Haha, inderdaad. Echt intelligent wordt er hier de laatste dagen ook niet gereageerd.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:15 schreef hoM3r het volgende:
En nu allemaal stil over intelligentie van voetballers
Wil je dat ik dat doe? Ik help namelijk graag mensen met een geestelijke beperking.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:00 schreef NMGN23 het volgende:
Met jouw post probeer je mijn vorige post te bevestigen neem ik aan?
Ik kan dat niveau van jou inderdaad geestelijk niet aan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef SlodderJos het volgende:
[..]
Wil je dat ik dat doe? Ik help namelijk graag mensen met een geestelijke beperking.![]()
quote:ForzaNEC:
Niet NAC Breda maar FC Twente wordt de nieuwe club van Rob Wielaert. Al enige tijd geleden werd bekend dat Wielaert komend seizoen zou gaan spelen voor NAC, Twentsche Courant Tubantia onthult nu op haar website dat de verdediger gebruik maak van een speciale clausule om te kunnen gaan spelen voor FC Twente
De 27 jarige verdediger is bezig aan zijn vierde seizoen bij NEC. Wielaert had een aflopend contract in Nijmegen en leek te vertrekken naar NAC Breda, waar zijn oude coach Cees Lok trainer was. Inmiddels is NAC op zoek naar een nieuwe coach en het is aannemelijk dat Wielaert in zijn contract had staan dat hij alleen zou komen wanneer Lok trainer in Breda was.
Wielaert tekent volgens TC Tubantia een vierjarig contract in Enschede. Eerder speelde Wielaert voor PSV en FC Den Bosch. De krant zal morgen met meer details naar buitenkomen in haar krant.
Verrassend!quote:www.vi.nl:
NEC-speler Rob Wielaert zal komend seizoen níet voor NAC uitkomen. Wielaert tekende eind januari een contract dat hem voor vier seizoenen aan NAC verbond. Dat contract is inmiddels ontbonden.
Rondom de derde nacompetitiewedstrijd van NAC tegen TOP Oss nam Wielaert contact op met NAC. Hij wilde met de clubleiding om de tafel. In het gesprek dat volgde, gaf Wielaert aan dat hij liever niet naar NAC kwam. Vervolgens werd er overeenstemming bereikt over ontbinding van het contract. Theo Mommers: "Het is heel simpel: spelers die niet met hart en ziel voor NAC willen spelen, hoeven ook niet te komen."
OmroepGelderlandquote:NEC heeft zijn zinnen gezet op het aantrekken van de Schotse verdediger Kevin McNaughton.
McNaughton is 23 jaar en sinds kort Schots international. Hij speelde afgelopen seizoen onder ex-NEC trainer Jimmy Calderwood bij Aberdeen. FC. Hij is daar rechtsback, maar kan ook centraal uit de voeten. McNaughton gaf gedurende het seizoen aan dat hij zijn geluk buiten Schotland wil beproeven.
Volgens de Schotse media heeft Brann Bergen serieuze interesse. Eerder dit seizoen zou ook Fulham de rechtsback hebben gevolgd. Er schijnt inmiddels meer interesse uit Engeland te zijn.
Van VI.quote:Overgang Zuiverloon naar NEC aanstaande
16/5/2006 9 :56
NEC is de voornaamste kandidaat om Gianni Zuiverloon komend seizoen onderdak te bieden. De Feyenoorder moet de vervanger worden van Björn van der Doelen.
Ondanks een goed seizoen bij RKC Waalwijk, waar hij na de komst van Danny Mathijssen echter steeds vaker op de bank belandde, ligt er voor Zuiverloon bij Feyenoord weinig speeltijd in het verschiet.
RKC wilde graag nog een jaar door met Zuiverloon, die echter gezien zijn rol op het tweede plan in het slot van de competitie voor een andere club opteert. NEC is die club, zo laat het zich aanzien.
NEC neemt Zuiverloon voor één jaar op huurbasis over van Feyenoord, waar diens contract nog twee jaar doorloopt. In Nijmegen treft de middenvelder in Mario Been een trainer aan die hij nog kent van tijd bij Jong Feyenoord. Zuiverloon moet de plaats op het Nijmeegse middenveld gaan invullen die gestopte Van der Doelen heeft achtergelaten.
Maar hij had er toch al geel voor gehad? Dan kun je toch niet meer geschorst worden? Verder natuurlijk sowieso belachelijk.quote:Obsceen juichen kost Pothuizen twee duels
16/5/2006 15:22
Zijn doelpunt tegen aartsrivaal Vitesse vierde Patrick Pothuizen uitbundig en met obscene gebaren. De NEC-verdediger moet boeten voor die actie.
Pothuizen toonde na afloop van het play-offsduel allerminst spijt van zijn actie, die hem de start van het nieuwe seizoen gaat kosten. De tuchtcommissie van de KNVB achtte een schorsing van twee duels op zijn plaats, waarvan één voorwaardelijk.
Onduidelijk is nog welke club Pothuizen het eerste duel moet missen. De verdediger is nog in onderhandeling met NEC over een verlenging van zijn contract.
Net als dat iemand die haast heeft en te hard rijdt om op tijd te komen bestraft wordt omdat ie al aangehouden is door de politie en hierdoor te laat komt, zeker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:51 schreef Elvislives het volgende:
Belachelijke schorsing, imho. Die kerel viert gewoon dat hij telkens voor vanalles uitgemaakt wordt en nu wraak neemt door te scoren.
Hij is mijns inziens al genoeg bestraft door de goals van Vitesse.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:37 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Overigens had NEC had net zo goed 2-1 kunnen scoren en kunnen winnen.
Dus horen de spreekkoren richting Patrick er ook bij!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef Elvislives het volgende:
Voetbal = Emotie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |