quote:Op maandag 29 mei 2006 11:51 schreef Cart_man het volgende:
Bizar, ja.
Snoyl van Feijenoord naar NEC.

Voor die positie wordt-ie geloof ik gehaald..quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
Bovendien kan hij ook als defensieve middenvelder uit de voeten, dus dat is niet verkeerd.

Volgens mij was die opmerking op nec-nijmegen.nl vooral bedoeld om aan de buitenwereld te laten zien: "zie je wel, de investeerder zijn helemaal niet weggelopen"quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:09 schreef -J-D- het volgende:
Toch bijzonder dat zo'n speler alleen gehaald kan worden met externe financiers.
Je kan je toch niet voorstellen dat hij nu al zo duur is. 18 jaar, en een twintigtal wedstrijden voor Telstar gespeeld

Geboortedatum: 16 september 1987quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:49 schreef Greetings het volgende:
[..]
Volgens mij was die opmerking op nec-nijmegen.nl vooral bedoeld om aan de buitenwereld te laten zien: "zie je wel, de investeerder zijn helemaal niet weggelopen"![]()
En in werkelijkheid hebben investeerders denk ik niet of nauwelijks hieraan meebetaald.
Ik heb er wel vertrouwen in trouwens, al zet ik vraagtekens bij zijn leeftijd (ook gezien het feit dat z'n geboorteplaats onbekend is)

misschien dat ze de transfersom betaald hebben en hem zo in het investeringsfonds hebben ondergebracht. Alleen de dure jongens in zo'n fonds maakt het risico wel groot.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:09 schreef -J-D- het volgende:
Toch bijzonder dat zo'n speler alleen gehaald kan worden met externe financiers.
Je kan je toch niet voorstellen dat hij nu al zo duur is. 18 jaar, en een twintigtal wedstrijden voor Telstar gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |