quote:Op zondag 23 april 2006 16:26 schreef Maeghan het volgende:
Zoals me al opviel bij het zoeken naar een sportbroek viel me al op dat je eerst een sportief figuur moet kweken voor je in de sportkleding past,
ik dus niet ik heb een keer een 2.9 gehaald ik had ook geen zin meer om verder te gaan dat was ook de reden toen ik wel een keer zin had om mijn uiterste best te doen heb ik een 6.4 gehaaltquote:Op zondag 23 april 2006 16:22 schreef freecell het volgende:
Ik was best goed in shuttle-run
Nu kan ik het niet meer
Ja ik probeer dan ook wel mijn schouders te ontspannen. Het is overigens altijd mijn rechterschouder en het komt altijd tegelijk met de pijn in mijn zij. Een gymleraar zei ooit eens dat het verzuring van de spieren was, maar waarom dat nu alleen zo is mij mijn rechterschouder en altijd met de zij-pijn weet ik niet. Mijn rechterschouder is overigens wel wat hoger dan mijn linkerschouder, dat viel mijn huisarts ook op. Ik heb wel een rechte rug.quote:Op zondag 23 april 2006 16:02 schreef YPPY het volgende:
Houd je je schouders wel ontspannen genoeg octopussy? Tijdens de start2run trainingen kwam ik erachter dat ik mijn schouders te gespannend had en daardoor deed mijn schouder pijn.
Inderdaad, 'gewone' sportbh's lijken soms meer op gewone bh's met een sportieve uitstraling. Als ik daar in ga hardlopen dan moet ik m'n borsten vasthoudenquote:Op zondag 23 april 2006 17:45 schreef Maeghan het volgende:
Mjah, de sportbh's bij gewone lingeriezaken vond ik echt niet toereikend. Ik heb daar in het pashokje staan springen, en bij al die dingen deed het gewoon nog echt zeer.
Ik heb er geen zin meer inquote:Op zondag 23 april 2006 18:59 schreef Riann het volgende:
Waarom zijn dikke mensen niet aantrekkelijk, deel III
Discussie is nog steeds bezig....
Ik geef ze 5% kans op dat atletische figuur in combinatie met een slanke vrouw na hun 50ste.quote:Op zondag 23 april 2006 20:48 schreef Maeghan het volgende:
Trouwens, zullen we over twintig jaar eens kijken, of ze nog zo'n atlethisch figuur hebben en of ze ook een vrouw hebben met de goede maten?
Nee dat weet ik. Maar goed. Ik ga denk ik misschien vandaag nog wel sporten.quote:Op maandag 24 april 2006 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen ymme
Och, een weekendje is niet ergIk had ook wel zin in een patatje
![]()
Vanmorgen was ik 'officieel' 18 kilo lichter![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |