abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38667794
Misschien kan het een gevalletje Sankoh worden. Daar zal NEC vast op gokken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:31:18 #277
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_38685408
Nou, het zal me benieuwen .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:41:07 #278
142793 SlodderJos
Bekem is lekkem!
pi_38698260
Sukkel.

[ Bericht 91% gewijzigd door Suijk op 10-06-2006 11:21:41 ]
"Schijten? 5e verdieping!"
pi_38699464
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
Die Sankoh kwam toch ook van Telstar. Doet het toch aardig bij Groningen
pi_38704939
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
Wat een talenten komen er toch van Telstar!!!!

Hier gaat NEC nog een hoop plezier aan beleven, alleen moeten de supporters niet verwachten dat hij er meteen staat.
volgende wedstrijden:
pi_38717887
Kan Telstar niet permanent een scout naar Sierra Leone sturen, spurs??
www.thuisuiteten.nl
pi_38742245
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 11:16 schreef methodmich het volgende:
Kan Telstar niet permanent een scout naar Sierra Leone sturen, spurs??
Ehmmm.........hoezo?

Alleen Sankoh komt uit Sierra Leone en die zat in een vluchtelingenkamp(kan ff niet op het nette woord komen) in Heemskerk....

Telstar moet het juist vaker in de buurt zoeken, maar ze letten niet altijd op.....
volgende wedstrijden:
pi_38745176
Kivuvu heeft toch ook roots uit SL?
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 juni 2006 @ 14:41:55 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38884068
aha, Lok heeft zn mond dus eindelijk open gedaan over zn afscheid, Looijen krijgt de schuld.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:50:59 #285
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_38884435
Waar heb je dat vandaan?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_38885464
quote:
Een zenuwinzinking? Een affaire van een speler met zijn vrouw? Of toch de invloed van investeerders die zich met de opstelling bemoeien? Vele geruchten gingen de ronde na het plotseling opstappen van Cees Lok bij NEC. Eindelijk vertelt Cees Lok de reden van zijn vertrek. Het Nijmeegse mysterie van 'De Da Vinci Code' of 'Wie is de Mol' is bekend. Cees Lok is voor het eerst openhartig.

Nijmegen, 19 december 2005

Na lang beraad heb ik besloten per direct mijn ontslag als trainer-coach van N.E.C. Nijmegen in te dienen.

Het afgelopen jaar heeft mij geleerd dat er een onoverbrugbaar verschil is ontstaan in de manier waarop je samen structureel werkend, met een duidelijke visie N.E.C. naar een hoger niveau kunt brengen.
In het belang van N.E.C. ga ik niet dieper in op details en wens ik N.E.C. en uiteraard de spelersgroep in de toekomst veel succes.

Verder wil ik met name de supporters bedanken voor de enorme steun en warmte die ik zowel als speler en als trainer de afgelopen 17 jaar heb gekregen.

Als laatste wil ik nogmaals stellen dat deze beslissing door mij is genomen in het belang van N.E.C. en dat ik met pijn in mijn hart maar met opgeheven hoofd N.E.C. ga verlaten.

Cees Lok

Tot de dag van vandaag hulde Cees Lok zich in nevelen waarom hij precies is opgestapt. Steeds maar weer werd verwezen naar bovenstaande verklaring. Ook NEC zegt nog steeds niet te weten waarom Lok ontslag nam. In een recent interview dat dagblad De Gelderlander met Hans van Delft had, zegt de voorzitter: 'Er moet iets geweest zijn wat hem dwarszat, maar het kunnen nooit dingen zijn geweest waarover niet te praten was.'

NEC houdt nog steeds vol dat waarschijnlijk een optelsom van kleinere, minder belangrijke zaken de reden was van het opstappen van Lok. Tijdens een bijeenkomst van de klankbordgroep in januari somde algemeen directeur Jacco Swart enkele van deze kleinigheden op: 'Die liepen uit één van het verlengen van contracten van enkele spelers tot het repareren van de airco in de spelersbus en de aanleg van een extra trainingsveld.'

Tot die tijd moesten media, maar vooral ook supporters het met deze redenaties doen. Zelfs bij de aanstelling van Lok bij NAC wilde de living legend niks kwijt omdat hij anders NEC zou beschadigen. Vandaag wil Cees Lok eindelijk wél praten over zijn vertrek. De druppel is een andere quote van Hans van Delft in datzelfde interview in De Gelderlander. Van Delft: 'Achteraf moet je misschien vaststellen dat Lok niet opgewassen was tegen de zwaarte van zijn functie. Die veronderstelling zie ik bevestigd door de manier waarop hij zich bij NAC heeft gemanifesteerd.'

Die laatste opmerking trof Lok. Eindelijk vindt hij het tijd om eens dè reden van zijn vertrek toe te lichten. En waarom bij ForzaNEC en niet het 'verkopen' aan een andere krant? Omdat volgens Lok ForzaNEC een site is voor en door supporters, en deze supporters hebben als eerste het recht om te weten waarom hij is vertrokken.

Waar moeten wij nu de oorzaak zoeken? Is de invloed van investeerders nu de oorzaak geweest dat jij opstapte? 'Absoluut niet', zegt Lok tegenover ForzaNEC. 'De relatie tussen investeerders en mij is altijd goed geweest. Dat is nooit een issue geweest om op te stappen'. Wat vind jij van de uitspraken van Van Delft in De Gelderlander? 'Die uitspraken moet je niet serieus nemen', aldus Lok. 'Van Delft houdt Looyen altijd de hand boven het hoofd.

Lok vervolgt: 'De zogenaamde vriendschap tussen mij en Looyen was puur zakelijk, niet vriendschappelijk. Ik ben ook boos geworden dat Looyen na mijn ontslag ook altijd nog gezegd heeft dat wij altijd vrienden waren, dat er niks voorgevallen is. Dat ergerde mij'.

In je statement zeg je dat er een onoverbrugbaar verschil is ontstaan in de manier waarop je samen structureel werkend, met een duidelijke visie NEC naar een hoger niveau kunt brengen. Wat bedoel je daarmee? 'Door de zelfingenomen houding van Looyen stagneerde mijn eigen werk', vertelt Lok openhartig. 'Ik werd bijvoorbeeld belemmerd over wat ik wilde met spelers.'

'De grote geldelijke verdiensten van Looyen zijn mijn inziens de oorzaak dat hij geen verschil meer ziet tussen zijn werk en zijn clubliefde', vertelt Lok. 'Looyen kreeg zelfs een technisch platform, alleen maar om hem in het zadel te houden.' Over Looyen's columns op ForzaNEC vertelt Lok: 'Looyen manipuleert iedereen, de stukjes op ForzaNEC is alleen maar om ons op de hand te houden.'

Lok benadrukt nogmaals dat investeerders nooit de oorzaak zijn geweest van zijn vertrek. De invloed van Marcel Boekhoorns technisch adviseur Hans Kraay sr. ook niet. 'Boekhoorn baalde erg van mijn vertrek', zegt Lok. 'Erger vond hij nog dat Boekhoorn zelfs als oorzaak gezien werd van mijn vertrek. Dat is absoluut niet de reden', vertelt Lok stellig. Eén van de redenen dat Boekhoorn is opgestapt is volgens Lok ook dat Boekhoorn zelf als reden werd gezien waarom Lok opstapte, dat raakte Boekhoorn enorm.

Over de toekomst zegt Lok: 'Van Delft heeft gezocht naar een opvolger die hetzelfde denkt over Looyen als hij zelf. Het ergste vind ik nog dat ik door dit soort mensen niet meer naar mijn club kan. De club waar ik zo'n supporter van ben.'

Eindelijk is nu boven tafel waarom Lok is opgestapt. Het boterde inderdaad niet tussen de trainer die Lok bij NEC haalde en de technisch directeur die Lok aanstelde als hoofdtrainer. Looyen zou een overmatige bemoeizucht met de taken van Lok hebben. De uitspraken van Lok maken ook het ooit mysterieuze statement duidelijk. 'Het afgelopen jaar heeft mij geleerd dat er een onoverbrugbaar verschil is ontstaan in de manier waarop je samen structureel werkend, met een duidelijke visie NEC naar een hoger niveau kunt brengen.' Volgens Lok kan Looyen met zijn visie, en de beleidsbepalers daarom heen, NEC niet op een hoger niveau brengen.

Uiteraard heeft ForzaNEC Leen Looyen en Hans van Delft om een reactie gevraagd. Looyen wilde niet op de uitspraken van Lok reageren. Van Delft wilde alleen kwijt dat 'Lok eens bij zijn oude voorzitter op de koffie moest komen.'
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 juni 2006 @ 16:15:39 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38922497
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:50 schreef Mark het volgende:
Waar heb je dat vandaan?
ik had het uit een klein berichtje in het AD
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 16 juni 2006 @ 23:39:29 #288
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38934022
gay
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:13:46 #289
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_38939799
I don't really come from outer space || Last.fm
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:59:35 #290
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_38943258
Misschien omdat het rijmt op AD
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 14:22:30 #291
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_38943642
Niet alles is de moeite van het reageren waard
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_38948564
Ik ben voor een vriendin op zoek naar een origineel NEC spelersshirt met naam/rugnummer (dus seizoen 05-06 of UEFA cup shirt)

Tegen goede betaling uiteraard...
  zondag 18 juni 2006 @ 13:46:43 #293
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_38969524
Voor ADO-middenvelder Edwin de Graaf ligt er in Nijmegen een contract klaar, waarmee hij de komende seizoenen het shirt van NEC zal dragen. (AD Sportwereld
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 19 juni 2006 @ 00:06:18 #294
47580 hoM3r
Our trip.
pi_38989065
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:46 schreef numero_uno het volgende:
Voor ADO-middenvelder Edwin de Graaf ligt er in Nijmegen een contract klaar, waarmee hij de komende seizoenen het shirt van NEC zal dragen. (AD Sportwereld
En daarmee basta, is dat niet geboren tijdens potjes Xboxen bij Roelaend, volgens mij wel
  maandag 19 juni 2006 @ 11:06:41 #295
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_38996055
quote:
Op maandag 19 juni 2006 00:06 schreef hoM3r het volgende:

[..]

En daarmee basta, is dat niet geboren tijdens potjes Xboxen bij Roelaend, volgens mij wel
Grote kans, daar ontstaan wel meerdere quotes
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_39118367
Vincken wordt nou ook genoemd als eventuele aanwinst (huur). De hand van Mario Been wordt duidelijk met al die (oud-)Feyenoorders die met NEC in verband worden gebracht.
pi_39121674
Das irritant, veel spelers van één club. Hadden we bij Vitesse op een gegeven moment ook. Allemaal ex-ajaxieden of ex-utrechtspelers. Krijg je allemaal sentimentele kut verhaaltjes over hoe mooi en hoe beter het daar wel niet was/is. Boeiend, je speelt nu voor een andere club

Hoe zit het met Leonardo eigenlijk?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 juni 2006 @ 20:18:22 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39123465
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef DeVinger het volgende:
Das irritant, veel spelers van één club. Hadden we bij Vitesse op een gegeven moment ook. Allemaal ex-ajaxieden of ex-utrechtspelers. Krijg je allemaal sentimentele kut verhaaltjes over hoe mooi en hoe beter het daar wel niet was/is. Boeiend, je speelt nu voor een andere club

Hoe zit het met Leonardo eigenlijk?
Leo wil toch alleen naar het buitenland?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_39123881
Omdat Been zei dat hij Leo zal halen toch, en dat wou die knuffelbraziliaan wel toch?
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:45:51 #300
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_39124689
Alsjeblieft niet, bijna net zo'n janksmoel als Deco: hoe kun je daar nou supporter van zijn?
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')