmegen en leek te vertrekken naar NAC Breda, waar zijn oude coach Cees Lok trainer was. Inmiddels is NAC op zoek naar een nieuwe coach en het is aannemelijk dat Wielaert in zijn contract had staan dat hij alleen zou komen wanneer Lok trainer in Breda was.

Wielaert tekent volgens TC Tubantia een vierjarig contract in Enschede. Eerder speelde Wielaert voor PSV en FC Den Bosch. De krant zal morgen met meer details naar buitenkomen in haar krant.
quote:
www.vi.nl:
NEC-speler Rob Wielaert zal komend seizoen níet voor NAC uitkomen. Wielaert tekende eind januari een contract dat hem voor vier seizoenen aan NAC verbond. Dat contract is inmiddels ontbonden.

Rondom de derde nacompetitiewedstrijd van NAC tegen TOP Oss nam Wielaert contact op met NAC. Hij wilde met de clubleiding om de tafel. In het gesprek dat volgde, gaf Wielaert aan dat hij liever niet naar NAC kwam. Vervolgens werd er overeenstemming bereikt over ontbinding van het contract. Theo Mommers: "Het is heel simpel: spelers die niet met hart en ziel voor NAC willen spelen, hoeven ook niet te komen."
Verrassend!
Het lijkt er wel op dat hij toch erg gebonden was aan Cees Lok.
Hij gaf hem de garantie dat hij op zijn favoriete plek mocht spelen, centraal op het middenveld. Blijkbaar is hij bang dat die garantie vervalt, en krijgt hij die misschien wel bij Twente.
Hoe dan ook bijzonder nieuws.

[ Bericht 19% gewijzigd door -J-D- op 11-05-2006 16:46:06 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:49:47 #209
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37742022
NAC zal het toch wel moeilijk krijgen om orde in de chaos te scheppen, denk ik. De gebeurtenissen van afgelopen jaar zijn geen visitekaartje
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37850672
quote:
NEC heeft zijn zinnen gezet op het aantrekken van de Schotse verdediger Kevin McNaughton.

McNaughton is 23 jaar en sinds kort Schots international. Hij speelde afgelopen seizoen onder ex-NEC trainer Jimmy Calderwood bij Aberdeen. FC. Hij is daar rechtsback, maar kan ook centraal uit de voeten. McNaughton gaf gedurende het seizoen aan dat hij zijn geluk buiten Schotland wil beproeven.

Volgens de Schotse media heeft Brann Bergen serieuze interesse. Eerder dit seizoen zou ook Fulham de rechtsback hebben gevolgd. Er schijnt inmiddels meer interesse uit Engeland te zijn.
OmroepGelderland
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:23:42 #211
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_37870736
quote:
Overgang Zuiverloon naar NEC aanstaande

16/5/2006 9 :56

NEC is de voornaamste kandidaat om Gianni Zuiverloon komend seizoen onderdak te bieden. De Feyenoorder moet de vervanger worden van Björn van der Doelen.

Ondanks een goed seizoen bij RKC Waalwijk, waar hij na de komst van Danny Mathijssen echter steeds vaker op de bank belandde, ligt er voor Zuiverloon bij Feyenoord weinig speeltijd in het verschiet.

RKC wilde graag nog een jaar door met Zuiverloon, die echter gezien zijn rol op het tweede plan in het slot van de competitie voor een andere club opteert. NEC is die club, zo laat het zich aanzien.

NEC neemt Zuiverloon voor één jaar op huurbasis over van Feyenoord, waar diens contract nog twee jaar doorloopt. In Nijmegen treft de middenvelder in Mario Been een trainer aan die hij nog kent van tijd bij Jong Feyenoord. Zuiverloon moet de plaats op het Nijmeegse middenveld gaan invullen die gestopte Van der Doelen heeft achtergelaten.
Van VI.

Aardige speler die Zuiverloon, alleen jammer dat hij gehuurd wordt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:56:42 #212
47580 hoM3r
Our trip.
pi_37881651
quote:
Obsceen juichen kost Pothuizen twee duels

16/5/2006 15:22

Zijn doelpunt tegen aartsrivaal Vitesse vierde Patrick Pothuizen uitbundig en met obscene gebaren. De NEC-verdediger moet boeten voor die actie.
Pothuizen toonde na afloop van het play-offsduel allerminst spijt van zijn actie, die hem de start van het nieuwe seizoen gaat kosten. De tuchtcommissie van de KNVB achtte een schorsing van twee duels op zijn plaats, waarvan één voorwaardelijk.

Onduidelijk is nog welke club Pothuizen het eerste duel moet missen. De verdediger is nog in onderhandeling met NEC over een verlenging van zijn contract.
Maar hij had er toch al geel voor gehad? Dan kun je toch niet meer geschorst worden? Verder natuurlijk sowieso belachelijk.
http://media.putfile.com/Patrick-64
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:48:00 #213
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_37883299
quote:
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:51:06 #214
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_37883413
Belachelijke schorsing, imho. Die kerel viert gewoon dat hij telkens voor vanalles uitgemaakt wordt en nu wraak neemt door te scoren.
Hij is mijns inziens al genoeg bestraft door de goals van Vitesse.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_37919673
Zuiverloon lijkt me wel wat, na Akchaoui de tweede leuke aankoop (of huur, wat jij wil). Maar er moet nog wel wat bijkomen... Benieuwd of het nog wat wordt met McNaughton en die Nigeriaan.
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:19:09 #216
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_37919800
mijn gevoel zegt dat er zeker nog spelers bij zullen gaan komen en
de transfer periode is nog lang niet afgelopen dus dat loopt wel los
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:22:20 #217
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_37919917
Hoe gaat het inmiddels met Van Delft eigenlijk?
Vamos el TRI!
pi_37920002
Die Nigeriaan is niet gekomen op uitnodiging van NEC maar op verzoek van zijn zaakwaarnemers. NEC heeft toestemming gegeven om een paar dagen langs te komen, en kijkt of er mogelijkheden zijn. Maar het initiatief lag niet bij NEC.
pi_37920083
Wie weet is het de nieuwe Kanu

Rond Van Delft is het al een tijdje stil, geen nieuws is goed nieuws?!??!
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:37:59 #220
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_37920394
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:51 schreef Elvislives het volgende:
Belachelijke schorsing, imho. Die kerel viert gewoon dat hij telkens voor vanalles uitgemaakt wordt en nu wraak neemt door te scoren.
Hij is mijns inziens al genoeg bestraft door de goals van Vitesse.
Net als dat iemand die haast heeft en te hard rijdt om op tijd te komen bestraft wordt omdat ie al aangehouden is door de politie en hierdoor te laat komt, zeker.

Die kneus moet gewoon z'n emoties in bedwang houden en als ie dat niet kan, ook goed, maar dan moet ie de consequenties aanvaarden.

Overigens had NEC had net zo goed 2-1 kunnen scoren en kunnen winnen. Dan was een schorsing zeker wel gerechtvaardigd...
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:38:52 #221
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_37920436
Voetbal = Emotie
Vamos el TRI!
pi_37920583
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:37 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

Overigens had NEC had net zo goed 2-1 kunnen scoren en kunnen winnen.
pi_37920683
Met die knal van Denneboom op de lat waren we er toch niet ver vanaf.
pi_37920828
Nee tuurlijk, het had kunnen gebeuren maar is niet aan de orde. Maar wat Horsemen stelt zit wel wat in. Nu kan ik eigenlijk alleen maar lachen om Potje's debiele reactie, hadden we verloren dan was de frustatie een stuk groter geweest en had ik me dood geërgerd aan die gast. Wellicht dat ik daarom nu ook vind dat een straf echt onzin is.
pi_37922011
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef Elvislives het volgende:
Voetbal = Emotie
Dus horen de spreekkoren richting Patrick er ook bij!

Het is geven en nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')