abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37236566
quote:
Hoge golven van beroering in het wereldje van de zweminstructeurs. Brancheorganisatie Nationaal Platform Zwembaden/NZR heeft de besloten de badmeester (m/v) af te schaffen. Voortaan duidt de brancheorganisatie de badmeester aan als aqua leisure host.
ROFL
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 09:40:14 #277
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37236585
Ik zal het tegen Christan zeggen als ie naar zwemles gaat morgen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37236627
Schat, bel jij de aqua leisure host even om te zeggen dat Christan morgen niet naar zwemles komt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37236642
Goh is wel een leuke op verjaardagen
En wat doe jij eigenlijk?
Ja ik ben water vrije tijd gastheer....
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 09:45:59 #280
43556 miss_dynastie
pi_37236709
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:17 schreef poohy het volgende:
Blijkbaar hebben deze mensen het talent om niet door te slaan met zoveel lekker eten om hun heen. Dat zou mij nooooit lukken
Ik denk dat het voordeel is, dat het elke dag gratis is. Hoef je je vandaag niet vol te vreten, want morgen is er weer een dag.
pi_37237359
GRRRR heb ik mezelf eindelijk een schop onder mijn kont gegeven om vandaag flink te gaan studeren
(heb een lichtelijke motivatie dip) ligt blackboard eruit :S.
  maandag 24 april 2006 @ 10:52:48 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_37238133
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wil jij mijn baas worden, ymme! Dat lijkt me echt heerlijk als ze dat op je werk hebben
Mijn baas heeft zoiets

Voldoende fruit aanwezig en elke dag twee verschillende soorten salades, waarvan regelmatig fruitsalade en zo.

Vandaag hebben we ragout
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37238537
Goedemorgen deze morgen!
Ik ben back in business! Voel me weer helemaal prima, heb eindelijk een goede knieband weten te scoren en ga er weer fris tegenaan! Wat kan zo'n griepje demotiveren zeg!

Nu alleen nog even volhouden
Mijn beste vriendin zei van het weekend nog dat ze me nog nooit zo gemotiveerd had gezien... (ja, antwoorde ik, ik ben ook nog nooit zo dik geweest )

Maar goed, dat terzijde! We gaan knallen! Iedereen succes deze week (ook vooral met Koninginnedag!)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 11:12:11 #284
13151 crew  Rewimo
pi_37238617
Ik ben er niet met Koninginnedag Daarentegen ga ik me een dikke week in hotels begeven Ik ga maar voor de seniorenporties
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37238824
Ieneminie, leuk dat je je motivatie terug hebt gevonden, welcome back

Rewimo, Hotels klinkt goed Waar ga je allemaal heen?

Ik heb komend weekend een bruiloftsfeest, en ga de week daarna als vrijwilliger mee op een vakantie met adhd en autistische kinderen. Word beide een flinke uitdaging om gezond (en allergie vrij) te eten. Al zal ik vooral die dagen als vrijwilliger wel ruim voldoende beweging hebben.
pi_37238842
Mijn appel was buikrot, das niet grappig
Heb je echt zin in een appel, ziet er lekker uit, ziet er gezond uit, geen plekje aan te bekennen...
Neem je een heerlijke eerste hap.... En dan zie je de binnenkant
  maandag 24 april 2006 @ 11:19:55 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_37238853
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:18 schreef Anansi het volgende:
autistische kinderen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37238882
YES
Voordat ik straks naar de sportschool ging, stond de TPG op de stoep.
Mijn stepper is geariveert. Nou moet ik het alleen nog in elkaar zetten
Dat ga ik dus na mijn gebakken eitje doen. Onder GTST

Ik hoop dat het lukt
Verslag (niet ter plaatse) is hier snel te lezen.
pi_37238922
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:19 schreef Troel het volgende:

[..]

??
Niet de reactie die ik meestal krijg

Maar schattig zijn ze soms zeker. Mijn koppeling is een 17 jarige jongen met kernautisme en een lichte verstandelijke handicap. Echt een schatje, praat niet, communiceert compleet niet, houd van actieve dingen. Ontzettend geweldig, heb er al zo'n zin in!
  maandag 24 april 2006 @ 11:24:42 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_37238985
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:22 schreef Anansi het volgende:

[..]

??
Niet de reactie die ik meestal krijg

Maar schattig zijn ze soms zeker. Mijn koppeling is een 17 jarige jongen met kernautisme en een lichte verstandelijke handicap. Echt een schatje, praat niet, communiceert compleet niet, houd van actieve dingen. Ontzettend geweldig, heb er al zo'n zin in!
* Troel is PDD-nosser
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37239005
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:19 schreef freecell het volgende:
Mijn appel was buikrot, das niet grappig
Heb je echt zin in een appel, ziet er lekker uit, ziet er gezond uit, geen plekje aan te bekennen...
Neem je een heerlijke eerste hap.... En dan zie je de binnenkant
Dat heb ik wel eens gehad terwijl ik 1 appeltje had gekocht in een supermarkt. Heb je je appeltje best zorgvuldig uitgezocht, loop je lekker buiten in het zonnetje te genieten van je omgeving, hapje appel...bruin!!! bah bah bah
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 11:27:54 #292
13151 crew  Rewimo
pi_37239068
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:18 schreef Anansi het volgende:
Rewimo, Hotels klinkt goed Waar ga je allemaal heen?
We vertrekken donderdag naar qltel in Roosendaal, en vrijdag naar ons vaste adresje in het welbekende Hinterweidental En dan van maandag tot en met zondag in een ander hotel (ook al in zo'n bekende plaats - geen idee hoe het heet), waar we van de zomer heen gaan om het 50-jarig huwelijk van mijn schoonouders te vieren met de hele familie. Dat gaan we nu een paar dagen "verkennen". Onder andere om uit te zoeken wat er in de omgeving te doen en te zien is, zodat we de familie wat leuke opties kunnen bieden in juli.
pi_37239085
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:24 schreef Troel het volgende:

[..]

* Troel is PDD-nosser
Aha vandaar.
Dat vinden wij op de vakanties de makkelijkste kinderen meestal. Maar voor jezelf lijkt me dat wellicht nog wel rotter als kernautisme of adhd (kernautisten lijken zelf wat minder last van hun problemen te hebben (vast ook omdat ze vaak ook een verstandelijke beperking hebben) en adhd'ers zien het vooral op de kinderleeftijd helemaal nog niet in dat ze in sommige dingen anders zijn)
pi_37239153
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

We vertrekken donderdag naar qltel in Roosendaal, en vrijdag naar ons vaste adresje in het welbekende Hinterweidental En dan van maandag tot en met zondag in een ander hotel (ook al in zo'n bekende plaats - geen idee hoe het heet), waar we van de zomer heen gaan om het 50-jarig huwelijk van mijn schoonouders te vieren met de hele familie. Dat gaan we nu een paar dagen "verkennen". Onder andere om uit te zoeken wat er in de omgeving te doen en te zien is, zodat we de familie wat leuke opties kunnen bieden in juli.
Klinkt heerlijk
Zal voor je duimen dat je mooi weer hebt. (hihi dat betekend namelijk dat ik zelf dan ook mooi weer heb )
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 11:32:00 #295
13151 crew  Rewimo
pi_37239181
Hoezo, ga je ook naar Duitsland?
pi_37239212
Bijna, oost-Nederland...
Dat voelt vanaf hier (Den Haag) zo ongeveer al als Duitsland
  Licht Ontvlambaar maandag 24 april 2006 @ 11:35:26 #297
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37239271
Wij hebben het hele weekend in de tuin gewerkt en als afsluiting gisteren gebbqt bij de buren
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_37239375
Hé Troel, ze lopen met je foto's te kloten (excusez le mot) bij ONZ....
It is your friends who make your world!
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 11:42:07 #299
43556 miss_dynastie
pi_37239455
Ff topicreport doen Ikiskoel, als je wil...
  maandag 24 april 2006 @ 11:44:51 #300
92279 N.icka
Windforce 11
pi_37239533
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen ymme

Och, een weekendje is niet erg Ik had ook wel zin in een patatje

Vanmorgen was ik 'officieel' 18 kilo lichter
Voel je je ook 18 kilo lichter? Ik bedoel , merk je het echt aan je lijf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')