Qua muziek of voorkomen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:14 schreef Z het volgende:
Ik weet niet meer wie ik leuker vind, Annieof Lily Allen, ik denk de laatste
Kan je nagaan, zitten toch nog wat gelijke delers in dan. Britpop en Tori denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:32 schreef bigshadow het volgende:
Method scoort derde bij mij op de vergelijkingsoptie![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:34 schreef Z het volgende:
Voor de Voxtrot fans:
http://www.voxtrot.net/vault.htm
een derde kans?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:45 schreef MaJo het volgende:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het na twee keer luisteren in de hoek heb gesmetenMisschien moet ik het een tweede kans geven
Jij hebt sowieso maar 3 platen gerate trouwensquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:22 schreef Grobbel het volgende:
De enige overeenkomst is dat we 3 platen op dezelfde manier hebben gerate.
quote:[b]Op woensdag 3 mei 2006 13:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn favoriete muziek is indie en indiegerelateerd (dus ook Beatles)
Orbitquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn favoriete muziek is indie en indiegerelateerd (dus ook Beatles)
Belachelijk inderdaad, alsof ik er een lange 5 minuten durende fietstrip voor over heb om die bandjes live te gaan aanschouwen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Heh bah, helemaal naar Nijmegen![]()
Ik snap nog steeds je punt niet? Veel indiebandjes zijn geïnspireerd door de Beatles, daarom heb ik het maar even op één hoop gegooid. Ik noem the Beatles geen indie maar indiegerelateerd (als in: het heeft raakvlakken). Misschien was britpop een betere woordkeuze geweest. En je kan wel allemaal jank/lachsmileys plaatsen maar dat heeft weinig zin, aangezien the Beatles mijn alltime favorite band is. Ik snap dus zelf ook wel dat zij mijlenver uitsteken boven de meeste bandjes van nuquote:
Wellicht een voorproefje van de nieuwe Thermals!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad, alsof ik er een lange 5 minuten durende fietstrip voor over heb om die bandjes live te gaan aanschouwen.![]()
Maar klinkt wel leuk, ik zal de site eens gaan bookmarken.
Ik weet wel zeker dat ik Lily leuker vind. Annie heb ik niks mee, de liedjes van Lily op haar myspace zijn wel grappig. LDN is wel de beste trouwens.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:14 schreef Z het volgende:
Ik weet niet meer wie ik leuker vind, Annieof Lily Allen, ik denk de laatste
Haar CD is gelektquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik Lily leuker vind. Annie heb ik niks mee, de liedjes van Lily op haar myspace zijn wel grappig. LDN is wel de beste trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |