Ok en wat is dan aan te raden??quote:Op woensdag 19 april 2006 14:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Herbalism hoort bij Alchemy, maar als ik jou was zou ik toch twee gathering professions nemen om geld te verdienen
Herbalism + alchemy is een prima combinatie waar goed geld mee te verdienen is! Je kan ermee zelf ook nog eens potions maken, evt voor raids of gewoon voor questen.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:42 schreef pAin het volgende:
[..]
Ok en wat is dan aan te raden??.
Tot nu toe ben ik echt een noob wat betreft proffessions en goede combinaties, ik koos altijd de makkelijke manier en gewoon genoeg raggen totdat er iets interessant viel.
Ow ja; iemand nog bekend met de problemen van overschrijven via de Postbank??
Aan die combi zat ik ook te denken, nu weet ik alleen niet zeker of je nog meer kan doen met herbalism en alchemy dan potions makenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:46 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Herbalism + alchemy is een prima combinatie waar goed geld mee te verdienen is! Je kan ermee zelf ook nog eens potions maken, evt voor raids of gewoon voor questen.
Problemen met postbank? Ik heb nergens last van atm. Gewoon afgeschreven en ik kan gewoon spelen...
Een prequest voor ZGquote:Op woensdag 19 april 2006 21:07 schreef Ill-Skillz het volgende:
Heeft iemand misschien een linkje naar een page waar informatie staat over de Horde prequests voor Ony en ZG? Ik word er op Thottbot niet echt wijzer over.
duh dat is logisch, een account kan niet meerdere keren tegelijk gebruikt worden, dat is normaal.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef GaRleC het volgende:
Ik kan maar met een computer wowe. Als ik aan het wowe ben kan mijn vriendin niet op haar account op de laptop :S dan staat er unable to connect :S.
http://www.wow-europe.com(...)zandalar/quests.htmlquote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Ill-Skillz het volgende:
Jah ik ben nu ook al een paar keer in ZG gewest, maar er zijn zoveel quests met die coins enzo. Ik vroeg me af hoe dat zat.
I thank you.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef Takje het volgende:
[..]
http://www.wow-europe.com(...)zandalar/quests.html
http://www.wow-europe.com(...)zandalar/vendor.html
Je zei het zelf al, een Warlock is geen melee damage dealer. Waarom wil je dan een dagger hebben om damage te doen? Zoals Pbate al zei, neem gewoon wat de beste stats heeft, en in de meeste gevallen zijn dit staves. Er zijn ook wel erg goede zwaarden/daggers voor ons, maar te weinig. Voordeel is wel weer dat je een offhand erbij kan gebruiken zoals de Spellstone, maar op een hoog level heb je daar ook weinig meer aan (tenminste, als je endgame spul doet)quote:Oew ja, dat haal ik dus door elkaar . Opzich lijkt een staff me nou niet echt efficient wat betreft damage dealen, ik heb nu een dagger, maar die begint toch echt te slecht te worden. Denk dat ik toch maar voor staff / swords ga, alhoewel je nog steeds alles uit je magic moet halen .
http://video.google.com/videoplay?docid=4680055621031897025&q=firestone&pl=truequote:Op donderdag 20 april 2006 15:25 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Je zei het zelf al, een Warlock is geen melee damage dealer. Waarom wil je dan een dagger hebben om damage te doen? Zoals Pbate al zei, neem gewoon wat de beste stats heeft, en in de meeste gevallen zijn dit staves. Er zijn ook wel erg goede zwaarden/daggers voor ons, maar te weinig. Voordeel is wel weer dat je een offhand erbij kan gebruiken zoals de Spellstone, maar op een hoog level heb je daar ook weinig meer aan (tenminste, als je endgame spul doet)
ging zeker lekker! en weer loot voor mij! !!Fire Runed Grimoire!!quote:Op donderdag 20 april 2006 08:44 schreef Myst.nl het volgende:
hmm wij hadden gister nergens last van in MC... Ging wonderbaarlijk snel, vorige week deden we er nog dik 5 uur over... wat whipes op domo :S, ging nergens over. Deze week 2 uur 30 mins en 43 sec. Komt al in de buurt van het record
Wanneer krijg je geen rep van de mobs meer dan? Als je honored bent?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:03 schreef Appellenflappen het volgende:
Je moet die beads pas inleveren als je geen rep van de mobs meer krijgt, anders ben je best wel genaait want via de beads reppen is dan de enige mogelijkheid.
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:53 schreef seto het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=4680055621031897025&q=firestone&pl=true
![]()
halverwege revered dacht ikquote:Op donderdag 20 april 2006 16:07 schreef V-Unit het volgende:
[..]
Wanneer krijg je geen rep van de mobs meer dan? Als je honored bent?![]()
Maar goed dat ik die shit nog niet ingeleverd heb dan....
Staves it will bequote:Op donderdag 20 april 2006 15:25 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Je zei het zelf al, een Warlock is geen melee damage dealer. Waarom wil je dan een dagger hebben om damage te doen? Zoals Pbate al zei, neem gewoon wat de beste stats heeft, en in de meeste gevallen zijn dit staves. Er zijn ook wel erg goede zwaarden/daggers voor ons, maar te weinig. Voordeel is wel weer dat je een offhand erbij kan gebruiken zoals de Spellstone, maar op een hoog level heb je daar ook weinig meer aan (tenminste, als je endgame spul doet)
Jij gaat ff lekker!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:04 schreef Platina het volgende:
lvl 10 = 2h 20m 36s
lvl 20 = 13h 38m 20s
lvl 30 = 1d 8h 37m 20s
lvl 40 = 2d 16h 31m 20s
Meteen ff mount opgepickt, iemand goede lvl 40 grinding spot?
Gaat wel steeds langzamer, bah man.
feralas? ogres net ten noorden van het kampje daar zijn dacht ik rond level 41-43quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:58 schreef Platina het volgende:
heel simpel eigenlijk, lvl 1-20 is newbie quests en barrens questen en grinden, fftjes stonetalon ertussen door, ashenvale furbolgs grinden, thousand needles en ik ben toen van lvl 30-38 continue in shimmering flats geweest, toen fftjes naar orgrimmar om skills enzo te kopen, toen dustwallow marsh 2 lvl's grinden. Mount kopen en meteen doorgrinden.
De dingen die je moet doen voor zo een playtime te halen zijn best simpel eigenlijk:
- Zo snel mogelijk 12-14slots bags halen.
- Een mule in Orgrimmar parkeren voor items te kopen/verkopen en door te sturen.
- Geen instances doen tenzij je een dedicated groep hebt en je de instance 3x achter elkaar doet ofzo.
- Niet afk gaan
- genoeg food kopen en voor bandages zorgen en continue grinden in 1 gebied, zorg dat je een 'optimum rondje' loopt.
- Alleen naar steden gaan als je skills moet hebben (om de 4-6 levels).
- Grinding areas dicht bij elkaar zoeken
- Items pas verkopen als je bags helemaal full zijn.
- GEEN professions nemen
Zo doe ik het, en werkt perfectEerlijk heid gebied te zeggen dat ik ongeveer 1heel lvl aan rested heb gebruikt dus dat je 3-4 uur played time erbij moet tellen.
Ik ben nu net lvl 40 geworden met in me bags 150gold
Maar iemand dus nog een goede lvl 40 grinding spot op Kalimdor!!?
Mobs staan daar erg ver uit elkaar. Ik zou toch een tripje naar Eastern Kingdoms wagen en Mistvale Gorrila's gaan grinden in zuid-STV. Daarna doorgaan naar Tanaris naar de Lost Rigger Cove, en je late lvl 40's afsluiten met Ogre's in Zuid-Tanaris of de Naga's in Azshara. Mocht je Per-se op Kalimdor willen blijven stel ik voor dat je naar Ferales gaat, naar het eiland waar ook Feathermoon stronghold staat. Daar zijn ook Naga's die buitengewoon goed te grinden zijn in het zuiden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:24 schreef Tain het volgende:
[..]
feralas? ogres net ten noorden van het kampje daar zijn dacht ik rond level 41-43
GVD wat zien human warlocks er toch tering gay uitquote:Op donderdag 20 april 2006 15:53 schreef seto het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=4680055621031897025&q=firestone&pl=true
![]()
Server? Factie? Ras?quote:Op zondag 23 april 2006 16:09 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb het na een behoorlijk aantal uurtjes spelen toch wel gehad met WoW. Heb de afgelopen 3 weken niet gespeeld, en mis het eigenlijk helemaal niet, dus vind dit een mooi moment om de controle over mn leven weer terug te pakken
Heeft iemand misshien interesse om mijn account over te nemen? Main char is een lvl60 rogue met aardig wat epics al uit MC, en de lobotomizer uit AV. Verder zitten er op de account nog een warlock en een druid, maar die zitten beiden nog onder lvl20.
Hoef er niet superveel voor te hebben, wil alleen kijken of ik nog iets terug kan krijgen voor al die uren die ik er in heb gestopt
ragnaros, horde, weet ik niet meerquote:
Server: Ragnarosquote:
Ik heb interesse..quote:Op zondag 23 april 2006 16:37 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Server: Ragnaros
Factie: Horde
Race: Undead
mail verstuurd.quote:Op zondag 23 april 2006 17:28 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Ik heb interesse..
mailen kan naar koentje3 en dan de gmail punt com. Ben wel benieuwt wat je ervoor wil hebben![]()
Ik kon m al niet vindenquote:Op zondag 23 april 2006 23:28 schreef nikky het volgende:
Terug naar GAM.
En je moet maar naar exalted!quote:Op maandag 24 april 2006 13:04 schreef V-Unit het volgende:
Vorige week donderdag begonnen aan een super lange rep grind reeks voor de wintersabre trainers.
Zwaar vervelend die beren en de chillwinds grinden! Ben blij als ik 1500 neutral ben
Als ik die winterfall beren moet killen dan kan ik dat weer mooi samentrekken met de timbermaw rep. Ben daar bijna honored mee dus dat stukkie is niet zo erg...quote:
geld vangen van gefrustreerde en verslaafde gamersquote:Op maandag 24 april 2006 09:33 schreef GaRleC het volgende:
Due to technical problems migration will not open today, Monday April 24th. We’re working on correcting the issue as soon as possible and in time for the migration to start at 03:00 CEST Tuesday April 25th.
Update
Migration will be kept open for the entire period on Tuesday. It will not be closed prior to 15:00 CEST on Tuesday.
Hence you will not need to stay awake at 03:00 to migrate your characters. It will be possible to do so until 15:00 CEST.
We may still decide to close the migration after 15:00 CEST Tuesday (i.e. not reopen it on Wednesday) due to the number of players migrating.
[ post edited by Thundgot ]
WAT EEN LACHERTJE!! Wat doen ze daar nog joh ?
MMm kutserver, laat maar zittenquote:Op zondag 23 april 2006 16:37 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Server: Ragnaros
Factie: Horde
Race: Undead
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:33 schreef InsertCredit het volgende:
C'tun down:
http://www.darkstormguild.com/uploads/cthundown.jpg
http://img192.imageshack.(...)t0425062236289dr.jpg
& eerste loot:
http://web.telia.com/%7Eu52319879/awake/headrewards.jpg
Uiteraard door Nihilum.
Europe FTW!
WOOT!![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:33 schreef InsertCredit het volgende:
C'tun down:
& eerste loot:
Uiteraard door Nihilum.
Europe FTW!
WOOT!![]()
welke addon is dat, dat je onderaan zoveel knoppen heb?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:33 schreef InsertCredit het volgende:
C'tun down:
& eerste loot:
Uiteraard door Nihilum.
Europe FTW!
WOOT!![]()
migration is nog steeds plat d8 ik, vooral de racties op het forum zeggen al genoeg...quote:Op maandag 24 april 2006 17:25 schreef Platina het volgende:
Nu moet ik morgenvroeg voordat ik naar school ga weer immigrate klikken, goed dat je het hier post trouwens! Ik was het al bijna vergeten.
Leuk voor je Euvermaniac, Brutal Deluxe lijkt me een guild met goede spelers, meeste ex-Hate toch?
Good luck!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:39 schreef Drakul het volgende:
Vanavond MC. Hopen maar dat het net zo goed gaat als de laatste keer. (giantstalker leggings dropte, helaas had ik geen tijd om die raid bij te wonen)
Ik alleen Boots of Epiphanyquote:Op woensdag 26 april 2006 18:18 schreef Migwi het volgende:
In eerste instantie dacht ik, wow! Coole cloak.
Maar toen keek ik eens beter, 't ding is amper beter dan Cloak of the Shroudes Mists die van Ragnaros dropt.
Dus zo ver heb ik nog steeds alleen maar Barb of the Sand Reaver en Huhuran's stinger op m'n lijstje staan voor AQ. Kut instance!
Nice. Waar dropte die?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:33 schreef Mister_T het volgende:
Dropte er net zo maar een Glowing Brightwood staff
En verkocht voor 400g
nee het is een worlddrop, m.a.w. kan op redelijk veel plaatsen droppen van mobs vanaf lvl 51quote:Op donderdag 27 april 2006 00:44 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Felwood...van die jeadenar figuren![]()
Ik denk dat hij ook weet dat het een Worlddrop is, maar dat hij nu antwoorde waar hij die staff gevonden heeftquote:Op donderdag 27 april 2006 09:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
nee het is een worlddrop, m.a.w. kan op redelijk veel plaatsen droppen van mobs vanaf lvl 51
Dat ding dropt om de 100 kills als rep aan het grinden bent voor timber.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:33 schreef Mister_T het volgende:
Dropte er net zo maar een Glowing Brightwood staff
En verkocht voor 400g
Bij ons ook, als 't niet meer is.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:58 schreef Takje het volgende:
Denk dat jij een beetje aan het opscheppen bent Molotov. Op die manier zou je slapend rijk worden.
Bij ons op Stormscale levert hij ook 400 g op.
Mahahaha ja vastquote:Op donderdag 27 april 2006 09:53 schreef Molotov25 het volgende:
[..]
Dat ding dropt om de 100 kills als rep aan het grinden bent voor timber.
in een run van een uurtje daar heb je er 2 mischien 3
beetje onwaarschijnlijk dat ie voor 400g verkocht is
Ik weet dat het een worlddrop is...heb al 2 lvl 60 chars dus dat zou ik wel moeten wetenquote:Op donderdag 27 april 2006 09:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook weet dat het een Worlddrop is, maar dat hij nu antwoorde waar hij die staff gevonden heeft
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:53 schreef Molotov25 het volgende:
[..]
Dat ding dropt om de 100 kills als rep aan het grinden bent voor timber.
in een run van een uurtje daar heb je er 2 mischien 3
beetje onwaarschijnlijk dat ie voor 400g verkocht is
Ja, maar voor hem dropte de staff daar dus.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
nee het is een worlddrop, m.a.w. kan op redelijk veel plaatsen droppen van mobs vanaf lvl 51
Ik ben na 1d 12h pas level 24quote:Op donderdag 20 april 2006 23:04 schreef Platina het volgende:
lvl 10 = 2h 20m 36s
lvl 20 = 13h 38m 20s
lvl 30 = 1d 8h 37m 20s
lvl 40 = 2d 16h 31m 20s
Meteen ff mount opgepickt, iemand goede lvl 40 grinding spot?
Gaat wel steeds langzamer, bah man.
verkeerd begrepen dan, kan gebeuren. maar dan heeft hij er nog niks aan hoor als hij weet waar die gedropt isquote:Op donderdag 27 april 2006 09:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook weet dat het een Worlddrop is, maar dat hij nu antwoorde waar hij die staff gevonden heeft
Dunno of ze echt onverslaanbaar waren, maar zo voelden ze wel. Ouro begon op 20% ofzo met 3,6k damage dingen te spammen en C'Thun was (zelf ervaren) wel TE bugged om iets mee te beginnen. Giant Claw Tentacles die midden in de maag van C'Thun spawnde, etc.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:24 schreef Platina het volgende:
Brr wat zijn Woodpaws in Feralas toch een akelige plek om te grinden, ze trappen me de ganse tijd. En het ontbreken van een 2hand axe gimped mij ook behoorlijk, want zo heb ik niks aan me axe spec
Nog 5 lvls volhouden
Wat vinden jullie eigenlijk van de C'Thun en Ouro nerfs? Zouden ze echt onverslaanbaar zijn geweest :S. Ik vind de nerfs wel jammer eigenlijk. Vond het wel grappig om te zien hoe al die nerds zich helemaal frusteerden
dan ken je gewoon de lootlijst nog niet helemaal...quote:Op woensdag 26 april 2006 19:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik alleen Boots of Epiphany![]()
Maar ben gelukkig nog lang niet toe aan AQ40.
Horde/Alliance op BB?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:33 schreef Egamer het volgende:
http://forums-en.wow-euro(...)=wow-tech-support-en
Wij zijn Blizzard aan het terroriseren. Burning Blade is kut.
Ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:24 schreef Platina het volgende:
Zouden ze echt onverslaanbaar zijn geweest :S
Kan gebeuren ja, ik heb er ook heel veel plezier aan gehad hoor en misschien dat ik nog een keer terug kom op Wow, ben er nu alleen een beetje moe van geworden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:39 schreef Takje het volgende:
Ok, veel plezier met je Xbox. Bij mij is alleen het omgekeerde gebeurd. Sinds WoW is mijn Xbox aan het verstoffen.
^^quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:14 schreef Takje het volgende:
ja, mooie kikker hebben jullie gedowned
ernstigquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:04 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
gister klote run in MC. 2 stomme wipes terwijl we normaal nooit wipen.
Het had niks met getallen te maken. Het had met ontwerpfouten te maken die het gevecht onmogelijk/enorm klote maakte. Deze fouten zijn gehotfixed, en omdat de raid nu niet gehindert wordt hierdoor, kunnen ze goed te werk gaan. Tenminste, dat was het geval bij C'Thun.quote:Op vrijdag 28 april 2006 02:57 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ja.
Het komt er simpelweg op neer dat een 40-man raid maar een maximale hoeveelheid schade X kan doen voordat de raid echt zonder mana en dergelijke zit, en er mensen doodgaan. Er zaten gewoon een aantal bugs cq. ontwerpfouten in het C'Thun gevecht waardoor een raid simpelweg nooit genoeg schade aan hem kon doen voordat er teveel mensen doodgingen. En ongeveer hetzelfde gold voor Ouro. Het is niet echt verbazingwekkend dat na een paar veranderingen ineens heel veel guilds C'Thun verslaan - de strategie hadden ze al lang onder de knieën, maar de nummertjes in het gevecht klopten gewoon niet.
Om met een goede analogie van een Amerikaans forum te komen: Denk je eens in dat Vaelastrasz op 60% health zou beginnen in plaats van 30%, en dat je hem naar 25% health krijgt voordat je laatste Warrior Burning Adrenaline krijgt en doodgaat; je strategie klopt, maar de nummers kloppen dan gewoon niet - hij heeft meer health dan een raid binnen de juiste hoeveelheid tijd damage kan doen. Als Blizzard dan ineens een hotfix releast die zegt: Vaelastrasz begint op 30% health in plaats van 60%, dan is het gevecht ineens gewoon goed te doen wanneer je de juiste strategie hanteert.
Ik ken 'm, enige 1h die ik het waard vind om mijn Azuresong mee te vervangen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:33 schreef DjNivek het volgende:
Btw Pbate, kijk op Allakhazam/Thottbot voor 'Sharpened Silithid Femur'
http://www.thottbot.com/?i=49622 misschien vergeten ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ken 'm, enige 1h die ik het waard vind om mijn Azuresong mee te vervangen.
http://www.thottbot.com/?i=52883quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ken 'm, enige 1h die ik het waard vind om mijn Azuresong mee te vervangen.
+24dmg is in mijn ogen veel meer waard dan 1% critquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Claw of Chromaggus mist +crit, en ik ga DKP sparen voor een hele rits andere dingen uit BWL. (Mantle of Blackwing Cabal, Band of Dark Dominion, Mish'Undare, dat soort shit)
En die Scepter q reward is erg nice idd, maar onhaalbaar voor mij.
Je kan gewoon 1% meer dmg nemen per procent crit meer, dus ligt er maar net aan hoeveel dmg je doet wat beter isquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:47 schreef Moosie het volgende:
[..]
+24dmg is in mijn ogen veel meer waard dan 1% crit
Mja, theoretisch gezien heb je gelijk, maar ik crit liever vaak met mijn build, ook al is het dan maar voor wat minder dmg.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:47 schreef Moosie het volgende:
[..]
+24dmg is in mijn ogen veel meer waard dan 1% crit
niet als je slechts crit voor 1000-1300..quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:55 schreef Appellenflappen het volgende:
Crit is in pvp iig beter dan +24dmg imo...
Ga eens betere gear halen jijquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:34 schreef mooiegek het volgende:
[..]
niet als je slechts crit voor 1000-1300..
met mijn lvl 39 hunter crit ik al op ongeveer 950quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:34 schreef mooiegek het volgende:
[..]
niet als je slechts crit voor 1000-1300..
saai manquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:49 schreef Ferdii het volgende:
morgen om 12:30 5vs5 pvp tournament @ trollbane in de gurubashi arena
cehck www.trollbane-europe.com voor meer info
Jullie hebben volledig gelijk my badquote:Op donderdag 27 april 2006 12:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Mahahaha ja vast![]()
Wat een kulverhaal zeg.
Gelukkig kan ik meer staven dan jij:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=812 0,00%, ook op de furbies
http://www.thottbot.com/?i=5621;sort=zone 0,00%, ook op de furbies
Je lult dus enorm uit je nek. Als er al 2 in de 200 droppen, dan is dat PURE mazzel en zeker geen standaardgegeven.
damn, te laat om al m'n alts daar te dumpen en ff wat te griefenquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:49 schreef Ferdii het volgende:
morgen om 12:30 5vs5 pvp tournament @ trollbane in de gurubashi arena
cehck www.trollbane-europe.com voor meer info
Het heeft er alles mee te maken. Er zijn niet voor niets guilds geweest die C'Thun naar 20% en lager kregen voordat hij gefixed werd - het is gewoon een kwestie dat hij ófwel teveel hit points had voor zijn abilities, of dat zijn abilities te sterk waren (cq. niet goed functioneerden) voor de hoeveelheid hit points die hij had.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:33 schreef DjNivek het volgende:
Het had niks met getallen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |