quote:Hoge golven van beroering in het wereldje van de zweminstructeurs. Brancheorganisatie Nationaal Platform Zwembaden/NZR heeft de besloten de badmeester (m/v) af te schaffen. Voortaan duidt de brancheorganisatie de badmeester aan als aqua leisure host.

Ik denk dat het voordeel is, dat het elke dag gratis is. Hoef je je vandaag niet vol te vreten, want morgen is er weer een dag.quote:Op maandag 24 april 2006 09:17 schreef poohy het volgende:
Blijkbaar hebben deze mensen het talent om niet door te slaan met zoveel lekker eten om hun heen. Dat zou mij nooooit lukken![]()

Mijn baas heeft zoietsquote:Op maandag 24 april 2006 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil jij mijn baas worden, ymme!Dat lijkt me echt heerlijk als ze dat op je werk hebben

quote:Op maandag 24 april 2006 11:18 schreef Anansi het volgende:
autistische kinderen.

??quote:

* Troel is PDD-nosserquote:Op maandag 24 april 2006 11:22 schreef Anansi het volgende:
[..]
??
Niet de reactie die ik meestal krijg
Maar schattig zijn ze soms zeker. Mijn koppeling is een 17 jarige jongen met kernautisme en een lichte verstandelijke handicap. Echt een schatje, praat niet, communiceert compleet niet, houd van actieve dingen. Ontzettend geweldig, heb er al zo'n zin in!

Dat heb ik wel eens gehad terwijl ik 1 appeltje had gekocht in een supermarkt. Heb je je appeltje best zorgvuldig uitgezocht, loop je lekker buiten in het zonnetje te genieten van je omgeving, hapje appel...bruin!!! bah bah bahquote:Op maandag 24 april 2006 11:19 schreef freecell het volgende:
Mijn appel was buikrot, das niet grappig
Heb je echt zin in een appel, ziet er lekker uit, ziet er gezond uit, geen plekje aan te bekennen...
Neem je een heerlijke eerste hap.... En dan zie je de binnenkant

We vertrekken donderdag naar qltel in Roosendaal, en vrijdag naar ons vaste adresje in het welbekende Hinterweidentalquote:Op maandag 24 april 2006 11:18 schreef Anansi het volgende:
Rewimo, Hotels klinkt goedWaar ga je allemaal heen?

Aha vandaar.quote:

Klinkt heerlijkquote:Op maandag 24 april 2006 11:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We vertrekken donderdag naar qltel in Roosendaal, en vrijdag naar ons vaste adresje in het welbekende HinterweidentalEn dan van maandag tot en met zondag in een ander hotel (ook al in zo'n bekende plaats - geen idee hoe het heet), waar we van de zomer heen gaan om het 50-jarig huwelijk van mijn schoonouders te vieren met de hele familie. Dat gaan we nu een paar dagen "verkennen". Onder andere om uit te zoeken wat er in de omgeving te doen en te zien is, zodat we de familie wat leuke opties kunnen bieden in juli.

Voel je je ook 18 kilo lichter? Ik bedoel , merk je het echt aan je lijf?quote:Op maandag 24 april 2006 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen ymme
Och, een weekendje is niet ergIk had ook wel zin in een patatje
![]()
Vanmorgen was ik 'officieel' 18 kilo lichter![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |