Whehehe, ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik Nec'er was... Wat zet Pothuizen jullie hier voor lul. Een "ssst"-beweging was zeker verdiend geweest, maar dit was echt... Whehehequote:Op donderdag 4 mei 2006 01:30 schreef hoM3r het volgende:
Och, het ging toch al nergens meer om, en dat Patrcick even zijn frustratie uit was wel mooi. Gewoon puur omdat het Pothuizen is hoor, een andere speler van NEC had het natuurlijk niet moeten flikken...
[afbeelding]
Ja, hij zet 'ons' voor lulquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:04 schreef Yozzz het volgende:
Whehehe, ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik Nec'er was... Wat zet Pothuizen jullie hier voor lul. Een "ssst"-beweging was zeker verdiend geweest, maar dit was echt... Whehehe![]()
Eigenlijk wel ja... Ik begin ernstig te twijfelen aan het gemiddelde ontwikkelingsniveau van de Nijmegenaar. Had mijn vader dan toch gelijk toen hij zei dat Nijmegen een onontwikkeld gebied was, en dat we lief voor jullie moesten zijn omdat jullie "niet beter weten"?quote:
Ja.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:30 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Had mijn vader dan toch gelijk toen hij zei dat Nijmegen een onontwikkeld gebied was, en dat we lief voor jullie moesten zijn omdat jullie "niet beter weten"?
Wat lul je nou, komt Pothuizen uit Nijmegen of zoquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:30 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja... Ik begin ernstig te twijfelen aan het gemiddelde ontwikkelingsniveau van de Nijmegenaar. Had mijn vader dan toch gelijk toen hij zei dat Nijmegen een onontwikkeld gebied was, en dat we lief voor jullie moesten zijn omdat jullie "niet beter weten"?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:30 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja... Ik begin ernstig te twijfelen aan het gemiddelde ontwikkelingsniveau van de Nijmegenaar. Had mijn vader dan toch gelijk toen hij zei dat Nijmegen een onontwikkeld gebied was, en dat we lief voor jullie moesten zijn omdat jullie "niet beter weten"?
Als het ontwikkelingsniveau van Nijmegen (met een Universiteit en een grote Hogeschool) al zo laag is, wat moeten wij, hier in Nijmegen, dan wel niet van Arnhem denken? Een stel vmbo'ers en modegays?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:30 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Patrick Pothuizen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:30 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Geboorteplaats Culemborg dus Arnhemmerquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:28 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Patrick Pothuizen.
Geboorteplaats: Culemborg
Debuut betaald voetbal: Vitesse
Dus Arnhemmer.
Ik begin ernstig te twijfelen aan het gemiddelde ontwikkelingsniveau van de Arnhemmer.
Kunnen ze Van der Schaaf ook gaan onderzoeken, of was dat al gedaan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:53 schreef brighton het volgende:
[..]
Geboorteplaats Culemborg dus Arnhemmer
Ik las trouwens dat er een vooronderzoek wordt gestart naar Pothuizen ivm de 'obscene gebaren' die hij maakte na zijn treffer. Vind ik dan ook weer wat overdreven. Ik denk niet dat er iemand op die gebaren zat te wachten, maar om dit nou te gaan onderzoeken...
En gister ook weer..quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:19 schreef DeVinger het volgende:
De psychopaat van Vitesse VD Schaaf deed ook iets soortgelijks idd in Arnhem.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:30 schreef Elvislives het volgende:
Dat hoort bij een derby waarbij de haat van alle kanten komt. Kan mij het verrotten dat Pothuizen loopt te luchtneuken (als een HARK) en dat vd Schaaf zn reet laat zien aan een NEC vak. De supporters schelden de spelers uit die opgejut worden, spelers doen dat terug, zo is voetbal.
Arnhemmer omdat ie bij Vitesse speelde, idioot. Hij is toch ook een Nijmegenaar omdat ie bij NEC speelt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:53 schreef brighton het volgende:
[..]
Geboorteplaats Culemborg dus Arnhemmer
Nee, een nekker, voor mij dan. Maargoed, zal er verder niet op ingaan, om hier nou over te gaan discussieren....quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:47 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Arnhemmer omdat ie bij Vitesse speelde, idioot. Hij is toch ook een Nijmegenaar omdat ie bij NEC speelt?
Dan had ik het toch goed gezien op Talpaquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:30 schreef Elvislives het volgende:
Dat hoort bij een derby waarbij de haat van alle kanten komt. Kan mij het verrotten dat Pothuizen loopt te luchtneuken (als een HARK) en dat vd Schaaf zn reet laat zien aan een NEC vak. De supporters schelden de spelers uit die opgejut worden, spelers doen dat terug, zo is voetbal.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:47 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Arnhemmer omdat ie bij Vitesse speelde, idioot. Hij is toch ook een Nijmegenaar omdat ie bij NEC speelt?
En later werd hij weer dom toen hij weer terug naar NEC ging!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]toen hij dus van NEC naar Vitesse ging werd hij dus van de ene op de andere dag van een Nijmegenaar een Arnhemmer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |